quote:Op woensdag 7 maart 2018 14:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
google op zijn best
[ afbeelding ]
Zoek dan goedquote:Op woensdag 7 maart 2018 14:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
google op zijn best
[ afbeelding ]
Wat doet Jessica Alba in Kerkrade?quote:Op woensdag 7 maart 2018 14:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inso en ik hadden het over mijn moeder, die komt niet uit kirchroa
Mijn vriendin wel
Dat is de coach maatquote:Op woensdag 7 maart 2018 14:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hoezo zit er een man in die vrouwen kleedkamer
Durft niet met Buma in gesprek. Treurig wel.quote:Op woensdag 7 maart 2018 14:52 schreef napoleonfour het volgende:
Hah, Lodewijk zegt ook af voor radio 1 debat.
Niks treurig aan, het gaat om de gemeenteraad. Hou de rest maar lekker over 2 jaar ofzo. Gaat toch alleen maar elkaar verwijten maken worden johquote:Op woensdag 7 maart 2018 14:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Durft niet met Buma in gesprek. Treurig wel.
Sowieso dat onderwerp man. " er is geen plaats voor racisme in de gemeente" . Geweldig standpunt om over in debat te gaan zegquote:Op woensdag 7 maart 2018 14:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niks treurig aan, het gaat om de gemeenteraad. Hou de rest maar lekker over 2 jaar ofzo. Gaat toch alleen maar elkaar verwijten maken worden joh
De NOS organiseert zoiets en vraagt de nationale partijleiders.quote:Op woensdag 7 maart 2018 14:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niks treurig aan, het gaat om de gemeenteraad. Hou de rest maar lekker over 2 jaar ofzo. Gaat toch alleen maar elkaar verwijten maken worden joh
ze moeten wel iets algemeens nemen maar is inderdaad niet echt interessantquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sowieso dat onderwerp man. " er is geen plaats voor racisme in de gemeente" . Geweldig standpunt om over in debat te gaan zeg
Toeristen moeten af van hun Amsterdamverslaving. Daarom voorstellen D66 bij toerismedebat:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |