Waarmee maar weer is bewezen dat spellingsnazi's weinig van taal begrijpen.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 15:19 schreef rulerofdeath het volgende:
Jouw post strookt niet met die dikke typo in de TT.
De aanslag is inderdaad gepleegd. Maar ik vond de woordspeling met ei wel grappigquote:Op vrijdag 9 maart 2018 15:19 schreef rulerofdeath het volgende:
Yepquote:Op vrijdag 9 maart 2018 15:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Antifa, dat zijn toch die gasten met bivakmutsen op die mensen dreigen met geweld als je het niet met ze eens bent?
aan·slag (de; m; meervoud: aanslagen)quote:
Het was een ongeleid projecteil !quote:Op vrijdag 9 maart 2018 15:19 schreef rulerofdeath het volgende:
Een handjevolquote:Op vrijdag 9 maart 2018 15:17 schreef butz0rs het volgende:
Demonstratie
De antifascistische actiegroep AFA Noord wil een tegengeluid laten horen. Een handjevol demonstranten stond bij de markt.
Op basis van de fotos welgeteld 3 zelfs.. niet eens een volledige hand.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 15:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Een handjevolZelfs AFA neemt Wilders niet meer serieus. Sad!
Daar is niets verkapts aan.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 15:25 schreef Infection het volgende:
Dat antifa nog niet verboden is anno 2018 is mij ook een raadsel. Het is gewoon een verkapte terroristische organisatie.
Klopt. Ze staan ook niet voor niets op de "watchlist".quote:Op vrijdag 9 maart 2018 15:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Daar is niets verkapts aan.
''Vereideld''quote:
Prima woordspeling.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 15:52 schreef Scjvb het volgende:
[..]
''Vereideld''![]()
Misleidende TT, en ook nog slecht Nederlands.
quote:Op vrijdag 9 maart 2018 15:25 schreef Infection het volgende:
Dat antifa nog niet verboden is anno 2018 is mij ook een raadsel. Het is gewoon een verkapte terroristische organisatie.
https://nos.nl/artikel/22(...)lyeren-in-emmen.htmlquote:Onder hen demonstrerende leden van de anti-fascistische actiegroep AFA. Een deelnemer van de demonstratie zegt tegen RTV Drenthe niet te weten wie het ei gegooid heeft. "Ik ben er wel blij mee. Het is maar een ei, prima."
Tsk. Maken ze de vegans boos meequote:Op vrijdag 9 maart 2018 16:09 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/22(...)lyeren-in-emmen.html
![]()
Klapmongolen
Maar het is "eet geen vlees week". Eieren zijn arme kleine babykipjes.quote:
Geert Wilders is een mooie man en dus zoals de meeste mooie mannen nogal gek. Kan dus geen medelijden hebben met hem. De weinige lelijke mensen die er nog zijn in Nederland hebben toch ook geen beveiliging of groep die het breed uitmeten in de media als zij door een mooie man worden lastig gevallen of achtervolgt?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 15:17 schreef butz0rs het volgende:
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)n-ei-in-Emmen-update
EMMEN - PVV-leider Geert Wilders is tijdens zijn bezoek aan Emmen bekogeld met een ei. Hij werd niet geraakt.
Wilders brengt vandaag een bezoek aan Emmen om te helpen met flyeren voor de gemeenteraadsverkiezingen. Ongeveer honderd mensen wachtten de PVV-leider op.
Ook bezoekt hij vanmiddag woon/zorgcomplex de Holdert.
Veiligheidsmaatregelen
Er is veel politie op de been. Ook zijn alle vuilniscontainers gesloten en werden aan het einde van de ochtend nog paspoppen gecontroleerd.
Demonstratie
De antifascistische actiegroep AFA Noord wil een tegengeluid laten horen. Een handjevol demonstranten stond bij de markt.
[ afbeelding ]
Het waren waarschijnlijk tok-kies.quote:
Misschien ook de bedoeling geweest van TS.quote:
WildersGod.twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 09-03-2018 om 15:16:06Jammer hè Pechtold dat het eieren waren en geen granaten anders waren ze toch nog op tijd geweest. reageer retweet
Alleen als je de woordspeling mist. Maar dan ben je best dom.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 17:53 schreef havanagila het volgende:
Een van de dommere topictitels van 2018
Had dat uitgemaakt dan ? Antifa heeft immers het ei niet gegooid. Noch waren de jochies die het haar van Wilders belachelijk aan het maken Antifas.quote:, maar ja, zet Wilders maar eens tegenover een groepje antifa-fascisten zonder linie beveiliging ertussen.
Geert Wilders een mooie man.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 16:59 schreef torentje het volgende:
[..]
Geert Wilders is een mooie man en dus zoals de meeste mooie mannen nogal gek. Kan dus geen medelijden hebben met hem. De weinige lelijke mensen die er nog zijn in Nederland hebben toch ook geen beveiliging of groep die het breed uitmeten in de media als zij door een mooie man worden lastig gevallen of achtervolgt?
Ze dreigen niet (alleen)quote:Op vrijdag 9 maart 2018 15:19 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Antifa, dat zijn toch die gasten met bivakmutsen op die mensen dreigen met geweld als je het niet met ze eens bent?
Je hebt een bizarre definitie van mooi.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 16:59 schreef torentje het volgende:
[..]
Geert Wilders is een mooie man en dus zoals de meeste mooie mannen nogal gek. Kan dus geen medelijden hebben met hem. De weinige lelijke mensen die er nog zijn in Nederland hebben toch ook geen beveiliging of groep die het breed uitmeten in de media als zij door een mooie man worden lastig gevallen of achtervolgt?
Volgens mij ben jij een mooie man van uiterlijk met het bij mooie mannen gebruikelijke gebrek aan inlevingsvermogen.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 18:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Geert Wilders een mooie man.En de rest van je post.
Misschien was hij een van de Emmense jochies die claimden enorme Wildersfans te zijn "omdat zijn haar zo mooi is".quote:Op vrijdag 9 maart 2018 19:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je hebt een bizarre definitie van mooi.
Volgens mij ben jij nog meer met uiterlijk bezig dan een blonde Amerikaanse met botox volgespoten vlogster die alleen maar leeft voor de views. Holy shit.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 19:04 schreef torentje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een mooie man van uiterlijk met het bij mooie mannen gebruikelijke gebrek aan inlevingsvermogen.
Wat heb jij tegen pindas ? Racist !quote:Op vrijdag 9 maart 2018 19:13 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders zou ik niet direct mooi noemen. Zowel van buiten als binnen.
wtfquote:Op vrijdag 9 maart 2018 17:53 schreef Zipportal het volgende:
WildersGod.twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 09-03-2018 om 15:16:06Jammer hè Pechtold dat het eieren waren en geen granaten anders waren ze toch nog op tijd geweest. reageer retweet
Wie demoniseert er nu wie?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 17:53 schreef Zipportal het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 09-03-2018 om 15:16:06Jammer hè Pechtold dat het eieren waren en geen granaten anders waren ze toch nog op tijd geweest. reageer retweet
Waarom moet ik mijn eieren openen?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 16:12 schreef Klepper272 het volgende:
Zal wel een inside job zijn, anders kunnen ze miljoenen verslindende beveiliging niet verantwoorden.
Open your eyes sheeple !
Ik ben met het uiterlijk bezig omdat ik geconstateerd heb, dat de weinige lelijke mensen, waaronder ikzelf, geen sterkende maaltijden konden/kunnen krijgen. Dit in tegenstelling tot de vele grotere oudere mooie mannen.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 19:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog meer met uiterlijk bezig dan een blonde Amerikaanse met botox volgespoten vlogster die alleen maar leeft voor de views. Holy shit.
Zelfs dat doet Baudet beter.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 19:13 schreef KoosVogels het volgende:
Zo ben ik niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 19:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
wtfik dacht dat je deze tweet had aangepast
Nicequote:Op vrijdag 9 maart 2018 19:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
wtfik dacht dat je deze tweet had aangepast
Met de instelling die je nu hebt gaat dat 'm in ieder geval zeker niet worden, nee.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 20:52 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik ben met het uiterlijk bezig omdat ik geconstateerd heb, dat de weinige lelijke mensen, waaronder ikzelf, geen sterkende maaltijden konden/kunnen krijgen. Dit in tegenstelling tot de vele grotere oudere mooie mannen.
Vooral van buiten is hij niet mooi, van binnen is niet eens relevant, want zoals een wijs man ooit zei "we're all pink on the inside".quote:Op vrijdag 9 maart 2018 19:13 schreef KoosVogels het volgende:
Weet ik veel. Ik ben geen antifaquote:Op vrijdag 9 maart 2018 19:16 schreef HendrikV het volgende:
[..]
^^ wat doet een sociale welvaart staat o.a met je maatschappij foto.
Calimeroquote:Op vrijdag 9 maart 2018 17:53 schreef Zipportal het volgende:
Peggold doet hetzelfde met Baudet op het moment.quote:
tjjaaa de demonisering van Pechtold is op volle toeren.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 00:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Peggold doet hetzelfde met Baudet op het moment.
Dus...
Had niet anders verwacht, dat het jou geen biet interesseert wat de grotere oudere mooie mannen zo allemaal eten en drinken en dat niet delen met jongeren. Dat is pas een trieste instelling.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 21:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Met de instelling die je nu hebt gaat dat 'm in ieder geval zeker niet worden, nee.
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 07:42 schreef torentje het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht, dat het jou geen biet interesseert wat de grotere oudere mooie mannen zo allemaal eten en drinken en dat niet delen met jongeren. Dat is pas een trieste instelling.
Waar en dat meen ik, WAAR in godsnaam zie je een Nederlands politicus tot geweld oproepen tegen een andere politicus?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 21:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat is gewoon een reactie op Pechtold's verkapte oproep tot geweld.
Dat de linkse media Wilders doodzwijgt betekent nog niet dat Wilders niet meer bestaat.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 08:27 schreef Resistor het volgende:
Ow verrek, Wilders bestaat ook nog.
Ik was hem al bijna vergeten, lang geen nieuws meer van hem gehoord. Komt dat eigenlijk goed uit voor hem.
Wilders is Nederland ontstegen? Die arme man ging helemaal naar Moskou en Poetin haalde z'n schouders op. Geen enkele prominente politicus nam de moeite hem te ontmoeten. Marine Le Pen werd heel anders ontvangen.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 09:01 schreef Elzies het volgende:
[..]
Dat de linkse media Wilders doodzwijgt betekent nog niet dat Wilders niet meer bestaat.
De PVV is groter dan ooit als tweede partij van Nederland.
Bovendien is Wilders als politicus Nederland een beetje ontstegen. Wilders is Nederlands bekendste internationale politicus van het moment met lezingen in het buitenland en met staatsbezoeken aan grootmachten als Rusland.
Wilders vertegenwoordigd hier Nederland waar Rutte het als een lafhartige russofobische pro-Europeaan nalaat. Rutte staat in dienst van zijn meesters Merkel, Marcon en Juncker. Rutte heeft geen eigen wil of visie. Rutte voert braaf uit wat hem vanuit Brussel wordt gedicteerd. Rutte vertegenwoordigd niet mijn Nederland en is ook niet mijn minister president.
Wilders conformeert zich niet aan het ideaal van een Vierde Rijk van Europa.
Wilders vertegenwoordigd het échte Nederland, de échte Nederlanders. Niet de linkse grachtengordelhysterie. Daar waar Nederland voor staat. Minder islam, minder russofobie, minder Europa, meer eigen soevereiniteit, eigen grenzen en eigen munteenheid.
Als hij dat claimt dan pleegt hij hoogverraad. Hij is parlementslid maar geen minister of zelfs diplomaat. Hij mag domweg niet op eigen houtje NL officieel vertegenwoordigen.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 09:01 schreef Elzies het volgende:
Wilders vertegenwoordigd hier Nederland.
De gebruikelijke linkse leugentjes natuurlijk. Blijf lachen hoe ze telkens de gegeven feiten weten om te draaien in hun eigen bedachte fantasie.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 09:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders is Nederland ontstegen? Die arme man ging helemaal naar Moskou en Poetin haalde z'n schouders op. Geen enkele prominente politicus nam de moeite hem te ontmoeten. Marine Le Pen werd heel anders ontvangen.
Zelfs de Russische media gaven geen fuck om het bezoek van Wilders.
De man is een lachertje.
Toon anders wat artikelen die in de Russische media zijn verschenen naar aanleiding van het bezoek van Wilders. Als hij werkelijk belangrijk was, hadden de media er immers aandacht aan besteed.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 09:26 schreef Elzies het volgende:
[..]
De gebruikelijke linkse leugentjes natuurlijk. Blijf lachen hoe ze telkens de gegeven feiten weten om te draaien in hun eigen bedachte fantasie.![]()
Natuurlijk is er niet een directe ontmoeting met Poetin. Ruttes buitenlandse wanbeleid en aanverwante russofobie (ingefluisterd door Brussel) hebben de verhoudingen tussen beide landen enorm verslechterd.
Dan is het niet zo vreemd dat je dan niet gelijk door het staatshoofd zelf wordt ontvangen. Maar Wilders deed wat veel Nederlanders willen en dat zijn weer normale betrekkingen met de Russen. Al die Nederlandse ondernemers die te leiden hebben onder de EU sancties tegen Rusland op basis van een eigen verzonnen hersenspinsel. Op basis van een doelgerichte EU-propaganda.
Feit blijft overeind staan dat het buitenland Wilders beter kent dan Rutte. Wilders vertegenwoordigd hiermee feitelijk Nederland, als is hij formeel niet de minister-president. Je zou Wilders een schaduw president van Nederland kunnen noemen, Nederland vertegenwoordigend binnen een gepolariseerd klimaat waar groepen Nederlanders ideologisch lijnrecht tegenover elkaar staan en ook nooit meer tot elkaar zullen komen. Die scheiding is definitief.
Dan zien we ook binnen dit soort discussies. Ik sta hier en jij staat daar. Er bestaat geen midden meer. Geen compromis. Dus de ene groep juicht wat Wilders doet en de andere groep verafschuwt het. Zelfde met de Trump discussie. De wereld van vandaag.
Ach gut, het aloude google argument.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 09:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toon anders wat artikelen die in de Russische media zijn verschenen naar aanleiding van het bezoek van Wilders. Als hij werkelijk belangrijk was, hadden de media er immers aandacht aan besteed.
#MeTooquote:Op vrijdag 9 maart 2018 15:21 schreef butz0rs het volgende:
[..]
De aanslag is inderdaad gepleegd. Maar ik vond de woordspeling met ei wel grappig
Hé kerel, ik wacht nog steeds op een voorbeeld van een NL politicus oproept tot geweld tegen een andere politicus.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 21:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat is gewoon een reactie op Pechtold's verkapte oproep tot geweld.
Dat midden bestaat niet in jouw eigen wereldje in je hoofd. Omdat de de hele dag op internet zit je bezig te houden met deze dingen. Omdat je mensen met een genuanceerdere mening ziet als het andere uiterste van het spectrum.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 09:26 schreef Elzies het volgende:
[..]
De gebruikelijke linkse leugentjes natuurlijk. Blijf lachen hoe ze telkens de gegeven feiten weten om te draaien in hun eigen bedachte fantasie.![]()
Natuurlijk is er niet een directe ontmoeting met Poetin. Ruttes buitenlandse wanbeleid en aanverwante russofobie (ingefluisterd door Brussel) hebben de verhoudingen tussen beide landen enorm verslechterd.
Dan is het niet zo vreemd dat je dan niet gelijk door het staatshoofd zelf wordt ontvangen. Maar Wilders deed wat veel Nederlanders willen en dat zijn weer normale betrekkingen met de Russen. Al die Nederlandse ondernemers die te leiden hebben onder de EU sancties tegen Rusland op basis van een eigen verzonnen hersenspinsel. Op basis van een doelgerichte EU-propaganda.
Feit blijft overeind staan dat het buitenland Wilders beter kent dan Rutte. Wilders vertegenwoordigd hiermee feitelijk Nederland, als is hij formeel niet de minister-president. Je zou Wilders een schaduw president van Nederland kunnen noemen, Nederland vertegenwoordigend binnen een gepolariseerd klimaat waar groepen Nederlanders ideologisch lijnrecht tegenover elkaar staan en ook nooit meer tot elkaar zullen komen. Die scheiding is definitief.
Dan zien we ook binnen dit soort discussies. Ik sta hier en jij staat daar. Er bestaat geen midden meer. Geen compromis. Dus de ene groep juicht wat Wilders doet en de andere groep verafschuwt het. Zelfde met de Trump discussie. De wereld van vandaag.
Allereerst zit ik niet de hele dag op het internet, meestal alleen in de ochtend, Dus dit is een voorbeeld te noemen van je eigen fantasie over mij. Iets wat in je eigen hoofd afspeelt.quote:Op zondag 11 maart 2018 11:26 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dat midden bestaat niet in jouw eigen wereldje in je hoofd. Omdat de de hele dag op internet zit je bezig te houden met deze dingen. Omdat je mensen met een genuanceerdere mening ziet als het andere uiterste van het spectrum.
Genoeg mensen die het niet eens zijn met Wilders bijvoorbeeld, maar ook niet vol zijn van de islam om maar een voorbeeld te noemen. Maar omdat jouw hoofdje vreemd is van nuance, is het enige wat jij kan doen zo'n persoon indelen in één van de twee groepen aan de uiteindes van het spectrum.
Dat jij nou niet in staat bent nuance te zien, betekent niet dat de hele samenleving in zwart en wit verdeeld is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |