Ik twijfel soms wel eens hoe serieus je bent.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Precies, omdat je niets en niemand bent op dit forum? Wie the fack ben jij om mij te judgen? Ken je plek, in die hoek, daar.
Dat dit kan in Parijs!quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik wacht op de uitzending van Alberto Stegeman om hier een oordeel over te kunnen vellen
Toch snap ik dat soort dingen nooit. Ben wel lang maar doe geen vlieg kwaad en wordt altijd doorzocht voor ik een stadion binnen ga. Stoppen ze die dingen in hun aars ofzo.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:53 schreef Caland het volgende:
Mensen die nog steeds denken dat de beveiliging zo lek als een mandje is als je een fakkeltje naar binnen krijgt
Stop je act nou maar weer. Leuk geweest.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Precies, omdat je niets en niemand bent op dit forum? Wie the fack ben jij om mij te judgen? Ken je plek, in die hoek, daar.
unibet in je reetquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stop je act nou maar weer. Leuk geweest.
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
De Belgische commentator zegt: ‘Koekoek, daar is Ronaldo’
#sierdgod
#influencer
#koekoek
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stop je act nou maar weer. Leuk geweest.
Kun jij lezen, bitch?quote:
boh boh etcquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
Allemaal haten op Ronaldo en uiteindelijk weer goaltje
Gewoon boxershort, zo groot zijn die dingen niet. Ongeveer 30 cm en dat zit er normaal gesproken ook in (huehuehuehue)quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:55 schreef Vatta het volgende:
[..]
Toch snap ik dat soort dingen nooit. Ben wel lang maar doe geen vlieg kwaad en wordt altijd doorzocht voor ik een stadion binnen ga. Stoppen ze die dingen in hun aars ofzo.
Spelen ze tegenwoordig om 3 duels?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Door drie keer keer te scoren zonder dat Real scoort in deze of de volgende wedstrijd.
Gewoon bij je zak. Zelfde met flacon als er geen drank is.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:55 schreef Vatta het volgende:
[..]
Toch snap ik dat soort dingen nooit. Ben wel lang maar doe geen vlieg kwaad en wordt altijd doorzocht voor ik een stadion binnen ga. Stoppen ze die dingen in hun aars ofzo.
Oh deze aidsuser is er ook weerquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is Mbappé toch een mooie speler. Gigantische dijwerken. Zou niet misstaan als fundering voor een kathedraal.
Jason.²
Bedankt voor deze bijdragequote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is Mbappé toch een mooie speler. Gigantische dijwerken. Zou niet misstaan als fundering voor een kathedraal.
Jason.²
Kijk eens dom?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Jason.²
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:59 schreef Caland het volgende:
Sowieso 9 van de 10 keer word je matigjes gefouilleerd. Paar keer op je zakken geklopt, beetje half langs je broekpijpen af en klaar
Maar ik zie er dan ook uit als een hele nette jongen
Ben ik volledig met je eensquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klokspel, Chefkok, Lex Steele is back
Arnold Schwarzneg', Schwarzkopf, met de Duitse helm
Alleen uitwedstrijden zijn wat extremer. Doosjes smint moeten open, heel je portemonnee binnenstebuiten. Maar ze zijn te preuts om even bij je zak te voelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:59 schreef Caland het volgende:
Sowieso 9 van de 10 keer word je matigjes gefouilleerd. Paar keer op je zakken geklopt, beetje half langs je broekpijpen af en klaar
#gayalert.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Jason.²
Kijk, dat is een bijzonder goede vraag.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap het niet. Hoe kan een club als Real Madrid al jaren lang Benzema als spits hebben.²
Omdat benzema de beste spits van de wereld isquote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap het niet. Hoe kan een club als Real Madrid al jaren lang Benzema als spits hebben.²
Bij de arena is het echt ergquote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen uitwedstrijden zijn wat extremer. Doosjes smint moeten open, heel je portemonnee binnenstebuiten. Maar ze zijn te preuts om even bij je zak te voelen.
Ik heb dat zelfs bij uitwedstrijden nooit meegemaakt eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen uitwedstrijden zijn wat extremer. Doosjes smint moeten open, heel je portemonnee binnenstebuiten. Maar ze zijn te preuts om even bij je zak te voelen.
Nee, toch uit en thuiskools?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Spelen ze tegenwoordig om 3 duels?
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jij begon met de ruzie jij naar mannetje
Ajax uit maar daar mogen jullie niet heen lolquote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb dat zelfs bij uitwedstrijden nooit meegemaakt eigenlijk.
Ik vind het echt niet stoer dat jij staven in je onderbroek stopt hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:59 schreef Caland het volgende:
Is ook nog een schijtlollig liedje overquote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:03 schreef Caland het volgende:
Al moest ik wel een keer in Tsjechie m’n schoenen uitdoen
Was nog bang dat ze ermee vandoor gingen
Toen werden we nog door eigen stewards gefouilleerd in Rotterdamquote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ajax uit maar daar mogen jullie niet heen lol
Oh dááom draagt HMF dus Birkenstocksquote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:03 schreef Caland het volgende:
Al moest ik wel een keer in Tsjechie m’n schoenen uitdoen
Was nog bang dat ze ermee vandoor gingen
Wat doe je hydraterend? In het tijdperk Benzema liepen spelers rond als Zlatan en Aubameyang rond.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Omdat benzema de beste spits van de wereld is
Die zijn zo lelijk dat niemand ze wil stelen bedoel je.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh daarom draagt HMF dus Birkenstocks
Daar snap ik nou inderdaad ook geen klote van. Scoort er nooit meer dan 15 in een seizoen volgens mij. Waarom geen Lacazette of die spits die bij Dortmund zat. Die zijn allebei al beter.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja ik ook in Enschede maar ook nog twee keer in Amsterdam, wat een onzin johquote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen werden we nog door eigen stewards gefouilleerd in Rotterdam
Alles moet om Ronaldo gaan, net als de rol van Cavani bij PSGquote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:05 schreef Vatta het volgende:
[..]
Daar snap ik nou inderdaad ook geen klote van. Scoort er nooit meer dan 15 in een seizoen volgens mij. Waarom geen Lacazette of die spits die bij Dortmund zat. Die zijn allebei al beter.
Die wou ik ook opnoemen. Kon ff zijn naam niet opnoemen.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:05 schreef Vatta het volgende:
[..]
Daar snap ik nou inderdaad ook geen klote van. Scoort er nooit meer dan 15 in een seizoen volgens mij. Waarom geen Lacazette of die spits die bij Dortmund zat. Die zijn allebei al beter.
Ik denk dat je gelijk hebt. Ronaldo speelt als een succubus. Met een echte spits zou hij botsen.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Alles moet om Ronaldo gaan, net als de rol van Cavani bij PSG
Ken meer van Opgezwolle. Ken van Fakkelbrigade alleen Spaanse Vliegquote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat je deze lyric van de Fakkelbrigade wel zou kennen.
Lekker tegendraadsquote:Op dinsdag 6 maart 2018 22:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die kijkt vast die andere wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |