Je hebt gelijk. We mogen niet aan hem twijfelen. Zeker niet meer na de bekendmaking van Outlaw.quote:Op maandag 5 maart 2018 10:38 schreef Guanabana het volgende:
Ach ik heb wel voldoende vertrouwen in Waylon dat het iets vets gaat worden.
Ik zie dit helemaal voor me.quote:Op maandag 5 maart 2018 10:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ookAfgelopen week al, toen ik droomde dat hij met zijn CATS "cover" ging en het werd goedgekeurd door de EBU.
Vannacht droomde ik dat hij op het ESF stond en een superstaging had, een grandioos goed optreden gaf en de hele zaal op zijn kop zette, maar zich toch niet kwalificeerde voor de finale en dat de hele zaal losbarstte van woede na het enveloppenmoment.
Met een cameo van Joan Franka.quote:Op maandag 5 maart 2018 10:50 schreef Dave het volgende:
Ik denk dat ze straks een grote kaktus op het podium zetten, of zo'n saloon achtige setting met van die klapdeurtjes, waardoor hij dan 'opkomt' en aan een bar gaat zitten.
Ik zie de Avrotros er wel voor aan. En dat dan de posters van Cee/Greys aan de muur hangen.
[ afbeelding ]
Inderdaad. Maar ik weet ook wel bijna zeker dat hij daar niet voor kiest.quote:Op maandag 5 maart 2018 11:08 schreef Majkool het volgende:
Niks in de cowboystijl aubdat maakt het zo trashy/gimmicky
quote:Op maandag 5 maart 2018 10:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie dit helemaal voor me.
Dat, als Waylon niet door de semi komt, het hele publiek het podium bestormt. Onder leiding van een wild-woeste Greys gekleed in een jurk gemaakt van van Nederlandse vlaggen en bewapend met een doos veiligheidsspelden.![]()
Haha wat lief dat je dat uitlegt voor ons niet-insidersquote:Op maandag 5 maart 2018 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Even voor degenen die de insiders joke niet snappen: op een FOK ESF meet in de kroeg in het jaar van Joan Franka hadden we een indianenthema. Zelfs de barmannen waren als Indiaan verkleed. Ik had een indianenjurkje aan dat steeds afzakte en dat we toen met veiligheidsspelden aan m'n bh hebben vastgezet
Oh en in Düsseldorf was m'n vlagjurkie te wijd dus hebben we dat met veiligheidsspelden aan de zijkant vaster gezet.
Veiligheidsspelden zijn een rode draad in mijn leven. Kennelijk.
dollyquote:Op maandag 5 maart 2018 10:14 schreef Greys het volgende:
Mani is onze huistroll. Verder ongevaarlijk. Gewoon af en toe even over de bol aaien.
Kyran, dit al gezien? Met Dolly en Emmylou
quote:Op maandag 5 maart 2018 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Even voor degenen die de insiders joke niet snappen: op een FOK ESF meet in de kroeg in het jaar van Joan Franka hadden we een indianenthema. Zelfs de barmannen waren als Indiaan verkleed. Ik had een indianenjurkje aan dat steeds afzakte en dat we toen met veiligheidsspelden aan m'n bh hebben vastgezet
Oh en in Düsseldorf was m'n vlagjurkie te wijd dus hebben we dat met veiligheidsspelden aan de zijkant vaster gezet.
Veiligheidsspelden zijn een rode draad in mijn leven. Kennelijk.
Mwah, zo kan je het zien (graag) maar je kunt het ook zien als een lástig figuur om mee rond te hangen tijdens zo'n ESF omdat er steeds overal iemand veiligheidsspelden vandaan moet gaan toveren.quote:Op maandag 5 maart 2018 11:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een onwijs maf en gezellig figuur om mee rond te hangen tijdens zo\n ESF (erbuiten vast ook wel)
Of je neemt ze zelf een keer meequote:Op maandag 5 maart 2018 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, zo kan je het zien (graag) maar je kunt het ook zien als een lástig figuur om mee rond te hangen tijdens zo'n ESF omdat er steeds overal iemand veiligheidsspelden vandaan moet gaan toveren.
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 5 maart 2018 11:34 schreef D. het volgende:
Damn, als die (positieve) reacties
Geloof dat men het wel ziet zitten
Ik weet niet of dat mag, veiligheidsspelden in je handbagage naar Lissabonquote:
Ik zal de nieuwsberichten in de gaten houden die dag!quote:Op maandag 5 maart 2018 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat mag, veiligheidsspelden in je handbagage naar Lissabon
Geloof dat men zelden vooraf vanuit het buitenland zo positief was, of vergis ik me?quote:Op maandag 5 maart 2018 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa
THE VIBE AND HYPE ARE REALLLLLLLLL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |