Er zijn ook mensen die alleen naar EIC gaan. Ik dacht onder meer aan mezelf.quote:Op woensdag 7 maart 2018 19:44 schreef Greys het volgende:
Is die appgroep voor de meet aanstaande zaterdag of voor EIC of voor allebei trouwens?
DE DAG IS EINDELIJK HIERRRRRquote:Op zaterdag 10 maart 2018 10:03 schreef Cyan9 het volgende:
Vandaag is de dag dat je wist dat die zou komen!
met de ‘W’ van Willem!! Of... Waylon of van... Winnen!!quote:Op zaterdag 10 maart 2018 10:03 schreef Cyan9 het volgende:
De w van wakker stampot eten!quote:Op zaterdag 10 maart 2018 10:03 schreef Cyan9 het volgende:
Da'sje geraden want ik moet weten hoe je je username uitspreekt!quote:Op zaterdag 10 maart 2018 10:27 schreef Aoibhin het volgende:
Ik voel me trouwens niet zo heel lekker vandaag (werd heel misselijk wakker), maar kom uiteraard wel gewoon hoor.
Uit betrouwbare appgroep bron weet ik dat ze komt.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 13:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Da'sje geraden want ik moet weten hoe je je username uitspreekt!![]()
Hoop dat je je ondertussen beter voelt!
appgroep...quote:Op zaterdag 10 maart 2018 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Uit betrouwbare appgroep bron weet ik dat ze komt.
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 13:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
appgroep...
Klinkt als een vorm van duistere magie.
quote:
Jaquote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:41 schreef ijs_beer het volgende:
Zonder dollen, alle esf-fokkerts zijn leuk.
Oh dit was die post dus.quote:Op woensdag 7 maart 2018 18:51 schreef Cyan9 het volgende:
Ik denk er nu aan, dus ik wil graag even de pre-meet what's app groep in elkaar flansen (kan natuurlijk aanblijven voor andere doelen). Niet verplicht natuurlijk, maar ik kan echt niet Fok!-en op m'n mobiel, dus dan is dit wel zo handig.
Het handigste is denk ik dat de mensen die er in willen even hun nummer naar me dm-en, in verband met privacy en zo.
Het was ook erg leuk om jullie treinspeurtochten via de app te volgenquote:Op zaterdag 10 maart 2018 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
Het was echt heel gezellig!Ik mis jullie inderdaad nu ook al!
De tijd vloog inderdaad voorbij. Lekker meekrijsen met ESF liedjes en tegelijkertijd trivia oprakelen daar ben ik wel voor te porren.![]()
Alleen de heenreis was al leuk. Ik in Utrecht als een soort freak door treinwagons rennen op zoek naar Cyan's groene schoenen.Die mensen zaten me daar ook echt aan te kijken met een blik van 'wat een idioot', en een jongen in zo'n coupé vroeg toen nog heel attent of ik me wel goed voelde.
![]()
Veel van jullie zie ik straks ook bij EIC. Ik vind het toch wel heel fijn dat er van tevoren al een meet is geweest; dat is toch een stuk relaxter als je elkaar ziet bij zo'n groot evenement.
En inderdaad ook heel erg veel respect voor onze 'nieuweling' (ben username even kwijt) die het zomaar aandurfde om hierheen te komen zonder iemand te kennen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |