proostquote:Op zaterdag 10 maart 2018 00:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik doe me een biertje, heb ik wel verdiend.
Je gaat het laat maken?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 00:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar gaan we het over hebben, heren?
mensen geloven mij niet dat die 1000 mij amper moeite kost en ik nog genoeg tijd over heb.quote:
Nee, heb geen Duitse meer, teveel gedoe met broertje....gewoon van hier, en ze liggen in de koelkast.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je gewoon een kratje op het balkon staan, met Duitse halve liters?
OKquote:Op zaterdag 10 maart 2018 00:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, heb geen Duitse meer, teveel gedoe met broertje....gewoon van hier, en ze liggen in de koelkast.
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Reinheitgebot.. dan moeten ze wel een beetje hun best doen..
Ik vnl. Alfa uit Limbolandquote:Op zaterdag 10 maart 2018 00:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier in Nederland hou ik het maar bij hertog jan
Ik vond vroeger alleen Skol echt niet te zuipen, vieze nasmaak had dat spul.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 00:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik krijg daar net als bij Grolsch een partij hoofdpijn van.
ken ik nietquote:Op zaterdag 10 maart 2018 00:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vond vroeger alleen Skol echt niet te zuipen, vieze nasmaak had dat spul.
Geen idee of het nog bestaat of te koop is.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Skolquote:
Spul smaakte ook naar pis.quote:Skol maakte reclame met Patricia Paay met de Hearts of Soul op de radio.
ahaquote:Op zaterdag 10 maart 2018 01:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Skol
Mocht je het ooit tegen het lijf lopen, ik zeg mijden.quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 01:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mocht je het ooit tegen het lijf lopen, ik zeg mijden.
In Nederland niet meer verkrijgbaar.. zag het later nog wel eens langskomen in de UK.. Maar was niet te zuipen idd..quote:Op zaterdag 10 maart 2018 00:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vond vroeger alleen Skol echt niet te zuipen, vieze nasmaak had dat spul.
Geen idee of het nog bestaat of te koop is.
Smerigste dat ik ooit tegenkwam en letterlijk echt niet te zuipen vond.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
In Nederland niet meer verkrijgbaar.. zag het later nog wel eens langskomen in de UK.. Maar was niet te zuipen idd..
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan toch liever een Carlsberg of een Tuborg
Dat ie die mag verbranden zeg maar..quote:Op zaterdag 10 maart 2018 01:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
denk dat mijn schoonvader die wel heeft. Hij spaart etiketten.
In principe zuip ik alle pils.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan toch liever een Carlsberg of een Tuborg
Ach ja, is ie tenminste bezig....quote:Op zaterdag 10 maart 2018 01:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
denk dat mijn schoonvader die wel heeft. Hij spaart etiketten.
zijn hele leven alquote:Op zaterdag 10 maart 2018 01:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach ja, is ie tenminste bezig....
Ik hou niet van witbier en donkere bieren, ik ga van pils tot amber.quote:
Ieder zijn ding. Heb er wel veel biertjes door gedronkenquote:Op zaterdag 10 maart 2018 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Geintje.. Ook slecht hoort bij een collectie
Geen Guinnes hier iigquote:Op zaterdag 10 maart 2018 01:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou niet van witbier en donkere bieren, ik ga van pils tot amber.
Om de etiketten er voor hem af te peuteren?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 01:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Heb er wel veel biertjes door gedronken
neu dat doet ie maar lekker zelf. Hij komt altijd thuis met ik weet niet hoeveel biersoortenquote:Op zaterdag 10 maart 2018 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Om de etiketten er voor hem af te peuteren?
Ah OK.. Ik was 16-17 en toen kwam de vader van mn toenmalige vriendin aanzetten met Belgische Abdij bieren in 70cl flessen.. Lekker proeven hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2018 01:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
neu dat doet ie maar lekker zelf. Hij komt altijd thuis met ik weet niet hoeveel biersoorten
Lekkerquote:Op zaterdag 10 maart 2018 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK.. Ik was 16-17 en toen kwam de vader van mn toenmalige vriendin aanzetten met Belgische Abdij bieren in 70cl flessen.. Lekker proeven hoor![]()
Pas jaren later dat ik er weer mee in aanraking kwam.. Hij had ze toen speciaal zelf uit Belgie meegenomen
Da's bijzonder, ik ben al sinds hun bestaan, lang geleden liefhebber, zag ze vaker live, eerste keer 1984, 2013 laatste keer, maar toen niet meer in originele bezetting.quote:
Ik vind het herkenbaar, ken de band niet als zodanig maar heb ze vast wel eens ergens gehoord uit de box danquote:Op zaterdag 10 maart 2018 01:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's bijzonder, ik ben al sinds hun bestaan, lang geleden liefhebber, zag ze vaker live, eerste keer 1984, 2013 laatste keer, maar toen niet meer in originele bezetting.
Ze zijn uniek en hebben een unieke sound hoor, vrij obscuur ook, maar wel invloedrijk bij andere generaties muzikanten.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het herkenbaar, ken de band niet als zodanig maar heb ze vast wel eens ergens gehoord uit de box dan
Ben geen fanaticus qua muziek.. Heb wel een brede algemene achtergrond en kennis, maar dat heb je op onze leeftijd al gauwquote:Op zaterdag 10 maart 2018 01:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze zijn uniek en hebben een unieke sound hoor, vrij obscuur ook, maar wel invloedrijk bij andere generaties muzikanten.
Deze band heeft geen enkele hit gehad, en zeker niet in Nederland.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben geen fanaticus qua muziek.. Heb wel een brede algemene achtergrond en kennis, maar dat heb je op onze leeftijd al gauw
Maar wat ik zei.. heel herkenbare muziekquote:Op zaterdag 10 maart 2018 01:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Deze band heeft geen enkele hit gehad, en zeker niet in Nederland.
Ze waren hier wel geliefd in het clubcircuit.
Maar ik zag ze ook in Bochum en Duisburg.
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wat ik zei.. heel herkenbare muziek
Yeps.quote:
Hahaha OK... Ik heb 1 x geperformd als zanger , men zei dat het goed was maar ik vond het niets (family feestje Spain)quote:Op zaterdag 10 maart 2018 01:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps.
Maar ik was erg beroerd.
We hebben ook maar 1 optreden gehad.
Ach ja, ervaring rijker.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha OK... Ik heb 1 x geperformd als zanger , men zei dat het goed was maar ik vond het niets (family feestje Spain)
Zoiets maar dan aangepaste tekst
Ay, ik sta weer op plek drie.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 01:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 09-03-2018
nr / aantal posts / gebruiker
01 180 Molo
02 146 -Miauw-
03 090 Mo_Muffin
04 070 gianni61
05 046 chufi
klik hier voor meer stats
En Molo doet mij deze keer dubbel.quote:
Ach dat vind je vast niet ergquote:Op zaterdag 10 maart 2018 02:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En Molo doet mij deze keer dubbel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |