Want de enige term die een bijdrage levert is k = n+1 (dat levert een integrand A^n / s op) en verder zijn alle residuen 0?quote:Op maandag 30 juli 2018 15:59 schreef thabit het volgende:
Ik weet niet veel van Banachruimten, maar hier zal toch haast wel An uitkomen?
Zolang de straal van C maar groter is dan |A| convergeert de reeks absoluut en kun je integraal en som omwisselen. Maar dan staat het er gewoon.
Ja, sk is primitiveerbaar als k niet gelijk is aan -1 en dus is de integraal over een gesloten pad gelijk aan 0.quote:Op maandag 30 juli 2018 22:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Want de enige term die een bijdrage levert is k = n+1 (dat levert een integrand A^n / s op) en verder zijn alle residuen 0?
Aaah ik zie hem, thanks!quote:Op zaterdag 15 september 2018 21:30 schreef Tochjo het volgende:
Van rechtsboven via rechtsonder naar linksonder lees je A B C D E F G H I J K. Dit patroon is er ook als je twee vakjes meer naar links begint: dan moet er A B C D E F G staan, en dus een E op de plek van het vraagteken.
Eerste getal is telkens het kwadraat van het tweede getal, 12 dus.quote:Op zaterdag 15 september 2018 21:45 schreef Varr het volgende:
[..]
Aaah ik zie hem, thanks!
Nog een
[ afbeelding ]
Oh jeetje, ik las het als decimalen. Thanks. : ]quote:Op zaterdag 15 september 2018 21:53 schreef thabit het volgende:
[..]
Eerste getal is telkens het kwadraat van het tweede getal, 12 dus.
Waarom wil je dit eigenlijk doen? Deze vragen komen uit oefenexamens van de overheid in de Australische deelstaat Victoria. Het gaat om toelatingsexamens voor een viertal middelbare scholen (de zogeheten Selective Entry High Schools), en dit zijn oefenexamens die ouders hun kinderen kunnen voorleggen.quote:Op zaterdag 15 september 2018 22:01 schreef Varr het volgende:
[..]
Oh jeetje, ik las het als decimalen. Thanks. : ]
Ahh leuk, kunnen ze mooi trucjes leren.quote:Op zondag 16 september 2018 19:16 schreef Riparius het volgende:
[..]
Waarom wil je dit eigenlijk doen? Deze vragen komen uit oefenexamens van de overheid in de Australische deelstaat Victoria. Het gaat om toelatingsexamens voor een viertal middelbare scholen (de zogeheten Selective Entry High Schools), en dit zijn oefenexamens die ouders hun kinderen kunnen voorleggen.
In de tweede grammatica wordt de expressie 2*3+4 als 2*(3+4) geparset.quote:Op zondag 21 oktober 2018 19:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Onderstaande grammar is ambigu omdat er twee parse trees van gemaakt kunnen worden:
[ afbeelding ]
Zijnde:
[ afbeelding ]
Dit komt volgens mij omdat er eerst voor zowel <expr> + <expr> als voor <expr> * <expr> gekozen kan worden?
Echter met onderstaande grammar:
[ afbeelding ]
zou dit probleem van ambiguďteit niet bestaan omdat het linker element altijd een <num> is en het rechter deel de <expression>?
Of gaat er iets mis in mijn gedachtegang? De laatste grammar heb ik geschreven a.d.h.v. een eenvoudige javascript vergelijking. En betekent dit dat de grammar onjuist is omdat er een left to right prescedence in zit waardoor de wiskundige voorrang van vermenigvuldigen en delen die wel in Javascript zitten niet gerepresenteerd wordt?
ขอแสดงความนับถือ Flip.
Ja dus met een foutieve parse tree toch?quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:12 schreef thabit het volgende:
[..]
In de tweede grammatica wordt de expressie 2*3+4 als 2*(3+4) geparset.
Niet overeenkomstig de gebruikelijke voorrangsregels voor wiskundige operatoren nee.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dus met een foutieve parse tree toch?
Oke dankjewel helder.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:18 schreef thabit het volgende:
[..]
Niet overeenkomstig de gebruikelijke voorrangsregels voor wiskundige operatoren nee.
Hi, ik heb een redelijk goeie uitleg gevonden waar in 5 stappen het hele algoritme wordt uitgelegd.: https://sebastianraschka.com/Articles/2014_python_lda.htmlquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:34 schreef ronaldoo12 het volgende:
Een klein vraagje heb ik over het algoritme van Linear Discriminant Analysis. Voor mijn scriptie moet ik dit algoritme kennen en ook kunnen uitleggen uiteindelijk. Echter, ik vind het nog zeer ingewikkeld en kan nergens ook echt een duidelijke uitleg vinden. Op youtube heb ik via dit filmpje een goede uitleg gevonden:
Voor mijn verslag probeer ik het nu algemeen uit te leggen zonder gebruik te maken van een voorbeeld. Zou iemand mij hier aub bij kunnen helpen.
Wat bedoel je precies? Ik zit niet zo vaak op dit forum, maar als de formule niet te zien is, hier de link:quote:
De link naar de uitleg omtrent latex-opmaak in de OP.quote:Op maandag 24 december 2018 09:33 schreef ronaldoo12 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Ik zit niet zo vaak op dit forum, maar als de formule niet te zien is, hier de link:
https://ibb.co/RHS1vY1
Je kan ook op de link waar LDA wordt uitgelegd op 2.1 klikken in de inhoudsopgave
Dat is al heel lang zo, geďnteresseerden zouden in plaats daarvan deze blogs (vijf stuks) kunnen doornemen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |