quote:
ik ben al blij als we met 0-1 de rust in gaanquote:Op zondag 4 maart 2018 15:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had meer verwacht van Sparta.
De 0-0 tegen Argentinie is pijnlijker dan de 1-7 van Duitslandquote:Op zondag 4 maart 2018 15:03 schreef Buitendam het volgende:
Nota bene een Feyenoorder die Ajax een sneer geeft.
Nu heb ik echt alles gezien hier.
Laatste dag wintermarkt volgens mijquote:
Gaat PSV gewoon expres bij AZ verliezen. AZ naar 2e plaats en ajax weer kampioenswedstrijd. win-winquote:Op zondag 4 maart 2018 15:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaat Ajax nu expres verliezen zodat we niet tegen hun kampioen kunnen worden?
Uh oke.quote:Op zondag 4 maart 2018 15:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
De 0-0 tegen Argentinie is pijnlijker dan de 1-7 van Duitsland
Dat heeft PSV ook in eigen hand.quote:Op zondag 4 maart 2018 15:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaat Ajax nu expres verliezen zodat we niet tegen hun kampioen kunnen worden?
Omdat Rashica naar Bremen ging.quote:Op zondag 4 maart 2018 15:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Laatste dag wintermarkt volgens mij
Je weet wat je kunt verwachtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 maart 2018 15:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je weet wat je kunt verwachtenneem een UISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op zondag 4 maart 2018 15:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien vanavond bij het eten.
quote:Op zondag 4 maart 2018 15:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Als Ajax hierna alles wint zijn ze gewoon kampioen. PSV krijgt nog wel een dip natuurlijk. Volledig ingecalculeerd dit.
Ten Hag heeft dit voorspeld.quote:Op zondag 4 maart 2018 15:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Als Ajax hierna alles wint zijn ze gewoon kampioen. PSV krijgt nog wel een dip natuurlijk. Volledig ingecalculeerd dit.
O ja, wat was het. Half jaar lang Ten Hag UI, gekozen door Scarface?quote:Op zondag 4 maart 2018 15:09 schreef BadderHaring het volgende:
Godver. Ik ga dadelijk nog aan mijn afspraak met Scarface gehouden worden.
Ik heb mijn twijfels over dat voorspel van ten Hagquote:Op zondag 4 maart 2018 15:09 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ten Hag heeft dit voorspeld.
met dat baardje bedoel je?quote:Op zondag 4 maart 2018 15:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfels over dat voorspel van ten Hag
Ja, al twijfel ik of ik niet drie maanden heb gezegd, maar zoiets.quote:Op zondag 4 maart 2018 15:10 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
O ja, wat was het. Half jaar lang Ten Hag UI, gekozen door Scarface?
En meer passes dus gedomineerd god.quote:
Hij had 'm natuurlijk moeten laten lopenquote:
wereldtalentquote:Op zondag 4 maart 2018 15:16 schreef Tagliano het volgende:
Van de Beek is ook helemaal nergens te bekennen he
Die heten toch renequote:Op zondag 4 maart 2018 15:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Is een wegloper, zit hem in de naam Stijn denk ik
Al 4 maandenquote:Op zondag 4 maart 2018 15:16 schreef Tagliano het volgende:
Bekende Van de Beek maar, was de zaak Nicky Verstappen ook meteen opgelost..quote:Op zondag 4 maart 2018 15:16 schreef Tagliano het volgende:
Onder Ten Hag normaal wel wat meer zichtbaar met zijn diepgangquote:
net feyenoordquote:
Nou nou nouquote:Op zondag 4 maart 2018 15:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Bekende Van de Beek maar, was de zaak Nicky Verstappen ook meteen opgelost..
Neres houdt ook niet zo van de winter geloof ikquote:Op zondag 4 maart 2018 15:16 schreef Tagliano het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |