SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
ATTENTIE:
Eftelingmeet
Voorlopig gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Stuur een pm of dm naar Diaan73 of je meekunt en gaat. Er zijn kortingsbonnen van AH
beschikbaar! Overnachten kan de avond ervoor en/of erna bij Melting. Wel graag even op tijd aangeven.![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 23:54 schreef ok01 het volgende:
Yes 10cc![]()
![]()
![]()
Ondergewaardeerde plaat van een ondergewaardeerde band
quote:
Ze hebben zo veel gedaan, die leden... - kun je zowat een themashow aan wijden.quote:Op zondag 11 maart 2018 00:02 schreef peaceman het volgende:
Overigens zat 1 van de leden van 10CC later ook nog bij Art of Noise.
Zeker nietquote:Op zondag 11 maart 2018 00:01 schreef peaceman het volgende:
Men kan niet beweren dat mijn stemlijstje niet gevarieerd was
quote:Op zondag 11 maart 2018 00:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze hebben zo veel gedaan, die leden... - kun je zowat een themashow aan wijden.
Ga ervoor zou ik zeggenquote:Op zondag 11 maart 2018 00:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze hebben zo veel gedaan, die leden... - kun je zowat een themashow aan wijden.
eensch!quote:Op zondag 11 maart 2018 00:05 schreef livelink het volgende:
Zo veel mooie liedjes en maar 20 te vergeven stemmen.
Geldt voor meerdere bandsquote:Op zondag 11 maart 2018 00:10 schreef peaceman het volgende:
Split Enz had dus meer kanten dan het wonderschone Message to my girl.
Trustenquote:Op zondag 11 maart 2018 00:12 schreef just me het volgende:
Mijn ogen vallen echt dicht, sorry
Dank voor de muziekjes en nog een fijne avond
Trusten!quote:Op zondag 11 maart 2018 00:12 schreef just me het volgende:
Het moet wennen, denk ik.quote:Op zondag 11 maart 2018 00:10 schreef peaceman het volgende:
Split Enz had dus meer kanten dan het wonderschone Message to my girl.
Truste, tot weerquote:Op zondag 11 maart 2018 00:12 schreef just me het volgende:
snap ik... ik vind het heerlijk freaky!quote:
eens!quote:KLF was ik wel verbaasd dat die nergens terugkwam in de uitzendingen van D.
Welterusten just mequote:Op zondag 11 maart 2018 00:12 schreef just me het volgende:
Een schande is hetquote:Op zondag 11 maart 2018 00:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Het moet wennen, denk ik.
KLF was ik wel verbaasd dat die nergens terugkwam in de uitzendingen van D.
Veel plezier met Netflix dan Diaan.quote:Op zondag 11 maart 2018 00:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga nog even Netflix kijken, voor zolang ik het volhou.
Slaap lekker just me![]()
quote:Op zondag 11 maart 2018 00:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga nog even Netflix kijken, voor zolang ik het volhou.
Slaap lekker just me![]()
Ik ben er nog. Mooi nummer is dit trouwens.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2018 00:24 schreef D. het volgende:
Voorgedragen, en er uiteindelijk zelf niet eens op gestemd
Zelf als een van de laatste gestemd, en zag dat er andere nummers waren die mijn steun beter konden gebruikenquote:
Handelen met voorkennisquote:Op zondag 11 maart 2018 00:26 schreef D. het volgende:
[..]
Zelf als een van de laatste gestemd, en zag dat er andere nummers waren die mijn steun beter konden gebruiken
er staan idd slechtere nummers in.quote:Op zondag 11 maart 2018 00:27 schreef ok01 het volgende:
Dat dit niet in de Top 2000 staat is echt bizar trouwens
quote:Op zondag 11 maart 2018 00:28 schreef livelink het volgende:
Bij My Girl moet ik toch steeds aan de melkreclame denken
[ afbeelding ]
Ik ook altijdquote:Op zondag 11 maart 2018 00:28 schreef livelink het volgende:
Bij My Girl moet ik toch steeds aan de melkreclame denken
En ik dacht dat ze I wanna be your doll zongen.quote:Op zondag 11 maart 2018 00:30 schreef ok01 het volgende:
Ik dacht eerst altijd dat dit van The Stones was
quote:Op zondag 11 maart 2018 00:30 schreef livelink het volgende:
[..]
En ik dacht dat ze I wanna be your doll zongen.
nog maar 3 liedjesquote:
waarom? Heerlijk nummer.quote:
Veel te weinig. 1 of 2 maar. Deze stond er tot een paar jaar geleden nog wel in.quote:Op zondag 11 maart 2018 00:39 schreef peaceman het volgende:
Hoeveel nummers van Dusty staan er eigenlijk nog in de top 2000?
4 of 5 zou prima zijn, 1 of 2 veel te weinig.quote:Op zondag 11 maart 2018 00:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Veel te weinig. 1 of 2 maar. Deze stond er tot een paar jaar geleden nog wel in.
In 2017 nog maar 1.quote:Op zondag 11 maart 2018 00:39 schreef peaceman het volgende:
Hoeveel nummers van Dusty staan er eigenlijk nog in de top 2000?
Het moet geen gewoonte gaan worden he.quote:Op zondag 11 maart 2018 00:41 schreef peaceman het volgende:
Dit is trouwens het laatste nummer, dus ben iets te vroeg klaar.
Prima afsluiter hoorquote:Op zondag 11 maart 2018 00:41 schreef peaceman het volgende:
Dit is trouwens het laatste nummer, dus ben iets te vroeg klaar.
nee, het wordt vast wel weer gewoonte dat ik te laat uitkom...quote:Op zondag 11 maart 2018 00:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Het moet geen gewoonte gaan worden he.
graag gedaan en kom gerust weer langsquote:
hier sluit ik mij bij aan. Was leuk vanavond!quote:Op zondag 11 maart 2018 00:45 schreef livelink het volgende:
Ik ga nu ook wel richting bed. Welterusten voor de nog aanwezigen en bedankt voor de gezellige avond op deze manier.
Geen idee. Ik zat bij toneel.quote:Op zondag 11 maart 2018 08:07 schreef MadMaster het volgende:
Net even WIDM van gisteren terug gekeken en wat was dat een slechte aflevering.
Zal er verder niet veel over zeggen, omdat sommigen hier nog terug moeten kijken, geloof ik...
Volle bak weer hier gisteren?
Heb me zelf vermaakt met o.a. borden gooien bij de Griek.
Jammer dat je ze alleen maar op de grond mocht gooien...
Dan zijn we snel uitgepraat.quote:Op zondag 11 maart 2018 08:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zat bij toneel.
En WIDM heb ik nog nooit een aflevering van gezien.
Ik moet om iets voor half 9 gaan, dus voor mij moet je het niet doen.quote:Op zondag 11 maart 2018 08:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zijn we snel uitgepraat.
Zal ik wat filmmuziek in de blender gooien?
Of is het nog te vroeg...?
OK.quote:Op zondag 11 maart 2018 08:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik moet om iets voor half 9 gaan, dus voor mij moet je het niet doen.
Dank je.quote:Op zondag 11 maart 2018 08:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK.
Het is iets voor half 9, je moet op pad...
quote:Programma van vandaag
08:50 - 11:00 MadMaster - At The Movies
Ik luister gewoon lekker mee.quote:Op zondag 11 maart 2018 08:47 schreef MadMaster het volgende:
Omdat ik het toch draai voor mezelf:
[..]
Ik dans maar beter niet mee. Goedemorgen!quote:
Dat bedacht ik me net zelf ook.quote:
Bedoel je dit?quote:Op zondag 11 maart 2018 09:04 schreef livelink het volgende:
Er zou toch nog een nacht van de filmmuziek komen? Of heb ik die inmiddels gemist?
quote:Vanavond op TV:
De Avond van de Filmmuziek
Datum: Zo 11 maart 2018
Tijd: 23:15 tot 00:10
Vanuit het Koninklijk Concertgebouw in Amsterdam presenteren Jan Versteegh en Dominic Seldis De Avond van de Filmmuziek. Het Metropole Orkest onder leiding van Maestro-juryvoorzitter Vincent de Kort speelt de mooiste filmcomposities van de allerbeste films. Met gastoptredens van Ellen ten Damme, pianiste Iris Hond, viooltalent Diamanda Dramm en het Nederlands Concertkoor wordt de muziek gespeeld van onder andere Lalaland, Intouchables, Interstellar, The Matrix Revolutions, Forrest Gump en Moonlight.
De Avond van de Filmmuziek is in twee delen te zien. Deel 1 is vanavond en deel 2 op zondag 25 maart om 23:15 uur op NPO 1.
Voor Jan Versteegh is het de tweede keer dat hij de avond presenteert. Jan: "Film is niets zonder muziek. Als de beelden en het orkest samenkomen, is het pure magie. Ik ben erg blij er weer bij te zijn op De Avond van de Filmmuziek.
Ja, die bedoelde ik. Dat wil ik vanavond wel zien. Jij was daar toch bij of vergis ik me nou?quote:
Yep, anderhalve week geleden...quote:Op zondag 11 maart 2018 09:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die bedoelde ik. Dat wil ik vanavond wel zien. Jij was daar toch bij of vergis ik me nou?
quote:Op zondag 11 maart 2018 09:24 schreef MadMaster het volgende:
Spanning en sensatie in de buurt, gillende sirenes van politie en ambulance.
Zal wel weer vanwege de buurvrouw verderop zijn met haar alcohol probleem en dito vriendjes...
Oh fijn zulke buren. Wij zijn ook jarenlang geterroriseerd door zo'n buurvrouw. Ook bijna elke nacht politie en ellende. Dat kan je leven echt goed vergallen. Die van ons is na wat mislukte zelfmoordpogingen uiteindelijk overleden aan een overdosis. Ik kon er geen traan om latenquote:Op zondag 11 maart 2018 09:24 schreef MadMaster het volgende:
Spanning en sensatie in de buurt, gillende sirenes van politie en ambulance.
Zal wel weer vanwege de buurvrouw verderop zijn met haar alcohol probleem en dito vriendjes...
Ik heb er op zich geen last van, ze woont aan de ander kant van de straat, een aardig stuk verderop.quote:Op zondag 11 maart 2018 09:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh fijn zulke buren. Wij zijn ook jarenlang geterroriseerd door zo'n buurvrouw. Ook bijna elke nacht politie en ellende. Dat kan je leven echt goed vergallen. Die van ons is na wat mislukte zelfmoordpogingen uiteindelijk overleden aan een overdosis. Ik kon er geen traan om laten
Nou zoals ik er nu uitzie wordt er niet naar me geflotenquote:
quote:Op zondag 11 maart 2018 09:39 schreef just me het volgende:
[..]
Nou zoals ik er nu uitzie wordt er niet naar me gefloten
Uitfluiten mag ook...quote:Op zondag 11 maart 2018 09:39 schreef just me het volgende:
[..]
Nou zoals ik er nu uitzie wordt er niet naar me gefloten
Bij welke film hoort dit dan? Ik weet dat eigenlijk nooit.quote:Op zondag 11 maart 2018 09:54 schreef just me het volgende:
Mooi deze
ik heb de film wel gezien maar kan me die niet zo goed herinneren
Death in Venice, normaal weet ik dat ook niet hoorquote:Op zondag 11 maart 2018 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij welke film hoort dit dan? Ik weet dat eigenlijk nooit.
film alleen fragmenten gezien, boek wel gelezen ( ik hou van Thomas Mann) heb ook nog de Italiaanse vertaling in de kast staanquote:Op zondag 11 maart 2018 09:58 schreef just me het volgende:
[..]
Death in Venice, normaal weet ik dat ook niet hoor
Die film ken ik niet eens.quote:Op zondag 11 maart 2018 09:58 schreef just me het volgende:
[..]
Death in Venice, normaal weet ik dat ook niet hoor
peaceman was eerder wakker en beneden vandaag. Maar hij is met Lennon naar de voetbaltraining.quote:Op zondag 11 maart 2018 09:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En weer een dame...
Liggen de heren allemaal nog te ronken?
Is, volgens google, uit 1971quote:
Hij praat in zijn slaap ook tegen je ?quote:
en ik ben hem dus vergetenquote:Op zondag 11 maart 2018 10:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ken wel oudere films, maar deze is aan mij voorbij gegaan...
nee, dat is altijd gewoon in het luchtledige...quote:Op zondag 11 maart 2018 10:03 schreef just me het volgende:
[..]
Hij praat in zijn slaap ook tegen je ?
quote:
even kijken wat voordeliger is!quote:Op zondag 11 maart 2018 10:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, dat is altijd gewoon in het luchtledige...
Kruidvat heeft komende week weer treinkaartjes
Dirk Bogarde in een bootje, en een jong ventje, dat is zo ongeveer de hele film wel samengevatquote:
Ja, dat dus !quote:Op zondag 11 maart 2018 10:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dirk Bogarde in een bootje, en een jong ventje, dat is zo ongeveer de hele film wel samengevat
quote:Op zondag 11 maart 2018 10:03 schreef just me het volgende:
[..]
Hij praat in zijn slaap ook tegen je ?
Ik hoop dat daar toch verandering in komt, ik wil vanmiddag op de fiets naar het voetballenquote:Op zondag 11 maart 2018 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe vooral rustig aan, het is toch bagger weer...
Het was gisterenavond bloedheet in het restaurant, de airco ging voor het eerst aan dit jaar...quote:Op zondag 11 maart 2018 10:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Gisteren was het prima lenteweer, nu regen en best donker
quote:Op zondag 11 maart 2018 10:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoop dat daar toch verandering in komt, ik wil vanmiddag op de fiets naar het voetballen
quote:Weerbericht Nederland
Vooral westen buien, veel bewolking
11 mrt. 2018, 7:58 uur - Wolkenvelden en buien trekken vanochtend over het land. De meeste buien vallen in het westen. Vanmiddag ontstaan enkele stevige buien met kans op onweer. Het is voorjaarsachtig met 12-16 graden. Morgen start de dag aardig met zonnige perioden. Vanaf de middag trekken buien over het land en ook dinsdag verloopt nat. Daarna is de zon vaker te zien en neemt de buienkans af.
in twee winkels legde ik zowat het loodje, ik zag zo rood als een tomaat en ik had me al op warmer lenteweer gekleed. Het personeel daar klaagde ook dat het niet te doen was.quote:Op zondag 11 maart 2018 10:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was gisterenavond bloedheet in het restaurant, de airco ging voor het eerst aan dit jaar...
Ben gisteren overdag niet veel buiten geweest, heb de planning voor dit weekend toch niet helemaal goed ingeregeld, geloof ik...quote:Op zondag 11 maart 2018 10:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
in twee winkels legde ik zowat het loodje, ik zag zo rood als een tomaat en ik had me al op warmer lenteweer gekleed. Het personeel daar klaagde ook dat het niet te doen was.
de voorspellingen veranderen ook steeds, gisteren zou het regenen, maar geen druppel gezienquote:Op zondag 11 maart 2018 10:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben gisteren overdag niet veel buiten geweest, heb de planning voor dit weekend toch niet helemaal goed ingeregeld, geloof ik...
kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op zondag 11 maart 2018 10:30 schreef MadMaster het volgende:
Mocht Ennio nog een keer naar NL komen, dan ga ik er weer heen.
En dan ga ik dozen tissues verkopen...
quote:Op zondag 11 maart 2018 10:30 schreef MadMaster het volgende:
Mocht Ennio nog een keer naar NL komen, dan ga ik er weer heen.
En dan ga ik dozen tissues verkopen...
ik ben een paar keer in die regio geweest, heb ook op dat plein in Arezzo gestaan, ik herkende het meteen in de filmquote:
Ik ken Italië als zomer vakantie land eigenlijk helemaal niet, alleen van de wintersport in het noorden...quote:Op zondag 11 maart 2018 10:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben een paar keer in die regio geweest, heb ook op dat plein in Arezzo gestaan, ik herkende het meteen in de film
Ik ben er niet geweest, maar ik wil ook best op vakantiequote:Op zondag 11 maart 2018 10:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben een paar keer in die regio geweest, heb ook op dat plein in Arezzo gestaan, ik herkende het meteen in de film
Ik ken het alleen als fietsland...quote:Op zondag 11 maart 2018 10:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken Italië als zomer vakantie land eigenlijk helemaal niet, alleen van de wintersport in het noorden...
Ja, ik ben niet zo'n filmliefhebber, maar deze muziek is prachtigquote:Op zondag 11 maart 2018 10:47 schreef MadMaster het volgende:
Dit is toch wel één van de meest intrigerende combi's qua muziek en film...
die muziek gaat dwars door je heenquote:Op zondag 11 maart 2018 10:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo'n filmliefhebber, maar deze muziek is prachtig
Pannen in de apparatuur?quote:Op zondag 11 maart 2018 10:48 schreef just me het volgende:
mijn geluid stopte ermee tijdens dit nummer
straks de hele elpee maar eens draaien
ik mocht ooit opblijven en de film op tv kijken omdat mijn vader het zo'n prachtige film vond. Daarna nog wel een paar keer gezien, het blijft briljantquote:Op zondag 11 maart 2018 10:47 schreef MadMaster het volgende:
Dit is toch wel één van de meest intrigerende combi's qua muziek en film...
Mijn Italiaans beperkt zich tot fietstermen, muziektermen en etenquote:Op zondag 11 maart 2018 10:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Als je een studie Italiaans doet dan ligt het voor de hand om regelmatig naar het land te gaan en ik had later ook nog logeeradresjes omdat twee vriendinnen er gingen wonen ( beiden zijn nu al weer jaren terug in NL)
foobar was tijdelijk in stakingquote:
The Cook, the Thief, His Wife & Her Loverquote:Op zondag 11 maart 2018 10:54 schreef livelink het volgende:
Geen idee van welke film dit is, maar het klinkt goed!
Goedemorgen peaceman. Voetbalschool overleefd?quote:
Nog iets geleerd?quote:Op zondag 11 maart 2018 10:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen peaceman. Voetbalschool overleefd?
Ah. Film nooit gezien. Kwam eigenlijk door de cultivering. In die tijd was ik nogal anti alles wat gecultiveerd werd.quote:Op zondag 11 maart 2018 10:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The Cook, the Thief, His Wife & Her Lover
Mooie titel sowiesoquote:Op zondag 11 maart 2018 10:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The Cook, the Thief, His Wife & Her Lover
Ik hoop Lennon wel.... ik nietquote:
Was leuk om naar te kijkenquote:Op zondag 11 maart 2018 10:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen peaceman. Voetbalschool overleefd?
Lekkere enthousiaste kinderenquote:
Ik twijfelde ook al of ik nou ook een vrouwenstem hoor of dat het alleen instrumenten zijn.quote:
Ik vind het vooral mooi om de verschillen bij de kinderen te zien. Lennon zie ik bij bepaalde onderdelen moeite hebben, maar andere kinderen weer bij dingen die hem redelijk gemakkelijk afgaan.quote:
Jij ben toch cellist?quote:Op zondag 11 maart 2018 11:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig om te spelen dit. Lekker meeslepend
Ik speel een beetje viool. Mijn dochter speelt celloquote:Op zondag 11 maart 2018 11:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij ben toch cellist?
Mooi instrument...
quote:Op zondag 11 maart 2018 11:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik speel een beetje viool. Mijn dochter speelt cello
Yep. Zoonlief speelt ook viool.quote:Op zondag 11 maart 2018 11:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, het strijkwerk is in huize cafca dus wel geregeld...
maar is mevrouw cafca ook muzikaal ?quote:Op zondag 11 maart 2018 11:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Yep. Zoonlief speelt ook viool.
en mevrouw cafca heeft een strijkbout, maar dat mag ik nooit zo zeggen![]()
Beetje muziek in huis is wel fijn.quote:Op zondag 11 maart 2018 11:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Yep. Zoonlief speelt ook viool.
en mevrouw cafca heeft een strijkbout, maar dat mag ik nooit zo zeggen![]()
De Cafca Family...quote:Op zondag 11 maart 2018 11:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Speelt een beetje gitaar en heeft ooit keyboard gespeeld.
moest ik ook aan denkenquote:
dat is echtquote:Op zondag 11 maart 2018 11:05 schreef MadMaster het volgende:
Dei blazers sectie is hier zo perfect gebalanceerd.
Met Letty de Jong als dabadabada-dame...
Nu wel...quote:Op zondag 11 maart 2018 11:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is echt![]()
Heb je Francis Lai er ook nog in staan?
Symph was er ook zo eentje, maar dan op het orgelquote:Op zondag 11 maart 2018 11:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beetje muziek in huis is wel fijn.
Ons buurmeisje van 8 is autodidact op de piano/vleugel.
Dat kind speelt hele melodieën uit haar hoofd, zonder referentie of bladmuziek.
Ongelofelijk wat die vaak laat horen...
quote:Programma van vandaag
08:50 - 12:00 MadMaster - At The Movies
12:00 - 14:00 DJ Peaceman - After the movies
quote:Op zondag 11 maart 2018 10:36 schreef MadMaster het volgende:
Ik had een beetje rekening gehouden met een draaibeurt van Peace vanmorgen, maar aangezien ik er nog niks van gehoord heb, heb ik verlengd tot 12.00 uur.
Had ik in ieder geval wel goed begrepen...quote:Op zondag 11 maart 2018 11:13 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
ik had het ook niet gered... kwam 5 voor 11 binnen![]()
Nu heb ik ff de tijd om wat samen te stellen.
Muzikaliteit heeft mij overgeslagenquote:
ik ben ook niet muzikaal en ik snap er ook nooit wat van als Symph wat uitlegt. Vorige week hield hij een verhandeling over gitaarstemmen...quote:
hoho... ik heb wel een blokfluitdiplomaquote:
chanson pour Milan, prachtigquote:Op zondag 11 maart 2018 11:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu wel...
Zo ook nog iets met Letty de Jong, waar ik ineens aan moest denken.
Misschien leer je dat dan juist niet op de voetbalschoolquote:
Haha, zo goed is het ook allemaal niet. Gewoon voor de lol he?quote:
quote:
Best wel een indrukwekkende film.quote:
Bij voorkeur niet.quote:Op zondag 11 maart 2018 11:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bespeelt toch wel de potten en pannen?
Ow daar heb ik gelukkig nooit iets van gemerkt.quote:Op zondag 11 maart 2018 11:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
hoho... ik heb wel een blokfluitdiploma
Dat is wel een juiste opmerking.quote:Op zondag 11 maart 2018 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow daar heb ik gelukkig nooit iets van gemerkt.
Rosemary's Baby...quote:Op zondag 11 maart 2018 11:32 schreef livelink het volgende:
Dit moet wel de tune van een horrorfilm zijn, met dat la la la van dat kind in het begin.
Ah, stukjes van gezien. Ik probeer horrorfilms zoveel mogelijk te vermijden. Ik kan er echt niet tegen.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2018 11:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik geloof dat ik de hele film kan meezingen
Rosemary’s baby is een van de weinige horrorfilms die ik wel heb gezien. Ik heb ook het boek gelezen voor Engels.quote:Op zondag 11 maart 2018 11:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, stukjes van gezien. Ik probeer horrorfilms zoveel mogelijk te vermijden. Ik kan er echt niet tegen.
Idem, in de Efteling...quote:Op zondag 11 maart 2018 11:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb zelfs de musical gezien.
Ja ja, zo´n Tiroler feest...quote:Op zondag 11 maart 2018 11:42 schreef just me het volgende:
Er is ooit een fok-meet geweest voor een Sing Along A Sound Of Music.
Ik heb even gemeet maar ben niet naar de sing along geweest, mensen waren verkleed, schitterend
van The Rocky Horror Picture Show bestaat dat ookquote:Op zondag 11 maart 2018 11:42 schreef just me het volgende:
Er is ooit een fok-meet geweest voor een Sing Along A Sound Of Music.
Ik heb even gemeet maar ben niet naar de sing along geweest, mensen waren verkleed, schitterend
Ik wilde wat luchtig eindigen...quote:Op zondag 11 maart 2018 11:54 schreef peaceman het volgende:
De titel hiervan is in elk geval goed gekozen
die draai je maar als ik er niet ben.quote:Op zondag 11 maart 2018 11:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nog een Disney cd met allemaal liedjes uit de films.
Ik heb er tientallen, ik heb best wel een Disney tick.quote:Op zondag 11 maart 2018 11:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nog een Disney cd met allemaal liedjes uit de films.
Ik zat net aan haar te denkenquote:Op zondag 11 maart 2018 11:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er tientallen, ik heb best wel een Disney tick.
Wat dat betreft mis ik Muis wel als geestverwant...
Ik heb ook een Disney tic hoorquote:Op zondag 11 maart 2018 11:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er tientallen, ik heb best wel een Disney tick.
Wat dat betreft mis ik Muis wel als geestverwant...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |