abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 maart 2018 @ 11:44:42 #151
163650 Greys
pi_177617850
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 11:39 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik zal de nieuwsberichten in de gaten houden die dag!

Verwarde vrouw, met tas vol veiligheidsspelden en wanted posters, aangehouden op Schiphol.

Wanneer vlieg je? :7
10 mei :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 maart 2018 @ 11:53:02 #152
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_177617975
quote:
10s.gif Op maandag 5 maart 2018 11:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat mag, veiligheidsspelden in je handbagage naar Lissabon :@
In de handbagage waarschijnlijk niet, is toch een 'scherp voorwerp' en dus heel eng, ofzo.
In je ruimbagage mogen zo veel veiligheidsspelden als je maar wil, zolang het niet boven het maximumgewicht uitkomt. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 11:58:32 #153
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177618058
Uit betrouwbare bron weet ik dat ze in Lissabon ook veiligheidspelden hebben. :o
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 maart 2018 @ 12:01:00 #154
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177618103
Na nog een rondje geluisterd te hebben is Outlaw toch nog steeds makkelijk top 3 hoor. Ben benieuwd naar de overige nummers die nog moeten komen.

Ben beetje bij beetje ook echt gaan houden van Roemenië.
  maandag 5 maart 2018 @ 12:14:50 #155
345170 Roger_Epiales
pi_177618319
quote:
10s.gif Op maandag 5 maart 2018 11:58 schreef ijs_beer het volgende:
Uit betrouwbare bron weet ik dat ze in Lissabon ook veiligheidspelden hebben. :o
Echt? :o

Dus mijn plan om met koffers vol veiligheidsspelden naar Portugal te gaan en ze daar voor goud geld op de markt te verkopen aan dankbare locals die nog nooit zoiets gezien hebben gaat hem niet worden? :{

* Roger_Epiales gaat snel een paar bestellingen cancelen.
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 maart 2018 @ 12:18:45 #156
163650 Greys
pi_177618372
Hoe is het met de views van de YouTube?
Zijn we al over de 400k?

Durf hem hier op het werk niet aan te klikken voor als het geluid heel hard staat van de werkcomputer :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 maart 2018 @ 12:22:12 #157
345170 Roger_Epiales
pi_177618416
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:18 schreef Greys het volgende:
Hoe is het met de views van de YouTube?
Zijn we al over de 400k?

Durf hem hier op het werk niet aan te klikken voor als het geluid heel hard staat van de werkcomputer :')
425.122
Feel free to insult me.
pi_177618422
425k op Youtube!
Nog even door de comments gescrolld. Verrassend slot van deze uiteenzetting.

'Deze man is echt helemaal de weg kwijt. Hij vertelt dat hij 'dicht bij zichzelf wou blijven' en dat dit dat is... Deze man heet Willem Bijkerk geen Johnny Outlaw. Het is 1 grote act. Deze man doet alsof hij Amerikaan is, met Amerikaans accent en al... Alle respect voor Waylon, een goede artiest maar blijf gewoon jezelf, je bent geen Amerikaan en je hebt dat accent niet. André Hazes (ben ik totaal geen fan van) was echt. Dit is hetzelfde als wanneer een Amerikaan een Nederlands accent gaat opzetten en een Amsterdamse smartlap gaat zingen. Dan grinniken wij Nederlanders ook. Kan best zijn dat Engels de wereldtaal is maar het blijft één grote act, niets echts aan. Leuk liedje, dat wel. Alle succes gegund.'
  maandag 5 maart 2018 @ 12:24:07 #159
345170 Roger_Epiales
pi_177618447
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:22 schreef Wuwwa het volgende:
425k op Youtube!

'Deze man is echt helemaal de weg kwijt. Hij vertelt dat hij 'dicht bij zichzelf wou blijven' en dat dit dat is... Deze man heet Willem Bijkerk geen Johnny Outlaw. Het is 1 grote act. Deze man doet alsof hij Amerikaan is, met Amerikaans accent en al... Alle respect voor Waylon, een goede artiest maar blijf gewoon jezelf, je bent geen Amerikaan en je hebt dat accent niet. André Hazes (ben ik totaal geen fan van) was echt. Dit is hetzelfde als wanneer een Amerikaan een Nederlands accent gaat opzetten en een Amsterdamse smartlap gaat zingen. Dan grinniken wij Nederlanders ook. Kan best zijn dat Engels de wereldtaal is maar het blijft één grote act, niets echts aan. Leuk liedje, dat wel. Alle succes gegund.'
Ja, die was ik net ook tegengekomen. :')
Sommige mensen...
Feel free to insult me.
pi_177618448
quote:
425k op Youtube!

Een Nederlander zeker? Wat een afgunst... ;(
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 12:26:47 #161
249559 crew  Lavenderr
pi_177618486
quote:
425k op Youtube!

Wat zijn die druiven zeldzaam zuur.
  maandag 5 maart 2018 @ 12:26:53 #162
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177618491
quote:
425k op Youtube!

Hele rant, en dan die laatste zin :')
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 maart 2018 @ 12:27:41 #163
163650 Greys
pi_177618501
quote:
425k op Youtube!

Hahaha. Dat laatste. Zo oprécht ook! :') :D

Dat gezeik. Hij is niet de weg kwijt, hij heeft goddank de weg terug gevonden naar de muziek die hij al van kinds af aan speelt en zingt. _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 maart 2018 @ 12:27:42 #164
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177618502
Wat een volk zijn we toch.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 maart 2018 @ 12:28:48 #165
163650 Greys
pi_177618526
En het maar vreemd vinden dat de Anouken en Waylons en Douwes etc de keuze voor het lied niet meer aan het Nederlandse volk willen overlaten. Gek he, als er massa's van dit soort zure augurken tussen zitten :D

Nooit meer veranderen dus, dat zelf laten kiezen.
Van de negatieve comments idd op Youtube is 90% van Nederlanders zelf.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 maart 2018 @ 12:30:26 #166
163650 Greys
pi_177618555
Ik zag op FB ook veel reacties, niet per se lelijk ofzo, die zich echt oprecht hardop afvroegen 'wat hebben de inzendingen van de laatste paar jaren, niet alleen de country maar ook van Og3ne, toch in vredesnaam met Nederland te maken???'.

Kortom, we horen op het Songfestival iets typisch Nederlands te sturen a la Sieneke met een draaiorgel. Er zijn écht mensen die dat serieus denken, dat je op het songfestival als land iets instuurt dat 'met je land te maken heeft'. En dat soort mensen stemt dan dus ook mee op een eventueel Nationaal Songfestival of tijdens een keuzemoment van liedjes bij een vaste artiest.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177618561
Mag ik even zeggen dat ik me ontzettend schaam voor de klaagcultuur die Nederland toch echt wel heeft... Ik wil daar eigenlijk gewoon niet bij horen |:(
  maandag 5 maart 2018 @ 12:33:41 #168
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_177618615
Ik vind helemaal niet dat een 'cowboy- thema' zou passen.
Eerder een act als oude bebaarde man die altijd zwerver geweest zou zijn met een zelfgebouwde gitaar.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_177618677
Die reacties zijn echt verschrikkelijk ja. Er staat ook een positieve reactie tussen van iemand uit Rusland waar vervolgens een Nederlander op reageert door over MH17 te beginnen. :X Beschamend.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 maart 2018 @ 12:42:38 #170
163650 Greys
pi_177618786
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:37 schreef Em31 het volgende:
Die reacties zijn echt verschrikkelijk ja. Er staat ook een positieve reactie tussen van iemand uit Rusland waar vervolgens een Nederlander op reageert door over MH17 te beginnen. :X Beschamend.
Oh wat erg, om je plaatsvervangend dood te schamen.

Zullen we dit soort reacties hier maar gewoon niet meer bespreken, ik word er bijna een beetje agressief van _O-

(zelf weten hoor, geen verbod ofzo :P maar we worden er alleen maar pissed van en kunnen er toch niks tegen doen)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 maart 2018 @ 12:44:32 #171
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_177618817
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:42 schreef Greys het volgende:

Zullen we dit soort reacties hier maar gewoon niet meer bespreken, ik word er bijna een beetje agressief van _O-

Nou inderdaad, mijn misantropie vlamt weer in volle hevigheid op.
Koel en donker bewaren
pi_177618834
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh wat erg, om je plaatsvervangend dood te schamen.

(zelf weten hoor, geen verbod ofzo :P maar we worden er alleen maar pissed van en kunnen er toch niks tegen doen)
Ja je hebt gelijk, focussen op de positieve reacties is beter. :)
pi_177618893
Zo jammer dat ik weer aan het werk ben vandaag. En stiekem af en toe lezen durf ik niet zo goed meer. Heb al twee keer koffie door mijn neus gehad door jullie posts :D Word je toch een beetje vreemd aangekeken door collega’s.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 maart 2018 @ 13:09:29 #174
163650 Greys
pi_177619260
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:49 schreef Manusje_v_a het volgende:
Zo jammer dat ik weer aan het werk ben vandaag. En stiekem af en toe lezen durf ik niet zo goed meer. Heb al twee keer koffie door mijn neus gehad door jullie posts :D Word je toch een beetje vreemd aangekeken door collega’s.
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 13:19:05 #175
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177619424
Maar de hoeveelheid negatieve reacties lijkt toch best wel mee te vallen? Het meerendeel is juist positief onder het filmpje. Als je weet wat voor pleurisplek youtube ooit is geweest qua reacties valt dit enorm mee hoor. :)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')