Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 15:35 schreef Rafeiro het volgende:
Hoop dat ze niet meer teveel in de zorgkosten gaan snijden.
Kom vanaf daar met het huidige systeem op minimaal ¤ 1.000 nu en dat is enkel het deel dat vanaf nu zeker is
Zorgkosten op doktersadvies buiten het eigen risico, die niet vergoed worden zijn aftrekbaar.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 15:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Je hebt toch maar een X bedrag aan eigen risico?
Of heb je kosten die helemaal niet verzekerd kunnen worden?
Ah, de aftrekposten voor gezondheidszorg bedoel je.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 15:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zorgkosten op doktersadvies buiten het eigen risico, die niet vergoed worden zijn aftrekbaar.
Daarnaast zijn er nog dieetkosten aftrekbaar. En aangezien ik nu iets chronisch blijk te hebben heb ik nu behoorlijk wat al vast staan. En dan nog dingen zoals bijvoorbeeld tandartskosten buiten je verzekering die ook een aftrekpost zijn.
Yes. Was inderdaad fout link.quote:
Mooi!quote:Op zaterdag 10 maart 2018 15:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Yes. Was inderdaad fout link.
Nu gezellig Rosanne luisterenquote:Op zaterdag 10 maart 2018 15:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Het is een klote URL met aardig wat 'valkuilen'...
Ik hoop dat mijn visite snel arriveert...quote:Op zaterdag 10 maart 2018 16:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nu gezellig Rosanne luisteren
ooit heb ik mijn ogen laten laseren en dat was toen ook nog een aftrekpost, dat tikte lekker aan.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 15:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zorgkosten op doktersadvies buiten het eigen risico, die niet vergoed worden zijn aftrekbaar.
Daarnaast zijn er nog dieetkosten aftrekbaar. En aangezien ik nu iets chronisch blijk te hebben heb ik nu behoorlijk wat al vast staan. En dan nog dingen zoals bijvoorbeeld tandartskosten buiten je verzekering die ook een aftrekpost zijn.
Nu niet meer, maar in de begintijd was dat iets van 3000 per oog iirc. Dan gaat het hard ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 16:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ooit heb ik mijn ogen laten laseren en dat was toen ook nog een aftrekpost, dat tikte lekker aan.
Kan ik het ook met één hand? Ik mag mijn linkerhand nog niet belasten....quote:Op zaterdag 10 maart 2018 14:58 schreef MadMaster het volgende:
Waar je vroeger een halve dag met papieren en rekenmachine aan het stoeien was, is je belastingaangifte nu binnen 5 minuten geregeld. Ik vind er geen reet meer aan, alles staat er al voorgekauwd in.
En een lage rente hebben op je hypotheek is leuk, maar we krijgen nu bijna niets meer terug.
Was toch altijd een leuk moment om te zien welke aardige hoeveelheid euri's je terug kreeg, nu is het maar een fooi.
Te weinig zelfs om de net geboekte vakantie naar Portugalmee te betalen...
Als niet iedereen liever tv gaat kijken had ik dat ook gedaanquote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had je maar nu al moeten beginnen he
Niet iedereen.....quote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Als niet iedereen liever tv gaat kijken had ik dat ook gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |