Staat op hun site. Vraag mij verder het verschil in perceptie niet uit te leggen hoorquote:
quote:Vooropgesteld het CDA is een christen-democratische en geen christelijke partij. Dat lijkt misschien geen groot verschil, maar dat is het wel. Een christelijke partij volgt de leer van het christendom, bijvoorbeeld wat in de Bijbel staat geschreven. Dat zijn strengere regels van wat wel en niet volgens het geloof mag. Dat is niet de koers van het CDA.
Het CDA is een christen-democratische partij en dat wil zeggen, dat wij een volkspartij zijn met onze eigen opvattingen over hoe de samenleving eruit moet zien. Die ideeën halen we niet uit de leer van het christendom, maar we zien wel iets in het christelijk mensbeeld.
Rentmeesterschap, Gespreide verantwoordelijkheid, Publieke gerechtigheid en Solidariteit komt in alle godsdiensten voor en gelukkig vinden ook veel niet gelovigen dit belangrijke waarden.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom zou je christelijke waarden aanbidden als je moslim bent? Ik vind dat dubieus.
Als het ons uitkomt zijn we christen komt het op mij over.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Staat op hun site. Vraag mij verder het verschil niet uit te leggen hoor
[..]
Homohuwelijkquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Rentmeesterschap, Gespreide verantwoordelijkheid, Publieke gerechtigheid en Solidariteit komt in alle godsdiensten voor en gelukkig vinden ook veel niet gelovigen dit belangrijke waarden.
Uit welke campagne haal je dit? Met al je hoofdlettersquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Rentmeesterschap, Gespreide verantwoordelijkheid, Publieke gerechtigheid en Solidariteit komt in alle godsdiensten voor en gelukkig vinden ook veel niet gelovigen dit belangrijke waarden.
Ik had die 4 punten inderdaad even gekopieerd om volledig te zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Uit welke campagne haal je dit? Met al je hoofdletters
Die zullen binnen Nederland/West Europa echter weinig aanhang hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:16 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Tijd voor orthodox katholieke partijen
Jacob Rees mogg is enorm populairquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die zullen binnen Nederland/West Europa echter weinig aanhang hebben.
Beetje jammer dat hij voor de Brexit is.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:18 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Jacob Rees mogg is enorm populair
Dat zijn bijna alle politici.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beetje jammer dat hij voor de Brexit is.
Is echt het slechtste dat het VK is overkomen.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:21 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat zijn bijna alle politici.
Tering populisme omdat proleten voor een Brexit zijn
Klopt. Al heeft vooral de middenklasse er last vanquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is echt het slechtste dat het VK is overkomen.
Toch het fundament van je samenleving.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:22 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Klopt. Al heeft vooral de middenklasse er last van
Vraag is of zij allemaal wel zijn gaan stemmen.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toch het fundament van je samenleving.
Over het algemeen gaat juist de middenklasse naar de stembus.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vraag is of zij allemaal wel zijn gaan stemmen.
Dan breekt er een burgeroorlog uit in het VK.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die hele brexit gaat toch niet door joh
Tja. En de upper class zet geld wel wegquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toch het fundament van je samenleving.
Denk wel dat je koopkracht daalt.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Persoonlijk denk ik niet dat ik er minder van word ofzo
Denk ik nietquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Denk wel dat je koopkracht daalt.
Ze hebben nog minder dan een jaar. In de afgelopen 2 jaar is er niks concreets op tafel gekomen. Dat gaat gewoon niet meer lukken.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan breekt er een burgeroorlog uit in het VK.
Prijzen voor alle goederen uit de EU gaan stijgen. Bedrijven trekken weg. Zal een effect hebben.quote:
Dat laatste denkt de eu vooralquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prijzen voor alle goederen uit de EU gaan stijgen. Bedrijven trekken weg. Zal een effect hebben.
Komt bijna zeker een transitieperiode van 2 jaar waar het VK alleen plichten heeft richting de EU, maar geen rechten.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze hebben nog minder dan een jaar. In de afgelopen 2 jaar is er niks concreets op tafel gekomen. Dat gaat gewoon niet meer lukken.
Jij hebt je btc's in usd uit laten betalen?quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik ben niet zo pond afhankelijk meer
ja dan wordt het gewoon een harde afscheiding he? De jure kan het niet anders, het proces is ingezet en je kan niet terug.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze hebben nog minder dan een jaar. In de afgelopen 2 jaar is er niks concreets op tafel gekomen. Dat gaat gewoon niet meer lukken.
ahquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als het ons uitkomt zijn we christen komt het op mij over.
Jij koopt toch je producten in ponden en in Britse winkels?quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik ben niet zo pond afhankelijk meer
Ik zit niet strak in ponden neequote:Op woensdag 7 maart 2018 15:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij hebt je btc's in usd uit laten betalen?
Cliff edge is voor niemand goed, dat gaat worden voorkomen.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja dan wordt het gewoon een harde afscheiding he? De jure kan het niet anders, het proces is ingezet en je kan niet terug.
Ja dingen als dagelijkse zaken wel.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij koopt toch je producten in ponden en in Britse winkels?
Dus ga ook jij het merken, niet dat je er dingen om zal moeten laten.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ja dingen als dagelijkse zaken wel.
Als dat alles is valt het meequote:Op woensdag 7 maart 2018 15:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dus ga ook jij het merken, niet dat je er dingen om zal moeten laten.
Je dochtertje heeft toch drie paspoorten.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:30 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Tis de middenklasse die gepakt wordt. Ik emigreer gewoon weg als het niet bevalt
Misschien worden huizen in Londen juist weer wat meer betaalbaarquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dus ga ook jij het merken, niet dat je er dingen om zal moeten laten.
En je vrouw? Neem aan dat die alleen de Britse nationaliteit heeft. Die kan niet zo maar naar Europa komen.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:30 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Tis de middenklasse die gepakt wordt. Ik emigreer gewoon weg als het niet bevalt
Alsof je met geld niet aan visa komtquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En je vrouw? Neem aan dat die alleen de Britse nationaliteit heeft. Die kan niet zo maar naar Europa komen.
Die bubbel gaat sowieso een keer knappen.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien worden huizen in Londen juist weer wat meer betaalbaar
Wil die weg?quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Alsof je met geld niet aan visa komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |