Nattekat | donderdag 8 maart 2018 @ 10:04 |
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras vel vehicula nunc, ut eleifend massa. Proin augue tortor, feugiat id nulla ut, gravida lobortis urna. Aliquam convallis molestie urna at lobortis. Suspendisse hendrerit interdum mauris. Integer aliquam interdum metus laoreet tristique. Sed non enim lectus. Mauris ornare leo id sem vehicula, ac dignissim dolor lobortis. Etiam dignissim augue nec augue auctor, sed ultrices tortor vestibulum. Suspendisse et pulvinar nunc. Pellentesque consectetur elementum risus a commodo. In at nibh enim. Suspendisse quis aliquam orci, tincidunt tincidunt ligula. Fusce ullamcorper consectetur metus sed pretium. Integer auctor arcu dui. Suspendisse potenti. Quisque scelerisque mi risus. In euismod, arcu eget imperdiet efficitur, nisi massa dictum metus, vitae fermentum odio eros eget nisi. Nam pellentesque ligula sit amet posuere commodo. Maecenas est ex, tincidunt in nunc sed, vehicula dictum lacus. Morbi pulvinar, mi nec semper dignissim, metus orci tempus mi, at faucibus dui leo quis risus. Morbi at nulla quis nisi pharetra vehicula. Nullam dapibus velit tempor neque rhoncus volutpat. Aenean interdum eros et efficitur semper. Mercedes AMG Petronas F1 Team #44 Lewis Hamilton en #77 Valtteri Bottas Mercedes AMG W09 Red Bull Racing #3 Daniel Ricciardo en #33 Max Verstappen Aston Martin Red Bull Tag Heuer 14 Scuderia Ferrari #5 Sebastian Vettel en #7 Kimi Raikkonen Scuderia Ferrari SF71H Sahara Force India F1 Team #11 Sergio Perez en #31 Esteban Ocon Sahara Force India VJM11 Williams Martini Racing #18 Lance Stroll en Sergey Sirotkin Williams Mercedes FW41 McLaren Honda Formula 1 Team #14 Fernando Alonso en #2 Stoffel Vandoorne McLaren MCL33 Renault Scuderia Toro Rosso #10 Pierre Gasley en #28 Brandon Hartley Scuderia Toro Rosso Honda 13 Haas F1 Team #8 Romain Grosjean en #20 Kevin Magnussen Haas VF-18 Renault Sport Formula One Team #27 Nico Hulkenberg en #55 Carlos Sainz Renault R.S. 18 Alfa Romeo Sauber F1 Team Marcus Ericsson en Charles Leclerc Alfa Romeo Sauber C37 | |
DKUp | donderdag 8 maart 2018 @ 10:06 |
De McLaren gaat te snel, als dit maar goed gaat..... | |
J.A.R.V.I.S. | donderdag 8 maart 2018 @ 10:06 |
Wat is eigenlijk het nut van Mclaren om weer zo vroeg op de dag een snelle ronde neer te zetten? 2 dagen geleden deed Stoffel dat ook, maar iedereen weet dat ze op de zachtste band rijden en niemand zal verbaasd zijn als die tank leeg is. | |
ondeugend | donderdag 8 maart 2018 @ 10:07 |
Staat ook op hypersofts... das een soort van spaanse peper natuurlijk | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 10:14 |
*kijk ons eens snel zijn!!!* /Zak B. | |
GM78 | donderdag 8 maart 2018 @ 10:15 |
Ik heb het idee dat de tijden een stuk dichter bij elkaar liggen dan vorig jaar | |
RingBewoner | donderdag 8 maart 2018 @ 10:15 |
Van Sky F1:
| |
alpeko | donderdag 8 maart 2018 @ 10:17 |
Omdat ze later op de dag stuk zijn. | |
J.A.R.V.I.S. | donderdag 8 maart 2018 @ 10:19 |
Zie het nut gewoon niet, ze hebben geen enkele dag de tests normaal kunnen volgen. Elke dag zijn er problemen, maar ook elke keer gaan ze snel naar buiten om een snelle ronde te knallen die de halve dag blijft staan maar ze schieten er werkelijk niets mee op, behalve wat Belgen die doordraaien omdat ze nu opeens denken dat Mclaren de snelste auto van het veld heeft. Kunnen beter eens proberen minimaal één raceafstand af te leggen, kijken of die bak het houd. | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 10:22 |
Denk ook dat Vandoorne net die ronde met weinig brandstof heeft gedaan want hij was daarna snel weer binnen en nu weer buiten... | |
sasquatsch | donderdag 8 maart 2018 @ 10:26 |
De hypersofts zijn sneller op temperatuur, waardoor ze eerder snelle ronden kunnen rijden dan op een andere band en dus eerder data kunnen vergaren waarvoor ze die snelheid nodig hebben (met name aero denk ik dan), aldus McLaren. | |
Fer | donderdag 8 maart 2018 @ 10:26 |
Potentiële sponsors weten dit soms niet | |
Frozen-assassin | donderdag 8 maart 2018 @ 10:27 |
Ze kiezen hun eigen plan en we mogen best op vertrouwen dat zij weten wat ze doen | |
Sounddragon | donderdag 8 maart 2018 @ 10:28 |
Veel dichterbij kom je niet.. | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 10:28 |
Springen | |
J.A.R.V.I.S. | donderdag 8 maart 2018 @ 10:30 |
Dat denk ik ook, alleen snap ik het doel niet. Dat de rest van de teams zoiets doen is wel te begrijpen, die hebben al meermaals meerdere raceafstanden op een dag gereden en weten dat hun auto het houd, dus richten ze zich op de snelheid. Mclaren heeft nog geen dag gekend zonder problemen, nog geen raceafstand op een dag afgelegd, zij zouden zich toch moeten focussen op de long runs en de betrouwbaarheid. Wat doet die bak als die 60 rondes heeft afgelegd, of 120, moeten dan alle onderdelen vervangen worden? Nee het lijkt erop dat ze nu in de testen even willen laten zien hoe "snel" ze zijn, terwijl iedereen weet dat ze niet bij de top 4 zullen zitten. En al waren ze de snelste, als ze nog niet eens één grandprix kunnen rijden zonder dat die wagen uit elkaar valt heb je er ook niets aan. Ben geen expert natuurlijk, kan er ook helemaal naast zitten en we zullen het rond Australië wel zien, maar het zou mij niet verbazen als Mclaren in Australië weer het grootste lachertje gaat worden, en deze keer kunnen ze niet wijzen naar die Honda motor. | |
HansvanOchten | donderdag 8 maart 2018 @ 10:30 |
Gezien we nu ook 4 soorten soft banden hebben denk ik dat deze banden ook wel in races worden ingezet. | |
Sounddragon | donderdag 8 maart 2018 @ 10:31 |
Nee, dan kijken ze me zo raar aan, we zijn hier een soort van 'illegaal', dit is in het perscentrum | |
J.A.R.V.I.S. | donderdag 8 maart 2018 @ 10:33 |
Trek je broek af met je billen tegen het raam als Max komt aanrijden. | |
mikieu | donderdag 8 maart 2018 @ 10:33 |
Rare plek om te bevallen. | |
TagForce | donderdag 8 maart 2018 @ 10:39 |
Nou ja, we horen over de boordradio anders vaak genoeg "Push, Push!", dus waarschijnlijk is het niet zo raar als we denken. | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 10:40 |
| |
Zorro | donderdag 8 maart 2018 @ 10:50 |
Toch lastig, misschien dat ze daarom zo vaak vers rubber halen. | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 10:58 |
Ben benieuwd of STR Honda nog wat snelle rondes gaat neerzetten deze week. Ze hebben zoveel rondjes gereden dat het lijkt alsof ze een erg conservatieve motor mapping gebruiken. Al gaat het gerucht dat ze deze week met een nieuwe spec. met nieuwe mapping (of alleen de nieuwe mapping) rijden die ze willen gaan inzetten voor het eerste deel van het seizoen (vanaf Australië dus). | |
ondeugend | donderdag 8 maart 2018 @ 10:59 |
Verbeeld ik het me of heeft Max op nauwelijks andere banden gereden dan Mediums? | |
ChilllayD | donderdag 8 maart 2018 @ 11:03 |
Klopt. Dus geen verbeelding | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 11:04 |
Heb het idee dat Verstappen de nieuwe onderdelen test en Ricciardo test de performance en long runs deze wintertest. | |
Frozen-assassin | donderdag 8 maart 2018 @ 11:06 |
Max is nu wel bezig met een vrij lange stint | |
ondeugend | donderdag 8 maart 2018 @ 11:07 |
Ja zou kunnen, Max weet vaak goed aan te geven wat er werkt en wat niet | |
ondeugend | donderdag 8 maart 2018 @ 11:27 |
| |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 11:32 |
De bijnaam McClown is toch enigszins terecht: http://www.skysports.com/(...)wJhxOeO8gYd1wBVkmUvY | |
KingRadler | donderdag 8 maart 2018 @ 11:35 |
wtf een band verkeerd om plaatsen | |
Zorro | donderdag 8 maart 2018 @ 11:35 |
| |
DKUp | donderdag 8 maart 2018 @ 11:35 |
Rook bij Ferrari. | |
ondeugend | donderdag 8 maart 2018 @ 11:35 |
Hop! aan de kant jij! Stagelopert | |
DKUp | donderdag 8 maart 2018 @ 11:39 |
| |
Sunri5e | donderdag 8 maart 2018 @ 11:41 |
| |
DKUp | donderdag 8 maart 2018 @ 11:43 |
Vettel 1:18.414 Supersoft | |
KingRadler | donderdag 8 maart 2018 @ 11:44 |
wow dat is erg snel | |
ondeugend | donderdag 8 maart 2018 @ 11:44 |
Max weer naar buiten op mediums | |
DKUp | donderdag 8 maart 2018 @ 11:45 |
Fuck Hypersoft | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 11:46 |
Straks rijdt hij 1:18.0 op de mediums | |
Coelho | donderdag 8 maart 2018 @ 11:47 |
Is het al duidelijk of Australië nou ook om 07:10 NL tijd begint ipv 07:00? En leuk dat ze dit jaar 2 extra compounds hebben ingevoerd, maar ik hoop dat ze dan ook eens 3 totaal verschillende compounds in een race mee te nemen en niet alleen de 3 opeenvolgende. Dus ipv Soft/SuperSoft/UltraSoft ook eens Hard/Soft/HyperSoft zodat het verschil tussen snelheid en duurzaamheid groter wordt en strategie dus belangrijker. | |
ondeugend | donderdag 8 maart 2018 @ 11:47 |
Wat mij betreft gaan ze weer tanken ook | |
aesop | donderdag 8 maart 2018 @ 11:48 |
Wel in een hele korte stint van 4 rondjes. Ter vergelijking, Ric had een stint van 12 laps. | |
Sounddragon | donderdag 8 maart 2018 @ 11:49 |
ChilllayD | donderdag 8 maart 2018 @ 11:49 |
Volgens mij 07:10. | |
Klummie | donderdag 8 maart 2018 @ 11:50 |
https://www.gpupdate.net/(...)-van-australie-2018/ | |
Tinos85 | donderdag 8 maart 2018 @ 11:51 |
Yep. | |
Sounddragon | donderdag 8 maart 2018 @ 11:51 |
GM78 | donderdag 8 maart 2018 @ 11:53 |
https://www.rtlgp.nl/item(...)uwe_starttijden_f1_r | |
aesop | donderdag 8 maart 2018 @ 11:53 |
Is dat hyper of ultra? | |
Frozen-assassin | donderdag 8 maart 2018 @ 11:54 |
We gaan richting 1.17. Vettel nu al op 1.18.0 op ultrasoftsRoze is Hypersofts | |
ondeugend | donderdag 8 maart 2018 @ 11:54 |
Ah! Max wereldkampioen! | |
Sounddragon | donderdag 8 maart 2018 @ 11:55 |
ultra. | |
ondeugend | donderdag 8 maart 2018 @ 11:56 |
Ik denk ultra... de hyper zijn nog iets lichter volgens mij | |
KingRadler | donderdag 8 maart 2018 @ 11:57 |
gaan ze de Hyper ook gebruiken tijdens de race | |
aesop | donderdag 8 maart 2018 @ 11:58 |
Duidelijk | |
Sounddragon | donderdag 8 maart 2018 @ 11:59 |
om te qualifien denk ik.. Als dat nut heeft.. Er op starten na een paar rondjes kwali-abuse lijkt me niks. | |
Sounddragon | donderdag 8 maart 2018 @ 12:00 |
Er liggen 2 setjes ultra's klaar iig, dus ik denk dat het knallen wordt vanmiddag. | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 12:01 |
1:17.0 met Ultra's | |
Tinos85 | donderdag 8 maart 2018 @ 12:01 |
Ik denk dat Monaco de eerste kans is. | |
sasquatsch | donderdag 8 maart 2018 @ 12:03 |
Verstappen deed dinsdag ook al een aantal long runs. | |
KingRadler | donderdag 8 maart 2018 @ 12:04 |
Verstappen en Ric testen beide dingen | |
aesop | donderdag 8 maart 2018 @ 12:07 |
Het kan nog wel een stukje harder heb ik het idee. Magnussen in de Haas rijdt op supersofts op een seconde. Of die Haas is gewoon heel goed. Edit: een halve seconde | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 12:09 |
Verwacht nog wel wat snellere rondes eigenlijk, denk dat de motorfabrikanten toch de slijtage profielen willen bevestigen met de hogere belastingen. | |
ShaoliN | donderdag 8 maart 2018 @ 12:09 |
Williams; 1e testdag stroll 1;22,450 2e testdag Sirotkin 1:21:822 4e testdag Stroll 1:21:142 5e testdag Sirotkin 1:21:500 6e testdag Kubica 1:19:922 Lekker Williams. | |
aesop | donderdag 8 maart 2018 @ 12:12 |
Wat wil je zeggen? Dat Kubica anderhalve seconde snelller is dan de vaste rijders? Dan is Ricciardo tot nu toe ook twee seconde sneller dan Max... | |
Sunri5e | donderdag 8 maart 2018 @ 12:12 |
| |
Frozen-assassin | donderdag 8 maart 2018 @ 12:12 |
KevMag 1.18.5 Lekker hoor | |
Marcoss | donderdag 8 maart 2018 @ 12:14 |
Er zijn wel wat teams op de brommer inmiddels | |
ondeugend | donderdag 8 maart 2018 @ 12:19 |
Max nu op softs geloof ik | |
aesop | donderdag 8 maart 2018 @ 12:19 |
Max op softs nu, jammer, ik had wel even een paar rondjes op ss of us willen zien. | |
ondeugend | donderdag 8 maart 2018 @ 12:20 |
Op zich is RB weer lekker dwars in zijn testprogramma | |
ShaoliN | donderdag 8 maart 2018 @ 12:22 |
Max heeft nog een paar uurtjes. | |
KingRadler | donderdag 8 maart 2018 @ 12:22 |
benieuwd of ze vandaag tijd van gisteren kunnen verbreken | |
DKUp | donderdag 8 maart 2018 @ 12:22 |
Vettel nu op Hyperrrrrrrrrr | |
Frozen-assassin | donderdag 8 maart 2018 @ 12:23 |
1.17.9 HYPETRAIN | |
ShaoliN | donderdag 8 maart 2018 @ 12:23 |
En onder de 1:18 | |
sasquatsch | donderdag 8 maart 2018 @ 12:26 |
1:17.6 nu voor Vettel | |
lord_bono | donderdag 8 maart 2018 @ 12:27 |
Zo | |
KingRadler | donderdag 8 maart 2018 @ 12:28 |
op naar de 1.16 | |
ondeugend | donderdag 8 maart 2018 @ 12:29 |
Max komt bijna niet vooruit op de softs | |
Frozen-assassin | donderdag 8 maart 2018 @ 12:34 |
Ongemerkt heeft Bottas inmiddels al 93 laps gereden. Snel en betrouwbaar... Alleen Stoffel zit alweer tijdje binnen | |
flipsen | donderdag 8 maart 2018 @ 12:35 |
Die blik van die "jackman" als ze merken dat de band verkeerd om zit Die schrijft vanavond al sollicitatiebrieven naar andere teams | |
ondeugend | donderdag 8 maart 2018 @ 12:39 |
Bottas is lekker aan het cruisen idd... armpje uit de halo, muziekje op. | |
aesop | donderdag 8 maart 2018 @ 12:42 |
En nog steeds is het gat met de Haas op SS maar 7 tienden. Die 1.16 komt echt nog wel. Edit:US | |
RingBewoner | donderdag 8 maart 2018 @ 12:44 |
Het gat van SS naar US naar HS schijnt ongeveer twee tiende per compound te zijn. De Haas zou in theorie dus nog vier tiende sneller kunnen. | |
Tinos85 | donderdag 8 maart 2018 @ 12:52 |
1.17.182 | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 12:59 |
Doei RBR seizoen | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 13:03 |
13:02 Gasly also marks the imminent onset of comestibles by setting a new personal best of 1m17.805s on his hypersofts - second overall now ahead of Magnussen. wtf!!! | |
Tinos85 | donderdag 8 maart 2018 @ 13:03 |
Max laatste, Red Bull heeft zeker spijt dat ze hem hebben laten bijtekenen. | |
Dauthi | donderdag 8 maart 2018 @ 13:04 |
Is er iemand die serieus denkt dat Mercedes dit seizoen niet beide titels pakt dan ? De motor was vorig jaar al tot 20% zuiniger dan de Ferrari, en produceerde toen al meer kracht. | |
aesop | donderdag 8 maart 2018 @ 13:04 |
Het laat maar weer eens zien dat de tijden nog lang niet representatief zijn. | |
D_A | donderdag 8 maart 2018 @ 13:05 |
M.a.w. de betere ploegen zijn nog niet echt hard gegaan. | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 13:05 |
13:04 We're hearing that Gasly cut the chicane on his flying lap so his time will be deleted, but no official confirmation as yet. | |
TagForce | donderdag 8 maart 2018 @ 13:05 |
Gasly sneed de chicane af. | |
DKUp | donderdag 8 maart 2018 @ 13:06 |
RingBewoner | donderdag 8 maart 2018 @ 13:06 |
Ja ik. | |
Tarado | donderdag 8 maart 2018 @ 13:07 |
hoop mag je hebben | |
aesop | donderdag 8 maart 2018 @ 13:09 |
Ik ook. Ferrari ziet er goed uit vandaag. RedBull vandaag nog niet maar gisteren wel. Longruns zijn vergelijkbaar. Mercedes is de favoriet, maar dit jaar minder dan de afgelopen jaren. | |
RingBewoner | donderdag 8 maart 2018 @ 13:10 |
Ik weet niet hoor, maar volgens mij was Ferrari vorig jaar de eerste seizoenshelft toch beter dan Mercedes. Daarna wat op en neer, maar als Azië iets minder dramatisch was verlopen voor Ferrari dan weet ik nog niet zo zeker of Hamilton kampioen was geworden. | |
Sked | donderdag 8 maart 2018 @ 13:12 |
Ferrari | |
Tarado | donderdag 8 maart 2018 @ 13:13 |
Ferrari had het wel spannender kunnen maken, dat is wat anders dan een titel pakken, maar ik hoop echt dat jij gelijk krijgt hoor. | |
sasquatsch | donderdag 8 maart 2018 @ 13:13 |
Dat vind ik weinig. Ik las dat het verschil tussen soft en hypersoft ongeveer 1,3 seconde was. Dat zou betekenen dat het verschil tussen soft en supersoft 0,9s is, wat ik dan weer veel vind. | |
RingBewoner | donderdag 8 maart 2018 @ 13:15 |
Vanaf 18:10 | |
sasquatsch | donderdag 8 maart 2018 @ 13:16 |
Het zit in ieder geval een stuk dichter bij elkaar dan de voorgaande jaren. | |
Weltschmerz | donderdag 8 maart 2018 @ 13:18 |
Met de benzine misschien, maar de sjoemeldieselfactor is sterk verminderd dit jaar. Als Ferrari iets dichter naar Mercedes is toegekropen wordt het moeilijk voor Hamilton, dan kan hij zich niet veroorloven een flink aantal keer langzamer te zijn dan Bottas zoals vorig jaar. De constructeurstitel is een ander verhaal, als de Ferrari naar de zin van Vettel is komt Raikkonen er niet bij in de buurt. Het zal er voor de rijderstitel ook op aankomen op het aantal circuits dat Mercedes probleemloos op een 1-2 afstormt en ze in de gewenste WK-volgorde kunnen eindigen. Nee, deze post is niet vrij van wensdenken. | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 13:18 |
Testen zegt niks!!! | |
Donderkonijn | donderdag 8 maart 2018 @ 13:18 |
Idd, die gast staat er nog net niet hoofdschuddend bij maar zijn blik zegt genoeg. | |
TagForce | donderdag 8 maart 2018 @ 13:24 |
Ach... Tis de schuld van Hon... never mind. | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 13:28 |
Die liggen nog steeds op de grond van het lachen denk ik. | |
Donderkonijn | donderdag 8 maart 2018 @ 13:34 |
Echt, je kan me opvegen als Mclaren achter TR eindigt dit jaar. Ik denk het niet want Mclaren heeft toch wel de wat betere coureurs.... maar het zou wel een mooie opsteker voor Honda zijn . | |
alpeko | donderdag 8 maart 2018 @ 13:42 |
Gasly naar RedBull en Max terug in de Torro Rosso? Of ben ik nu te voorbarig? | |
ChilllayD | donderdag 8 maart 2018 @ 13:47 |
Nee. Misschien wel dronken 😂😆 | |
lord_bono | donderdag 8 maart 2018 @ 13:48 |
Max vliegt dadelijk in 1:16:7 op de hypersofts rond het circuit | |
Sounddragon | donderdag 8 maart 2018 @ 13:50 |
Maxie! | |
alpeko | donderdag 8 maart 2018 @ 13:50 |
Heeft Max al een rondje op HS gedaan eigenlijk? | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 13:51 |
Volgens mij niet | |
ShaoliN | donderdag 8 maart 2018 @ 13:57 |
Nee alleen medium en soft | |
Floriz87 | donderdag 8 maart 2018 @ 14:02 |
Hij staat erbij alsof hij in de hoek moest staan van Horner. | |
Coelho | donderdag 8 maart 2018 @ 14:09 |
Zo ziet focus eruit | |
TagForce | donderdag 8 maart 2018 @ 14:13 |
Je liegt: | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 14:29 |
Ze laten Verstappen niet aanzetten | |
Jester65 | donderdag 8 maart 2018 @ 14:30 |
| |
ChilllayD | donderdag 8 maart 2018 @ 14:31 |
Alweer op de mediums | |
Sounddragon | donderdag 8 maart 2018 @ 14:33 |
Was een fotoshoot, hij stond net zijn handschoenen aan te trekken | |
Sounddragon | donderdag 8 maart 2018 @ 14:35 |
Die indruk heb ik ook.. RIC heeft één keer even de tandjes van de RB14 laten zien, en nu zijn ze aan het toneelspelen volgens mij.. Ding is veel sneller dan ze laten zien volgens mij. | |
Refragmental | donderdag 8 maart 2018 @ 14:37 |
Toch aan het sandbaggen? Indruk krijg ik ook. | |
chiren | donderdag 8 maart 2018 @ 14:40 |
'Zouden ze dit? Zouden ze dat?' | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 14:54 |
Ik begin die mediums zat te worden 14:51 Verstappen rijdt nog steeds op de medium-compound. Zijn laatste ronde ging in 1.22.2. 14:48 Na een pitstop gaat Verstappen gelijk weer verder. | |
ChilllayD | donderdag 8 maart 2018 @ 14:56 |
Wel mooi constant 😆 Zijn rondetijden: 1:23.5, 1:23.3, 1:23.1, 1:23.2, 1:23.2, 1:23.0, 1:22.9. | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 14:56 |
bijna een seconde langzamer dan Bottas vanmorgen @ race sim | |
ChilllayD | donderdag 8 maart 2018 @ 14:58 |
Ik denk allemaal dat dat met een reden is. Misschien denk ik ook wel zoals onze voorgangers hierboven 😇 | |
chiren | donderdag 8 maart 2018 @ 14:59 |
Wat ik me afvraag, telt de motor waar ze nu km's op zetten mee als motor in het seizoen? Of; gaat er straks in Melbourne gewoon een verse in en beginnen we op 0? | |
Montelly | donderdag 8 maart 2018 @ 14:59 |
Maximaal haalbare op mediums uitproberen? | |
Tinos85 | donderdag 8 maart 2018 @ 15:00 |
Niks telt mee nu. | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 15:01 |
Nope, je mag er zoveel opblazen als je wilt. De 1e motor inzet start op vrijdag van het weekend van Melbourne. | |
Jester65 | donderdag 8 maart 2018 @ 15:01 |
Inmiddels 106 rondes voor Max. | |
chiren | donderdag 8 maart 2018 @ 15:07 |
Duidelijk thanks | |
chiren | donderdag 8 maart 2018 @ 15:10 |
De analyses van Edd Straw in deze liveblog zijn ook wel interessant om te lezen: https://www.autosport.com(...)1-test-two-day-three Loopt zo nu en dan naar een andere bocht op het circuit om te analyseren hoe de auto's zich gedragen om op basis daarvan te concluderen hoe het met oa grip en downforce gesteld is tussen de auto's. | |
Ener-G | donderdag 8 maart 2018 @ 15:12 |
Max doet gewoon racesim op de mediums, en dat ie op softs of nog zachter automatisch sneller zal zijn hoeft niet het geval te zijn. Heeft ook te maken met de mate van onderstuur bij de verschillende compounds. Las ook net dat Max met een volle tank weg is gegaan, dit doen ze ook vaak om extra stress te zetten op de componenten over een langere afstand. | |
Frozen-assassin | donderdag 8 maart 2018 @ 15:18 |
Vorig jaar riepen we ook dat RBR zat te sandbaggen en uiteindelijk bleek dat niet zo te zijn | |
mikieu | donderdag 8 maart 2018 @ 15:19 |
Waarschijnlijk vol, weet je nooit. | |
daNpy | donderdag 8 maart 2018 @ 15:20 |
Precies dat pakte goed uit vorig jaar | |
Ener-G | donderdag 8 maart 2018 @ 15:23 |
https://www.autosport.com(...)1-test-two-day-three | |
DKUp | donderdag 8 maart 2018 @ 15:27 |
| |
bedachtzaam | donderdag 8 maart 2018 @ 15:42 |
Red Bull heeft volgens mij deze twee weken net zoveel gereden als tijdens de 2016 en 2017 test bij elkaar opgeteld. Ziet er veel beter uit met de betrouwbaarheid. | |
sasquatsch | donderdag 8 maart 2018 @ 15:42 |
Als ik de long runs van de afgelopen twee dagen vergelijk is de RB op de mediums net zo snel als de Ferrari | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 15:46 |
Benzine zal zometeen wel op zijn... bijna een volledige race zonder te tanken. edit: oh: RACESIMULATIE VERSTAPPEN VOORBIJ De racesimulatie van Max Verstappen is afgelopen. Sebastian Vettel noteert zojuist een 1:21.126. Update geplaatst op 15:45:24 | |
mikieu | donderdag 8 maart 2018 @ 15:47 |
Wel leuk dat ze vorig jaar tijdens de race 1:23,5 reden (fl) Nu op medium gemakkelijk sneller (nieuw asfalt helpt ook) | |
Sounddragon | donderdag 8 maart 2018 @ 15:53 |
staat nu weer binnen, zometeen op hypers weer naar buiten. | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 15:59 |
Staan er hypers klaar voor hem ja? | |
Karstman | donderdag 8 maart 2018 @ 16:02 |
DKUp | donderdag 8 maart 2018 @ 16:06 |
Hyperrrrrrrrrrrrrrr | |
Sounddragon | donderdag 8 maart 2018 @ 16:06 |
kweenie, ben niet op het paddock momenteel dus ik kan niet kijken, maar dat melden ze via de groepsapp hier. | |
DKUp | donderdag 8 maart 2018 @ 16:08 |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 16:09 |
Sounddragon | donderdag 8 maart 2018 @ 16:19 |
Maarrrrrrr... Er komt nog steeds niks langs | |
Karstman | donderdag 8 maart 2018 @ 16:20 |
Ja Sainz, die sneller is dan Verstappen. De Renault lijkt de snelste Renault te zijn vandaag. | |
Tarado | donderdag 8 maart 2018 @ 16:21 |
https://www.motorsport.co(...)bull-rivals-1012637/ | |
lord_bono | donderdag 8 maart 2018 @ 16:23 |
Kun je alleen serieus zeggen zodra Max ook wat rondjes op de Hypersoft heeft gereden | |
DKUp | donderdag 8 maart 2018 @ 16:27 |
Dit zijn geen Hyperrrrrrrrrrrrs...... | |
Sounddragon | donderdag 8 maart 2018 @ 16:28 |
Nu wel.. Op witte.. | |
Floriz87 | donderdag 8 maart 2018 @ 16:29 |
Witte hypers? Net als Bottas? | |
Sounddragon | donderdag 8 maart 2018 @ 16:29 |
medium that izz.. | |
DKUp | donderdag 8 maart 2018 @ 16:30 |
“Iedereen is sneller dan Max behalve Stroll....” | |
Sounddragon | donderdag 8 maart 2018 @ 16:32 |
TagForce | donderdag 8 maart 2018 @ 16:33 |
Het wordt tijd dat ze eens een quali test gaan doen | |
ChilllayD | donderdag 8 maart 2018 @ 16:34 |
Nou ☹️ ik had max graag nog even los zien gaan.... | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 16:39 |
Dat zijn rare hypersoft :/ | |
aesop | donderdag 8 maart 2018 @ 16:44 |
Hij rijdt wel erg constant de hele tijd. | |
Tarado | donderdag 8 maart 2018 @ 16:47 |
| |
Karstman | donderdag 8 maart 2018 @ 16:52 |
Ericson eraf, rode vlag. Max naar binnen en over op de hypers! (dat laatste is wensdenken) | |
Sounddragon | donderdag 8 maart 2018 @ 16:53 |
Staat weer binnen nu.. | |
Dven | donderdag 8 maart 2018 @ 16:54 |
STOEMPEN MAX | |
Sounddragon | donderdag 8 maart 2018 @ 16:54 |
En code rood.. | |
beantherio | donderdag 8 maart 2018 @ 17:02 |
Vandaag lijkt me een typisch geval van 'sandbaggen' van RBR. Ik geloof wel dat ze vandaag vooral de aero aan het testen zijn, maar misschien dat ze de positieve reacties van Lauda en Wolff ook een beetje proberen te dimmen. | |
Tarado | donderdag 8 maart 2018 @ 17:05 |
Doet Marko niet aan mee dan zeker | |
DKUp | donderdag 8 maart 2018 @ 17:07 |
Ultra | |
Sounddragon | donderdag 8 maart 2018 @ 17:07 |
Komt ie dan he.. | |
ChilllayD | donderdag 8 maart 2018 @ 17:13 |
Nou.... Tot dusver niet | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 17:14 |
In zijn 163ste rondje van de dag heeft Max Verstappen een 1:23.960 neergezet dikke snelheid | |
Floriz87 | donderdag 8 maart 2018 @ 17:14 |
Zal wel met bandentemperatuur te maken hebben. | |
ChilllayD | donderdag 8 maart 2018 @ 17:15 |
Gewoon weer een lange run | |
sasquatsch | donderdag 8 maart 2018 @ 17:16 |
Zal het vanavond wel analyseren | |
beantherio | donderdag 8 maart 2018 @ 17:24 |
Verstappen kan het gewoon niet #teamkvyat | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 17:25 |
Top drie-notering voor Gasly Pierre Gasly heeft zich opgewerkt naar de derde plaats na een 1:18.363 op de hyperzachte compound. /rip Alonso | |
DKUp | donderdag 8 maart 2018 @ 17:25 |
Op naar de Hyperrrrrrrrrrrrrs ? | |
Dven | donderdag 8 maart 2018 @ 17:32 |
Niets stoempen Max | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 17:33 |
Die Honda klinkt echt fucking bruut Vanaf 4:48 | |
Tinos85 | donderdag 8 maart 2018 @ 17:35 |
Max mag geen snelle rondjes | |
Atreidez | donderdag 8 maart 2018 @ 17:35 |
Die hebben nog wat practice nodig | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 17:37 |
Die komt zo plotseling binnen voor een setje HS /houd hoop | |
ShaoliN | donderdag 8 maart 2018 @ 17:38 |
Rijd hij op. | |
ShaoliN | donderdag 8 maart 2018 @ 17:38 |
Misschien testen ze bandenslijtage met volle auto ofzo | |
Tinos85 | donderdag 8 maart 2018 @ 17:38 |
Ultra toch? Langere stint weer. | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 17:40 |
Hij rijdt op US ... ja kom er soms ook niet meer uit. | |
Tinos85 | donderdag 8 maart 2018 @ 17:41 |
Ik denk dat we wel kunnen stellen dat het qua betrouwbaarheid bij Red Bull Racing beter zit dan vorige jaren. | |
Tinos85 | donderdag 8 maart 2018 @ 17:43 |
Dat is langzamer dan zijn rondjes net op de mediums toch? Dat waren lage 21’ers dacht ik. | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 17:43 |
Is voor ons echt geen touw meer aan vast te knopen... Vettel's stints waren ook al zo apart. | |
DKUp | donderdag 8 maart 2018 @ 17:45 |
HYPERRRRR | |
Tinos85 | donderdag 8 maart 2018 @ 17:46 |
Medium toch? | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 17:46 |
Max Verstappen heeft nu een setje hyperzachte banden gekregen, na een pitstopje bij de pitbox van Red Bull Racing. | |
ShaoliN | donderdag 8 maart 2018 @ 17:47 |
Ohja xD | |
DKUp | donderdag 8 maart 2018 @ 17:47 |
Medium | |
Tinos85 | donderdag 8 maart 2018 @ 17:48 |
Medium en hyper lijkt teveel op elkaar | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 17:48 |
omfg ;_; | |
Dven | donderdag 8 maart 2018 @ 17:49 |
Net voor de vlag een setje hypers eronder knallen en snelste tijd van de dag rijden | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 17:50 |
Een 1:15.5 waar Mercedes & Ferrari spierwit van worden. | |
Tinos85 | donderdag 8 maart 2018 @ 17:50 |
Ricciardo mag morgen zeker wel weer knallen. Flauw hoor. | |
ChilllayD | donderdag 8 maart 2018 @ 17:51 |
Weer meds eronder. Die gaat geen tijd meer neerzetten | |
Frozen-assassin | donderdag 8 maart 2018 @ 17:52 |
Mercedes trapt m ook niet op zn staart. Kennelijk willen ze nog beetje kaarten voor zich houden. Of RIC gaat morgen rondjes 1.16.0 rijden | |
Meike26 | donderdag 8 maart 2018 @ 17:55 |
Ik krijg het idee dat Max zelf niet eens 'wil' om snelle tijden neer te zetten. Beetje de media op afstand houden, verwachtingen temperen en daarnaast ook de focus op raceafstanden en duurzaamheid banden/materiaal. Max wordt ook door buitenlandse media gehyped, als Max ziet wat Ricciardo kan qua tijden, weet hij al voldoende. | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 17:56 |
Of RBR wilt niet dat Max gaat stampen... straks wordt Ricciardo depri maar goed... nog 2 weken en en we gaan het echte werk zien. | |
Tinos85 | donderdag 8 maart 2018 @ 17:57 |
Wil Ricciardo niet meer bijtekenen | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 18:00 |
Verstappen helemaal naar binnen | |
Tinos85 | donderdag 8 maart 2018 @ 18:03 |
Toch wel benieuwd waarom Verstappen tijdens de gehele testweek geen echt snelle ronde gereden heeft. | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 18:10 |
[insert] 1001 redenen. | |
beantherio | donderdag 8 maart 2018 @ 18:11 |
Hij heeft wel "echt" snelle rondes gereden alleen niet op de zachte banden. | |
HansvanOchten | donderdag 8 maart 2018 @ 18:12 |
De rookpluimen bij de Ferrari motoren zijn veel interessanter. | |
Tinos85 | donderdag 8 maart 2018 @ 18:13 |
Klopt, dat testen hè. Je weet nooit wat ze echt testen | |
Gezicht | donderdag 8 maart 2018 @ 18:18 |
Lekker boeiend of Max of Ric nu de snelste rondjes rijden, ze testen dezelfde auto. Als 'ie over een paar werken maar de snelste rondjes op zaterdag en zondag rijdt. | |
Asschen_sukar | donderdag 8 maart 2018 @ 18:37 |
Hoor ik meer mensen over, heb het zelf nog niet gezien. Ben benieuwd wat het betekent. | |
Sounddragon | donderdag 8 maart 2018 @ 18:41 |
Psies.. En daarbij waren de asfalttemperaturen vandaag op zijn best matig, zeker na de middag.. Bewolkt en frisjes, aardig windje, verre van ideaal. Vett0l deed zijn fast lap vanmorgen in de zon, op hypers, en wie weet met welke boeveelheid peut.. Morgen is het weer zonnig, dan kan er geknald worden. | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 18:42 |
| |
ChatGirl | donderdag 8 maart 2018 @ 18:42 |
Seb die ff achteruit door de pits vlamt | |
Sked | donderdag 8 maart 2018 @ 18:43 |
| |
beantherio | donderdag 8 maart 2018 @ 18:51 |
Nog niet eerder gezien. Het lijkt meer op stoom dan op rook. | |
Smacked_Actor | donderdag 8 maart 2018 @ 18:52 |
Kan iemand die achteruit rijdende Vettel reversen? | |
ChatGirl | donderdag 8 maart 2018 @ 18:54 |
| |
beantherio | donderdag 8 maart 2018 @ 19:08 |
Verstappen blij met productieve dag: “Geen enkel probleem tegengekomen” | |
Ener-G | donderdag 8 maart 2018 @ 19:25 |
Ik denk dat mercedes als ze zich daardoor uit de tent laten lokken er dan alsnog 1.15 rond van maken. | |
Nattekat | donderdag 8 maart 2018 @ 19:49 |
Rip GPUpdate | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 19:49 |
Alleen de Engelse versie: https://www.gpupdate.net/nl/ | |
Nattekat | donderdag 8 maart 2018 @ 19:50 |
Phew... dat moet wel echt één van de beste sites voor een hendig overzicht zijn. | |
beantherio | donderdag 8 maart 2018 @ 19:56 |
De site doet het weer maar de laatste tijd ligt ie er regelmatig uit ja. | |
Asschen_sukar | donderdag 8 maart 2018 @ 20:29 |
Ik was al weer vergeten dat motorsport de boel overgenomen had Dat is geen zuinig pluimpje ook | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 20:34 |
Ik denk dat er wat olie uit de wastegate van turbo wordt gepurged... maar vreemd is het wel | |
Ener-G | donderdag 8 maart 2018 @ 21:02 |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 21:09 |
Dit wordt op AMuS gemeld:Mercedes - RBR - Ferrari op dit moment. Renault heeft 50% van het achtergehouden vermogen vrijgegeven vandaag. De rest krijgt RBR in Australië. Nu klinkt het opeens niet zo vreemd meer dat RBR zoveel rondjes reed vandaag (zonder een FL). | |
HansvanOchten | donderdag 8 maart 2018 @ 21:10 |
De geruchten zeggen dat het om een nieuwe truc gaat om olie mee te stoken. Ook de Sauber en Haas hebben het. | |
Floriz87 | donderdag 8 maart 2018 @ 21:12 |
Om de betrouwbaarheid te testen met deze nieuwe setting bedoel je? | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 21:16 |
Dat idd | |
beantherio | donderdag 8 maart 2018 @ 21:16 |
Dat Renault iets achterhoudt is geen geheim: dat hebben ze kort geleden zelf namelijk al eens gezegd. Zie Renault: Reliability, not power, the focus for Melbourne engine spec | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 21:18 |
Mwja, ik wist dat ze underpowered deze test in gingen maar tis voor mij wel nieuws dat ze vandaag een deel hebben vrijgegeven. En alle 3 de teams hebben flink wat rondes gereden, zonder kapot te gaan (zelfs McClown). | |
Asschen_sukar | donderdag 8 maart 2018 @ 21:29 |
Er wordt nu toch gekeken naar het maximale olieverbruik per GP? Dus tenzij ze een verborgen tankje ergens hebben lijkt me dit niet echt geloofwaardig. | |
Peterselieman | donderdag 8 maart 2018 @ 21:44 |
Het gebeurt niet als ze rijden toch? Want bij stilstand met een 'koude' motor kan ik me er wel iets bij voorstellen namelijk. Zodra de motor warm is, is die extra oliestook niet meer nodig en kan de motor gewoon aan alle regels voldoen. | |
beantherio | donderdag 8 maart 2018 @ 21:45 |
Als RBR vandaag echt probeerde te sandbaggen dan heeft het al effect gehad: Vettel nog niet gerust op snelheid Ferrari | |
SnowOokami | donderdag 8 maart 2018 @ 23:53 |
James Key over STR Honda klinkt goed iig. | |
ondeugend | donderdag 8 maart 2018 @ 23:56 |
Tnx! Is het geluid zo zacht of is er bij mij iets niet goed? | |
SnowOokami | vrijdag 9 maart 2018 @ 00:01 |
Geen probleem hier met het geluid iig? | |
ondeugend | vrijdag 9 maart 2018 @ 00:15 |
Dan ligt het probleem hier. Ted is in de winter tien jaar jonger geworden lijkt het! Nieuwe dagcreme? | |
aesop | vrijdag 9 maart 2018 @ 08:41 |
Ai, toch geen Kubica vandaag. Williams is kennelijk niet tevreden over zijn input gisteren, aangezien ze volgens Lowe de mist ingingen met de setup. | |
ShaoliN | vrijdag 9 maart 2018 @ 09:12 |
Waarschijnlijk werd het te beschamend voor de 2 knoeiers die het dit jaar moeten gaan doen. | |
ShaoliN | vrijdag 9 maart 2018 @ 09:12 |
Mercedes en Ferrari hebben volgens de nieuwssites toch wel het idee dat Red Bull mee kan komen dit jaar. Zou wel een uitzonderlijke prestatie zijn met een Renault motor. | |
TagForce | vrijdag 9 maart 2018 @ 09:14 |
Die Renault is helemaal niet zo slecht... Alleen gaat ie vaak stuk als je hem open zet. Als dat probleem is opgelost (en daar lijkt het met de rondenaantallen wel een beetje op), dan zouden ze bij Red Bull inderdaad best wel eens mee kunnen komen en aan het eind misschien nog voor wat verrassingen kunnen zorgen. | |
ShaoliN | vrijdag 9 maart 2018 @ 09:43 |
Als die Renault motor inderdaad 40/50 pk te kort komt op de Mercedes, dan zou ik het erg knap vinden dat je dat kan compenseren met je chassis. | |
Tarado | vrijdag 9 maart 2018 @ 09:54 |
een copy paste dingetje | |
TagForce | vrijdag 9 maart 2018 @ 10:03 |
Maar die 40/50 PK komen ze te kort omdat ze hem niet open kunnen zetten... En daarnaast is het zo dat Mercedes in de quali wel wat extra heeft, maar in de race kunnen ze dat ook niet allemaal gebruiken. Ja, op de absolute top komen ze misschien wel meer dan 50 PK te kort op de Mercedes, maar a) het chassis van de RBR is beter, en b) Mercedes rijdt de race ook niet op de absolute top, dus van die 50 PK is gedurende een race-afstand misschien 10 tot 15 over. En dat trekt het misschien wel weer aardig gelijk. | |
ShaoliN | vrijdag 9 maart 2018 @ 10:04 |
Duidelijk Ben in ieder geval alvast gematigd enthousiast. Het is een stuk positiever dan vorig jaar. | |
Geralt | vrijdag 9 maart 2018 @ 10:05 |
misschien vanwege zijn uitspraken waarin hij de 2018 bolides vergeleek met een lijnbus? | |
mikieu | vrijdag 9 maart 2018 @ 10:05 |
Waar basseer je op dat het chassis van Mercedes minder goed is? | |
SnowOokami | vrijdag 9 maart 2018 @ 10:11 |
Ik dacht serieus even dat ik net naar de verkeerde dag keek @ autosport | |
Weltschmerz | vrijdag 9 maart 2018 @ 10:15 |
Een deel van de rechtelijnsnelheid zit hem ook in de langere wielbasis en de lage rake. Dat heeft nadelen voor de bochten. | |
ShaoliN | vrijdag 9 maart 2018 @ 10:20 |
Dus eigenlijk is het knap dat die Mercedes motor het zwakke design kan compenseren. Kunnen trouwens die inferieure Sauber coureurs en inferieure McLaren auto's even aan de kant gehouden worden. Is toch geen testen zo... | |
sasquatsch | vrijdag 9 maart 2018 @ 10:21 |
| |
Nattekat | vrijdag 9 maart 2018 @ 10:23 |
Ik hoop dat iedereen McLaren neemt in de manager | |
TagForce | vrijdag 9 maart 2018 @ 10:24 |
De analyses van mensen die er verstand van hebben langs de baan de afgelopen 2 weken. | |
alpeko | vrijdag 9 maart 2018 @ 10:39 |
Weer een olielek bij McLaren | |
Weltschmerz | vrijdag 9 maart 2018 @ 10:40 |
Het is altijd een compromis. Volgens mij had de FIA vorig jaar vastgesteld dat de Renault maar een pk of 30 minder had. Waarschijnlijk loont het meer om met een sterke motor qua chassis op rechtelijnsnelheid in te zetten en met een zwakkere motor op bochtensnelheid. | |
J.A.R.V.I.S. | vrijdag 9 maart 2018 @ 10:40 |
Zie net pas dat er weer een Mclaren stil stond. Wat zijn die afgezakt, als ze dit seizoen niet minimaal 4e worden achter de top 3 is het een zwaar faal seizoen en moeten koppen gaan rollen, vooral als je al 3 jaar oppert het beste chassis te hebben. | |
Tarado | vrijdag 9 maart 2018 @ 10:41 |
over die pk's waren de meningen wel verdeeld maar heel begrijpelijk dat Mercedes een succesvol systeem evolueert. | |
Dauthi | vrijdag 9 maart 2018 @ 10:42 |
Die Japanners lachen zich de ballen uit de broek | |
Sunri5e | vrijdag 9 maart 2018 @ 10:45 |
Idd. Je gaat je haast afvragen of het wel het probleem van de motor was vorig jaar of dat de auto zelf zorgde dat de motor telkens plofte. | |
Weltschmerz | vrijdag 9 maart 2018 @ 10:46 |
Als de meningen verdeeld zijn tussen mensen die wel toegang hebben tot data en mensen die dat niet hebben dan ga ik af op de eerste. Waar baseren die andere mensen hun inschatting op? En hebben ze daarbij de aerodynamische voordeel van het chassis meegerekend? | |
Tarado | vrijdag 9 maart 2018 @ 10:50 |
| |
KingRadler | vrijdag 9 maart 2018 @ 10:50 |
Was het niet zo dat RB ook gaat overstappen naar Honda als Torro Rosso een goed seizoen gaat draaien met de nieuwe motor. | |
Dauthi | vrijdag 9 maart 2018 @ 10:50 |
Ik weet wel 100% zeker dat de motor van Honda niet betrouwbaar genoeg was, maar de auto zal dat dan verder versterkt hebben. | |
Tarado | vrijdag 9 maart 2018 @ 10:51 |
ze hebben iig die optie alleen moeten ze wel in mei beslissen | |
Sunri5e | vrijdag 9 maart 2018 @ 10:54 |
Dat lijkt me wel. | |
SnowOokami | vrijdag 9 maart 2018 @ 10:55 |
Dit idd. Ik vind het overigens ook lachwekkend dat ze begin december al verkondigde dat de Renault motor goed geïntegreerd was in het McLaren chassis! Zo goed dus: | |
ShaoliN | vrijdag 9 maart 2018 @ 11:09 |
Ja in dat opzicht is het misschien niet zo handig geweest om te switchen naar Renault. bewijs nu maar een beter chassis te hebben dan de Red Bull. | |
KingRadler | vrijdag 9 maart 2018 @ 11:11 |
Mclaren had gewoon Honda moeten aanhouden | |
bedachtzaam | vrijdag 9 maart 2018 @ 11:11 |
Gelukkig voor Honda deden ze dat niet. | |
SnowOokami | vrijdag 9 maart 2018 @ 11:13 |
De ervaring die ze hebben opgedaan met het wisselen van de motor komt McLaren nu wel goed uit. Misschien brengen ze de tijd wel terug naar 1,5u dit jaar | |
Tarado | vrijdag 9 maart 2018 @ 11:14 |
denk het ook, zeker omdat Renault een eigen team heeft | |
Asschen_sukar | vrijdag 9 maart 2018 @ 11:15 |
Ik had Alonso omdat ik het hem gun, maar na deze week toch teruggekrabbeld | |
SnowOokami | vrijdag 9 maart 2018 @ 11:15 |
Maar ben het eens met wat bedachtzaam zegt:
| |
ondeugend | vrijdag 9 maart 2018 @ 11:18 |
Alonso doet het zelf! | |
Weltschmerz | vrijdag 9 maart 2018 @ 11:22 |
Ik gun Alonso dit wel. Grappige kerel wel, maar met afstand de meest onsportieve lul van het stel. Bovendien had hij zelf een stevige hand in de scheiding met Honda. | |
Tarado | vrijdag 9 maart 2018 @ 11:25 |
ik gun geen enkele coureur een slechte auto | |
Asschen_sukar | vrijdag 9 maart 2018 @ 11:25 |
Zeker de eerste jaren was het een onsportieve lul ja, nu vind ik het nog wel meevallen. Wel met je eens dat hij een groot aandeel had in de scheiding met Honda. Al is het zoals al eerder gezegd voor Honda toch wel lekker dat ze nu samenwerking met een partij die ze meer ruimte/vrijheid lijkt te geven. Hopelijk heeft STR een goed seizoen | |
SnowOokami | vrijdag 9 maart 2018 @ 11:25 |
... Karma. | |
Gezicht | vrijdag 9 maart 2018 @ 11:29 |
Ik gun Alonso juist wel wat meer geluk. En Stoff moet ook eens de kans krijgen zich te bewijzen met een auto die het doet. | |
tvdleur | vrijdag 9 maart 2018 @ 11:30 |
hmm vandaag gaan ze wel lekker na de 1:20's van gister. 11:31 Hartley sets a personal best, 1m19.572s 11:20 Ocon makes another gain on soft tyres, getting to a 1m19.667s 11:18 Raikkonen pits, while Hartley improves to 1m19.905s 11:14 Hartley improves to a 1m20.234s in fifth place as Sirotkin also finds time with a 1m20.661s. 11:14 Raikkonen improves to a 1m18.292s. 10:44 Ricciardo's improved to a 1m19.686s now | |
sasquatsch | vrijdag 9 maart 2018 @ 11:40 |
Canada in ieder geval, mogelijk ook Monaco. https://www.motorsport.co(...)anada-spain-1012941/ | |
bedachtzaam | vrijdag 9 maart 2018 @ 11:42 |
Vamiddag.. "Amazing, only three laps". | |
J.A.R.V.I.S. | vrijdag 9 maart 2018 @ 11:47 |
Renault kan het niet hebben als Red Bull commentaar geeft over de motor, dit gaat genieten worden met Alonso dit seizoen. | |
daNpy | vrijdag 9 maart 2018 @ 11:48 |
Gaat Alonso niet gewoon te lomp met de auto om? Hij is elke keer kapot, zelfs met een compleet andere motor erin.
| |
SnowOokami | vrijdag 9 maart 2018 @ 11:48 |
Gezien het aantal plofs bij McLaren en geen plofs bij RBR en Renault denk ik dat Alonso z'n kritiek eerst maar naar z'n eigen team mag uiten. |