Dat heeft er niet heel veel mee te maken. Dit is een faal van Renault die zo bizar is.quote:Op zondag 4 maart 2018 15:03 schreef Montelly het volgende:
En ze waren allemaal zo vroeg begonnen met ontwikkelen van RB14
Ja met de RB 14. Renault heeft de lichten net pas weer aangedaan.quote:Op zondag 4 maart 2018 15:03 schreef Montelly het volgende:
Alle stigma’s worden weer waar
Slecht nieuws voor Max Verstappen: Renault krijgt het nieuwe ERS (Energy Recovery System) niet af voor de start van het seizoen in Australië. Dat is opvallend omdat dit issue ook vorig jaar al speelde. Renault gaf toen reeds te kennen aan een vijf kilo lichter ERS te werken, maar dat deze nieuwe versie nog niet betrouwbaar genoeg was. Het verschil zou tot twee tienden per ronde kunnen kosten afhankelijk van het circuit.
https://www.google.nl/amp(...)d-ers-107391%3famp=1
En ze waren allemaal zo vroeg begonnen met ontwikkelen van RB14
Wat heeft het falen van Renault te maken met de ontwikkeling van de RB14?quote:Op zondag 4 maart 2018 15:03 schreef Montelly het volgende:
Alle stigma’s worden weer waar
Slecht nieuws voor Max Verstappen: Renault krijgt het nieuwe ERS (Energy Recovery System) niet af voor de start van het seizoen in Australië. Dat is opvallend omdat dit issue ook vorig jaar al speelde. Renault gaf toen reeds te kennen aan een vijf kilo lichter ERS te werken, maar dat deze nieuwe versie nog niet betrouwbaar genoeg was. Het verschil zou tot twee tienden per ronde kunnen kosten afhankelijk van het circuit.
https://www.google.nl/amp(...)d-ers-107391%3famp=1
En ze waren allemaal zo vroeg begonnen met ontwikkelen van RB14
quote:MONTMELO - Christian Horner denkt dat zijn team Red Bull Racing geen serieuze kans maakt op de constructeurstitel komend seizoen. Ook verwacht de Brit dat zijn coureurs Max Verstappen en Daniel Ricciardo de rijderstitel kunnen vergeten.
Mercedes is de maatstaf. Ze spreken daar over de ontwikkeling van een 1000 PK sterke motor en het is heel beangstigend als ze dat daadwerkelijk lukt", aldus Horner. "Zelf verwachten we dat onze kracht vergelijkbaar is met de kracht die we hadden tijdens de laatste Grand Prix in Abu Dhabi. We moeten dus geweldig goed werk leveren voor wat betreft het chassis. Kampioenschappen winnen is niet realistisch. Ons doel is om de kloof te dichten en zo verstorend mogelijk te zijn. We moeten zo veel mogelijk Grands Prix winnen."
Vorig seizoen wonnen Verstappen en Ricciardo drie races. Ricciardo won de Azerbeidzjaanse Grand Prix, terwijl Verstappen de Maleisische Grand Prix en de Mexicaanse Grand Prix won.
Een groot deel van het seizoen stond Ricciardo op de vierde plaats in de stand, maar in de laatste race van het seizoen werd hij passeerd door Ferrari's Kimi Raikkonen. Verstappen eindigde op de plaats waar hij het grootste deel van het seizoen stond: 6e.
Op naar 2019 dan maarquote:Op zondag 4 maart 2018 18:13 schreef Montelly het volgende:
Christian komt even met een disclaimer.
http://www.racexpress.nl/(...)beangstigend/n/87848
[..]
Alweer een tussenjaartjequote:
RB is gewoon aan het sandbaggenquote:Op zondag 4 maart 2018 18:13 schreef Montelly het volgende:
Christian komt even met een disclaimer.
http://www.racexpress.nl/(...)beangstigend/n/87848
[..]
Hoogstwaarschijnlijk met Honda power.quote:
waarom zou dat fakenews zijn?quote:Op maandag 5 maart 2018 12:26 schreef Floriz87 het volgende:
Fakenews wat mij betreft (dat ERS verhaal).
Omdat de eerste bewering hiervan op 3 maart werd geplaatst en geen enkele grote vertrouwenswaardige nieuwsbron dit sindsdien heeft overgenomen. Althans, niet voor zover ik heb kunnen vinden.quote:
Volgens mij zijn ze vorig seizoen halverwege overgestapt op die nieuwe ERS.quote:Op maandag 5 maart 2018 12:34 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Omdat de eerste bewering hiervan op 3 maart werd geplaatst en geen enkele grote vertrouwenswaardige nieuwsbron dit sindsdien heeft overgenomen. Althans, niet voor zover ik heb kunnen vinden.
http://www.bbc.com/sport/formula1/43246098quote:Op maandag 5 maart 2018 12:34 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Omdat de eerste bewering hiervan op 3 maart werd geplaatst en geen enkele grote vertrouwenswaardige nieuwsbron dit sindsdien heeft overgenomen. Althans, niet voor zover ik heb kunnen vinden.
quote:Renault's big shortfall - both in terms of performance and reliability - is in the hybrid element of their engine. Last year, they ended up being forced to revert to their 2016-specification energy recovery system (Ers) because the new one they were developing could not be made reliable enough.
This year, they have another updated hybrid system in development, but it is not ready for the start of the season - so they will again be using what is now a two-year-old design. They plan to introduce the upgraded Ers later in the season but are not able to say when that might be.
The hope is said to be that it will be around the fifth race of the season, the Spanish GP in early May. They may prefer to wait until they introduce the second of the three permitted engines - which would presumably be at the seventh race of 21 in Canada in June. But at this stage there is no guarantee of when - or even whether - it will appear.
Ik vrees het ook.. Renault kondigte al aan dat de eerste paar races vanwege de betrouwbaarheid de motor is teruggeschroefdquote:Op zondag 4 maart 2018 18:13 schreef Montelly het volgende:
Christian komt even met een disclaimer.
http://www.racexpress.nl/(...)beangstigend/n/87848
[..]
Competitievervalsing noemen ze dat ook wel.quote:Op maandag 5 maart 2018 12:44 schreef Rossdale het volgende:
Ach met die drie motoren dit jaar zal het vanaf halverwege dit seizoen gaan om welk team de minste gridstraffen gaat krijgen. Als de Renault heel blijft en Mercedes moet een aantal keer vanaf achteraan starten dan is alles mogelijk.
ik weet niet of dat veel uit zou maken qua kansenquote:Op maandag 5 maart 2018 12:51 schreef Geralt het volgende:
Groot voorstander van onbeperkt motoren in kunnen zetten. Kun je dat niet betalen dan flikker je maar op uit de F1 en ga je maar spelen in de lagere Formule classes.
Dat weet ik ook niet, maar die gridstraffen slaan nergens op. Het F1 kampioenschap is geen endurance-race waarbij alles heel moet blijven imo.quote:Op maandag 5 maart 2018 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet of dat veel uit zou maken qua kansen
het zal geen geheim (meer) zijn dat een vergoeding en reiskostenvergoeding gebruikelijk is bij dergelijke tv opnamen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 16:28 schreef needakill het volgende:
[..]
Je krijgt sowieso een hapje en een drankje. Wat voor vergoeding wil je dan zien?
Nooit zo'n fan geweest van pay-to-win games.quote:Op maandag 5 maart 2018 12:51 schreef Geralt het volgende:
Groot voorstander van onbeperkt motoren in kunnen zetten. Kun je dat niet betalen dan flikker je maar op uit de F1 en ga je maar spelen in de lagere Formule classes.
die motoren moeten nu langer meegaan dan bij 24u van Le Mans, dat vind ik ook wel overdrevenquote:Op maandag 5 maart 2018 13:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, maar die gridstraffen slaan nergens op. Het F1 kampioenschap is geen endurance-race waarbij alles heel moet blijven imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |