Vriendquote:
Zal ik doen, nog een specifieke boodschap er bij?quote:
Genot WE pakken de overwinningquote:
Ik wandelde net door Groningen in de zon, ik zou verhuizen als ik jou wasquote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
Twijfel om straks nog ff rondje te wandelen, jammer dat het zonnetje niet schijnt.
Homoquote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
Twijfel om straks nog ff rondje te wandelen, jammer dat het zonnetje niet schijnt.
Grun, epische stadquote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wandelde net door Groningen in de zon, ik zou verhuizen als ik jou was
Woningnood is wel kut daarquote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik checkte even de nieuwe kamer van mijn broertje, beeldschoon
Groningengod
Ja, hoor dat het soms wel even zoeken is, maar hij is wel actief bij een vereniging en met die contacten lukt het wel snel.quote:
Gister was hij eigenlijk ook al kansloos vanwege de oplopende muurquote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Belgjes denken dat Groenewegen geen kans maakt
DAT ZULLEN WE NOG WEL EENS ZIEN
''hou em strak''quote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vriend
[..]
Zal ik doen, nog een specifieke boodschap er bij?
[..]
Genot WE pakken de overwinning
Haha.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 15:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Belgjes denken dat Groenewegen geen kans maakt
DAT ZULLEN WE NOG WEL EENS ZIEN
Straks een sprintje van MolleGodquote:Op dinsdag 6 maart 2018 16:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit gaat niet lekker voor team Nederland
Er wonen daar heel veel homofielen hequote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:16 schreef KingRoland het volgende:
sinds wanneer hoort Australië bij europa is toch eurovisie songfestival
Wielrennen is idd een populaire sport in Australië.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er wonen daar heel veel homofielen he
wtfquote:Op dinsdag 6 maart 2018 17:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er wonen daar heel veel homofielen he
Heb je in Berlijn nog originele brouwers van berliner weisse?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Raar ja, ik heb users als Scrummie en JanCees bijvoorbeeld ook al een tijd niet gezien.
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 18:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Raar ja, ik heb users als Scrummie en JanCees bijvoorbeeld ook al een tijd niet gezien.
Het zal derhalve de druppel ook niet zijn geweest. Hij heet niet voor niks dummie (lol)quote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:30 schreef Caland het volgende:
Sowieso, iemand een permban geven omdat ie het niet eens is met zijn ban
Dit is toch geen Noord Frankrijk of wel
Berliner Kindl Weisse is the only Berliner Weisse brewed in significant volume in Berlinquote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je in Berlijn nog originele brouwers van berliner weisse?
Lijkt eerder op Moldaviëquote:Op dinsdag 6 maart 2018 19:30 schreef Caland het volgende:
Sowieso, iemand een permban geven omdat ie het niet eens is met zijn ban
Dit is toch geen Noord Frankrijk of wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |