abonnement Unibet Coolblue
pi_177720981
quote:
Dunkey, na 1 video heb jet het wel gezien, de rest is ongeveer hetzelfde.
pi_177724390
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 11:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik kan me er helemaal niets bij voorstellen. Ik dacht eerst dat Nintendo aan het trollen was. Maar ze zijn gewoon serieus :')

Die meuk is zo verrot ben ik bang.
Denk toch wel dat het gaat verkopen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Moderator zaterdag 10 maart 2018 @ 18:21:38 #78
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177727653
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 15:32 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Denk toch wel dat het gaat verkopen
Ja dat zal best, want Nintendo. Maar begrijpen doe ik het niet.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177727679
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 18:21 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja dat zal best, want Nintendo. Maar begrijpen doe ik het niet.
Wat begrijp je niet? Dat kinderen daar daadwerkelijk plezier aan kunnen beleven?
  Moderator zaterdag 10 maart 2018 @ 18:28:26 #80
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177727780
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 18:23 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet? Dat kinderen daar daadwerkelijk plezier aan kunnen beleven?
Dat een multi-miljoenen concern in dit alsmaar spectaculairder wordende digitale tijdperk vol inzet op wat kartonnenmeuk. Gewaagd is het zeker, en misschien wordt het daardoor juist wel uiterst succesvol omdat het niet past in het rijtje wat de concurrenten doen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator zaterdag 10 maart 2018 @ 18:30:01 #81
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177727802
Is er trouwens een trailer van Donkey Kong?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177727818
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 18:28 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat een multi-miljoenen concern in dit alsmaar spectaculairder wordende digitale tijdperk vol inzet op wat kartonnenmeuk.
quote:
Gewaagd is het zeker, en misschien wordt het daardoor juist wel uiterst succesvol omdat het niet past in het rijtje wat de concurrenten doen.
Hiermee beantwoord je je eigen vraag al eigenlijk toch? En je benoemt ook de reden waarom de Switch nu zo succesvol is.
  Moderator zaterdag 10 maart 2018 @ 18:36:35 #83
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177727903
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 18:30 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

[..]

Hiermee beantwoord je je eigen vraag al eigenlijk toch? En je benoemt ook de reden waarom de Switch nu zo succesvol is.
Dat klopt. Maar daarmee begrijp ik het nog steeds niet. Waarbij het in de digitale speelwereld alleen maar belangrijker wordt hoe vaak je met vrienden kunt spelen en hoe je je vrienden op de best mogelijke manier kan integreren in jouw game ervaring lijkt Nintendo met dit concept meer terug te vallen op de basis essentie van gamen. Er een soort retroconcept van te maken.

Sure, zoiets zal vast goed vallen bij een groep die daar nostalgische gevoelens bij krijgen. Maar geldt dat ook voor kinderen van vandaag de dag die niets anders kennen dan met vriendjes online spelen?

Als strategisch directeur van Nintendo zou ik niet zo snel mijn handtekening hieronder zetten. Maar goed, ik ben dan ook maar een simpele ziel en geen directeur van Nintendo :+
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177728086
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 18:36 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar daarmee begrijp ik het nog steeds niet. Waarbij het in de digitale speelwereld alleen maar belangrijker wordt hoe vaak je met vrienden kunt spelen en hoe je je vrienden op de best mogelijke manier kan integreren in jouw game ervaring lijkt Nintendo met dit concept meer terug te vallen op de basis essentie van gamen. Er een soort retroconcept van te maken.

Sure, zoiets zal vast goed vallen bij een groep die daar nostalgische gevoelens bij krijgen. Maar geldt dat ook voor kinderen van vandaag de dag die niets anders kennen dan met vriendjes online spelen?

Als strategisch directeur van Nintendo zou ik niet zo snel mijn handtekening hieronder zetten. Maar goed, ik ben dan ook maar een simpele ziel en geen directeur van Nintendo :+
Innovatie en de daarbij horende risico factor is natuurlijk iets wat redelijk inherent is aan Nintendo de laatste generatie, daarom sta ik ook niet echt te kijken bij iets als Labo.

De ene keer hebben ze daar meer succes bij dan de andere keer, maar dat het spannende en unieke dingen oplevert is een feit.
pi_177728429
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 18:36 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar daarmee begrijp ik het nog steeds niet. Waarbij het in de digitale speelwereld alleen maar belangrijker wordt hoe vaak je met vrienden kunt spelen en hoe je je vrienden op de best mogelijke manier kan integreren in jouw game ervaring lijkt Nintendo met dit concept meer terug te vallen op de basis essentie van gamen. Er een soort retroconcept van te maken.

Sure, zoiets zal vast goed vallen bij een groep die daar nostalgische gevoelens bij krijgen. Maar geldt dat ook voor kinderen van vandaag de dag die niets anders kennen dan met vriendjes online spelen?

Als strategisch directeur van Nintendo zou ik niet zo snel mijn handtekening hieronder zetten. Maar goed, ik ben dan ook maar een simpele ziel en geen directeur van Nintendo :+
Ik denk niet dat kinderen zóveel verschillen met de vorige generaties. Is het zo anders dan lego en DIY-projecten met een Arduino of Raspberry Pi? Ik denk dat een grote groep kinderen van rond de 8 jaar dit fantastisch vinden.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator zaterdag 10 maart 2018 @ 19:05:02 #86
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177728475
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:03 schreef Aether het volgende:

[..]

Ik denk niet dat kinderen zóveel verschillen met de vorige generaties. Is het zo anders dan lego en DIY-projecten met een Arduino of Raspberry Pi? Ik denk dat een grote groep kinderen van rond de 8 jaar dit fantastisch vinden.
Je kan best gelijk hebben hoor. En bij Nintendo zullen ze natuurlijk ook niet over één nacht ijs gaan. Zoiets zal echt wel zeer degelijk onderzocht worden. Alleen mijn tak van sport is het niet. Maar ik ben dan ook een ouwe lul en geen kind van 8 ;)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177728586
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_177728768
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:05 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Je kan best gelijk hebben hoor. En bij Nintendo zullen ze natuurlijk ook niet over één nacht ijs gaan. Zoiets zal echt wel zeer degelijk onderzocht worden. Alleen mijn tak van sport is het niet. Maar ik ben dan ook een ouwe lul en geen kind van 8 ;)
Ik ben ook van de generatie na Pokémon en zie mezelf geen kartonnen hengel maken, maar kan me voorstellen dat je op die leeftijd dat wel kunt (plus dat veel kinderen veel fantasie hebben en met bijna niets al kunnen spelen ;))

Misschien is er wel een verschil tussen de regio's. Uit interviews begreep ik dat veel Japanse kinderen karton gebruiken om spullen te maken, dus dat zal bij dit product een rol gespeeld hebben.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_177740674
Ik denk eerlijk gezegd dat het helemaal niet succesvol wordt. Veel te duur voor wat het eigenlijk is.
pi_177741105
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 11 maart 2018 @ 09:49:41 #91
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_177741451
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games zondag 11 maart 2018 @ 10:04:40 #92
181272 crew  Noppie2000
pi_177741659
quote:
14s.gif Op zondag 11 maart 2018 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Goeie shit. Game heeft echt alle elementen om een topper te worden.
Toffe OST tot nu toe ja, Primrose's Theme O+

pi_177741937
quote:
14s.gif Op zondag 11 maart 2018 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Goeie shit. Game heeft echt alle elementen om een topper te worden.
Qua gamemuziek zijn Square Enix en Falcom voor mij nog steeds de besten!
1
2
3
4
5
6
7
8
O - Olberic 
C -
T - Tressa
O -
P - Primrose
A - Alfyn 
T -
H -
^O^
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 11 maart 2018 @ 10:31:28 #94
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_177741986
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2018 10:27 schreef Aether het volgende:

[..]

Qua gamemuziek zijn Square Enix en Falcom voor mij nog steeds de besten!
[ code verwijderd ]

^O^
:o

Die namen, dat had ik nog niet door :D

Monolith (Xenoblade) heeft ook fantastische soundtracks. Vooral Xeno 2 is erg sterk.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_177742206
quote:
19s.gif Op zondag 11 maart 2018 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

:o

Die namen, dat had ik nog niet door :D

Monolith (Xenoblade) heeft ook fantastische soundtracks. Vooral Xeno 2 is erg sterk.
Ik heb 2 niet gespeeld, maar dat lijkt me niet vreemd met een composer als Yasunori Mitsuda en ACE ;)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_177759450
quote:
19s.gif Op zondag 11 maart 2018 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

:o

Die namen, dat had ik nog niet door :D

Monolith (Xenoblade) heeft ook fantastische soundtracks. Vooral Xeno 2 is erg sterk.
Xenoblade 2 is echt geniaal , een heerlijke verademing na dat gedrocht op de wii-U dat xenoblade X heet.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  maandag 12 maart 2018 @ 07:34:10 #97
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_177760726
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 01:56 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Xenoblade 2 is echt geniaal , een heerlijke verademing na dat gedrocht op de wii-U dat xenoblade X heet.
Nou nou... Xeno X is ook awesome, alleen meer exploration dan verhaal. Die skells, en het moment dat je voor het eerst vliegt... Zo gaaf.

Xeno X heeft ook een optie om materialen te kopen wat verrekte handig is. Dat vind ik namelijk wel een minpuntje in de Xeno serie. Die sidequests waarbij je x materialen moet zoeken zonder dat ze zeggen waar.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_177761117
quote:
10s.gif Op maandag 12 maart 2018 07:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die sidequests waarbij je x materialen moet zoeken zonder dat ze zeggen waar.
Een spel dat niet alles voorkauwt, dat dit mag!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_177761223
quote:
10s.gif Op maandag 12 maart 2018 07:34 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nou nou... Xeno X is ook awesome, alleen meer exploration dan verhaal. Die skells, en het moment dat je voor het eerst vliegt... Zo gaaf.

Xeno X heeft ook een optie om materialen te kopen wat verrekte handig is. Dat vind ik namelijk wel een minpuntje in de Xeno serie. Die sidequests waarbij je x materialen moet zoeken zonder dat ze zeggen waar.
Dan zoek je het zelf maar noob.
SOONY
  maandag 12 maart 2018 @ 08:47:17 #100
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_177761253
quote:
10s.gif Op maandag 12 maart 2018 08:32 schreef Pheno het volgende:

[..]

Een spel dat niet alles voorkauwt, dat dit mag!
"Pluk deze bloem. Hij staat ergens in Nederland."

Dat gaat me net te ver :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')