SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
ATTENTIE:
Eftelingmeet
Voorlopig gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Stuur een pm of dm naar Diaan73 of je meekunt en gaat. Er zijn kortingsbonnen van AH
beschikbaar! Overnachten kan de avond ervoor en/of erna bij Melting. Wel graag even op tijd aangeven.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
ik heb op een andere gestemdquote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:39 schreef DJ11 het volgende:
Zowel op gestemd als aangedragen voor deze lijst(maar dat zal weinigen verbazen; het is al jaren mijn missie om deze track in de Top 2000 te krijgen)
Of vergis ik me nu, en zijn die vorige week al geweestquote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh ben benieuwd.. welke van de twee?
Geen idee... je hoort ze niet zo vaak op radio 49quote:
Ik heb er niet op gestemd omdat ik al wist dat er veel op gestemd zou wordenquote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:39 schreef DJ11 het volgende:
Zowel op gestemd als aangedragen voor deze lijst(maar dat zal weinigen verbazen; het is al jaren mijn missie om deze track in de Top 2000 te krijgen)
Idd, onbekend bandje. Nieuw zeker.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geen idee... je hoort ze niet zo vaak op radio 49
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Of vergis ik me nu, en zijn die vorige week al geweest
Het is wel de enige single van ze die in Nederland een grotere hit geweest is dan in Engeland.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:40 schreef livelink het volgende:
Hier twijfelde ik niet aan dat deze ver zou komen. Maar niet echt een nummer voor mij. Ik vind dit een van de mindere nummers van PSB.
Leuk bandje wel. Bij OOR kun je 8 geremasterde albums van ze winnenquote:
En alleen blij als het regent.quote:
Er komen nog meer verrassingenquote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:42 schreef livelink het volgende:
Dit nummer heeft dus 6 stemmen![]()
Onverwacht wat mij betreft.
Terwijl dit nummer klonk?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:43 schreef ToT het volgende:
[..]
En alleen blij als het regent.
Laatst zijn er nog een zooi mensen in Afrika (geloof ik) omgekomen omdat de vuilnisbelt instortte toen het regende!
Eens.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:42 schreef livelink het volgende:
Dit nummer heeft dus 6 stemmen![]()
Onverwacht en onterecht wat mij betreft.
Ik had het kunnen weten want voorgaande jaren waren er ook behoorlijk wat verrassingen.quote:
Gup komt er af en toe tussendoor. Geen idee hoe dat kan.quote:
Ik ben dol op verrassingenquote:
de nummer 1 vond ik toen ook wel een behoorlijke verrassing.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten want voorgaande jaren waren er ook behoorlijk wat verrassingen.
He Deisyyquote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben dol op verrassingen![]()
Al heb ik niet meegestemd, stiekeme meeluisteraar hier
Ja precies.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
de nummer 1 vond ik toen ook wel een behoorlijke verrassing.
Welkomquote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja, of het een prettige verrassing is, laat ik in het midden.quote:
De zoveelste verrassing, maar dit is wel een leuke verrassingquote:
Van mijn top 10 nog 0 tot nu toequote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:49 schreef BufordTJustice het volgende:
Als ik het goed heb geteld zijn er van mijn ingediende top 10 al 8 gedraaid, maar de meesten vorige week. Toch nog steeds tevreden.
dat had ik ook kunnen zeggen als ik het niet in het midden liet.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad.
Best een geinig nummertje dit, maar nu niet echt top 2000 materiaal zou ik zeggen.
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat had ik ook kunnen zeggen als ik het niet in het midden liet.
Ik zou zo 10 nummers die nu in in de T2000 staan kunnen vervangen met dit nummerquote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad.
Best een geinig nummertje dit, maar nu niet echt top 2000 materiaal zou ik zeggen.
dan die je zacht groen, zit je altijd goedquote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:52 schreef ToT het volgende:
Blue, ja nog steeds geen idee of de kinderkamer die kleur geschilderd moet gaan worden of niet!
Gewoon geel schilderen. Kan voor jongen en meisje en is vrolijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:52 schreef ToT het volgende:
Blue, ja nog steeds geen idee of de kinderkamer die kleur geschilderd moet gaan worden of niet!
Ja, dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:52 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik zou zo 10 nummers die nu in in de T2000 staan kunnen vervangen met dit nummer
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
dan die je zacht groen, zit je altijd goed
Gaan we nou Bloodhound gang niet helemaal horen?quote:
Hehe kan ook!quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon geel schilderen. Kan voor jongen en meisje en is vrolijk.
Gewoon bordeauxrood; dan kan je kroost genderneutraal worden.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:52 schreef ToT het volgende:
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]Whehehe ja nou we hebben sowieso nog geen haast met klussen.
![]()
Als het goed is hebben we al wel een ledikantje met bijpassende commode en klerenkast voor weinig!
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon bordeauxrood; dan kan je kroost genderneutraal worden.
Gefeliciteerd ja!quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:52 schreef ToT het volgende:
Snel opnieuw gedownloadquote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gaan we nou Bloodhound gang niet helemaal horen?
Nog 7quote:Op zaterdag 10 maart 2018 23:00 schreef zorro28 het volgende:
Hoeveel nummers komen er eigenlijk nog?
ga je ons morgenochtend nog verblijdenquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
ga je ons morgenochtend nog verblijden
No probquote:Op zaterdag 10 maart 2018 23:03 schreef peaceman het volgende:
[..]nee, voetbalschool en mijn beurt.
tmi, mate..quote:Op zaterdag 10 maart 2018 23:03 schreef peaceman het volgende:
Na voetbalschool kan evt wel toch?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 23:03 schreef peaceman het volgende:
Queen - Bohemian Rhapsodyquote:
Zowel deze als Prodigy, waarvan jij zei dat je ze had voorgesteld, stonden niet in jouw top 10quote:
Wowquote:Op zaterdag 10 maart 2018 23:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Net als je denkt dat het dieptepunt wel bereikt is in de muziek:
Ronnie Flex hint op samenwerking met Bløf
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |