Is er echt voor gestemd of hebben er een paar geroepen dat het goed was en niemand tegen gas gegeven?quote:Op maandag 12 maart 2018 15:42 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Hij heeft de groep gevraagd of hij mocht blijven.
Ze hebben unaniem 'ja' gestemd.
Ze hebben niet eens de kans gekregenquote:Op maandag 12 maart 2018 15:45 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Hij ging voor de groep staan en vroeg of hij mocht blijven. Als er 1 iemand zei, dat dat niet mocht zou hij weg moeten, dus in feite hebben ze (toe) gestemd.
Er is nog een cap van.
Hij kan nu wel fijn zijn bruinbroodweken vieren. Wat zal zijn vrouw blij zijn dat hij thuis komtquote:Op maandag 12 maart 2018 15:44 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ook dat. Baldr maakt nooit TV. Dat huwelijk was een aanfluiting.
Precies datquote:Op maandag 12 maart 2018 15:46 schreef stormiot het volgende:
[..]
Is er echt voor gestemd of hebben er een paar geroepen dat het goed was en niemand tegen gas gegeven?
het ging zo snel, ik noem dat nauwelijks stemmenquote:Op ik noem dat geen stemmenmaandag 12 maart 2018 15:45 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Hij ging voor de groep staan en vroeg of hij mocht blijven. Als er 1 iemand zei, dat dat niet mocht zou hij weg moeten, dus in feite hebben ze (toe) gestemd.
Er is nog een cap van.
bas riep het is goed, de rest kreeg geen kansquote:Op maandag 12 maart 2018 15:46 schreef stormiot het volgende:
[..]
Is er echt voor gestemd of hebben er een paar geroepen dat het goed was en niemand tegen gas gegeven?
Daar kwam het wel op neer, maar niemand was tegen, dus mocht hij blijven.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:46 schreef stormiot het volgende:
[..]
Ja zoiets. We weten meteen weer hoe Rienk echt is. Een opportunistische lapzwansquote:Op maandag 12 maart 2018 15:46 schreef stormiot het volgende:
[..]
Ja hoor. Als er iemand gegild had, dat die het niet wilde, hadden ze dat kunnen doen, maar iedereen hield zijn/haar mond dicht.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:46 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ze hebben niet eens de kans gekregen
Hij heeft nog heel groothartig gezegd dat hij net zo objectief zou blijven als voor de finale....quote:Op maandag 12 maart 2018 15:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja zoiets. We weten meteen weer waar hoe Rienk echt is. Een opportunistische lapzwans
Wat kregen ze ook alweer? Elke maand 1000 euro op de rekening?quote:Op maandag 12 maart 2018 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij kan nu wel fijn zijn bruinbroodweken vieren. Wat zal zijn vrouw blij zijn dat hij thuis komt
Niemand wilde het risico lopen om volgende week alle stemmen te krijgenquote:Op maandag 12 maart 2018 15:48 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ja hoor. Als er iemand gegild had, dat die het niet wilde, hadden ze dat kunnen doen, maar iedereen hield zijn/haar mond dicht.
Niet gek, als je met anderen dingen bezig bent.
Timing was vreemd.
Is zo, maar wie zwijgt, stemt toe is mij altijd geleerd.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:47 schreef Ranah het volgende:
[..]
het ging zo snel, ik noem dat nauwelijks stemmen
volgens mij niks, ze hebben het gewoon over de stemmingenquote:
Ik mis de twins.....quote:Op maandag 12 maart 2018 15:50 schreef Charmian het volgende:
romy zal nooit op cemal, bas of bo stemmen...ik mis bil in het rijtje
Dus nietquote:Op maandag 12 maart 2018 15:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft nog heel groothartig gezegd dat hij net zo objectief zou blijven als voor de finale....
Denk, dat dat niet veel uit had gemaakt.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Niemand wilde het risico lopen om volgende week alle stemmen te krijgen
rienk had heel slim gezegd dat het unaniem moest zijn.
Dus roepen : Ik wil Rienk eruit, had tot gevolg kunnen hebben dat iedereen volgende week zou weten op wie te stemmen.....
Pinky pinky met de twinsquote:
Behalve als de drieling of de vide van ze af wilquote:Op maandag 12 maart 2018 15:52 schreef sjampoeh het volgende:
room en djumal gaan sws de finale halen zegt djumal
Ze zat net naast Bas en ik las, dat zij 2en zich aan wilde sluiten bij de videgroep.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben benieuwd bij wie Gluipkutje, als loslopend wild nu aan gaat slijmen... bondgenoten zijn nu ineens weer belangrijk geworden
Geen gegenboogh?quote:Op maandag 12 maart 2018 15:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Beau is blij met de Regenboog dat is het enige woord wat ze goed uit kan spreken ook
Die hebben elkaar toch?quote:Op maandag 12 maart 2018 15:54 schreef 5thencounter het volgende:
Slomie&Sjelmiel dekken elkaar
Tsjippie&Duo Klef&Bef dekken elkaar
Konkelteef&Mallootje dekken elkaar en Ivan
Wie lopen er nog los zonder dekking? Jet, Zwamneus MehhMehh
En toch denk ik dat niemand meer op Billy durft te stemmen. Alleen Cemal.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:54 schreef 5thencounter het volgende:
Juist wel, nu ze gezien hebben dat zelfs Beau op Billy durft te stemmen zullen er meer volgen.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En toch denk ik dat niemand meer op Billy durft te stemmen. Alleen Cemal.
Dekken elkaar maar denk nooit dat Ivan niet zijn eigen gevoel volgt op wie die stemt.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:54 schreef 5thencounter het volgende:
Stond ook een 'nee' icoontje bij. Was ironisch bedoelt van mij.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Die drukken met speels gemak elkaar een mes in de rug, zonodig.
tja, Billy heeft persoonlijk maar 3 stemmen om mensen terug te pakken.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat dat beeld losgelaten kan worden.. elke week één eraf gaat straks problemen geven met de evenementen en markt uitvoering.. dan hebben ze alleen terzake doende mensen nodig.. en daar hoort Jet niet meer bijquote:Op maandag 12 maart 2018 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Krijgen eerst een tijdje steun van de twins, maar daarna???quote:Op maandag 12 maart 2018 15:57 schreef DKUp het volgende:
Heel veilig zijn Cemal en Romy niet in die valse slangenkuil.
Ik had gehoopt dat ze de poort al uitgefladderd was.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:58 schreef DKUp het volgende:
Vlinder staatuhhhhfladdert er alleen voor............
De vide en de drieling hebben ze nodig.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:59 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Krijgen eerst een tijdje steun van de twins, maar daarna???
Daarom zaak om die 3ling uit elkaar te spelen.
Wat Romy (helaas) niet zal doen.
Puntje erbij voor hem.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:59 schreef Charmian het volgende:
mehmet wil zich vooralsnog niet aansluiten bij #teamvide
Als Cemal volhard, komt het vanzelf goed.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:59 schreef yaello het volgende:
Het is dat Romy te bang is om zelf op Billy te stemmen, maar die is maar al te blij dat Cemal het wel durfde. Jammer dat het niet gewerkt heeft.
Heel jammer. Ze durft het echt niet zoals bijna niemand het durft. Beau en Cemal mogen wel oppassen voor die heks.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:59 schreef yaello het volgende:
Het is dat Romy te bang is om zelf op Billy te stemmen, maar die is maar al te blij dat Cemal het wel durfde. Jammer dat het niet gewerkt heeft.
rene ook zeker welquote:Op maandag 12 maart 2018 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die kunnen zoamaar winnen.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:00 schreef DKUp het volgende:
Mensen die geen kleur bekennen zijn ook lekker gevaarlijk
Ach. Bil heeft maar 3 stemmen. Wat kan zij uithalen?quote:Op maandag 12 maart 2018 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze kan van alles uithalen. Ze kan opstoken als de beste. Dat gaat ze dan ook gedurende de hele week doen. Denk ik.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:01 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ach. Bil heeft maar 3 stemmen. Wat kan zij uithalen?
Ze kan alleen haar stemmen baseren op wat anderen doen.
Denk niet, dat José volgende week op de bank zit.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Morgen Baldr en volgende week Jose en die week erop Rene.............Wat een verrassend concept....
Op zeker, maar de komende 3 weken staat al vast wie er gaan....quote:Op maandag 12 maart 2018 16:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze kan van alles uithalen. Ze kan opstoken als de beste. Dat gaat ze dan ook gedurende de hele week doen. Denk ik.
Het is de vraag hoeveel mensen hier nog in gaan trappen. Ze is een beetje haar macht kwijtquote:Op maandag 12 maart 2018 16:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze kan van alles uithalen. Ze kan opstoken als de beste. Dat gaat ze dan ook gedurende de hele week doen. Denk ik.
Ik denk, dat iedereen haar nu wel door heeft en niet meer naar haar luisteren zoals in het begin.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
maar op deze manier zou het toch van de gekke zijn als de twins in de finale komen en romy of cemal nietquote:Op maandag 12 maart 2018 15:57 schreef DKUp het volgende:
Heel veilig zijn Cemal en Romy niet in die valse slangenkuil.
Daarom moet je wel zulke mensen (drieling) eruit spelen.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:05 schreef Ranah het volgende:
[..]
maar op deze manier zou het toch van de gekke zijn als de twins in de finale komen en romy of cemal niet
Ik vind het zó dapper van Beau. En van Cemal.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:05 schreef humpty het volgende:
Moest weg maar is Billy nog een beetje te genieten?
Knap van Beau om vol op haar te gaan
eindelijk neemt ze stelling in en hoe![]()
Dat komen we nooit te weten. Hij houdt het daar al de hele tijd dat hij er staat vast.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:05 schreef Gladiolio het volgende:
Lach me gek.
Baldr zegt. Het lijkt wel of men denkt, dat er bij mij niets meer te halen valt.
Was er ooit iets te halen bij die man dan?
Wat zat er in die broekzakken?
Hij kan niet winnen, dat staat wel al vastquote:Op maandag 12 maart 2018 16:07 schreef 5thencounter het volgende:
Wel raar dat Rienk niet genomineerd kan worden.. en blijft ineens zolang hij zin heeft.. het wordt almaar raarrrderrr
Ik ook ....die hebben punten gescoord bij mijquote:Op maandag 12 maart 2018 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het zó dapper van Beau. En van Cemal.
Zou het gebakken lucht zijn?quote:Op maandag 12 maart 2018 16:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat komen we nooit te weten. Hij houdt het daar al de hele tijd dat hij er staat vast.
Gedroomdquote:Op maandag 12 maart 2018 16:07 schreef Gladiolio het volgende:
[ afbeelding ]
Rienk heeft gedroomd dat Baldr morgen gaat.
Ach hij hoeft alleen maar Blof op te zetten, dan weet hij het weer.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:08 schreef Gladiolio het volgende:
Dat beetje werk, dat Baldr moet doen, heeft hij ook niet op orde.
Zijn liedjes die hij opgeschreven heeft kan hij niet meer vinden.
Ach. Bas heeft weer zijn goede daad gedaan door voor te stellen dat Rienk moet blijven.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:07 schreef 5thencounter het volgende:
Wel raar dat Rienk niet genomineerd kan worden.. en blijft ineens zolang hij zin heeft.. het wordt almaar raarrrderrr
Ik hoop dat José gaat. Kan Baldr volgende week weer op Bil stemmen.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:07 schreef Gladiolio het volgende:
[ afbeelding ]
Rienk heeft gedroomd dat Baldr morgen gaat.
Vreselijke zeiker die zwerver................Hij is een man van het woord.............Die mongo met een steekje los anders loop je niet op blote poten, is aan het profiteren..............Zou zijn baas GOD dat wel goed vinden?.........quote:Op maandag 12 maart 2018 16:07 schreef 5thencounter het volgende:
Zelden zo'n laf en doortrapt type als Bas meegemaakt. Met zijn uitgestreken gezicht.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:09 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ach. Bas heeft weer zijn goede daad gedaan door voor te stellen dat Rienk moet blijven.
Scheelt ook weer bij de stemmingsronde.
Vast niet, maar Rienk staat een trapje hoger dan God.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vreselijke zeiker die zwerver................Hij is een man van het woord.............Die mongo met een steekje los anders loop je niet op blote poten, is aan het profiteren..............Zou zijn baas GOD dat wel goed vinden?.........
Klopt. Ik snap dan ook niet, hoe het mogelijk is, dat hij Uto van het jaar is geworden.quote:Op maandag 12 maart 2018 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zelden zo'n laf en doortrapt type als Bas meegemaakt. Met zijn uitgestreken gezicht.
quote:Op maandag 12 maart 2018 16:10 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ik hoop dat José gaat. Kan Baldr volgende week weer op Bil stemmen.
Ik bid even tot Rienk..........momentquote:Op maandag 12 maart 2018 16:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vast niet, maar Rienk staat een trapje hoger dan God.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |