Bokkereyder is er ook en zelfs Lambiek Fabriek.quote:Op woensdag 7 maart 2018 12:21 schreef Saind het volgende:
[..]
En dit jaar mag je niet aan het begin 40 ongeopende flessen kopen
Dus er is kans dat er een kwartier na openen nog goede shit is
Ik vond Palm vroeger altijd lekker na het fietsen.quote:Op woensdag 7 maart 2018 12:23 schreef opperkleurder het volgende:
Op Zythos komen De Cam en Tilquin dit jaar. Verder o.a. Verzet, Palm (Rodenbach dus ook), de Leite, de Ranke, Blaugies, Dupont en de la Senne.
Prima om een dagje naar toe te gaan.
Is er bij de nacht ook Vlaams oud bruinquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bokkereyder is er ook en zelfs Lambiek Fabriek.
Nope alleen Lambiekquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is er bij de nacht ook Vlaams oud bruin
Nee, dan moet je naar Rondje Vlaams bruin ofzoquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is er bij de nacht ook Vlaams oud bruin
Doet verzet dit jaar niet mee?quote:Op woensdag 7 maart 2018 12:26 schreef opperkleurder het volgende:
Rondje Roodbruin is 6 mei. Kun je langs bij De Brabandere, Omer Vander Ghinste, Rodenbach en Verhaeghe
Niet commercieel volgens mij.quote:Op woensdag 7 maart 2018 12:28 schreef Saind het volgende:
Opper weet jij trouwens of Antidoot nou al eens iets heeft uitgebracht?
Jepquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zijn dan zeker wel tyfusveel Amerikanen opper/Saind?
Veel die het combineren met Quintessence en/of het Tilquin English Beer festival.quote:Op woensdag 7 maart 2018 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zijn dan zeker wel tyfusveel Amerikanen opper/Saind?
Is dat aan te radenquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Camden Town brewery is best tof
Hun Helles is goed
Groepen locals die rustig een Boon of Girardin drinken met daarnaast hamsterende Amerikanen en Japanners met de meest exclusieve bieren. Verwacht nu ook veel meer Nederlanders, viel 2 jaar terug nog goed mee.quote:
Als het helpt waarom niet? Beetje onzin om te denken dat je gelijk alles moet lassen ofzo.quote:Op woensdag 7 maart 2018 12:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De fuck![]()
Ik kijk airport nog iets en ze fixen net een Airbus a800 met een tie wrap
Dat hamsteren mag dus dit jaar niet meerquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Groepen locals die rustig een Boon of Girardin drinken met daarnaast hamsterende Amerikanen en Japanners met de meest exclusieve bieren. Verwacht nu ook veel meer Nederlanders, viel 2 jaar terug nog goed mee.
Dat is in Leuven toch? Misschien kan ik mijn vriendin er voor enthousiasmeren, die heeft daar ook weer een vriendin wonenquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:23 schreef opperkleurder het volgende:
Op Zythos komen De Cam en Tilquin dit jaar. Verder o.a. Verzet, Palm (Rodenbach dus ook), de Leite, de Ranke, Blaugies, Dupont en de la Senne.
Prima om een dagje naar toe te gaan.
Ik zag laatst een docu over de space race. Die Russen gingen met minder succesvol de ruimte inquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als het helpt waarom niet? Beetje onzin om te denken dat je gelijk alles moet lassen ofzo.
Jepquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is in Leuven toch? Misschien kan ik mijn vriendin er voor enthousiasmeren, die heeft daar ook weer een vriendin wonen
Website is beetje vaag.quote:Op woensdag 7 maart 2018 12:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Groepen locals die rustig een Boon of Girardin drinken met daarnaast hamsterende Amerikanen en Japanners met de meest exclusieve bieren. Verwacht nu ook veel meer Nederlanders, viel 2 jaar terug nog goed mee.
Het bier of de brouwerij? Ben er nooit geweest, kwam in Camden nooit ver voorbij die streetfood shit bij de sluisquote:
Nee gewoon aanlopenquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Website is beetje vaag.
Moet je van tevoren kaarten kopen?
Helemaal tegen gaan kan niet als de groep maar groot genoeg is.quote:Op woensdag 7 maart 2018 12:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat hamsteren mag dus dit jaar niet meer
Wel genot
Het bier. M'n vrouw drinkt steeds meer bier maar ze heeft er geen verstand van en niemand in haar omgeving drinkt bierquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Het bier of de brouwerij? Ben er nooit geweest, kwam in Camden nooit ver voorbij die streetfood shit bij de sluis
Ja in Leuven. Over het algemeen veel minder extreme bieren. Zowel gevestigde namen als opkomende brouwerijen.quote:Op woensdag 7 maart 2018 12:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is in Leuven toch? Misschien kan ik mijn vriendin er voor enthousiasmeren, die heeft daar ook weer een vriendin wonen
Gelukkig zijn wij erquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Het bier. M'n vrouw drinkt steeds meer bier maar ze heeft er geen verstand van en niemand in haar omgeving drinkt bier
Hm nouja moeilijk aan te raden als ik echt niet weet wat ze lekker vindt maar het is over het algemeen wel een allemansvriendquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Het bier. M'n vrouw drinkt steeds meer bier maar ze heeft er geen verstand van en niemand in haar omgeving drinkt bier
Ik heb 1x wat van Camden op, was niet overtuigd eigenlijk. Ze zijn best groot in Londen.quote:Op woensdag 7 maart 2018 12:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Het bier of de brouwerij? Ben er nooit geweest, kwam in Camden nooit ver voorbij die streetfood shit bij de sluis
M'n vrouw houdt stouts. Mss kun je daarvan wat in Engeland aanraden wat kwaliteit isquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Hm nouja moeilijk aan te raden als ik echt niet weet wat ze lekker vindt maar het is over het algemeen wel een allemansvriend
Degelijk bier en zonder rare smaken ofzo
Lichte stouts a la Guinness of van die zware joekels?quote:Op woensdag 7 maart 2018 12:38 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
M'n vrouw houdt stouts. Mss kun je daarvan wat in Engeland aanraden wat kwaliteit is
Die zwarequote:Op woensdag 7 maart 2018 12:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Lichte stouts a la Guinness of van die zware joekels?
Kijk eens uit naar bieren van o.a. The Kernel, Beavertown, Magic Rock en Buxton.quote:Op woensdag 7 maart 2018 12:38 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
M'n vrouw houdt stouts. Mss kun je daarvan wat in Engeland aanraden wat kwaliteit is
Samuel Smithquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:38 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Wat Opper zegt. The Kernel (london) heeft hele goeie stouts, sowieso een topbrouwerij. Buxton is ook wereldklasse.quote:
Jouw vrouw en mijn vriendin kunnen vriendinnen worden dusquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:38 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zal eens kijken. Mss leuk voor moederdag zondag erbijquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat Opper zegt. The Kernel (london) heeft hele goeie stouts, sowieso een topbrouwerij. Buxton is ook wereldklasse.
Let wel even op de ingrediënten. Je hebt namelijk klassieke stouts die vooral naar koffie/chocolade smaken, maar ook steeds meer stouts waar ze extra zaken aan toe hebben gevoegd zoals maple syrup, caramel, vanille etc.quote:Op woensdag 7 maart 2018 12:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zal eens kijken. Mss leuk voor moederdag zondag erbij
De herinnering die ik van stouts heb is echt het vieste wat ik ooit gedronken hebquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jouw vrouw en mijn vriendin kunnen vriendinnen worden dus
Dat maple syrup was het geval in Canada. Maar daar pleuren ze dat overal opquote:Op woensdag 7 maart 2018 12:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Let wel even op de ingrediënten. Je hebt namelijk klassieke stouts die vooral naar koffie/chocolade smaken, maar ook steeds meer stouts waar ze extra zaken aan toe hebben gevoegd zoals maple syrup, caramel, vanille etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |