Jaquote:Op maandag 25 juli 2022 12:53 schreef ISVV het volgende:
Ik moet binnenkort (denk eind sept/begin okt) voor het werk naar Hamburg. Wedstrijdje HSV zou ik graag meepakken. Iemand daar ervaring mee?
Geen idee. Was er ooit in het uitvak. Toen Ruudje in de spits speeldequote:Op maandag 25 juli 2022 13:10 schreef ISVV het volgende:
[..]
De moeite waard? En is aan kaartjes komen een beetje te doen?
Goede laufhausen daarquote:Op maandag 25 juli 2022 12:53 schreef ISVV het volgende:
Ik moet binnenkort (denk eind sept/begin okt) voor het werk naar Hamburg. Wedstrijdje HSV zou ik graag meepakken. Iemand daar ervaring mee?
Door dit verhaal wel op t idee van Everton gekomen, als dat idd zo relatief makkelijk is voor kaarten. Anfield ben ik al geweest, maar Goodison Park nog niet en zeker als t op termijn gesloopt wordtquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:29 schreef onlogisch het volgende:
Minne bezocht 250 voetbalwedstrijden tijdens zijn vakanties
https://www.ad.nl/reizen/(...)-vakanties~a34d074a/
Late reactie, maar was tickets regelen te doen?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 09:33 schreef -J-D- het volgende:
Komend weekend voor het eerst naar BVB Dortmund. Thuispotje tegen Keulen! Zin in!
Ja hoor, gewoon via de site.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 10:48 schreef ISVV het volgende:
[..]
Late reactie, maar was tickets regelen te doen?
Lijkt voor HSV wel te moeten lukken trouwens.
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:29 schreef onlogisch het volgende:
Minne bezocht 250 voetbalwedstrijden tijdens zijn vakanties
https://www.ad.nl/reizen/(...)-vakanties~a34d074a/
quote:Een reis naar het buitenland is pas geslaagd als ik een voetbalwedstrijd heb kunnen bezoeken
Ik ben daar voor Covid geweest, toen vier kaarten gekocht in de vrije verkoop. Was tegen Leverkusen dus dat leek vooraf ook lastig maar ging behoorlijk gemakkelijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Eerste weekend oktober met wat vrienden een weekendje naar Keulen. Laat dan net toevallig Köln-BVB zijn, leuke optie om een dagdeel te vullen. Moeten wel ff afwachten welke dag dat wordt gespeeld. Wordt alleen lastig om aan kaarten te komen via de ticketshop (2 per persoon, en je moet Mitglieder zijn zo te zien). Misschien via Ticketbörse of Spieltagbörse op de dag zelf.
Iemand recente ervaring met Köln Heimtickets? Had al in eerdere topics gekeken maar voor covid hadden ze volgens mij een ander ticketsysteem.
Uiteraard verschilt het per wedstrijd, kan me voorstellen dat BVB thuis moeilijker is om aan kaarten te komen dan pak 'm beet Augsburg.
Mocht het niet lukken, dan hebben we dat weekend nog als "thuisopties" in de buurt Victoria Köln of Schalke of Alemannia-Fortuna Köln. Geen idee of ik nog wat in die buurt vergeet en wat je in die "lagere divisies" kan verwachten qua sfeer en zo…
Ik ben dit voorjaar bij Victoria Köln geweest en dat was zeker vermakelijk, leuk stadionnetje in de bossen. Sfeer moest wel echt van een handjevol nephooligans komen, maar ik stond met een bratwurst en bier in het zonnetje dus daar was niets mis mee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Eerste weekend oktober met wat vrienden een weekendje naar Keulen. Laat dan net toevallig Köln-BVB zijn, leuke optie om een dagdeel te vullen. Moeten wel ff afwachten welke dag dat wordt gespeeld. Wordt alleen lastig om aan kaarten te komen via de ticketshop (2 per persoon, en je moet Mitglieder zijn zo te zien). Misschien via Ticketbörse of Spieltagbörse op de dag zelf.
Iemand recente ervaring met Köln Heimtickets? Had al in eerdere topics gekeken maar voor covid hadden ze volgens mij een ander ticketsysteem.
Uiteraard verschilt het per wedstrijd, kan me voorstellen dat BVB thuis moeilijker is om aan kaarten te komen dan pak 'm beet Augsburg.
Mocht het niet lukken, dan hebben we dat weekend nog als "thuisopties" in de buurt Victoria Köln of Schalke of Alemannia-Fortuna Köln. Geen idee of ik nog wat in die buurt vergeet en wat je in die "lagere divisies" kan verwachten qua sfeer en zo…
We hebben jaren in Uppsala (Sirius) gewoond. Tegenwoordig plannen we de vakantie zo dat we 1 of 2 keer per seizoen naar Sirius kunnen. Dat is het fijne van een zomercompetitie.quote:Op zondag 13 augustus 2023 18:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vet. Woon je daar of vakantie?
Drop eens even wat foto’s als je wil. Altijd goed.quote:Op zondag 13 augustus 2023 19:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
We hebben jaren in Uppsala (Sirius) gewoond. Tegenwoordig plannen we de vakantie zo dat we 1 of 2 keer per seizoen naar Sirius kunnen. Dat is het fijne van een zomercompetitie.
3-0 vandaag. Was een makkie.
Niet veel bijzonders vandaagquote:Op zondag 13 augustus 2023 19:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Drop eens even wat foto’s als je wil. Altijd goed.
Goed stadionnetje, zonde van het kunstgras.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:14 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders vandaag
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goed stadionnetje, zonde van het kunstgras.
Is dat nou hout achter de goal?
Stadionrampen (branden) uit het verleden hebben ze nog nooit over gelezen/van gehoord?quote:Op zondag 13 augustus 2023 22:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Jep, het nieuwe Studenternas heeft houten tribunes en boarding. Dak is gedeeltelijk van hout. Alleen de hoofdtribune niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |