SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
ATTENTIE:
Eftelingmeet
Voorlopig gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Stuur een pm of dm naar Diaan73 of je meekunt en gaat. Er zijn kortingsbonnen van AH
beschikbaar! Overnachten kan de avond ervoor en/of erna bij Melting. Wel graag even op tijd aangeven.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik vond het ook al erg vrouwelijk klinken voor een Joe Bataan.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2018 19:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
verzoekje: Living in a box - Living in a box
quote:Op woensdag 7 maart 2018 19:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zou hem op zolder laten staan. Typische Fok autist wordt het dan
Dat dacht ik ook.quote:
Even opgezocht en het nummer is wel van Joe Bataan, maar de vocals zijn van een toen nog zeer jonge Jocelyn Brown...quote:Op woensdag 7 maart 2018 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vond het ook al erg vrouwelijk klinken voor een Joe Bataan.
Dank.quote:Op woensdag 7 maart 2018 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even opgezocht en het nummer is wel van Joe Bataan, maar de vocals zijn van een toen nog zeer jonge Jocelyn Brown...
Zeg je dat ook tegen je vriendin?quote:Op woensdag 7 maart 2018 19:55 schreef ToT het volgende:
Ik spring hier weer ff op de crosstrainer, met de muziek op.![]()
Dat buikje moet wel weer weg!
Je hoeft bij haar voorlopig niks meer toch?quote:Op woensdag 7 maart 2018 19:55 schreef ToT het volgende:
Jullie zijn samen zwanger?quote:Op woensdag 7 maart 2018 19:55 schreef ToT het volgende:
Misschien eet ie af en toe buiten de deurquote:Op woensdag 7 maart 2018 19:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je hoeft bij haar voorlopig niks meer toch?
quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die pakken hebben ze later verkocht aan de Rubettes...
[ afbeelding ]
Vast een amateur fotograaf geweest.... budget was opquote:
Transgender neutraal moet alles tegenwoordigquote:Op woensdag 7 maart 2018 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet aan een dame?
Aan een blinde wellicht?quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Transgender neutraal moet alles tegenwoordig
Ben je gek geworden.quote:
Dan moet je zeker oppassen met wat je vraagt...quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Transgender neutraal moet alles tegenwoordig
Of Prinses Carnaval.... heb je een steek?quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ben je gek geworden.
Heb je een zonnesteek opgelopen.
Dat idee.
Een dame vraag je niet naar haar leeftijd. Daarom vraag ik altijd hoe zwaar ze is.quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, die Biene Maja...quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ben je gek geworden.
Heb je een zonnesteek opgelopen.
Dat idee.
quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een dame vraag je niet naar haar leeftijd. Daarom vraag ik altijd hoe zwaar ze is.
"Does this dress make me fat?"quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
ik vertel zonder problemen mijn leeftijd, over mijn gewicht zwijg ik als het graf.
Weer slecht gedroomd vannacht?quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:07 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm als een zombie bij een transgender de ballen afbijt.
Wat blijft er dan over?
Geen ballen maar ook geen vagijn, maar het bloed wel flink van voren.
Wat is dan de politiek correcte benaming bij de uitvaart?
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2018 19:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je hoeft bij haar voorlopig niks meer toch?
quote:
Wat voor pillen heb jij geslikt?quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:07 schreef Rafeiro het volgende:
Wat blijft er dan over?
quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Does this dress make me fat?"
-No dear, it's not the dress...
het zijn zo van die vragenquote:Op woensdag 7 maart 2018 20:07 schreef Rafeiro het volgende:
Wat blijft er dan over?
quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Does this dress make me fat?"
-No dear, it's not the dress...
"Slachtoffer van een fantasiewezen"?quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:07 schreef Rafeiro het volgende:
Wat blijft er dan over?
Lees mijn vraag maar even niet danquote:Op woensdag 7 maart 2018 20:08 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Ik kom net uit de regen in plaats van in the rain.
quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:08 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Goedenavond![]()
Goedenavond![]()
Goedenavond![]()
in de ring?quote:
Dank. Ik ben net naar huis gefietst met mijn dochter achterop. Ze is echt niet dik, maar het viel me niet mee. Ik moet aan mijn conditie gaan werken vrees ik.quote:
Niet echt dik. Dus ze doet maar alsof?quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank. Ik ben net naar huis gefietst met mijn dochter achterop. Ze is echt niet dik, maar het viel me niet mee. Ik moet aan mijn conditie gaan werken vrees ik.
True, maar het nummer zelf is wel heel herkenbaar!quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow solo... dat verschil is niet te horen.
Ze is natuurlijk gewoon slank, maar dat vinden ze van zichzelf nooit. En ik heb mezelf al aangeleerd om zo te praten als ze zelf doet.quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet echt dik. Dus ze doet maar alsof?
quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze is natuurlijk gewoon slank, maar dat vinden ze van zichzelf nooit. En ik heb mezelf al aangeleerd om zo te praten als ze zelf doet.
Nee, onvoorstelbaar is dat. Twan is gewoon mager... maar vindt zichzelf te dik.quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze is natuurlijk gewoon slank, maar dat vinden ze van zichzelf nooit. En ik heb mezelf al aangeleerd om zo te praten als ze zelf doet.
Naakt opgenomen?quote:
Wishful thinking?quote:
Doktoren zijn ook niks. Sterkte alvast voor morgen en de komende tijd.quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:19 schreef Rafeiro het volgende:
Sorry trouwens voor die hele rare posts, maar op bepaalde vlakken kan ik prima tegen stress,uitdagingen enzo. Maar voor alles bij dokters kan ik er niet mee omgaan en dan schiet ik echt in paniekmode. En afgelopen week zijn er een aantal afspraken niet doorgegaan en morgen heb ik er weer een en aankomende weken nog een hele boel. Niet mijn sterke kant.
Tja het verknipte zelfbeeld dat mensen wordt aangepraat door tijdschriften en internet.quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, onvoorstelbaar is dat. Twan is gewoon mager... maar vindt zichzelf te dik.
quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga toch maar even de fiets achter het huis zetten en daarna Lennon naar bed brengen. Ben zo terug!
Ja ja, bultquote:
sterkte ermee!quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:19 schreef Rafeiro het volgende:
Sorry trouwens voor die hele rare posts, maar op bepaalde vlakken kan ik prima tegen stress,uitdagingen enzo. Maar voor alles bij dokters kan ik er niet mee omgaan en dan schiet ik echt in paniekmode. En afgelopen week zijn er een aantal afspraken niet doorgegaan en morgen heb ik er weer een en aankomende weken nog een hele boel. Niet mijn sterke kant.
Die dingen niet door elkaar halen, hè?quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga toch maar even de fiets achter het huis zetten en daarna Lennon naar bed brengen. Ben zo terug!
quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die dingen niet door elkaar halen, hè?
quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Het origineel is per definitie slechter...
amen to thatquote:Op woensdag 7 maart 2018 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Ik hou wel van een remix, maar ik kom terug op bovenstaande.quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Niet mee eensquote:Op woensdag 7 maart 2018 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Je bent echt zenuwachtig hè?quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:25 schreef Rafeiro het volgende:
Barry Hay is trouwens wel weer met een tourtje bezig.
Klopt, begint altijd al een paar dagen van tevorenquote:
Gewoon een doosje Norrit eten...quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Klopt, begint altijd al een paar dagen van tevoren
Stiekem de afspraak een paar dagen eerder plannen, dan is die al geweest voordat je zenuwachtig wordt!quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Klopt, begint altijd al een paar dagen van tevoren
Ik ken iemand die de afspraken voor de tandarts altijd door zijn moeder liet maken en dan belde zijn moeder hem 1 uur van tevoren dat hij naar de tandarts moest. Dat uurtje zenuwen kon hij net aan.quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Stiekem de afspraak een paar dagen eerder plannen, dan is die al geweest voordat je zenuwachtig wordt!
Sterkte.
quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken iemand die de afspraken voor de tandarts altijd door zijn moeder liet maken en dan belde zijn moeder hem 1 uur van tevoren dat hij naar de tandarts moest. Dat uurtje zenuwen kon hij net aan.
Twins.... met z'n 3-en... dat is inderdaad apart.quote:
Je moet dat ruim zien.quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Twins.... met z'n 3-en... dat is inderdaad apart.
quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken iemand die de afspraken voor de tandarts altijd door zijn moeder liet maken en dan belde zijn moeder hem 1 uur van tevoren dat hij naar de tandarts moest. Dat uurtje zenuwen kon hij net aan.
Laatste keer kaakchirurg wist ik bijna een halfjaar in het voren. Dat was niet fijn.quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Die rechter lijkt me geadopteerd!quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Twins.... met z'n 3-en... dat is inderdaad apart.
Ook hen heb ik live mogen aanschouwen.quote:
Ik wou dat ik dat kon. Maar helaas.quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik moet mezelf bij de tandarts altijd bij de les houden. Ik heb de neiging te gaan zitten, mijn mond open te doen en dan weg te dromen. En als de tandarts dan iets zegt, reageer ik niet
Kunt u niet wat beter uw tanden schrobbelen?quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:39 schreef Melting het volgende:
Mijn tandarts begint allemaal vragen te stellen als ik met mijn mond open lig.
quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kunt u niet wat beter uw tanden schrobbelen?
Hoe is het op het werk?quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nee, eerder over hoe het is op het werk.
Kan hem niet horenquote:
Moet je 'm unmuten.quote:
Moet er überhaupt iets aan staanquote:
Zet aan danquote:Op woensdag 7 maart 2018 20:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Moet er überhaupt iets aan staan
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:47 schreef livelink het volgende:
Het gaat over kippen en Melting draait meteen een toepasselijk nummer.
Baby Tok!quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:47 schreef livelink het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:47 schreef livelink het volgende:
Baby's!quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:48 schreef MadMaster het volgende:
En weer gaat het over de verzorging van baby's...
Je kan nooit genoeg talk hebbenquote:Op woensdag 7 maart 2018 20:48 schreef MadMaster het volgende:
En weer gaat het over de verzorging van baby's...
are you tokking to me?quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:47 schreef livelink het volgende:
Hij was Haantje de Voorste natuurlijk...quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Een (ex-)collega van me noemde zijn vriendin altijd Kippetje.
Vind ik ook. Een beetje hoog, maar op zijn tijd is dat wel fijn.quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:55 schreef Symphonic het volgende:
Oh ja, die van someone loves you honey.
Fijne stem heeft ze
Kloptquote:Op woensdag 7 maart 2018 20:55 schreef Symphonic het volgende:
Fijne stem heeft ze
Ja ik dacht al!quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:55 schreef Symphonic het volgende:
Fijne stem heeft ze
Jij bent wel van de playbackshows hè?quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
ik heb ooit June Lodge nagedaan bij een playbackshow.
En daar komt dé foto weer...quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
Verrassende keuze wel.quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bent wel van de playbackshows hè?
Wij deden Someone loves you honey. De lange versie en mijn vriendin als Prince Mohammed. Geschminkt.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij deden Someone loves you honey. De lange versie en mijn vriendin als Mohammed Ali. Geschminkt.
Goedemorgen livelink.quote:
Volgens mij geeft jouw lichaam je een teken dat je even rustig aan moet gaan doen.quote:Op donderdag 8 maart 2018 06:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Voel ik me een stuk fitter, wordt ik verkouden.
Daar lijkt het wel op.quote:Op donderdag 8 maart 2018 06:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij geeft jouw lichaam je een teken dat je even rustig aan moet gaan doen.
quote:Op woensdag 7 maart 2018 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik deed altijd mee op school en op de camping.
Goedemorgen.quote:
Uhuh! Hahaquote:Op donderdag 8 maart 2018 07:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Was jij ook zo'n playback talent?
Gedaan.quote:Op donderdag 8 maart 2018 08:06 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen
Wil iemand voor mij voor vanavond 20.30-22.30 Women only op het rooster zetten? (Show onder voorbehoud)
(In het kader van internationale vrouwendag).
Blij dat je bijna naar huis kan om uit te rusten?quote:
thanks!quote:Op donderdag 8 maart 2018 08:28 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen.peaceman en just me.
[..]
Gedaan.
Ik blijf vannacht nog hier en ga dan morgen naar huis om uit te rustenquote:Op donderdag 8 maart 2018 08:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Blij dat je bijna naar huis kan om uit te rusten?
Internationale vrouwendag. Het blijft een raar fenomeen. Gaat het dan hier om Internationale Vrouwen?quote:Op donderdag 8 maart 2018 08:06 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen
Wil iemand voor mij voor vanavond 20.30-22.30 Women only op het rooster zetten? (Show onder voorbehoud)
(In het kader van internationale vrouwendag).
Pure discriminatie iddquote:Op donderdag 8 maart 2018 09:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Internationale vrouwendag. Het blijft een raar fenomeen. Gaat het dan hier om Internationale Vrouwen?
Hebben vrouwen niet al een eigen dag, genaamd Valentijnsdag?
Daarbij, waarom is er geen Internationale Mannendag?
Vragen, vragen.
Het is wachten op Internationale Transgenderneutralendagquote:Op donderdag 8 maart 2018 09:28 schreef Tuned22 het volgende:
Je schreeuwt alweer voordat je geslagen wordt, Oscar!
Oh en internationale mannendag komt niet apart vermeld in het nieuws.quote:Op donderdag 8 maart 2018 09:28 schreef Tuned22 het volgende:
De LGHTBQRSXYZ-dagquote:Op donderdag 8 maart 2018 09:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is wachten op Internationale Transgenderneutralendag
Niet..?quote:Op donderdag 8 maart 2018 09:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh en internationale mannendag komt niet apart vermeld in het nieuws.
Matrimony dusquote:Op donderdag 8 maart 2018 09:42 schreef Tuned22 het volgende:
Heb je 'Alone Again' aangeklikt Oscar..?
Zo vrolijkquote:
Zo is hetquote:Op donderdag 8 maart 2018 09:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zo vrolijk
Voordeel van thuiswerken
quote:Op donderdag 8 maart 2018 09:28 schreef Tuned22 het volgende:
heeft gewoon nog steeds met het minderwaardigheidscomplex van de vrouw te maken van voor de emancipatie.., dus uit de tijd dat de vrouw vond dat ze meer recht had dan alleen een aanrecht.quote:Op donderdag 8 maart 2018 09:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Internationale vrouwendag. Het blijft een raar fenomeen. Gaat het dan hier om Internationale Vrouwen?
Hebben vrouwen niet al een eigen dag, genaamd Valentijnsdag?
Daarbij, waarom is er geen Internationale Mannendag?
Vragen, vragen.
Je kunt je ook tot de islam bekeren hoorquote:Op donderdag 8 maart 2018 09:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
heeft gewoon nog steeds met het minderwaardigheidscomplex van de vrouw te maken van voor de emancipatie.., dus uit de tijd dat de vrouw vond dat ze meer recht had dan alleen een aanrecht.
En wij mannen hebben ze ook nog meer recht gegeven. Hoe stom hebben we kunnen zijn.
Mijn kat zit heel sip en verloren naar buiten te staren bij het raam.... toepasselijk welquote:
wie weetquote:Op donderdag 8 maart 2018 09:54 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Je kunt je ook tot de islam bekeren hoor
quote:Op donderdag 8 maart 2018 09:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mijn kat zit heel sip en verloren naar buiten te staren bij het raam.... toepasselijk wel
Naar wie ga je schreeuwen dan?quote:
Jij schreeuwt toch voordat je geslagen wordtquote:Op donderdag 8 maart 2018 10:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Naar wie ga je schreeuwen dan?
quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:12 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Jij schreeuwt toch voordat je geslagen wordt
Dat iemand een vlekkenverwijderaar nodig heeft?quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:18 schreef Tuned22 het volgende:
Nog een keer Shoutnu weten we het wel hoor
TMI wij hoeven niet te weten wat jij in de slaapkamer doetquote:Op donderdag 8 maart 2018 10:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat iemand een vlekkenverwijderaar nodig heeft?Hee peeps!
We hebben een winnaarquote:Op donderdag 8 maart 2018 10:21 schreef Tuned22 het volgende:
Hierna heb je shout to the top gedaan zeker
quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
TMI wij hoeven niet te weten wat jij in de slaapkamer doet![]()
Mogguh
Prima hoor!quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:25 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik mocht me ineens gaan vervelen![]()
Hoe is het daar...? Gaat het goed met je vriendin?
Gelukkig maar..!quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Prima hoor!
Ja met haar gaat het langzaam maar zeker wel beter.
Ze begint voorzichtig weer wat meer dingen te eten nu de misselijkheid minder wordt.
Transgender neutraal gezwetsquote:
Zeker!quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:34 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Gelukkig maar..!![]()
Hopelijk blijft het zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |