quote:Op woensdag 7 maart 2018 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb toch even voor je gekeken
[ afbeelding ]
Nee dus
Vanaf volgende week bij de Belg volgens Ziggoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:
Breaking Bad?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op donderdag 8 maart 2018 09:10 schreef Treehut362 het volgende:
DoegKick ze HutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gister net Dark uitgekeken, vanavond begin ik aan aflevering 2 van Dirk Gentllyquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2018 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanaf volgende week bij de Belg volgens ZiggoDas precies mijn treinreistijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Weet niet meer hoe de video werktquote:
Video ?quote:
enige apparat wat nog op zou kunnen nemen, gebruik ik dus ook al jaren niet meer, zit een dvd in hetzelfde apparaat wat nog gebruikt kan worden.quote:
Zo te zien is het Ziggo en kan je dat opnemenquote:Op donderdag 8 maart 2018 17:47 schreef drakin het volgende:
[..]
enige apparat wat nog op zou kunnen nemen, gebruik ik dus ook al jaren niet meer, zit een dvd in hetzelfde apparaat wat nog gebruikt kan worden.
Maar meestal prop ik gewoon een usbtje in de tv of flix ik
Oops en weggereden of een briefje achter gelaten?quote:Op donderdag 8 maart 2018 17:34 schreef Soury het volgende:
Ooepssss een ongelukje met de auto. Achteruit rijden en een auto geraakt. KUT KUT maar ja.
Heb je geen DVR in je Ziggo doos? Of misschien Sas?quote:Op donderdag 8 maart 2018 17:47 schreef drakin het volgende:
[..]
enige apparat wat nog op zou kunnen nemen, gebruik ik dus ook al jaren niet meer, zit een dvd in hetzelfde apparaat wat nog gebruikt kan worden.
Maar meestal prop ik gewoon een usbtje in de tv of flix ik
Briefje en ze heeft al gebeld. Ze moest een beetje lachen. Ze schrok en toen zag ze het briefje. Ik ben opgelucht ik zat er de hele dag mee.quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops en weggereden of een briefje achter gelaten?
Was er veel schade? En verzekering ingeschakeld of een andere oplossingquote:Op donderdag 8 maart 2018 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Briefje en ze heeft al gebeld. Ze moest een beetje lachen. Ze schrok en toen zag ze het briefje. Ik ben opgelucht ik zat er de hele dag mee.Stom maar geen kwade klootzak iig. Opgelucht en verder
Nee niet veel het stak een beetje uit aan de rechterkant, ik heb dat zelf redelijk in kunnen duwenquote:Op donderdag 8 maart 2018 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Was er veel schade? En verzekering ingeschakeld of een andere oplossing
Denk dat ik beter cash kan betalen. Ik weet het niet.quote:
Misschien wel, en misschien valt het met die noclaim ook wel mee met 30 opgebouwde jaren, beetje krediet zou je wel mogen verwachten..quote:Op donderdag 8 maart 2018 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat ik beter cash kan betalen. Ik weet het niet.
Dat lijkt me wel als je 30 jaar 300 per jaar betaaldquote:Op donderdag 8 maart 2018 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien wel, en misschien valt het met die noclaim ook wel mee met 30 opgebouwde jaren, beetje krediet zou je wel mogen verwachten..
nee ouwe doos hierquote:Op donderdag 8 maart 2018 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je geen DVR in je Ziggo doos? Of misschien Sas?
Die ouwe doos had wel opname die nieuwe nietquote:
Dat zal dan je eigen keuze wel zijn geweestquote:Op donderdag 8 maart 2018 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ouwe doos had wel opname die nieuwe niet
SAS!quote:
Nog oudere doos dusquote:Op donderdag 8 maart 2018 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ouwe doos had wel opname die nieuwe niet
vol sport, daarom vragen of er wel wat op past voor mijquote:Op donderdag 8 maart 2018 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Die neemt wel eens wat op volgens mij..
Dan gooit ie maar wat weg...quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:19 schreef drakin het volgende:
[..]
vol sport, daarom vragen of er wel wat op past voor mij
Moeilijke vragen stellen
een draakjequote:
En iets met tijd tekort om alles te zien.quote:
Anders download je het wanneer je wel tijd hebtquote:Op donderdag 8 maart 2018 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
En iets met tijd tekort om alles te zien.
downloaden kan niet meerquote:Op donderdag 8 maart 2018 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders download je het wanneer je wel tijd hebt
ik kende hem wel, kleine gekke man. Kende hem van waar ik destijds werkte, jaaaren terug. Daarna kwam ik hem maar zelden tegen. Had hem ook wel eens gezien op het noordelijk filmfestival hier in de stad en na zijn verslag twee jaar terug legde ik de link tussen Willem die ik ken hier in Leeuwarden en katophetspek op Fok.quote:Op donderdag 8 maart 2018 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Las het.. Ik kende hem niet .. Komt bij jou uit de stad las ik.
Altijd triest wanneer iemand ons ontvalt...quote:Op donderdag 8 maart 2018 23:48 schreef drakin het volgende:
[..]
ik kende hem wel, kleine gekke man. Kende hem van waar ik destijds werkte, jaaaren terug. Daarna kwam ik hem maar zelden tegen. Had hem ook wel eens gezien op het noordelijk filmfestival hier in de stad en na zijn verslag twee jaar terug legde ik de link tussen Willem die ik ken hier in Leeuwarden en katophetspek op Fok.
Hij niet trouwens. Maar ik maak dan ook geen verslagen.
suspensionasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:32 schreef Treehut362 het volgende:
Petit ballonLigt dat op een fietsknooppunt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallooquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 maart 2018 16:20 schreef chufi het volgende:
Inmiddels de warmproeverij
Denk aan de lijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op vrijdag 9 maart 2018 19:18 schreef Treehut362 het volgende:
okJakkes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
-G- Vind dat een lekker stuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu naar buiten waar de vogeltjes fluiten.
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
om de tuin leiden in last zon dagquote:Op zaterdag 10 maart 2018 12:43 schreef Treehut362 het volgende:
even de tuin zwager jarig hup weekend
Vegetarischquote:
kijk eens 1 pagina terug?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 08:11 schreef Treehut362 het volgende:
Overleden... dekatophetspek
in Memoriam: dekatophetspek (1966-2018)
Ja ja en KPD is wel OK tochquote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:22 schreef sacha het volgende:
ik kom niet in MEN omdat ik al jaren denk dat het alleen voor mannuh is
daar kun je toch over koffie drinken pratenquote:
Ja in de SC wel ja.. anders moet je je piemel of je tetten showen of plaatjes van het internet zoeken om te doen alsofquote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:04 schreef drakin het volgende:
[..]
daar kun je toch over koffie drinken praten
dat laatste doe jij?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja in de SC wel ja.. anders moet je je piemel of je tetten showen of plaatjes van het internet zoeken om te doen alsof
ik ookquote:
Peace Love
3. Ambient modern
x aantal boeken op CD-rom...quote:
Geology, waarsch. ge-download van https://archive.org/search.php?query=geologyquote:
jammer want ik had Fransquote:Op zondag 11 maart 2018 19:42 schreef drakin het volgende:
Ik kreeg ooit 5000 boeken. Heb alleen de Franstalige weggedaan
Peace Love
3. Ambient modern
Maar hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 11 maart 2018 21:47 schreef Treehut362 het volgende:
ik dacht de modem is kapot maar het snoertje was er uit.
Ik ga meubels verplaatsen en toen gebeurde het.quote:
h OK , klinkt logisch.. Maar zit niet echt goed vast dat kabeltjequote:Op zondag 11 maart 2018 21:50 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik ga meubels verplaatsen en toen gebeurde het.
met zo'n knijpertjequote:Op zondag 11 maart 2018 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
h OK , klinkt logisch.. Maar zit niet echt goed vast dat kabeltje
Peace Love
3. Ambient modern
Wa voor soort boeken?quote:Op zondag 11 maart 2018 19:42 schreef drakin het volgende:
Ik kreeg ooit 5000 boeken. Heb alleen de Franstalige weggedaan
quote:Op zondag 11 maart 2018 21:51 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
met zo'n knijpertjeIk ken ze Hut.. Als netwerk engineer heb ik die vaak in handen gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow sorry, ik had ze anders zo kunnen mailen.quote:
van vroeger nog mijn zussen die gaan weg ik zag de paus johannes paulus en veel jack vance maard die bewaar ikquote:
Nee dank je ..quote:Op zondag 11 maart 2018 21:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
van vroeger nog mijn zussen die gaan weg ik zag de paus johannes paulus en veel jack vance maard die bewaar ik
moet ik ze optsuren
ja sorry beetje chaos hierquote:
en Veel boeken gaan weg.quote:
een moet is een deuk in het papierquote:Op woensdag 14 maart 2018 08:12 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Hola?
Houd er de moet maar in
met dat vlotquote:
Daar werd je weer wakker van dusquote:Op donderdag 15 maart 2018 21:13 schreef sacha het volgende:
één puntje van de ader niet goed verdoofd, dan is zo'n laser best wel heet
Dat is mooi, doen ze ook goed?quote:
nope, heb ik nietquote:Op vrijdag 16 maart 2018 17:20 schreef Treehut362 het volgende:
Restless legs syndrome
Rustelozebenensyndroom
Grappig dat net nu dit genoemd wordt in EenVandaag als een oorzaak van slaapproblemen.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 17:20 schreef Treehut362 het volgende:
Restless legs syndrome
Rustelozebenensyndroom
Veel te warm 18.5 hier. En ja ik schop wat om me heen in mijn slaap.quote:
meer banaan etenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 17:20 schreef Treehut362 het volgende:
Restless legs syndrome
Rustelozebenensyndroom
Wat lul jij nou weerquote:
Ik zie vogel in de url en klik maar nietquote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Magnesium kan een oorzaak zijn
https://www.avogel.nl/blo(...)nesiumrijke-voeding/
o ja vogel, niet doen maar dan.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie vogel in de url en klik maar niet
Mijn ex schoonvader is er aan onder door gegaan ivm met te weinig banaan.. Tenminste dat verhaal maakte mn ex me 2 jaar geleden wijs...quote:
Peace Love
3. Ambient modern
Chocola kan trouwens ookquote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn ex schoonvader is er aan onder door gegaan ivm met te weinig banaan.. Tenminste dat verhaal maakte mn ex me 2 jaar geleden wijs...
Ik eet ze regelmatig
weet nietquote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
JA maar als er 1 gezond at was hij het wel... Dus mogelijk is het toch allemaal BullS
Voedingsstoffen komen in andere producten ook voor.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
JA maar als er 1 gezond at was hij het wel... Dus mogelijk is het toch allemaal BullS
En wat als je lichaam het niet moet? Wordt het dan weer afgestoten of krijg je dan nare bijwerkingen?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Voedingsstoffen komen in andere producten ook voor.
Bij magnesium moet je lijf het ook maar op willen nemen.
wcquote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat als je lichaam het niet moet? Wordt het dan weer afgestoten of krijg je dan nare bijwerkingen?
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn ex schoonvader is er aan onder door gegaan ivm met te weinig banaan.. Tenminste dat verhaal maakte mn ex me 2 jaar geleden wijs...
Ik eet ze regelmatig
Zo lang ?quote:
welkom terug Fann.quote:Op zondag 18 maart 2018 04:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Zo lang ?![]()
maar ik leef noglief van je
![]()
van de magnesium klopt trouwens....
ik heb een stuk gelezen dus Chuf alles is oké hiero....
Met mij gaat het goed, Die Griek iets minder, die na zijn hartinfarct is een beetje in de
war enzo, maar gaat weer iets beter.
Alles sal recht komme..
Ik hoop dat het met iedereen gaat!
Kus
Fann
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Short Version Race report from The Vitality Big Half, London's half marathon, March 4, 2018.
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Gewoon alle grindtuinen doorzoeken, ik vond zo ooit een hagstone in mijn beppes tuin.quote:
[ Bericht 98% gewijzigd door Treehut362 op 19-03-2018 07:21:58 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Lekkerquote:
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op maandag 19 maart 2018 08:00 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
LekkerNiet na een nacht met weinig slaap ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een "Scam"-pogingquote:Op maandag 19 maart 2018 10:23 schreef chufi het volgende:
Word ik net gebeld door een vage gast uit Engeland zegt ie ... 0075 ... Dat mn Windows pc blablabla.. Laat ik nu net geen werkende windows pc meer hebben .. Dus maar opgehangen
Ze hebben daarna nog een keer gebeld... met nummer herkenning 0075 komt ergen uit Rusland of Kazachstan.. niet opgenomen...quote:
Oe wat heb je dit keer besteld?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 10:33 schreef chufi het volgende:
Zo we zijn weer wakker.. eindelijk weer eens redelijk wat geslapen/
Straks komt groot pakje...
zolang niet kunnen flixen, wat heb je gedaan met je tijd zolang?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:50 schreef chufi het volgende:
[..]
nieuwe tv, mijn andere hield er zondag mee op
Flixen kan ook op mn tablet en pc hoor. Weekend is meer sport ttrouwens. Maar ik heb gisteren een kleine monitor aangesloten en die doet het gewoon.. Maar heb even flix pause .. Kijk straks wel weerquote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:59 schreef drakin het volgende:
[..]
zolang niet kunnen flixen, wat heb je gedaan met je tijd zolang?
Toe maar.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:50 schreef chufi het volgende:
[..]
nieuwe tv, mijn andere hield er zondag mee op
Ik ben net weer met een nieuwe serie begonnen, Dirk Gently, kijk het alleen iets minder achter elkaar dit keer. Nog maar 2 afleveringen gezien in een week ofzoquote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Flixen kan ook op mn tablet en pc hoor. Weekend is meer sport ttrouwens. Maar ik heb gisteren een kleine monitor aangesloten en die doet het gewoon.. Maar heb even flix pause .. Kijk straks wel weer
DIe heb ik al uitquote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben net weer met een nieuwe serie begonnen, Dirk Gently, kijk het alleen iets minder achter elkaar dit keer. Nog maar 2 afleveringen gezien in een week ofzo
Ja dat gebeurt soms helaas. Sterktequote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:14 schreef drakin het volgende:
2 mensen plotseling overleden in mijn omgeving, beide niet oud
Dank, het gebeurd id soms, al lijkt het nu even een epidemie te zijn.quote:
Daar zijn ze voor, vergelijk het met je koelkast, die staat altijd aan.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:15 schreef chufi het volgende:
[..]
jaartje of 5 maar hij stond wel vaak aan..
Ja had wel iets lager gekund, maar denk dat repareren ook wel wat zou gaan kosten. . En zo weer iets nieuws / anders .quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar zijn ze voor, vergelijk het met je koelkast, die staat altijd aan.
Ik vind 5 jaar krap qua levensduur voor een TV
Mijne is van eind 2014.
Repareren heeft tegenwoordig meestal geen zin meer, dat is vaak zo duur, tegen een fractie meer heb je idd een nieuwe.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja had wel iets lager gekund, maar denk dat repareren ook wel wat zou gaan kosten. . En zo weer iets nieuws / anders .
Hij moet er zo zijn... werd net gebeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Ik snap dat ook nooit nee.. zelf merk ik er ook weinig van..quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:05 schreef drakin het volgende:
Ik merk er niks van dat er meer online wordt besteld
Goedkope zooi uit slavenarbeid, en ondernemers hier verliezen daardoorquote:Op woensdag 21 maart 2018 00:08 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit nee.. zelf merk ik er ook weinig van..
Hoewel sinds de komst van alie express en ebay merk ik wel dat mensen op die websites vaak kopen.
Bezorgers hebben het ook best zwaar hoor, ze moeten steeds meer doen in minder tijd.quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:11 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Het is niet erg dat je laat komt of niet maar laat dat weten. Dat is niet gebeurd. De website bleef hetzelfde aangeven. Plus na 18:00 was het pakket volgens de website afgeleverd terwijl dat niet het geval was.Met de moderne navigatie en planning uit ervaring moet je toch een krappere levertijd kunnen komen.Het ergste is de pretentie hebben wij hebben het onder controle en dat blijkt dan niet het geval te zijn.
Ja dat had ik ook al bedacht da ze gewoon zouden moeten kunnen laten zien waar de koerier zich op de kaart bevindt.. Maar goed dat zullen ze ook wel kunnen maar houden dat vooralsnog voor hun zelfquote:Op woensdag 21 maart 2018 00:11 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Het is niet erg dat je laat komt of niet maar laat dat weten. Dat is niet gebeurd. De website bleef hetzelfde aangeven. Plus na 18:00 was het pakket volgens de website afgeleverd terwijl dat niet het geval was.Met de moderne navigatie en planning uit ervaring moet je toch een krappere levertijd kunnen komen.Het ergste is de pretentie hebben wij hebben het onder controle en dat blijkt dan niet het geval te zijn.
Oh het was niet eens je aapquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:24 schreef sacha het volgende:
ik lach mensen keihard uit als ze zulke vragen stellen
Ja dat snap ik maar dat doe je hier nooitquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:37 schreef sacha het volgende:
[..]
neede Aap noemt de Postbode bij zijn voornaam of noemt hem papa
wat doe ik hier nooit?quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar dat doe je hier nooit
Ja doeiquote:
Kom op zeg, jij bent de meest vage ooit. Snap ik hoorquote:
prima, stel dan gerichte vragen, misschien krijg je antwoordquote:Op woensdag 21 maart 2018 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom op zeg, jij bent de meest vage ooit. Snap ik hoor
Duidelijkquote:Op woensdag 21 maart 2018 19:22 schreef sacha het volgende:
ik denk al een jaar 'flikker op', nu dus ook, ik hou wel van je overigens
nee, dat doe je maar per dm/pm, ik antwoord niet op een openbaar forumquote:Op woensdag 21 maart 2018 19:50 schreef chufi het volgende:
Het heeft ook geen zin om vragen te stellen hier...
ok kleed je maar uit voor het inwendig onderzoekquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:26 schreef sacha het volgende:
9 keer gehoord vandaag...
'ik heb niets te verbergen'
Straks heb je een belrus aan de lijn om je pc te fixen.. gelijk heb jequote:Op woensdag 21 maart 2018 19:55 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, dat doe je maar per dm/pm, ik antwoord niet op een openbaar forum
[ Bericht 79% gewijzigd door chufi op 22-03-2018 00:35:35 ]
quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:17 schreef chufi het volgende:
Ja het zal ook niet.. #starturenginesWow Je komt er nu achter dat je Rush al gezien hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Nee ... ik wist het al vanaf het begin...quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Wow Je komt er nu achter dat je Rush al gezien hebt?
je kent hem!quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:59 schreef chufi het volgende:
Ben die Lauda ooit een keer tegengekomen op een vliegveld.. Tering wat was die gestressed en liep te schreeuwen en stennis te maken over een vertraagde vlucht ... Volgens mij was dat in Milaan, wij moesten iig ook wachten..
Zolang het geen ratelband is valt het altijd mee. Nog trauma's vanquote:Op donderdag 22 maart 2018 00:59 schreef chufi het volgende:
Ben die Lauda ooit een keer tegengekomen op een vliegveld.. Tering wat was die gestressed en liep te schreeuwen en stennis te maken over een vertraagde vlucht ... Volgens mij was dat in Milaan, wij moesten iig ook wachten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |