waar zie je datquote:Op maandag 12 maart 2018 15:24 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ja doe jij het maar. De bewoners zien het niet.![]()
![]()
true, maar jose nog meer nietquote:
quote:Op maandag 12 maart 2018 15:25 schreef sjampoeh het volgende:
hebben ze m niet zelf op de kop gezet ?
Je verwacht het nietquote:Op maandag 12 maart 2018 15:27 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe druk ze zijn met complotten en konkelen
Staat op de klokquote:
Het is lekker hoor Kat zit ook in de zon hier buitenquote:Op maandag 12 maart 2018 15:27 schreef DeKenau het volgende:
Mooi plaatje hoe de zon daar door het raam schijnt
Of Bas heeft idd weer een van zijn lullige geintjes uitgehaald.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je verwacht het niet
[..]
Staat op de klok
quote:Op maandag 12 maart 2018 15:30 schreef DeKenau het volgende:
Baldr is niet bang om te gaan
Nou , met zo`n vrouw...
en jose zegt dat ze niet wil gaanquote:Op maandag 12 maart 2018 15:30 schreef DeKenau het volgende:
Nou , met zo`n vrouw...
Die gaat gewoon weer op zoek naar 'n nieuw tv-programmaquote:Op maandag 12 maart 2018 15:30 schreef DeKenau het volgende:
Nou , met zo`n vrouw...
quote:Op maandag 12 maart 2018 15:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]En een hok met jong en 2 honden die twijfelen of ze geen pony's zijn
ja jose gaat nu en baldr volgende week of andersom denk ikquote:Op maandag 12 maart 2018 15:31 schreef freaky40 het volgende:
Wel leuk dat Rienk blijft misschien wel het leukste nieuws rondom die klok-gate, die stemming zal allemaal wel. Toch allemaal zo voorspelbaar als wat. Je kunt het zo invullen, als Jose niet gaat, gaat ze volgende week wel, zelfde geld voor Baldr. Het is net als bij Expeditie Robinson, weet je ook al wie er gaat de volgende eliminatie.
dan is de rest erg dom, denk dat een bas enzo op een gegeven moment wel tactisch gaan stemmen.hij baalde net al dat ie billy niet gekozen hadquote:Op maandag 12 maart 2018 15:31 schreef freaky40 het volgende:
Wel leuk dat Rienk blijft misschien wel het leukste nieuws rondom die klok-gate, die stemming zal allemaal wel. Toch allemaal zo voorspelbaar als wat. Je kunt het zo invullen, als Jose niet gaat, gaat ze volgende week wel, zelfde geld voor Baldr. Het is net als bij Expeditie Robinson, weet je ook al wie er gaat de volgende eliminatie.
idd jose mag eruitquote:Op maandag 12 maart 2018 15:32 schreef SailingDuck het volgende:
Wat jose doet zou ik ook niet voor zwichten want gaat dan wellicht tot de finale niet of zeer weinig schilderen.
op 1 of andere manier denk ik dat er volgende week toch 2 anderen op de bank komen. Ze hebben dan tijd gehad om na te denken. Nu was het bijna een impulsstemming.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja jose gaat nu en baldr volgende week of andersom denk ik
quote:Op maandag 12 maart 2018 15:32 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
dan is de rest erg dom, denk dat een bas enzo op een gegeven moment wel tactisch gaan stemmen.hij baalde net al dat ie billy niet gekozen had
Ja, of die 3 eenheid. Blijkbaar mogen ze niet op die 3 eenheid ofzo..quote:Op maandag 12 maart 2018 15:32 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
dan is de rest erg dom, denk dat een bas enzo op een gegeven moment wel tactisch gaan stemmen.hij baalde net al dat ie billy niet gekozen had
Yup en dan Renéquote:Op maandag 12 maart 2018 15:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja jose gaat nu en baldr volgende week of andersom denk ik
Dat zou best wel eens kunnen. Is bij Ex Rob ook altijd zo. Soms wint die persoon dan juist.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
op 1 of andere manier denk ik dat er volgende week toch 2 anderen op de bank komen. Ze hebben dan tijd gehad om na te denken. Nu was het bijna een impulsstemming.
Ze ging juist daarnet naar binnen om te gaan schilderen.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:32 schreef SailingDuck het volgende:
Wat jose doet zou ik ook niet voor zwichten want gaat dan wellicht tot de finale niet of zeer weinig schilderen.
Zo hoort dat.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:36 schreef pullup het volgende:
Volgende week is er voldoende gekonkeld om Fay weg te stemmen. De enig logische keuze
Eerst het 'Petertje' volbrengenquote:Op maandag 12 maart 2018 15:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo hoort dat.Nu is het toch te kort dag geweest om echt een verstandige en logische 'bank' te formeren...
Ja, of dit was om de spanning op te bouwen.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:38 schreef 5thencounter het volgende:
Josee is het eerste makke schaap... de grootste cashcow.. ze moeten echt een pesthekel aan d'r hebben dus
Ze moeten zorgen dat er twee van hun op de bank komt......Dan is het zeker dat een van hun weg gaat....quote:Op maandag 12 maart 2018 15:36 schreef pullup het volgende:
Volgende week is er voldoende gekonkeld om Fay weg te stemmen. De enig logische keuze
Niet slim dus om haar te elimineren. Ze brengt het meeste geld binnen.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:38 schreef 5thencounter het volgende:
Josee is het eerste makke schaap... de grootste cashcow.. ze moeten echt een pesthekel aan d'r hebben dus
Even de app verwijderen en opnieuw downloaden plus inloggen helpt soms.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:33 schreef stormiot het volgende:
Dacht ik ga er voor zitten Doet mijn stream het niet op mn tablet En phone is gecrashed
Dus dan maar terug lezen
Er zijn wel belangrijkere dingen chufi........quote:Op maandag 12 maart 2018 15:38 schreef chufi het volgende:
Is Edith al gemaild dat ze niet meer hoeft te komen
Voorlopig houden zij toch 12 stemmen incl Romyquote:Op maandag 12 maart 2018 15:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo hoort dat.Nu is het toch te kort dag geweest om echt een verstandige en logische 'bank' te formeren...
Die Billyquote:Op maandag 12 maart 2018 15:35 schreef Gladiolio het volgende:
Volgens Bil gaat Cemal niet op haar blijven stemmen.
Baldy brengt ook nix meer in, dat superdunne huwelijk is voorbij... hij mag naar zijn kids ..Josee verdient tenminstge nog geldquote:Op maandag 12 maart 2018 15:39 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ja, of dit was om de spanning op te bouwen.
Een sterke speler t.o. Baldr zetten heeft geen zin, want dan wordt Baldr nooit weg gestemd.
Die man moet gewoon weg.
geen idee, bas riep ineens dat niemand hem zou willen wegstemmen en snel over tot de orde van de dagquote:Op maandag 12 maart 2018 15:41 schreef stormiot het volgende:
Wat is de reden dat Rienk nu toch blijft?
De finale kwam voor hem te vroeg om nu al weg te gaan. Dus hij blijft voorlopig ook als een soort gesprekspartner/geweten van Utopia...wel een leuke rol.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:41 schreef stormiot het volgende:
dat geld interesseert ze niet veel op dit moment, althans het geld van Jose niet.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet slim dus om haar te elimineren. Ze brengt het meeste geld binnen.
dat had rienk niet voor het zeggenquote:Op maandag 12 maart 2018 15:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De finale kwam voor hem te vroeg om nu al weg te gaan. Dus hij blijft voorlopig ook als een soort gesprekspartner/geweten van Utopia...wel een leuke rol.
Had ik al geprobeerd maar hij blijft maar aangeven dat er geen wifi is. Wat onzin is want de rest kan ik wel allemaal, zelfs op de app, Behalve dus streamen.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Even de app verwijderen en opnieuw downloaden plus inloggen helpt soms.
Bas vond het goed dat hij bleefquote:Op maandag 12 maart 2018 15:41 schreef stormiot het volgende:
Hij heeft de groep gevraagd of hij mocht blijven.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:41 schreef stormiot het volgende:
er is niet gestemdquote:Op maandag 12 maart 2018 15:42 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Hij heeft de groep gevraagd of hij mocht blijven.
Ze hebben unaniem 'ja' gestemd.
Dat denk ik ook. Ze heeft lang genoeg op hun vertrouwen gerekend en die flink beschadigd.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die BillyZe zal hem wel het leven zuur maken, daar kan Cemal op rekenen. Rancuneus rotwijf.
JA MOOIquote:Op maandag 12 maart 2018 15:43 schreef 5thencounter het volgende:
Het gaan nu dus dagelijks stemmingoverleg worden elke dag van elke week
quote:Op maandag 12 maart 2018 15:43 schreef 5thencounter het volgende:
Het gaan nu dus dagelijks stemmingoverleg worden elke dag van elke week
Dit gaat vanaf nu de hele week door en daarna weer een hele weekquote:Op maandag 12 maart 2018 15:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er zijn wel belangrijkere dingen chufi........
Oke Bedanktquote:Op maandag 12 maart 2018 15:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De finale kwam voor hem te vroeg om nu al weg te gaan. Dus hij blijft voorlopig ook als een soort gesprekspartner/geweten van Utopia...wel een leuke rol.
Raarquote:Op maandag 12 maart 2018 15:42 schreef stormiot het volgende:
[..]
Had ik al geprobeerd maar hij blijft maar aangeven dat er geen wifi is. Wat onzin is want de rest kan ik wel allemaal, zelfs op de app, Behalve dus streamen.
Ook dat. Baldr maakt nooit TV. Dat huwelijk was een aanfluiting.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Baldy brengt ook nix meer in, dat superdunne huwelijk is voorbij... hij mag naar zijn kids ..Josee verdient tenminstge nog geld
Zou ze willenquote:Op maandag 12 maart 2018 15:44 schreef Ranah het volgende:
billy ziet het somber in voor haarzelf, mehmet ook
billy: iedereen gaat in elkaars kont kruipen
Wat is er leuk aan zo'n vies, smoezelig, schijnheilig mannetje in die loods? Oh en ik vergeet nog godsdienstwaanzinnige.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij ging voor de groep staan en vroeg of hij mocht blijven. Als er 1 iemand zei, dat dat niet mocht zou hij weg moeten, dus in feite hebben ze (toe) gestemd.quote:
Is er echt voor gestemd of hebben er een paar geroepen dat het goed was en niemand tegen gas gegeven?quote:Op maandag 12 maart 2018 15:42 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Hij heeft de groep gevraagd of hij mocht blijven.
Ze hebben unaniem 'ja' gestemd.
Ze hebben niet eens de kans gekregenquote:Op maandag 12 maart 2018 15:45 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Hij ging voor de groep staan en vroeg of hij mocht blijven. Als er 1 iemand zei, dat dat niet mocht zou hij weg moeten, dus in feite hebben ze (toe) gestemd.
Er is nog een cap van.
Hij kan nu wel fijn zijn bruinbroodweken vieren. Wat zal zijn vrouw blij zijn dat hij thuis komtquote:Op maandag 12 maart 2018 15:44 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ook dat. Baldr maakt nooit TV. Dat huwelijk was een aanfluiting.
Precies datquote:Op maandag 12 maart 2018 15:46 schreef stormiot het volgende:
[..]
Is er echt voor gestemd of hebben er een paar geroepen dat het goed was en niemand tegen gas gegeven?
het ging zo snel, ik noem dat nauwelijks stemmenquote:Op ik noem dat geen stemmenmaandag 12 maart 2018 15:45 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Hij ging voor de groep staan en vroeg of hij mocht blijven. Als er 1 iemand zei, dat dat niet mocht zou hij weg moeten, dus in feite hebben ze (toe) gestemd.
Er is nog een cap van.
bas riep het is goed, de rest kreeg geen kansquote:Op maandag 12 maart 2018 15:46 schreef stormiot het volgende:
[..]
Is er echt voor gestemd of hebben er een paar geroepen dat het goed was en niemand tegen gas gegeven?
Daar kwam het wel op neer, maar niemand was tegen, dus mocht hij blijven.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:46 schreef stormiot het volgende:
[..]
Ja zoiets. We weten meteen weer hoe Rienk echt is. Een opportunistische lapzwansquote:Op maandag 12 maart 2018 15:46 schreef stormiot het volgende:
[..]
Ja hoor. Als er iemand gegild had, dat die het niet wilde, hadden ze dat kunnen doen, maar iedereen hield zijn/haar mond dicht.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:46 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ze hebben niet eens de kans gekregen
Hij heeft nog heel groothartig gezegd dat hij net zo objectief zou blijven als voor de finale....quote:Op maandag 12 maart 2018 15:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja zoiets. We weten meteen weer waar hoe Rienk echt is. Een opportunistische lapzwans
Wat kregen ze ook alweer? Elke maand 1000 euro op de rekening?quote:Op maandag 12 maart 2018 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij kan nu wel fijn zijn bruinbroodweken vieren. Wat zal zijn vrouw blij zijn dat hij thuis komt
Niemand wilde het risico lopen om volgende week alle stemmen te krijgenquote:Op maandag 12 maart 2018 15:48 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ja hoor. Als er iemand gegild had, dat die het niet wilde, hadden ze dat kunnen doen, maar iedereen hield zijn/haar mond dicht.
Niet gek, als je met anderen dingen bezig bent.
Timing was vreemd.
Is zo, maar wie zwijgt, stemt toe is mij altijd geleerd.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:47 schreef Ranah het volgende:
[..]
het ging zo snel, ik noem dat nauwelijks stemmen
volgens mij niks, ze hebben het gewoon over de stemmingenquote:
Ik mis de twins.....quote:Op maandag 12 maart 2018 15:50 schreef Charmian het volgende:
romy zal nooit op cemal, bas of bo stemmen...ik mis bil in het rijtje
Dus nietquote:Op maandag 12 maart 2018 15:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft nog heel groothartig gezegd dat hij net zo objectief zou blijven als voor de finale....
Denk, dat dat niet veel uit had gemaakt.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Niemand wilde het risico lopen om volgende week alle stemmen te krijgen
rienk had heel slim gezegd dat het unaniem moest zijn.
Dus roepen : Ik wil Rienk eruit, had tot gevolg kunnen hebben dat iedereen volgende week zou weten op wie te stemmen.....
Pinky pinky met de twinsquote:
Behalve als de drieling of de vide van ze af wilquote:Op maandag 12 maart 2018 15:52 schreef sjampoeh het volgende:
room en djumal gaan sws de finale halen zegt djumal
Ze zat net naast Bas en ik las, dat zij 2en zich aan wilde sluiten bij de videgroep.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben benieuwd bij wie Gluipkutje, als loslopend wild nu aan gaat slijmen... bondgenoten zijn nu ineens weer belangrijk geworden
Geen gegenboogh?quote:Op maandag 12 maart 2018 15:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Beau is blij met de Regenboog dat is het enige woord wat ze goed uit kan spreken ook
Die hebben elkaar toch?quote:Op maandag 12 maart 2018 15:54 schreef 5thencounter het volgende:
Slomie&Sjelmiel dekken elkaar
Tsjippie&Duo Klef&Bef dekken elkaar
Konkelteef&Mallootje dekken elkaar en Ivan
Wie lopen er nog los zonder dekking? Jet, Zwamneus MehhMehh
En toch denk ik dat niemand meer op Billy durft te stemmen. Alleen Cemal.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:54 schreef 5thencounter het volgende:
Juist wel, nu ze gezien hebben dat zelfs Beau op Billy durft te stemmen zullen er meer volgen.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En toch denk ik dat niemand meer op Billy durft te stemmen. Alleen Cemal.
Dekken elkaar maar denk nooit dat Ivan niet zijn eigen gevoel volgt op wie die stemt.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:54 schreef 5thencounter het volgende:
Stond ook een 'nee' icoontje bij. Was ironisch bedoelt van mij.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Die drukken met speels gemak elkaar een mes in de rug, zonodig.
tja, Billy heeft persoonlijk maar 3 stemmen om mensen terug te pakken.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat dat beeld losgelaten kan worden.. elke week één eraf gaat straks problemen geven met de evenementen en markt uitvoering.. dan hebben ze alleen terzake doende mensen nodig.. en daar hoort Jet niet meer bijquote:Op maandag 12 maart 2018 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Krijgen eerst een tijdje steun van de twins, maar daarna???quote:Op maandag 12 maart 2018 15:57 schreef DKUp het volgende:
Heel veilig zijn Cemal en Romy niet in die valse slangenkuil.
Ik had gehoopt dat ze de poort al uitgefladderd was.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:58 schreef DKUp het volgende:
Vlinder staatuhhhhfladdert er alleen voor............
De vide en de drieling hebben ze nodig.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:59 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Krijgen eerst een tijdje steun van de twins, maar daarna???
Daarom zaak om die 3ling uit elkaar te spelen.
Wat Romy (helaas) niet zal doen.
Puntje erbij voor hem.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:59 schreef Charmian het volgende:
mehmet wil zich vooralsnog niet aansluiten bij #teamvide
Als Cemal volhard, komt het vanzelf goed.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:59 schreef yaello het volgende:
Het is dat Romy te bang is om zelf op Billy te stemmen, maar die is maar al te blij dat Cemal het wel durfde. Jammer dat het niet gewerkt heeft.
Heel jammer. Ze durft het echt niet zoals bijna niemand het durft. Beau en Cemal mogen wel oppassen voor die heks.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:59 schreef yaello het volgende:
Het is dat Romy te bang is om zelf op Billy te stemmen, maar die is maar al te blij dat Cemal het wel durfde. Jammer dat het niet gewerkt heeft.
rene ook zeker welquote:Op maandag 12 maart 2018 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die kunnen zoamaar winnen.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:00 schreef DKUp het volgende:
Mensen die geen kleur bekennen zijn ook lekker gevaarlijk
Ach. Bil heeft maar 3 stemmen. Wat kan zij uithalen?quote:Op maandag 12 maart 2018 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze kan van alles uithalen. Ze kan opstoken als de beste. Dat gaat ze dan ook gedurende de hele week doen. Denk ik.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:01 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ach. Bil heeft maar 3 stemmen. Wat kan zij uithalen?
Ze kan alleen haar stemmen baseren op wat anderen doen.
Denk niet, dat José volgende week op de bank zit.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Morgen Baldr en volgende week Jose en die week erop Rene.............Wat een verrassend concept....
Op zeker, maar de komende 3 weken staat al vast wie er gaan....quote:Op maandag 12 maart 2018 16:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze kan van alles uithalen. Ze kan opstoken als de beste. Dat gaat ze dan ook gedurende de hele week doen. Denk ik.
Het is de vraag hoeveel mensen hier nog in gaan trappen. Ze is een beetje haar macht kwijtquote:Op maandag 12 maart 2018 16:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze kan van alles uithalen. Ze kan opstoken als de beste. Dat gaat ze dan ook gedurende de hele week doen. Denk ik.
Ik denk, dat iedereen haar nu wel door heeft en niet meer naar haar luisteren zoals in het begin.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
maar op deze manier zou het toch van de gekke zijn als de twins in de finale komen en romy of cemal nietquote:Op maandag 12 maart 2018 15:57 schreef DKUp het volgende:
Heel veilig zijn Cemal en Romy niet in die valse slangenkuil.
Daarom moet je wel zulke mensen (drieling) eruit spelen.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:05 schreef Ranah het volgende:
[..]
maar op deze manier zou het toch van de gekke zijn als de twins in de finale komen en romy of cemal niet
Ik vind het zó dapper van Beau. En van Cemal.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:05 schreef humpty het volgende:
Moest weg maar is Billy nog een beetje te genieten?
Knap van Beau om vol op haar te gaan
eindelijk neemt ze stelling in en hoe![]()
Dat komen we nooit te weten. Hij houdt het daar al de hele tijd dat hij er staat vast.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:05 schreef Gladiolio het volgende:
Lach me gek.
Baldr zegt. Het lijkt wel of men denkt, dat er bij mij niets meer te halen valt.
Was er ooit iets te halen bij die man dan?
Wat zat er in die broekzakken?
Hij kan niet winnen, dat staat wel al vastquote:Op maandag 12 maart 2018 16:07 schreef 5thencounter het volgende:
Wel raar dat Rienk niet genomineerd kan worden.. en blijft ineens zolang hij zin heeft.. het wordt almaar raarrrderrr
Ik ook ....die hebben punten gescoord bij mijquote:Op maandag 12 maart 2018 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het zó dapper van Beau. En van Cemal.
Zou het gebakken lucht zijn?quote:Op maandag 12 maart 2018 16:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat komen we nooit te weten. Hij houdt het daar al de hele tijd dat hij er staat vast.
Gedroomdquote:Op maandag 12 maart 2018 16:07 schreef Gladiolio het volgende:
[ afbeelding ]
Rienk heeft gedroomd dat Baldr morgen gaat.
Ach hij hoeft alleen maar Blof op te zetten, dan weet hij het weer.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:08 schreef Gladiolio het volgende:
Dat beetje werk, dat Baldr moet doen, heeft hij ook niet op orde.
Zijn liedjes die hij opgeschreven heeft kan hij niet meer vinden.
Ach. Bas heeft weer zijn goede daad gedaan door voor te stellen dat Rienk moet blijven.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:07 schreef 5thencounter het volgende:
Wel raar dat Rienk niet genomineerd kan worden.. en blijft ineens zolang hij zin heeft.. het wordt almaar raarrrderrr
Ik hoop dat José gaat. Kan Baldr volgende week weer op Bil stemmen.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:07 schreef Gladiolio het volgende:
[ afbeelding ]
Rienk heeft gedroomd dat Baldr morgen gaat.
Vreselijke zeiker die zwerver................Hij is een man van het woord.............Die mongo met een steekje los anders loop je niet op blote poten, is aan het profiteren..............Zou zijn baas GOD dat wel goed vinden?.........quote:Op maandag 12 maart 2018 16:07 schreef 5thencounter het volgende:
Zelden zo'n laf en doortrapt type als Bas meegemaakt. Met zijn uitgestreken gezicht.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:09 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ach. Bas heeft weer zijn goede daad gedaan door voor te stellen dat Rienk moet blijven.
Scheelt ook weer bij de stemmingsronde.
Vast niet, maar Rienk staat een trapje hoger dan God.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vreselijke zeiker die zwerver................Hij is een man van het woord.............Die mongo met een steekje los anders loop je niet op blote poten, is aan het profiteren..............Zou zijn baas GOD dat wel goed vinden?.........
Klopt. Ik snap dan ook niet, hoe het mogelijk is, dat hij Uto van het jaar is geworden.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zelden zo'n laf en doortrapt type als Bas meegemaakt. Met zijn uitgestreken gezicht.
quote:Op maandag 12 maart 2018 16:10 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ik hoop dat José gaat. Kan Baldr volgende week weer op Bil stemmen.
Ik bid even tot Rienk..........momentquote:Op maandag 12 maart 2018 16:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vast niet, maar Rienk staat een trapje hoger dan God.
Dus gaat José niet.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:13 schreef krabje het volgende:
als jose naar huis gaat moeten ze 10.000 euro terug gaan storten hahahah wat een dombo's
Hij heeft zijn woord al gebroken.. weg zijn voordat de eindstrijd begint, dat de rest vindt dattie blijven mag blijft maakt nix uit, het is laffe BS van Rienkquote:Op maandag 12 maart 2018 16:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vreselijke zeiker die zwerver................Hij is een man van het woord.............Die mongo met een steekje los anders loop je niet op blote poten, is aan het profiteren..............Zou zijn baas GOD dat wel goed vinden?.........
Ja, die gooien ze er altijd in bij een stemming. "Ik heb de pest aan je, maar het is niet persoonlijk".quote:Op maandag 12 maart 2018 16:15 schreef ThunderBitch het volgende:
Dat gezeur over 'het is niet persoonllijk'. Meestal wel. Gewoon smoesjes.
Hoe vaak is er hier niet geschreven, dat men het gevoel had, dat Baldr na zijn bruiloft weg zou gaan?quote:Op maandag 12 maart 2018 16:14 schreef krabje het volgende:
[..]
nee dat denk ik ook niet,is sowieso stom om jose weg te sturen.
Wanneer wordt er bekend gemaakt wie er morgen gaat, en wie gaat dat bekend maken?quote:Op maandag 12 maart 2018 16:16 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Hoe vaak is er hier niet geschreven, dat men het gevoel had, dat Baldr na zijn bruiloft weg zou gaan?
Dit is gewoon het moment en het mag niet te veel opvallen.
Als ze Baldr tegen Bil op de bank hadden gezet, had het niet geloofwaardig geweest als ze dan Baldr wegsturen, dus doen ze José maar.
Die kon op die manier haar gram even jegens René halen. Geeft leuke beelden.
Om en om gaan ze aanwijzen wie weg moet volgens de briefquote:Op maandag 12 maart 2018 16:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wanneer wordt er bekend gemaakt wie er morgen gaat, en wie gaat dat bekend maken?
Ik gok morgen rond dezelfde tijd?quote:Op maandag 12 maart 2018 16:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wanneer wordt er bekend gemaakt wie er morgen gaat, en wie gaat dat bekend maken?
Markt van 25 maart is al uitverkocht, die van 1 april had gister nog iets van 460 kaarten beschikbaarquote:Op maandag 12 maart 2018 16:16 schreef 5thencounter het volgende:
En hoeveel standhouders willen nog komen in Sterfhuis Utopia
quote:Op maandag 12 maart 2018 16:13 schreef krabje het volgende:
als jose naar huis gaat moeten ze 10.000 euro terug gaan storten hahahah wat een dombo's
Dat was voordat het Sterfhuis Spel bekend werd een paar uur terugquote:Op maandag 12 maart 2018 16:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Markt van 25 maart is al uitverkocht, die van 1 april had gister nog iets van 460 kaarten beschikbaar
Ach. Baldr gaan ze sowieso niet missen.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Markt van 25 maart is al uitverkocht, die van 1 april had gister nog iets van 460 kaarten beschikbaar
Zei ze zelf.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Wie zei dat dan van die 10k ? dat betekend dat José nog lang gaat blijven dan
Of ze neemt die opdrachten lekker mee naar huis en incasseert de poen daar. Ze kan het vast wel gebruiken.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Wie zei dat dan van die 10k ? dat betekend dat José nog lang gaat blijven dan
Billy!quote:Op maandag 12 maart 2018 16:19 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ach. Baldr gaan ze sowieso niet missen.
Who's next die niet veel uitvoert op de markt?
Gaat er om spannen. Op zowel José als Baldr hebben 5 inwoners gestemd.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:18 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ik gok morgen rond dezelfde tijd?
De bewoners moeten hun stem dan motiveren wie zij van de 2 weg sturen.
Njahh dat is ook zo.. en hij wilde toch al geen patat verkopenquote:Op maandag 12 maart 2018 16:19 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ook Jose en Rene ijn nauwelijks meer in beeld de laatste wekenquote:Op maandag 12 maart 2018 16:19 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ze was net druk in gesprek met Memeth in het penthouse.quote:
rene en cemal stemmen jose dan wegquote:Op maandag 12 maart 2018 16:20 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Gaat er om spannen. Op zowel José als Baldr hebben 5 inwoners gestemd.
Dan gaan René, Beau en Cemal de beslissende stemmen geven.
Daar zeg je wat. Wat gaat Bo doen denk je?quote:Op maandag 12 maart 2018 16:20 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Beau gaat waarschijnlijk Baldr niet wegstemmen.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:21 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Wat gaat Bo doen denk je?
dus 3 man stemt jose wegquote:Op maandag 12 maart 2018 16:23 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Beau gaat waarschijnlijk Baldr niet wegstemmen.
Is nog een soort van maatje voor haar.
rene had er al 3 op josequote:Op maandag 12 maart 2018 16:20 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het. Ik heb daar niet zo op gelet, hoe die 2 met elkaar om gaan.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:23 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Josee vertelt net aan Boo dat haar geld uit de pot teruggestort gaat worden als ze morgen vertrekt...quote:Op maandag 12 maart 2018 16:23 schreef Yaksa het volgende:
[..]
De gluiperdquote:Op maandag 12 maart 2018 16:24 schreef zodeju het volgende:
Baldr wil vanavond een feestje geven van de bv.
het lijkt al vast te staan, net na de stemming zei ze al dat teruggeboekt moest worden, alsof ze al wist dat ze gaatquote:Op maandag 12 maart 2018 16:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Josee vertelt net aan Boo dat haar geld uit de pot teruggestort gaat worden als ze morgen vertrekt...
meh was alweer op de vide net.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:21 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ze was net druk in gesprek met Memeth in het penthouse.
Zal nog wel zo zijn. Die gast voert toch niets anders uit, dus waarom niet lekker warm liggen en hangen ipv je nuttig maken?
quote:Op maandag 12 maart 2018 16:26 schreef Copycat het volgende:
Chipp oppert al lachend een verdomd goed idee: een evenement maken van de nominaties/exit.
Helaas vervliegt deze welriekende brainfart snel.
Dan moeten ze ook het geld meegeven...quote:Op maandag 12 maart 2018 16:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of ze neemt die opdrachten lekker mee naar huis en incasseert de poen daar. Ze kan het vast wel gebruiken.
Meh ging weg en billy zou een uurtje een boekje gaan lezen om weer rustig te worden zei zequote:Op maandag 12 maart 2018 16:21 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ze was net druk in gesprek met Memeth in het penthouse.
Zal nog wel zo zijn. Die gast voert toch niets anders uit, dus waarom niet lekker warm liggen en hangen ipv je nuttig maken?
Dat kan dus ook niet. Jammer.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook het geld meegeven...
De mensen hebben al betaald, vooraf betaling, dus als Jose de opdrachtenlijst meeneemt, zal ze alleen maar vanuit huis de pot spekken.
die is nog steeds niet gekalmeerd?quote:Op maandag 12 maart 2018 16:27 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
Meh ging weg en billy zou een uurtje een boekje gaan lezen om weer rustig te worden zei ze
Denk dat ze al dr spulletjes mee zal nemen, inclusief de Caravan die ze helemaal volproptquote:Op maandag 12 maart 2018 16:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook het geld meegeven...
De mensen hebben al betaald, vooraf betaling, dus als Jose de opdrachtenlijst meeneemt, zal ze alleen maar vanuit huis de pot spekken.
Oh, de spullen zal ze zeker meenemen, maar het gaat in dit geval om al (vooruit) betaalde opdrachten.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ze al dr spulletjes mee zal nemen, inclusief de Caravan die ze helemaal volpropt
Precies, tegen Mehmet nog stoer praten dat ze niemand nodig heeft. Dan zou ze nu niet met Cemal gaan pratenquote:Op maandag 12 maart 2018 16:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Billy is nu zieltjes aan het winnen voor volgende week..............
Ja maar de opdrachten gaan maar door en ze zal ze nooit afkrijgen voor eind meiquote:Op maandag 12 maart 2018 16:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Oh, de spullen zal ze zeker meenemen, maar het gaat in dit geval om al (vooruit) betaalde opdrachten.
Als dit geld teruggestort wordt, vanuit de pot, kan ze natuurlijk wel de lijst van opdrachten meenemen en deze personen thuis weer aanschrijven.
Ik gun die graftak alles.........quote:Op maandag 12 maart 2018 16:34 schreef yaello het volgende:
[..]
Precies, tegen Mehmet nog stoer praten dat ze niemand nodig heeft. Dan zou ze nu niet met Cemal gaan praten
Dat. Enkel zeggen dat hij haar niet gelooft en vertrouwt. Anders lult ie zichzelf toch alleen maar vast.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:35 schreef yaello het volgende:
Cemal zeg gewoon dat ze een leugenaar is en dat je haar niet vertrouwd ipv over het Romy verhaal te praten.
Kan me geen ding herinnerenquote:Op maandag 12 maart 2018 16:37 schreef Soury het volgende:
Billie kocht ook dingen voor Romy? Is dat zo
Toen Romy minimalist was zegt ze? Ik kan het me ook niet herinnerenquote:
Ja, en dat is wat hij nu aan het doen is helaas. Gisteren zei hij dat Billy ook over de markt heel vaak liegt, dan zegt ze dat ze dingen heeft gedaan die uiteindelijk niet gedaan zijn. Ze hoeft ook alleen nog maar de marktkramen te regelen. Cemal doet de rest.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat. Enkel zeggen dat hij haar niet gelooft en vertrouwt. Anders lult ie zichzelf toch alleen maar vast.
Ze laat een ander er niet tussenkomen........quote:Op maandag 12 maart 2018 16:39 schreef 5thencounter het volgende:
Ziezo.. Sjlemiel platgeluld door Jet
En Romy die haar botox betaald, en waarom praat ze over Romy met Chemal?quote:Op maandag 12 maart 2018 16:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze rookt zuipt en eet ook altijd van Romy
Omdat Cemal op Bats gestemd heeft toestraksquote:Op maandag 12 maart 2018 16:40 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
En Romy die haar botox betaald, en waarom praat ze over Romy met Chemal?
Omdat Cemal haar stemmen heeft gegeven vanwege haar gedrag naar Romy.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:40 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
En Romy die haar botox betaald, en waarom praat ze over Romy met Chemal?
Kloptquote:Op maandag 12 maart 2018 16:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze laat een ander er niet tussenkomen........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |