Lekker wildquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Bij elke hit op de bingokaart neem ik een slokje van mijn ranja.
Geen snack? Bakje havermout ofzo?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Bij elke hit op de bingokaart neem ik een slokje van mijn ranja.
Zit teveel koolhydraten in. Word je smerigdik van.quote:
Project controller is gelukkig wel een duidelijke functiequote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Zelfstandig communicatieadviseur.
De fuck is dat nou weer.
Ik zie ook new age stoeltjes. Deze mensen doen vast ook aan yoga.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Project controller is gelukkig wel een duidelijke functie
Simpelquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Zelfstandig communicatieadviseur.
De fuck is dat nou weer.
Zou je ook eens moeten doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie ook new age stoeltjes. Deze mensen doen vast ook aan yoga.
Allebei een suffe kantoorbaan dus.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Project controller is gelukkig wel een duidelijke functie
Klinkt meer als een klus voor een huurmoordenaar.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Simpel
Hoe vertel ik mijn moeder dat ze nu al de erfenis moet overmaken omdat wij een droom hebben zonder dat ze dat door heeft
Ja, alleen de vraag of je hem daarna weer weg krijgt dus.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:43 schreef Fred_B het volgende:
Een camper kun je overal neerzetten toch?
Ik kom de komende 25 jaar waarschijnlijk niet in La Murcia (of whatever).quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:45 schreef MCH het volgende:
Handig dat de plek vd schat op tv is geweest
Tsja, dát is nou avontuur!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarom je baan opzeggen als je nog niks gevonden hebt
Dan heb je sneller bingo op de Ik Vertrek bingokaartquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarom je baan opzeggen als je nog niks gevonden hebt
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:48 schreef tralalala het volgende:
Lijkt wel op die bevroren kat van dumpert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |