Oef, met zo weinig slaap kan je idd wel wat stevige muziek gebruiken. Sterkte!quote:Op maandag 5 maart 2018 09:00 schreef Kyran het volgende:
Pff, wakker na maar 3 uur slaap door ziek dochtertje, dan maar wakker blijven met Outlaw![]()
Leuk idee trouwens GreysLijkt mij echt gaaf om zo'n ESF een keer mee te maken
Edit: Krijg spontaan zin om Sons of Anarchy weer te kijken door dit nummer trouwens.
Ook maar eens doenquote:Op maandag 5 maart 2018 09:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oef, met zo weinig slaap kan je idd wel wat stevige muziek gebruiken. Sterkte!
En een esf meemaken is echt het einde. Alleen al de sfeer in de betreffende stad met al die fans met verschillende vlaggen. En iedereen is zo leuk tegen elkaar. Vorige keer was het echt zo van "Oh kijk daar loopt IKEA" (een kudde Zweden in geel blauw haha). En die zagen ons dan weer in onze vlagjurken en wilden meteen met elkaar op groepsfoto enzo.
En in de arena zelf! Die eurotune bij aanvang live horen, KIPPENVEL! Ta ta tata ta ta taaaaaaaaa ta.
En dat je dan bv naast lui uit Estland ofzo zit of staat die dan aan je vragen 'juichen jullie zo voor ons, dan juichen wij straks ook heel hard voor de 3Js"
De sfeer is niets dat ik ooit eerder mee heb gemaakt. Iedereen kan lachen om het songfestival maar de fans zijn het einde. Ik was erntoen trouwens met nog 3 vrouwen waarvan er twee eigenlijk weinig tot niks met songfestival hadden, ze gingen mee voor de leuk. En LEUK dat ze het vonden![]()
Had je dat nog nooit gezien?quote:Op maandag 5 maart 2018 09:42 schreef Kyran het volgende:
Zit beetje met mijn slaperige kop op YouTube te klikken, kom ik dit tegen:
Wat een stem in dat lageGebruik die eens vaker mafkees ....
Edit: Kijk Matthijs verliefd kijken haha
Dat hoofd van Matthijs jaquote:Op maandag 5 maart 2018 09:42 schreef Kyran het volgende:
Ben (ok, misschien was ondertussen) geen Waylon fan. Ik vond hem altijd te pop, nooit geweten dat zijn roots veel meer hier lagen. Zit nu wat andere filmpjes te kijken (o.a. Sailing by RTL Late Night, maar zit echt vol verbazing te luisteren). Wat een stem. Heb de afgelopen dagen zoveel meer respect en waardering gekregen voor hem.quote:Op maandag 5 maart 2018 09:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Had je dat nog nooit gezien?![]()
Mooi is die, he?Ik vind ook dat hij die stem wat vaker moet gebruiken, hoor.
Ik heb precies ditzelfde proces doorgemaakt toen hij met TCL naar het ESF ging.quote:Op maandag 5 maart 2018 10:01 schreef Kyran het volgende:
Ben (ok, misschien was ondertussen) geen Waylon fan. Ik vond hem altijd te pop, nooit geweten dat zijn roots veel meer hier lagen. Zit nu wat andere filmpjes te kijken (o.a. Sailing by RTL Late Night, maar zit echt vol verbazing te luisteren). Wat een stem. Heb de afgelopen dagen zoveel meer respect en waardering gekregen voor hem.
Wow wat was hij daar prachtig dun.quote:Op maandag 5 maart 2018 09:42 schreef Kyran het volgende:
Ik ookquote:
Haha bij jou gaat het tenminste nog over het ESF. Ik droomde dat een vriendin van mij een relatie met hem had en ik superjaloers wasquote:Op maandag 5 maart 2018 10:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ookAfgelopen week al, toen ik droomde dat hij met zijn CATS "cover" ging en het werd goedgekeurd door de EBU.
Vannacht droomde ik dat hij op het ESF stond en een superstaging had, een grandioos goed optreden gaf en de hele zaal op zijn kop zette, maar zich toch niet kwalificeerde voor de finale en dat de hele zaal losbarstte van woede na het enveloppenmoment.
Jaquote:Op maandag 5 maart 2018 10:14 schreef Greys het volgende:
Mani is onze huistroll. Verder ongevaarlijk. Gewoon af en toe even over de bol aaien.
Kyran, dit al gezien? Met Dolly en Emmylou
Ik hoop stiekem dat het ooit weer goed komt tussen hen. Gewoon zonde dat ze ruzie hebben.quote:Op maandag 5 maart 2018 10:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
JaHad het gisteren toevallig met mijn vrouw over dat Waylon eigenlijk de perfecte gast was geweest voor Ilses Veranda programma
maar dat ging niet gebeuren natuurlijk
Bedoel je dat wat ie tegen Koos zei? Ik begreep dat meer als dat er meer te zien moet zijn straks dan alleen hij met gitaar. Als act, qua beeld. Dus dat er iets gebeurt, niet zo zeer dat er mensen bij komen.quote:Op maandag 5 maart 2018 10:30 schreef Jane het volgende:
Maareh... hij zegt dus nu dat hij niet helemaal alleen met gitaar op het podium gaat staan?
Misschien neemt hij Harrie de Hengst wel mee.
Maar alsjeblieft, geen (line-)dansende cowboys. Alsjeblieft, doe het niet!
Ja daar was het de meest geschikte gast voor geweest idd. Zonde.quote:Op maandag 5 maart 2018 10:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
JaHad het gisteren toevallig met mijn vrouw over dat Waylon eigenlijk de perfecte gast was geweest voor Ilses Veranda programma
maar dat ging niet gebeuren natuurlijk
Ah mooi dat je dat er uit begreep. Ik hoop dat hij dat ook bedoelde. Ik kreeg een beetje last van rampvisioenen.quote:Op maandag 5 maart 2018 10:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedoel je dat wat ie tegen Koos zei? Ik begreep dat meer als dat er meer te zien moet zijn straks dan alleen hij met gitaar. Als act, qua beeld. Dus dat er iets gebeurt, niet zo zeer dat er mensen bij komen.
Waylon en linedancers? Neh, vrees nietquote:Op maandag 5 maart 2018 10:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Ah mooi dat je dat er uit begreep. Ik hoop dat hij dat ook bedoelde. Ik kreeg een beetje last van rampvisioenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |