Ik twijfel soms wel eens hoe serieus je bent.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Precies, omdat je niets en niemand bent op dit forum? Wie the fack ben jij om mij te judgen? Ken je plek, in die hoek, daar.
Dat dit kan in Parijs!quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik wacht op de uitzending van Alberto Stegeman om hier een oordeel over te kunnen vellen
Toch snap ik dat soort dingen nooit. Ben wel lang maar doe geen vlieg kwaad en wordt altijd doorzocht voor ik een stadion binnen ga. Stoppen ze die dingen in hun aars ofzo.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:53 schreef Caland het volgende:
Mensen die nog steeds denken dat de beveiliging zo lek als een mandje is als je een fakkeltje naar binnen krijgt
Stop je act nou maar weer. Leuk geweest.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Precies, omdat je niets en niemand bent op dit forum? Wie the fack ben jij om mij te judgen? Ken je plek, in die hoek, daar.
unibet in je reetquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stop je act nou maar weer. Leuk geweest.
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
De Belgische commentator zegt: ‘Koekoek, daar is Ronaldo’
#sierdgod
#influencer
#koekoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |