Jambers is een vreemde vent.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jambers maakt een boer uit poperinge belachelijk omdat hij nog gelooft in hop.
Jammer dat die beste man dood is gegaan voor hij een lange neus kon maken
Ik ga binnenkort voor het eerst naar de VS.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 13:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Joshua Tree, Death Valley, Sequoia, Yosemite en wellicht Grand Canyon.
Als er een keuze is dan altijd voor Grand Canyon gaan ipv joshua treequote:Op dinsdag 6 maart 2018 13:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Joshua Tree, Death Valley, Sequoia, Yosemite en wellicht Grand Canyon.
Nice, waar precies?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 13:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort voor het eerst naar de VS.
Heeft meer met de afstand/tijd te maken. Grand Canyon is gelijk een halve dag heen en halve dag terug verder rijden, waar Joshua Tree op de route ligt.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 13:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Als er een keuze is dan altijd voor Grand Canyon gaan ipv joshua tree
Joshua tree op de route kost je ook gewoon een dag natuurlijkquote:Op dinsdag 6 maart 2018 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft meer met de afstand/tijd te maken. Grand Canyon is gelijk een halve dag heen en halve dag terug verder rijden, waar Joshua Tree op de route ligt.
Als je een halve dag verder moet rijden, een dag wilt spenderen en weer een halve dag terug ben je nog steeds een dag meer kwijt dan bij een plek waar je sowieso langs moet.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 13:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Joshua tree op de route kost je ook gewoon een dag natuurlijk
GC is niet echt om dagen te spenderenquote:Op dinsdag 6 maart 2018 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je een halve dag verder moet rijden, een dag wilt spenderen en weer een halve dag terug ben je nog steeds een dag meer kwijt dan bij een plek waar je sowieso langs moet.
Ik ga er voor het werk naar toe en als het gunstig uitkomt met de vakanties, dan gaat mijn gezin ook mee.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 14:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, mijn vriendin is er helemaal gek van.
Juni is sowieso leuker daar. Nu carnaval voorbij is, is er ff een poosje geen hol te doen.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 14:03 schreef Saind het volgende:
M'n pa zou vanaf vandaag eigenlijk een maand op de antillen zitten
Maar die negers daar lopen nogal achter op het project en nu mag ie pas in juni
Kutleven
Ja maar als je een moment mag kiezen om een maand in de zon te zitten zou je dan voor winter of zomer gaanquote:Op dinsdag 6 maart 2018 14:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Juni is sowieso leuker daar. Nu carnaval voorbij is, is er ff een poosje geen hol te doen.
Tja, het is daar nu gewoon saai. Dan maakt het mij eerlijk gezegd niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 14:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja maar als je een moment mag kiezen om een maand in de zon te zitten zou je dan voor winter of zomer gaan
Neequote:Op dinsdag 6 maart 2018 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iedereen weer klaar voor parijs Nice
?
Jaquote:Op dinsdag 6 maart 2018 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iedereen weer klaar voor parijs Nice
?
Johannes.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat voor etappe is er vandaag, weet schroeien met Dielan in de sprint?
Kan je paxcon de groeten doenquote:Op dinsdag 6 maart 2018 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jazekerquote:Op dinsdag 6 maart 2018 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |