Dat heeft er niet heel veel mee te maken. Dit is een faal van Renault die zo bizar is.quote:Op zondag 4 maart 2018 15:03 schreef Montelly het volgende:
En ze waren allemaal zo vroeg begonnen met ontwikkelen van RB14
Ja met de RB 14. Renault heeft de lichten net pas weer aangedaan.quote:Op zondag 4 maart 2018 15:03 schreef Montelly het volgende:
Alle stigma’s worden weer waar![]()
Slecht nieuws voor Max Verstappen: Renault krijgt het nieuwe ERS (Energy Recovery System) niet af voor de start van het seizoen in Australië. Dat is opvallend omdat dit issue ook vorig jaar al speelde. Renault gaf toen reeds te kennen aan een vijf kilo lichter ERS te werken, maar dat deze nieuwe versie nog niet betrouwbaar genoeg was. Het verschil zou tot twee tienden per ronde kunnen kosten afhankelijk van het circuit.
https://www.google.nl/amp(...)d-ers-107391%3famp=1
En ze waren allemaal zo vroeg begonnen met ontwikkelen van RB14
Wat heeft het falen van Renault te maken met de ontwikkeling van de RB14?quote:Op zondag 4 maart 2018 15:03 schreef Montelly het volgende:
Alle stigma’s worden weer waar![]()
Slecht nieuws voor Max Verstappen: Renault krijgt het nieuwe ERS (Energy Recovery System) niet af voor de start van het seizoen in Australië. Dat is opvallend omdat dit issue ook vorig jaar al speelde. Renault gaf toen reeds te kennen aan een vijf kilo lichter ERS te werken, maar dat deze nieuwe versie nog niet betrouwbaar genoeg was. Het verschil zou tot twee tienden per ronde kunnen kosten afhankelijk van het circuit.
https://www.google.nl/amp(...)d-ers-107391%3famp=1
En ze waren allemaal zo vroeg begonnen met ontwikkelen van RB14
quote:MONTMELO - Christian Horner denkt dat zijn team Red Bull Racing geen serieuze kans maakt op de constructeurstitel komend seizoen. Ook verwacht de Brit dat zijn coureurs Max Verstappen en Daniel Ricciardo de rijderstitel kunnen vergeten.
Mercedes is de maatstaf. Ze spreken daar over de ontwikkeling van een 1000 PK sterke motor en het is heel beangstigend als ze dat daadwerkelijk lukt", aldus Horner. "Zelf verwachten we dat onze kracht vergelijkbaar is met de kracht die we hadden tijdens de laatste Grand Prix in Abu Dhabi. We moeten dus geweldig goed werk leveren voor wat betreft het chassis. Kampioenschappen winnen is niet realistisch. Ons doel is om de kloof te dichten en zo verstorend mogelijk te zijn. We moeten zo veel mogelijk Grands Prix winnen."
Vorig seizoen wonnen Verstappen en Ricciardo drie races. Ricciardo won de Azerbeidzjaanse Grand Prix, terwijl Verstappen de Maleisische Grand Prix en de Mexicaanse Grand Prix won.
Een groot deel van het seizoen stond Ricciardo op de vierde plaats in de stand, maar in de laatste race van het seizoen werd hij passeerd door Ferrari's Kimi Raikkonen. Verstappen eindigde op de plaats waar hij het grootste deel van het seizoen stond: 6e.
Op naar 2019 dan maarquote:Op zondag 4 maart 2018 18:13 schreef Montelly het volgende:
Christian komt even met een disclaimer.
http://www.racexpress.nl/(...)beangstigend/n/87848
[..]
Alweer een tussenjaartjequote:
RB is gewoon aan het sandbaggenquote:Op zondag 4 maart 2018 18:13 schreef Montelly het volgende:
Christian komt even met een disclaimer.
http://www.racexpress.nl/(...)beangstigend/n/87848
[..]
waarom zou dat fakenews zijn?quote:Op maandag 5 maart 2018 12:26 schreef Floriz87 het volgende:
Fakenews wat mij betreft (dat ERS verhaal).
Omdat de eerste bewering hiervan op 3 maart werd geplaatst en geen enkele grote vertrouwenswaardige nieuwsbron dit sindsdien heeft overgenomen. Althans, niet voor zover ik heb kunnen vinden.quote:
Volgens mij zijn ze vorig seizoen halverwege overgestapt op die nieuwe ERS.quote:Op maandag 5 maart 2018 12:34 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Omdat de eerste bewering hiervan op 3 maart werd geplaatst en geen enkele grote vertrouwenswaardige nieuwsbron dit sindsdien heeft overgenomen. Althans, niet voor zover ik heb kunnen vinden.
http://www.bbc.com/sport/formula1/43246098quote:Op maandag 5 maart 2018 12:34 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Omdat de eerste bewering hiervan op 3 maart werd geplaatst en geen enkele grote vertrouwenswaardige nieuwsbron dit sindsdien heeft overgenomen. Althans, niet voor zover ik heb kunnen vinden.
quote:Renault's big shortfall - both in terms of performance and reliability - is in the hybrid element of their engine. Last year, they ended up being forced to revert to their 2016-specification energy recovery system (Ers) because the new one they were developing could not be made reliable enough.
This year, they have another updated hybrid system in development, but it is not ready for the start of the season - so they will again be using what is now a two-year-old design. They plan to introduce the upgraded Ers later in the season but are not able to say when that might be.
The hope is said to be that it will be around the fifth race of the season, the Spanish GP in early May. They may prefer to wait until they introduce the second of the three permitted engines - which would presumably be at the seventh race of 21 in Canada in June. But at this stage there is no guarantee of when - or even whether - it will appear.
Ik vrees het ook.. Renault kondigte al aan dat de eerste paar races vanwege de betrouwbaarheid de motor is teruggeschroefdquote:Op zondag 4 maart 2018 18:13 schreef Montelly het volgende:
Christian komt even met een disclaimer.
http://www.racexpress.nl/(...)beangstigend/n/87848
[..]
Competitievervalsing noemen ze dat ook wel.quote:Op maandag 5 maart 2018 12:44 schreef Rossdale het volgende:
Ach met die drie motoren dit jaar zal het vanaf halverwege dit seizoen gaan om welk team de minste gridstraffen gaat krijgen.Als de Renault heel blijft en Mercedes moet een aantal keer vanaf achteraan starten dan is alles mogelijk.
ik weet niet of dat veel uit zou maken qua kansenquote:Op maandag 5 maart 2018 12:51 schreef Geralt het volgende:
Groot voorstander van onbeperkt motoren in kunnen zetten. Kun je dat niet betalen dan flikker je maar op uit de F1 en ga je maar spelen in de lagere Formule classes.
Dat weet ik ook niet, maar die gridstraffen slaan nergens op. Het F1 kampioenschap is geen endurance-race waarbij alles heel moet blijven imo.quote:Op maandag 5 maart 2018 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet of dat veel uit zou maken qua kansen
het zal geen geheim (meer) zijn dat een vergoeding en reiskostenvergoeding gebruikelijk is bij dergelijke tv opnamen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 16:28 schreef needakill het volgende:
[..]
Je krijgt sowieso een hapje en een drankje. Wat voor vergoeding wil je dan zien?
Nooit zo'n fan geweest van pay-to-win games.quote:Op maandag 5 maart 2018 12:51 schreef Geralt het volgende:
Groot voorstander van onbeperkt motoren in kunnen zetten. Kun je dat niet betalen dan flikker je maar op uit de F1 en ga je maar spelen in de lagere Formule classes.
die motoren moeten nu langer meegaan dan bij 24u van Le Mans, dat vind ik ook wel overdrevenquote:Op maandag 5 maart 2018 13:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, maar die gridstraffen slaan nergens op. Het F1 kampioenschap is geen endurance-race waarbij alles heel moet blijven imo.
Al is het maar 1 motor per weekend, alles beter dan dit.quote:Op maandag 5 maart 2018 12:51 schreef Geralt het volgende:
Groot voorstander van onbeperkt motoren in kunnen zetten. Kun je dat niet betalen dan flikker je maar op uit de F1 en ga je maar spelen in de lagere Formule classes.
twitter:Motorsport twitterde op dinsdag 27-02-2018 om 16:46:26Renault considering strategic grid penalties in 2018: https://t.co/zqhRDdhesW #F1 reageer retweet
ja te ernstig dat berichtquote:Op maandag 5 maart 2018 13:06 schreef Tarado het volgende:
Dit vond ik ook nog wel grappig van Renaulttwitter:Motorsport twitterde op dinsdag 27-02-2018 om 16:46:26Renault considering strategic grid penalties in 2018: https://t.co/zqhRDdhesW #F1 reageer retweet
Renault zelf rijdt toch ook met die oude zooi toch? En ja ze zullen vast van RBR af willen maar ze snijden zichzelf hier ook mee in de vingers.quote:Op maandag 5 maart 2018 13:09 schreef Ener-G het volgende:
Volgens mij willen ze gewoon van RB af, ze hadden toch ook al een deadline geeist ergens in april/mei dat RB duidelijk moest maken met wie ze verder zouden moeten gaan in 2019? Ik denk dat de kans levensgroot is dat het volgend seizoen gewoon RB-Honda wordt.
die deadline is een normale vastgestelde deadlinequote:Op maandag 5 maart 2018 13:09 schreef Ener-G het volgende:
Volgens mij willen ze gewoon van RB af, ze hadden toch ook al een deadline geeist ergens in april/mei dat RB duidelijk moest maken met wie ze verder zouden moeten gaan in 2019? Ik denk dat de kans levensgroot is dat het volgend seizoen gewoon RB-Honda wordt.
quote:Under F1's Sporting Regulations, engine manufacturers must inform the FIA by May 15 which teams they have an agreement with in place to supply for the following season.
Dank, volledig gemist. Had gehoopt dat je geen goede bron zou hebben, want dit is toch te triest voor woorden. Precies hetzelfde verhaal kun je vinden over seizoen 2017,toen werd er in januari meen ik beloofd dat er een nieuw ers systeem zou komen voor seizoen 2017. Willen ze van hun klanten af ofzo?quote:Op maandag 5 maart 2018 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
http://www.bbc.com/sport/formula1/43246098
[..]
Ik koop geen Renault en geen Red Bull meer!!!! Dat zal ze leren!!!!quote:
Ik zou sowieso nooit een Renault kopenquote:Op maandag 5 maart 2018 13:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik koop geen Renault en geen Red Bull meer!!!! Dat zal ze leren!!!!
nee ook nooit de drang gehad toen ze wel goed waren in F1quote:Op maandag 5 maart 2018 13:42 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nooit een Renault kopen
Een Clio RS voor erbij lijkt me wel leukquote:Op maandag 5 maart 2018 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee ook nooit de drang gehad toen ze wel goed waren in F1
doe dan maar een alpinequote:Op maandag 5 maart 2018 13:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een Clio RS voor erbij lijkt me wel leuk
Ik heb een Renault. Een Laguna.quote:Op maandag 5 maart 2018 13:42 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nooit een Renault kopen
De Renaults staan bekend om hun trekkracht onderin. Heb zelf wel gereden met de dieselvariant van de Kangoo en de Traffic. Die kwamen prima van hun plekquote:Op maandag 5 maart 2018 14:51 schreef flipsen het volgende:
Een Kangoo hier. Omdat het de enige auto was waar de 4 hondenhokken met enig fatsoen inpasten. Moet er wel eerlijk bij bekennen dat de motor me echt 100% positief heeft verrast (1.6 benzine), die gaat als een speer
twitter:WilliamsRacing twitterde op maandag 05-03-2018 om 14:57:23Following the recent discussion on engine parity, we thought we’d get the down low from Claire earlier today:“Contrary to comments made recently in the press, we refute any suggestion that we have questioned the parity of the power units provided by Mercedes-AMG HPP. (1/3) reageer retweet
twitter:WilliamsRacing twitterde op maandag 05-03-2018 om 14:58:34“We are absolutely confident that the power units used by Mercedes, Force India and ourselves are identical in terms of both hardware and software.“We have an excellent professional and personal relationship with Mercedes, and our focus is firmly on continuing the good (2/3) reageer retweet
twitter:WilliamsRacing twitterde op maandag 05-03-2018 om 14:59:23“...work that we have started, as we prepare for the final test in Barcelona this week ahead of the new season.” (3/3) reageer retweet
Paddy zal vast wel weten of ze alles krijgen of nietquote:Op maandag 5 maart 2018 15:02 schreef Tarado het volgende:
Claire krijgt weer wat extra korting dit jaartwitter:WilliamsRacing twitterde op maandag 05-03-2018 om 14:57:23Following the recent discussion on engine parity, we thought we’d get the down low from Claire earlier today:“Contrary to comments made recently in the press, we refute any suggestion that we have questioned the parity of the power units provided by Mercedes-AMG HPP. (1/3) reageer retweet
twitter:WilliamsRacing twitterde op maandag 05-03-2018 om 14:58:34“We are absolutely confident that the power units used by Mercedes, Force India and ourselves are identical in terms of both hardware and software.“We have an excellent professional and personal relationship with Mercedes, and our focus is firmly on continuing the good (2/3) reageer retweet
twitter:WilliamsRacing twitterde op maandag 05-03-2018 om 14:59:23“...work that we have started, as we prepare for the final test in Barcelona this week ahead of the new season.” (3/3) reageer retweet
Ze zullen vast wel alles krijgen, maar of ze alles mogen gebruiken is een tweede. Ik herinner me nog het verhaal van Lotus uit 2015, waar ze tijdens de race tijdelijk van Mercedes een andere setting mochten gebruiken om Ferrari voor te blijven. Daarna hebben ze die setting niet meer mogen gebruiken.quote:Op maandag 5 maart 2018 17:40 schreef opreis het volgende:
[..]
Paddy zal vast wel weten of ze alles krijgen of niet
Ja, maar begin jaren '90 voor het laatst, volgens mij.quote:Op maandag 5 maart 2018 19:14 schreef SnowOokami het volgende:
Is er ooit een team van motor gewisseld midden in het seizoen? Ik kan me voorstellen dat Helmut letterlijk ontploft als Renault het weer verkloot.
Zou wel goud zijn als ze al een b-spec chassis hebben klaarliggen waar die Honda heel mooi in past.quote:Op maandag 5 maart 2018 19:14 schreef SnowOokami het volgende:
Is er ooit een team van motor gewisseld midden in het seizoen? Ik kan me voorstellen dat Helmut letterlijk ontploft als Renault het weer verkloot.
Hij kan zichzelf ook voor de kop slaan natuurlijk. Je zit met een motorenfabrikant die ook een eigen team heeft en nog een topteam bedient. Dan heb je geen regie over de situatie, en moet je maar afwachten wat het ambitieniveau is van het eigen team zolang die toch niet om het WK mee kunnen doen met de eigen auto.quote:Op maandag 5 maart 2018 19:14 schreef SnowOokami het volgende:
Is er ooit een team van motor gewisseld midden in het seizoen? Ik kan me voorstellen dat Helmut letterlijk ontploft als Renault het weer verkloot.
Kans is klein want dan verliezen ze waarschijnlijk veel prijzengeld. Beide varianten worden als aparte constructeur gezien.quote:Op maandag 5 maart 2018 19:31 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Zou wel goud zijn als ze al een b-spec chassis hebben klaarliggen waar die Honda heel mooi in past.
Hmm... ze kunnen de Honda toch ook gewoon onder Tag Heuer hangen?quote:Op maandag 5 maart 2018 19:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kans is klein want dan verliezen ze waarschijnlijk veel prijzengeld. Beide varianten worden als aparte constructeur gezien.
Die kans is enigszins aanwezig aangezien RBT een deel van de onderdelen heeft gemaakt voor de STR.quote:Op maandag 5 maart 2018 19:31 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Zou wel goud zijn als ze al een b-spec chassis hebben klaarliggen waar die Honda heel mooi in past.
Die regel was er sowieso al, heeft meer te maken dat een team nooit zonder motor komt te zitten. En dat de fabrikant tijd nodig heeft om de extra capaciteit voor de assemblage op of af te bouwen.quote:Op maandag 5 maart 2018 20:00 schreef Tinos85 het volgende:
Ik lees nu overal dat de keuze in mei rond de grand prix van Barcelona gemaakt moet zijn. Maar afgelopen seizoen was de switch van Torro Rosso pas na de zomerstop toch?
Meen je serieus dat er mensen betaald worden om in het publiek te gaan zitten??quote:Op maandag 5 maart 2018 13:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
het zal geen geheim (meer) zijn dat een vergoeding en reiskostenvergoeding gebruikelijk is bij dergelijke tv opnamen.
men vraagt om 't geheim te houden, je zet zelfs een handtekening om het stil te houden. toch ga ik er vanuit dat iedereen weet dat je minstens een paar tientjes krijgt. Jinek/Pauw, Rijdende Rechter, De nieuwe maan, Opgelicht, Radar, overal minstens 20 euro p.p. als publiek.
voor de mensen die alsnog naar Hilversum gaan met de auto, zet je auto net buiten het mediapark, in het kleine wijkje. 't scheelt je 8 tot 10 euro parkeergeld.
Dan moet Renault wel zo falen dat het seizoen zinloosis geworden.quote:Op maandag 5 maart 2018 19:31 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Zou wel goud zijn als ze al een b-spec chassis hebben klaarliggen waar die Honda heel mooi in past.
twitter:Olav_Mol twitterde op maandag 05-03-2018 om 21:56:22RedBull racing past testschema aan: Max Verstappen zit nu morgen en donderdag achter het stuur en Daniel Ricciardo rijdt op woensdag en vrijdas a.s. tijdens de 2e F1 wintertest op Barcelona reageer retweet
Ja, Life heeft in 1990 hun belachelijk langzame en onbetrouwbare W12 midden in het seizoen omgeruild voor een Judd V8, en Coloni heeft datzelfde jaar de (Door Motori Moderni gebouwde) Subaru Boxer 12 omgeruild voor een Cosworth V8, om een paar voorbeelden te noemen.quote:Op maandag 5 maart 2018 19:14 schreef SnowOokami het volgende:
Is er ooit een team van motor gewisseld midden in het seizoen? Ik kan me voorstellen dat Helmut letterlijk ontploft als Renault het weer verkloot.
March/Footwork heeft het jaar erop de Porsche ook ingeruild voor de Cosworth V8.quote:Op maandag 5 maart 2018 22:21 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ja, Life heeft in 1990 hun belachelijk langzame en onbetrouwbare W12 midden in het seizoen omgeruild voor een Judd V8, en Coloni heeft datzelfde jaar de (Door Motori Moderni gebouwde) Subaru Boxer 12 omgeruild voor een Cosworth V8, om een paar voorbeelden te noemen.
Was toen natuurlijk wel een stuk makkelijker.
Nee op zijn bovenlipquote:Op maandag 5 maart 2018 22:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Voor zijn ogen van vorig seizoen nog?
Ja klopt dat wel?quote:Op maandag 5 maart 2018 22:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
March/Footwork heeft het jaar erop de Porsche ook ingeruild voor de Cosworth V8.
Het kan tegenwoordig nog steeds. Het staat in ieder geval in de Sporting Regulations. Maar zoals ik al zei wordt het (toen en nu) gezien als twee verschillende entries.
Nee met Aston Martin zelfsquote:Op dinsdag 6 maart 2018 07:48 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ja klopt dat wel?daar heb je nog geen antwoord op gegeven... RBR rijdt met "Tag Heuer" en niet met Renault.
Volgens mij is de officiële naam "Aston Martin Red Bull Racing Tag Heuer"quote:
Als ze de Honda ook als Tag Heuer badgen misschien niet. Dat weet ik zo niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 07:48 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ja klopt dat wel?daar heb je nog geen antwoord op gegeven... RBR rijdt met "Tag Heuer" en niet met Renault.
Die rijden naar de maan en terug met 1 motor als het moet...quote:Op dinsdag 6 maart 2018 09:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mercedes nu al een lange run
Die hoeven niks meer uit te vinden
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 09:34 schreef mikieu het volgende:
Het gerucht gaat dat Ric helemaal niet ziek is. Hij wou donderdag de middag het stuur overnemen van Max, dit werd niet toegelaten. Om max terug te pakken zou hij zich nu ziek hebben gemeld zodat hij de beste dagen zou kunnen rijden als payback..
sterk verhaal welquote:Op dinsdag 6 maart 2018 09:34 schreef mikieu het volgende:
Het gerucht gaat dat Ric helemaal niet ziek is. Hij wou donderdag de middag het stuur overnemen van Max, dit werd niet toegelaten. Om max terug te pakken zou hij zich nu ziek hebben gemeld zodat hij de beste dagen zou kunnen rijden als payback..
Vorige week was de Mercedes blijkbaar langzamer in de long runs dan Ferrari en Red Bull.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 09:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mercedes nu al een lange run
Die hoeven niks meer uit te vinden
Volgens mij zijn er regels voor hoe vaak/lang iemand mag testenquote:Op dinsdag 6 maart 2018 09:47 schreef KingRadler het volgende:
Ik lees nu net dat het niet zeker is dat Ric morgen gaat rijden. Hij blijkt toch goed ziek te zijn.
Anders rijd Max wel de hele week, geen probleem toch.
Of problemen met de fuel pump. Een bekend probleem met de Renault motoren.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 10:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stoffel voor 2e keer stilgevallen. Beetje te weinig benzine erin wellicht
Nee, er zijn regels voor hoe vaak een team mag testen...quote:Op dinsdag 6 maart 2018 09:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er regels voor hoe vaak/lang iemand mag testen
quote:Stoffel Vandoorne is stilgevallen met een elektronisch probleem, zo luidt de verklaring van McLaren. Het team is de oorzaak aan het onderzoeken.
twitter:McLarenF1 twitterde op dinsdag 06-03-2018 om 10:46:56#F1Testing update: we suffered a power shutdown during Stoff’s last run, meaning we lost data. The team are investigating, but we’ll be back out as soon as we can. https://t.co/OYQxEZ8OKm reageer retweet
zegt natuurlijk niks. Hij is nu bezig met banden testen. Data verzamelen, omdat dat vorige week niet mogelijk was. Tijden zeggen nog weinigquote:Op dinsdag 6 maart 2018 10:49 schreef Dven het volgende:
Misschien kan hij op hypersofts wel aan de tijd van Gasly geraken
Hou toch op man..quote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:01 schreef GM78 het volgende:
Ik weet dat we nog niet te veel naar de tijden moeten kijken op dit moment.
Maar ik ben op het moment nog niet echt onder de indruk van Max qua tijden.
weer een reden om die niet serieus te nemenquote:Op dinsdag 6 maart 2018 09:51 schreef mikieu het volgende:
[..]
Ja sowieso, komt van de redactie van f1today
Die hadden dit opgevangen
qua vermogen bedoel je?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:06 schreef Sunri5e het volgende:
Het is wel duidelijk dat de Renault "by far" de slechte krachtbron heeft.
Ja vermogen/topsnelheid.quote:
denk dat ze nog wel boven Honda zitten momenteel maar komen wel tekort tov Ferrari en vooral Mercedesquote:
Maar dat zal bij Honda toch ook wel zijn? Af denk je dat die na het debacle van afgelopen seizoen direct die powerunit op vol vermogen laten draaien?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
hohohoho, men had al aangegeven dat de motor in een meer betrouwbare modus zou lopen. eerst betrouwbaarheid, dan snelheid.
Dat lijkt blijkt tot nu toe nog niet de afgelopen tests. Die Honda draait 10km per uur harder onder een Torro Rosso waarvan je verwacht dat die een mindere auto hebben dan RBR, McLaren en Renault.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat ze nog wel boven Honda zitten momenteel maar komen wel tekort tov Ferrari en vooral Mercedes
Max moet eens normaal gaan rijden, dit hekwerk is niet om aan te zien.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:12 schreef ondeugend het volgende:
Max heeft iig de laatste sessie met Heras hekwerk gereden
dat zegt me nog te weinigquote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat lijkt blijkt tot nu toe nog niet de afgelopen tests. Die Honda draait 10km per uur harder onder een Torro Rosso waarvan je verwacht dat die een mindere auto hebben dan RBR, McLaren en Renault.
Ja, wat dat betreft denk ik dat de verhoudingen niet wezenlijk veranderd zijn ten opzichte van vorig jaar.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat ze nog wel boven Honda zitten momenteel maar komen wel tekort tov Ferrari en vooral Mercedes
Hou lekker zelf op.quote:
Ja en RIC vorige week 1:19 met M. Dus Max wordt opeens om de oren gereden door RIC zeker? Het zegt geen reet als je niet weet wat ze testen en met hoeveel brandstof ze rijden.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:24 schreef GM78 het volgende:
[..]
Hou lekker zelf op.
De testdagen zijn al jaren een betrouwbare indicatie hoe de teams er voor staan.
Feit is dat Mercedes en Ferrari vrij gemakkelijk in de 1:20 duiken en Max er toch één of anderhalve seconden achter zit.
quote:
Niet dat ik het niet met je eens ben, maar Ricciardo zijn snelste tijd was een 1.20.1quote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:26 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ja en RIC vorige week 1:19 met M. Dus Max wordt opeens om de oren gereden door RIC zeker? Het zegt geen reet als je niet weet wat ze testen en met hoeveel brandstof ze rijden.
Neemt niet weg dat ik geen wonderen verwacht van RB dit jaar, want Renault...
Op mediums.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:28 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Niet dat ik het niet met je eens ben, maar Ricciardo zijn snelste tijd was een 1.20.1
My bad, maar nog altijd dik een sec sneller dan Max nu met een veel hardere band onder de wagen van Ric toen (en koudere baan).quote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:28 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Niet dat ik het niet met je eens ben, maar Ricciardo zijn snelste tijd was een 1.20.1
Max reed zijn snelste tijden vanmorgen in long runs, niet één snel rondje.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:24 schreef GM78 het volgende:
[..]
Hou lekker zelf op.
De testdagen zijn al jaren een betrouwbare indicatie hoe de teams er voor staan.
Feit is dat Mercedes en Ferrari vrij gemakkelijk in de 1:20 duiken en Max er toch één of anderhalve seconden achter zit.
Dat is waar, maar ik denk dat we moeten kijken of max dit vanmiddag ook doet.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:24 schreef GM78 het volgende:
[..]
Hou lekker zelf op.
De testdagen zijn al jaren een betrouwbare indicatie hoe de teams er voor staan.
Feit is dat Mercedes en Ferrari vrij gemakkelijk in de 1:20 duiken en Max er toch één of anderhalve seconden achter zit.
Bij de bbc las ik een analyse waar ze rondetijden van lange stints met benzinegewicht compenseerden. Daar was max heel snel.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:29 schreef alpeko het volgende:
[..]
My bad, maar nog altijd dik een sec sneller dan Max nu met een veel hardere band onder de wagen van Ric toen (en koudere baan).
Plus hetzelfde verhaal als vorig jaar steekt weer op over de batterij.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 11:38 schreef SnowOokami het volgende:
Wel ironisch... eerste motor falen deze testdagen bij de McLaren Renault![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |