Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:59 schreef nils7 het volgende:
[..]
die heeft liever een behaard mannenhol hahah
Ze zitten middenin een manische depressie.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik schakel net in. Wat is er met die loterij? Elke dag kijken
Ik krijg er ook een tikkie jeuk van.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een onechte figuren vind ik hen beiden.
En d00d.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze zitten middenin een manische depressie.
Maar wel deaudquote:
Ze doen mee in de hoop het hotel aan de overkant te kunnen kopen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik schakel net in. Wat is er met die loterij? Elke dag kijken
Thanksquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze doen mee in de hoop het hotel aan de overkant te kunnen kopen.
Verder willen ze een camping voor campers beginnen, in Spanje, war wildkamperen in een camper geen probleem is.
Misschien toch ook wel/niet een B&B er van maken.
Huis in NL is inmiddels verkocht (was nog niet verkocht toen ze vertrokken).
Communicatie-adviseur hè.... en hij was wat? ambtenaar?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een onechte figuren vind ik hen beiden.
Project controllerquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Communicatie-adviseur hè.... en hij was wat? ambtenaar?
"Project Controller".quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Communicatie-adviseur hè.... en hij was wat? ambtenaar?
hippe qadquote:
Rood met namequote:
jaquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:05 schreef Leandra het volgende:
Jezus, willen ze er een camperopslag van maken ofzo?
Welkom in Spanjequote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Lekker kamperen op een afgebladerde tennisbaan met uitzicht op een dorre dooie vlakte.
Wel een stuk beter dan zo’n gratis plek.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:05 schreef franklop het volgende:
Kunnen er 4 op ofzo, als je ze nog wat ruimte wil geven
En 100 meter verderop gratiz!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Lekker kamperen op een afgebladerde tennisbaan met uitzicht op een dorre dooie vlakte.
Nadal heeft hier nog op gespeeldquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Die tennisbaan ziet er ook flink afgerukt uit.
Jaaaquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Wat verlang ik naar de zomer als ik dit zie.
Zomeravond. Blote benen.
Wij zijn het eens ! Ik had ook al zoiets opgemerkt.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:08 schreef Leandra het volgende:
Had die tennisbaan dan niet gesloopt doos, en had de campers op de rest van je terrein dan "wild" laten kamperen.... dan had je tenminste met dat zwembad en die tennisbaan nog toegevoegde waarde gehad.
Nee, dat is geen leuke plek voor een cache, en dat zullen de familieleden van de overledenen met mij eens zijn.quote:
Precies. Erg raar dat hij dat zei.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:10 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Nee, dat is geen leuke plek voor een cache, en dat zullen de familieleden van de overledenen met mij eens zijn.
Checkquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:08 schreef Leandra het volgende:
Ik hoop dat ze dat zwembad eerst nog even schoonmaken.
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:12 schreef Leandra het volgende:
Hoezo kun je je coördinaten nog niet in je slaap opnoemen? Dat is je favoriete spelletje toch?
Koffieplanter zou dit fantastisch vindenquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:12 schreef Leandra het volgende:
Hoezo kun je je coördinaten nog niet in je slaap opnoemen? Dat is je favoriete spelletje toch?
Hahahahaquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:12 schreef Leandra het volgende:
Met zijn havermout.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Koffieplanter zou dit fantastisch vinden
Tennisbaan nog niet opgeknaptquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
https://www.campercontact(...)sleep.aspx?fromsso=1
Als je stottert echt top om allemaal uit te spreken met die tien keer de s en Oquote:
Producers van Ik Vertrek hebben meteen hun volgende slachtoffers gevondenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:13 schreef Negentiendertig het volgende:
Wie zijn deze hippies? "Plek van aandacht en bezinning?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |