Ik heb een lijntje met pechtoldquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Toeristen moeten af van hun Amsterdamverslaving. Daarom voorstellen D66 bij toerismedebat:
➡️ OV-kaart voor toeristen om meerdaags NL door te trekken.
➡️ Geld voor marketing vol inzetten op alles buiten A'damse binnenstad.
➡️ Nationaal actieplan maken op een spreidingstop.
Ze luisteren soms naar je joh.
Dat dacht ik al aan zijn ogen te zien.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb een lijntje met pechtold
heeft voor mij wel een beetje afgedaan die man en z'n partijquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb een lijntje met pechtold
Nogal jaquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
heeft voor mij wel een beetje afgedaan die man en z'n partij
Ik heb D66 nooit een serieuze optie gevonden. Blijkbaar is bij hen pragmatisme en draaikonterij toch hetzelfde.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
heeft voor mij wel een beetje afgedaan die man en z'n partij
CDA heeft geen enkel Christelijke standpuntenquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe ze met het referendum zijn omgegaan is net zoiets als het CDA die Jezus afschaft
Er zitten moslims in het CDAquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe ze met het referendum zijn omgegaan is net zoiets als het CDA die Jezus afschaft
Klopt het zijn universele standpunten.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
CDA heeft geen enkel Christelijke standpunten
Beter UDA danquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Klopt het zijn universele standpunten.
Is toch ook geen christelijke partij?quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
CDA heeft geen enkel Christelijke standpunten
Net zoals er moslims in de samenleving zijn. We leven niet meer in een land waar we de krant bellen als we een neger zien.quote:
Waarom zou je christelijke waarden aanbidden als je moslim bent? Ik vind dat dubieus.quote:Op woensdag 7 maart 2018 15:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Net zoals er moslims in de samenleving zijn. We leven niet meer in een land waar we de krant bellen als we een neger zien.
Moslims en christenen hebben meer dezelfde waarde dan het verachtelijke seculirismequote:Op woensdag 7 maart 2018 15:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom zou je christelijke waarden aanbidden als je moslim bent? Ik vind dat dubieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |