15 jaar, dat is rigoreusquote:
Chandler's nobbin! The source of all his powers!quote:
niet onthoudenquote:Op donderdag 8 maart 2018 21:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Chandler's nobbin! The source of all his powers!
quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:58 schreef just me het volgende:
Ik kan zeker niet tegen mijn schoonzoon zeggen " I found your cashew nuts" ?
Het kán wel..quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:58 schreef just me het volgende:
I found your nuts......quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:58 schreef just me het volgende:
in het katholieke circuit....quote:
En terecht.quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:03 schreef peaceman het volgende:
De enige plaat overigens die al sinds het maken van mijn allereerste top... allertijden altijd aanwezig is in de jaarlijkse nieuwe lijst ervan.
quote:
top 100 materiaal.quote:
Nou, vooruit.quote:
Hij gaat tijdens de uren informatica naar de “ begeleide werkplek” en van daaruit gaan ze nu weer met hem naar Informatica. De begeleidster vond het goed gaan en was trots. Het is natuurlijk de bedoeling dat hij weer gaat terugkeren in de klas.quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Onder begeleiding![]()
Dat klinkt wel erg heftig.
graag gedaan en trustenquote:Op donderdag 8 maart 2018 22:12 schreef cafca het volgende:
Ik ga zo mijn bed opzoeken. Peaceman, bedankt voor de muziekjes!
Soms moet je het inderdaad even helemaal anders aanpakken.quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij gaat tijdens de uren informatica naar de “ begeleide werkplek” en van daaruit gaan ze nu weer met hem naar Informatica. De begeleidster vond het goed gaan en was trots. Het is natuurlijk de bedoeling dat hij weer gaat terugkeren in de klas.
Welterusten cafca.quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:12 schreef cafca het volgende:
Klopt. Ze kwamen er met z’n tweetjes niet uit. Maar eens zien hoe dit zich verder ontwikkelt.quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Soms moet je het inderdaad even helemaal anders aanpakken.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 8 maart 2018 22:12 schreef cafca het volgende:
Er is net een half uurtje bijgeplust, dus ruim op tijd.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
VerrassendJe bent zeker vrij morgen?
Je bent overtijd.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn ovulatie wil inderdaad maar niet op gang komen...
heb je ook geen last van klapperende eierstokkenquote:Op donderdag 8 maart 2018 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent in de overgangquote:Op donderdag 8 maart 2018 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat wel weer over.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |