Mein gott.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een camping voor campers starten in Spanje waar je op heel veel plekken (gratis) mag wildkamperen in je camper.
Vandaar dat het niet zo bekend is bij het grote publiek.quote:
Interen op je spaargeldquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:54 schreef Leandra het volgende:
Een camping voor campers starten in Spanje waar je op heel veel plekken (gratis) mag wildkamperen in je camper.
Ik reken wel op de lotto van 18.6 miljoen van vanavond eigenlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:56 schreef la_perle_rouge het volgende:
Als we El Gordo winnen...
ja, en als ik die 8 miljoen van de Staatsloterij volgende week win, (net zo onwaarschijnlijk).
Net zoals een videotheek beginnen in elke Aziatisch land dus, totaal zinloos.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen, misschien helpt datquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik reken wel op de lotto van 18.6 miljoen van vanavond eigenlijk
Dat dacht ik nou precies hetzelfde. F*cking middle of nowhere.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:57 schreef tralalala het volgende:
Mooi op zo'n stil weggetje waar geen campers langskomen.
Ik zie net al dat het volgende week 18.8 miljoen is, dus hij is niet gevallen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:58 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen, misschien helpt dat![]()
![]()
Eén grote openlucht-hospice.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:57 schreef Remzz het volgende:
Wat een trieste bende is dat hele Spanje toch ook.
die heeft liever een behaard mannenhol hahahquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Een goede beurt van die kale
Kad is wel liev.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een onechte figuren vind ik hen beiden.
Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:59 schreef nils7 het volgende:
[..]
die heeft liever een behaard mannenhol hahah
Ze zitten middenin een manische depressie.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik schakel net in. Wat is er met die loterij? Elke dag kijken
Ik krijg er ook een tikkie jeuk van.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:59 schreef Tomatenboer het volgende:
En d00d.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze zitten middenin een manische depressie.
Maar wel deaudquote:
Ze doen mee in de hoop het hotel aan de overkant te kunnen kopen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik schakel net in. Wat is er met die loterij? Elke dag kijken
Thanksquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze doen mee in de hoop het hotel aan de overkant te kunnen kopen.
Verder willen ze een camping voor campers beginnen, in Spanje, war wildkamperen in een camper geen probleem is.
Misschien toch ook wel/niet een B&B er van maken.
Huis in NL is inmiddels verkocht (was nog niet verkocht toen ze vertrokken).
Communicatie-adviseur hè.... en hij was wat? ambtenaar?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Project controllerquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Communicatie-adviseur hè.... en hij was wat? ambtenaar?
"Project Controller".quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Communicatie-adviseur hè.... en hij was wat? ambtenaar?
hippe qadquote:
Rood met namequote:
jaquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:05 schreef Leandra het volgende:
Jezus, willen ze er een camperopslag van maken ofzo?
Welkom in Spanjequote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Lekker kamperen op een afgebladerde tennisbaan met uitzicht op een dorre dooie vlakte.
Wel een stuk beter dan zo’n gratis plek.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:05 schreef franklop het volgende:
Kunnen er 4 op ofzo, als je ze nog wat ruimte wil geven
En 100 meter verderop gratiz!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Lekker kamperen op een afgebladerde tennisbaan met uitzicht op een dorre dooie vlakte.
Nadal heeft hier nog op gespeeldquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Die tennisbaan ziet er ook flink afgerukt uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |