waar zie je datquote:Op maandag 12 maart 2018 15:24 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ja doe jij het maar. De bewoners zien het niet.![]()
![]()
true, maar jose nog meer nietquote:
quote:Op maandag 12 maart 2018 15:25 schreef sjampoeh het volgende:
hebben ze m niet zelf op de kop gezet ?
Je verwacht het nietquote:Op maandag 12 maart 2018 15:27 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe druk ze zijn met complotten en konkelen
Staat op de klokquote:
Het is lekker hoor Kat zit ook in de zon hier buitenquote:Op maandag 12 maart 2018 15:27 schreef DeKenau het volgende:
Mooi plaatje hoe de zon daar door het raam schijnt
Of Bas heeft idd weer een van zijn lullige geintjes uitgehaald.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je verwacht het niet
[..]
Staat op de klok
quote:Op maandag 12 maart 2018 15:30 schreef DeKenau het volgende:
Baldr is niet bang om te gaan
Nou , met zo`n vrouw...
en jose zegt dat ze niet wil gaanquote:Op maandag 12 maart 2018 15:30 schreef DeKenau het volgende:
Nou , met zo`n vrouw...
Die gaat gewoon weer op zoek naar 'n nieuw tv-programmaquote:Op maandag 12 maart 2018 15:30 schreef DeKenau het volgende:
Nou , met zo`n vrouw...
quote:Op maandag 12 maart 2018 15:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]En een hok met jong en 2 honden die twijfelen of ze geen pony's zijn
ja jose gaat nu en baldr volgende week of andersom denk ikquote:Op maandag 12 maart 2018 15:31 schreef freaky40 het volgende:
Wel leuk dat Rienk blijft misschien wel het leukste nieuws rondom die klok-gate, die stemming zal allemaal wel. Toch allemaal zo voorspelbaar als wat. Je kunt het zo invullen, als Jose niet gaat, gaat ze volgende week wel, zelfde geld voor Baldr. Het is net als bij Expeditie Robinson, weet je ook al wie er gaat de volgende eliminatie.
dan is de rest erg dom, denk dat een bas enzo op een gegeven moment wel tactisch gaan stemmen.hij baalde net al dat ie billy niet gekozen hadquote:Op maandag 12 maart 2018 15:31 schreef freaky40 het volgende:
Wel leuk dat Rienk blijft misschien wel het leukste nieuws rondom die klok-gate, die stemming zal allemaal wel. Toch allemaal zo voorspelbaar als wat. Je kunt het zo invullen, als Jose niet gaat, gaat ze volgende week wel, zelfde geld voor Baldr. Het is net als bij Expeditie Robinson, weet je ook al wie er gaat de volgende eliminatie.
idd jose mag eruitquote:Op maandag 12 maart 2018 15:32 schreef SailingDuck het volgende:
Wat jose doet zou ik ook niet voor zwichten want gaat dan wellicht tot de finale niet of zeer weinig schilderen.
op 1 of andere manier denk ik dat er volgende week toch 2 anderen op de bank komen. Ze hebben dan tijd gehad om na te denken. Nu was het bijna een impulsstemming.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja jose gaat nu en baldr volgende week of andersom denk ik
quote:Op maandag 12 maart 2018 15:32 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
dan is de rest erg dom, denk dat een bas enzo op een gegeven moment wel tactisch gaan stemmen.hij baalde net al dat ie billy niet gekozen had
Ja, of die 3 eenheid. Blijkbaar mogen ze niet op die 3 eenheid ofzo..quote:Op maandag 12 maart 2018 15:32 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
dan is de rest erg dom, denk dat een bas enzo op een gegeven moment wel tactisch gaan stemmen.hij baalde net al dat ie billy niet gekozen had
Yup en dan Renéquote:Op maandag 12 maart 2018 15:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja jose gaat nu en baldr volgende week of andersom denk ik
Dat zou best wel eens kunnen. Is bij Ex Rob ook altijd zo. Soms wint die persoon dan juist.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
op 1 of andere manier denk ik dat er volgende week toch 2 anderen op de bank komen. Ze hebben dan tijd gehad om na te denken. Nu was het bijna een impulsstemming.
Ze ging juist daarnet naar binnen om te gaan schilderen.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:32 schreef SailingDuck het volgende:
Wat jose doet zou ik ook niet voor zwichten want gaat dan wellicht tot de finale niet of zeer weinig schilderen.
Zo hoort dat.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:36 schreef pullup het volgende:
Volgende week is er voldoende gekonkeld om Fay weg te stemmen. De enig logische keuze
Eerst het 'Petertje' volbrengenquote:Op maandag 12 maart 2018 15:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo hoort dat.Nu is het toch te kort dag geweest om echt een verstandige en logische 'bank' te formeren...
Ja, of dit was om de spanning op te bouwen.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:38 schreef 5thencounter het volgende:
Josee is het eerste makke schaap... de grootste cashcow.. ze moeten echt een pesthekel aan d'r hebben dus
Ze moeten zorgen dat er twee van hun op de bank komt......Dan is het zeker dat een van hun weg gaat....quote:Op maandag 12 maart 2018 15:36 schreef pullup het volgende:
Volgende week is er voldoende gekonkeld om Fay weg te stemmen. De enig logische keuze
Niet slim dus om haar te elimineren. Ze brengt het meeste geld binnen.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:38 schreef 5thencounter het volgende:
Josee is het eerste makke schaap... de grootste cashcow.. ze moeten echt een pesthekel aan d'r hebben dus
Even de app verwijderen en opnieuw downloaden plus inloggen helpt soms.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:33 schreef stormiot het volgende:
Dacht ik ga er voor zitten Doet mijn stream het niet op mn tablet En phone is gecrashed
Dus dan maar terug lezen
Er zijn wel belangrijkere dingen chufi........quote:Op maandag 12 maart 2018 15:38 schreef chufi het volgende:
Is Edith al gemaild dat ze niet meer hoeft te komen
Voorlopig houden zij toch 12 stemmen incl Romyquote:Op maandag 12 maart 2018 15:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo hoort dat.Nu is het toch te kort dag geweest om echt een verstandige en logische 'bank' te formeren...
Die Billyquote:Op maandag 12 maart 2018 15:35 schreef Gladiolio het volgende:
Volgens Bil gaat Cemal niet op haar blijven stemmen.
Baldy brengt ook nix meer in, dat superdunne huwelijk is voorbij... hij mag naar zijn kids ..Josee verdient tenminstge nog geldquote:Op maandag 12 maart 2018 15:39 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ja, of dit was om de spanning op te bouwen.
Een sterke speler t.o. Baldr zetten heeft geen zin, want dan wordt Baldr nooit weg gestemd.
Die man moet gewoon weg.
geen idee, bas riep ineens dat niemand hem zou willen wegstemmen en snel over tot de orde van de dagquote:Op maandag 12 maart 2018 15:41 schreef stormiot het volgende:
Wat is de reden dat Rienk nu toch blijft?
De finale kwam voor hem te vroeg om nu al weg te gaan. Dus hij blijft voorlopig ook als een soort gesprekspartner/geweten van Utopia...wel een leuke rol.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:41 schreef stormiot het volgende:
dat geld interesseert ze niet veel op dit moment, althans het geld van Jose niet.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet slim dus om haar te elimineren. Ze brengt het meeste geld binnen.
dat had rienk niet voor het zeggenquote:Op maandag 12 maart 2018 15:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De finale kwam voor hem te vroeg om nu al weg te gaan. Dus hij blijft voorlopig ook als een soort gesprekspartner/geweten van Utopia...wel een leuke rol.
Had ik al geprobeerd maar hij blijft maar aangeven dat er geen wifi is. Wat onzin is want de rest kan ik wel allemaal, zelfs op de app, Behalve dus streamen.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Even de app verwijderen en opnieuw downloaden plus inloggen helpt soms.
Bas vond het goed dat hij bleefquote:Op maandag 12 maart 2018 15:41 schreef stormiot het volgende:
Hij heeft de groep gevraagd of hij mocht blijven.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:41 schreef stormiot het volgende:
er is niet gestemdquote:Op maandag 12 maart 2018 15:42 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Hij heeft de groep gevraagd of hij mocht blijven.
Ze hebben unaniem 'ja' gestemd.
Dat denk ik ook. Ze heeft lang genoeg op hun vertrouwen gerekend en die flink beschadigd.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die BillyZe zal hem wel het leven zuur maken, daar kan Cemal op rekenen. Rancuneus rotwijf.
JA MOOIquote:Op maandag 12 maart 2018 15:43 schreef 5thencounter het volgende:
Het gaan nu dus dagelijks stemmingoverleg worden elke dag van elke week
quote:Op maandag 12 maart 2018 15:43 schreef 5thencounter het volgende:
Het gaan nu dus dagelijks stemmingoverleg worden elke dag van elke week
Dit gaat vanaf nu de hele week door en daarna weer een hele weekquote:Op maandag 12 maart 2018 15:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er zijn wel belangrijkere dingen chufi........
Oke Bedanktquote:Op maandag 12 maart 2018 15:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De finale kwam voor hem te vroeg om nu al weg te gaan. Dus hij blijft voorlopig ook als een soort gesprekspartner/geweten van Utopia...wel een leuke rol.
Raarquote:Op maandag 12 maart 2018 15:42 schreef stormiot het volgende:
[..]
Had ik al geprobeerd maar hij blijft maar aangeven dat er geen wifi is. Wat onzin is want de rest kan ik wel allemaal, zelfs op de app, Behalve dus streamen.
Ook dat. Baldr maakt nooit TV. Dat huwelijk was een aanfluiting.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Baldy brengt ook nix meer in, dat superdunne huwelijk is voorbij... hij mag naar zijn kids ..Josee verdient tenminstge nog geld
Zou ze willenquote:Op maandag 12 maart 2018 15:44 schreef Ranah het volgende:
billy ziet het somber in voor haarzelf, mehmet ook
billy: iedereen gaat in elkaars kont kruipen
Wat is er leuk aan zo'n vies, smoezelig, schijnheilig mannetje in die loods? Oh en ik vergeet nog godsdienstwaanzinnige.quote:Op maandag 12 maart 2018 15:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |