Via Polen een paspoort regelen een optie?quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Alsof je met geld niet aan visa komt
Je kunt investeren op Cyprus of in Oostenrijk. Ben je een ton verder ofzo.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Alsof je met geld niet aan visa komt
Ja.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Via Polen een paspoort regelen een optie?
Valt mee voor een visum.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je kunt investeren op Cyprus of in Oostenrijk. Ben je een ton verder ofzo.
getrouwd met hem toch welquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En je vrouw? Neem aan dat die alleen de Britse nationaliteit heeft. Die kan niet zo maar naar Europa komen.
joden lopen altijd weg.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:30 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Tis de middenklasse die gepakt wordt. Ik emigreer gewoon weg als het niet bevalt
Tokkie.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:32 schreef Typisch het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik een appartement kocht in De Kuip.
Goede droom.
10/10 zou in het echt doen
57,804 km/hquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
TEAM BMC 10 SECONDEN SNELLER DAN SKY
quote:
Quickstep en sunweb kunnen ook zo maar sneller zijnquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:34 schreef napoleonfour het volgende:
57,804 km/h
[..]
57,804 km/h
ik ga zelf ook maar weer eens een trapje wagen.
Zelfs van de VS koop je een green card als je investeert.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet van de ene op de andere dag.
lijkt mij wel leuk als het een beetje mooi in elkaar steekt en feyenoord city op orde isquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je gaat toch niet in een voormalig stadion wonen. Koop dan iets op de Kop van Zuid.
Helmond, je moet er van houden heb ik begrepenquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
lijkt mij wel leuk als het een beetje mooi in elkaar steekt en feyenoord city op orde is
maar wie houd ik voor de gek, met de huidge crypto prijzen zal het wel een huis in brabant worden
Ik heb het wel eens bekeken voor mijn schoonouders. Letland is overigens veel duurder geworden. Moet je nu een ton investeren of een huis van 275K kopen.quote:
OK, ik vond het al een koopjequote:Op woensdag 7 maart 2018 15:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens bekeken voor mijn schoonouders. Letland is overigens veel duurder geworden. Moet je nu een ton investeren of een huis van 275K kopen.
Alsnog goedkoop voor een EU paspoort.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens bekeken voor mijn schoonouders. Letland is overigens veel duurder geworden. Moet je nu een ton investeren of een huis van 275K kopen.
Geen paspoort he, je wordt EU burger, je mag daar wonen.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Alsnog goedkoop voor een EU paspoort.
Ook met een Brits paspoort zal het in de toekomst niet veel minder zijn behalve dat je meer buitenland hebtquote:
Oh permanent residence. Heb je dan ook EU rechten.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geen paspoort he, je wordt EU burger, je mag daar wonen.
Klopt. En denk dat voor mijn vrouw in Polen vrij snel iets te regelen is.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook met een Brits paspoort zal het in de toekomst niet veel minder zijn behalve dat je meer buitenland hebt
Nee, wel free movement in Schengen.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Oh permanent residence. Heb je dan ook EU rechten.
Kun je naar sommige landen zonder visum reizen. En je kunt je vestigen in dat andere land.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:49 schreef Saind het volgende:
Ik ben hier echt 0 thuis in
wat zou ik aan een 2e paspoort hebben
Hou eens op met die Polen act, we zijn het nu wel een beetje zat, je bent geen Poolquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Vastgoed in Polen en ze zijn daar vrij flexibel
Een extra overheid die je belangen behartigt. Potentieel grens voordeel. Potentieel belastingvoordeelquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:49 schreef Saind het volgende:
Ik ben hier echt 0 thuis in
wat zou ik aan een 2e paspoort hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |