SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
moet gewoon terug in de lijst!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
blijft toch wel een dik nummer dit
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
blijft toch wel een dik nummer dit
Ze heeft een uitnodiging gehadquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat Cee dit niet mee krijgt.
Dit >>> Mr Blue Sky
Het is dat men Mr Blue Sky te vaak draaitquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat Cee dit niet mee krijgt.
Dit >>> Mr Blue Sky
Ze liggen ook wel dicht bij elkaar in mijn lijstjes.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:25 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Het is dat men Mr Blue Sky te vaak draait
Eensquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:25 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ik heb 'm bij Gijs in de uitzending nog aan mogen vragen 2 jaar geleden, maar zelfs met uitleg op nationale radio heeft ie het niet geredquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Al sinds 2005 uit de lijst, dus gaat er nooit meer in komen
Living thing is ook heel fraai.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:25 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Bee Gees? Neil Young?quote:
Ik dacht meer aan de Christiansquote:
sorry ik ben atheïstquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan de Christians
I stand correctedquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook al 3 van mijn inzendingen gehoord.
Del, T. Rex en the Knack
Mijn momentum is wel op denk ik, het zal alleen nog Airport worden voor mij.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook al 3 van mijn inzendingen gehoord.
Del, T. Rex en the Knack
Het is idd de topquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:33 schreef peaceman het volgende:
2e waar ik op gestemd heb, waarvan 1 aangedragen (en dat was niet deze). Volgende week moet een top uitzending worden.
3 waar ik op heb gestemd, alle 3 aangedragen dus.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:33 schreef peaceman het volgende:
2e waar ik op gestemd heb, waarvan 1 aangedragen (en dat was niet deze). Volgende week moet een top uitzending worden.
Airport had ik ook volgens mij.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:33 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Mijn momentum is wel op denk ik, het zal alleen nog Airport worden voor mij.
Heeeeeel misschien Marquee Moon of Lost in the Supermarket nog, maar de rest zal wel niet
overslaand hartquote:
bij mijn voordracht lijstje zat ook een Franstalig liedje.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor mijn lijstje wordt er te veel Engelstalig gedraaid.
Bij mijn opties zaten nul Engelstalige liedjes.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
bij mijn voordracht lijstje zat ook een Franstalig liedje.
En nu ben je ontstemd?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:36 schreef livelink het volgende:
New Order![]()
Speciaal voor DJ11 heb ik er op gestemd. En nu is hij er niet eens
Eens, de meeste die ik tot nu toe gehoord heb mogen er inquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:36 schreef peaceman het volgende:
heb hier niet op gestemd, maar dit mag natuurlijk wel de top 2000 in.
Van jouw top 10 bedoel je?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:36 schreef ok01 het volgende:
Nog geen enkel nummer dat ik heb ingestuurd gehoord
quote:
volgende week dan waarschijnlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:37 schreef ok01 het volgende:
[..]
Eens, de meeste die ik tot nu toe gehoord heb mogen er in
In ruil voor Bløf, Anouk of Coldplay, zekerquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:37 schreef ok01 het volgende:
[..]
Eens, de meeste die ik tot nu toe gehoord heb mogen er in
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:36 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Banger Hart staat er gewoon in hoor
Uiteraardquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:38 schreef cafca het volgende:
[..]
In ruil voor Bløf, Anouk of Coldplay, zeker
Ik vind hem echt veel en veel beter dan Blue Monday die er wel in staat.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Wel een leuk liedje, dit, maar ik zou er niet op stemmen voor de Top2000.
Heb ook niet zoveel met Echo and the Bunnymenquote:
denk dat wij om 22.00 uur WIDM gaan kijken..quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:40 schreef D. het volgende:
Er staat nog niemand in de rij om om 22:00u een show te beginnen?
Ik kan wel wat de lucht in slingeren.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:40 schreef D. het volgende:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:40 schreef D. het volgende:
Klopt.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:40 schreef D. het volgende:
Ik weet wel zeker dat ik zo ga kijkenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
denk dat wij om 22.00 uur WIDM gaan kijken..
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wilde een half uurtje verlenging aanvragenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik kan wel wat de lucht in slingeren.
Ohquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Daar kan ik natuurlijk geen antwoord op geven zonder te spoileren
Ik denk dat D. eigenlijk wilde verlengen?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik kan wel wat de lucht in slingeren.
En hoe voelt het om niet te draaien op een zaterdagavondquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt.
Drukke dag gehad vandaag. Ik ga om 22.00 uur plat.
Ik vind EatB best tof hoor.quote:
maar morgenvroeg om half 10 of 10 uur zal ik waarschijnlijk wel gaan draaien...quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:40 schreef D. het volgende:
Dat is ook prima, ik sleep wel even in dat rooster.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde een half uurtje verlenging aanvragen
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan stop ik gewoonquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt.
Drukke dag gehad vandaag. Ik ga om 22.00 uur plat.
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar morgenvroeg om half 10 of 10 uur zal ik waarschijnlijk wel gaan draaien...
Niet nodig geloof ikquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is ook prima, ik sleep wel even in dat rooster.
Het kon erger.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:41 schreef just me het volgende:
[..]
En hoe voelt het om niet te draaien op een zaterdagavond
quote:
Volgende week draai je weer, toch?quote:
lang niet iedereen hoor.quote:
Nee hoor, er zijn er zat die blijven volgens mij.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik zie maar 3 mensen vertrekken om 22.00
quote:
Precies, WIDM is voor morgenvroeg voor mijquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn er zat die blijven volgens mij.
Your Love van The Outfield? Die past mooi in het welbekende rijtje.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:44 schreef cafca het volgende:
Ik vind dit eerlijk gezegd best een 13 in een dozijn liedje.
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:44 schreef Rafeiro het volgende:
Heel stom, mijn muis sleept alleen maar omlaag, niet omhoog
Dan is er een WK Sprint.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:45 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Precies, WIDM is voor morgenvroeg voor mij
en zondagochtendmuziek op Radio49 (wat niet perse softe muziek is).quote:
Die bedoelde ik ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Your Love van The Outfield? Die past mooi in het welbekende rijtje.
Ik moet morgenvroeg om 09:00 uur alweer naar het voetbalveld, eerst Lennon ophalen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:45 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Precies, WIDM is voor morgenvroeg voor mij
REO Speedwagon, Foreigner, ...quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:47 schreef Rafeiro het volgende:
Vraag me af hoeveel uren ik er al sneaky bij DJ's heb bijgesleept zonder hun volledige consciëntie.
Al was deze wel min of meer met instemming
Noem je Symph nu een pad?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ook, gewoon Ipad mee naar bed
Ik met een oortje in, terwijl de rest van het gezin voor de 27e keer Harry Potter zit te kijken...quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ook, gewoon Ipad mee naar bed
dan ben ik ook solidairquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:48 schreef peaceman het volgende:
oh ik hoor dat we geen WIDM gaan kijken..
vreselijkquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik met een oortje in, terwijl de rest van het gezin voor de 27e keer Harry Potter zit te kijken...
combi van beiden?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:50 schreef livelink het volgende:
Ik weet niet of het aan de muziek ligt of aan de gezelligheid hier, maar ik voel me wat beter
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:50 schreef livelink het volgende:
Ik weet niet of het aan de muziek ligt of aan de gezelligheid hier, maar ik voel me wat beter
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik met een oortje in, terwijl de rest van het gezin voor de 27e keer Harry Potter zit te kijken...
Mooiquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:50 schreef livelink het volgende:
en dat klopt, want we horen het nummer nu.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:50 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel genoeg stemmen zou krijgen
Dat ligt aan onsquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:50 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Best leuke films. Die van ons willen de films niet zien. Ze staan hier gewoon in de kast.
tssss jij wil gewoon niet in je eentje WIDM kijken.quote:
Dan kijk ik morgen wel nadat peaceman gedraaid heeft, of gewoon nog later deze avondquote:
quote:
ik ben van plan om te gaan draaien van 9.30 tot een uur of 14.00quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:52 schreef just me het volgende:
[..]
Dan kijk ik morgen wel nadat peaceman gedraaid heeft, of gewoon nog later deze avond
Mijn golfwedstrijd gaat morgen niet door dus...quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ben van plan om te gaan draaien van 9.30 tot een uur of 14.00
Genoeg soep in huis gehad?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:50 schreef livelink het volgende:
Ze zijn best vermakelijk hoor. Niet om tig te keer te kijken, maar toch wel 1x. Ik ben nooit zo van films vaak terugkijken. Dat heb ik alleen gedaan met Calamity Jane met Doris Day.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:52 schreef Melting het volgende:
[..]Alleen een paar previews. Niet mijn films.
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:53 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn golfwedstrijd gaat morgen niet door dus...
en Dirty Dancing...quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze zijn best vermakelijk hoor. Niet om tig te keer te kijken, maar toch wel 1x. Ik ben nooit zo van films vaak terugkijken. Dat heb ik alleen gedaan met Calamity Jane met Doris Day.![]()
![]()
Die hadden wij ook voor je gehad.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:53 schreef livelink het volgende:
Mijn jongste wilde dit jaar voor zijn verjaardag de 1e dvd van Harry Potter hebben (die hadden we alleen op video) en die was bijna onmogelijk te krijgen![]()
Je kunt alleen de hele box kopen, maar niet deel 1 los. Mijn buurmeisje vind het leuk om te speuren, dus die heeft voor mij heel internet afgezocht en uiteindelijk een exemplaar weten te vinden.
Kom je nu meequote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die hadden wij ook voor je gehad.We hadden ze dubbel.
Kom je nu meequote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn man had een pan pompoensoep gemaaktquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Genoeg soep in huis gehad?
Geloof dat er een beste ziekenboeg geweest was en dan is soep echt
En nu zelf lekker bijkomen, de knietjes en handen laten rusten en de ogen en oren het werk laten doen. Rustig op Fok! met de muziekamientjes
Te obscuur voor het grote publiekquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:53 schreef MielMonteur het volgende:
Deze heeft er gewoon nooit ingestaan
dat is ook een soort terugkijken toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is de enige film die ik 2x in de bioscoop heb gezien.
*nadenktquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is de enige film die ik 2x in de bioscoop heb gezien.
Jummiequote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man had een pan pompoensoep gemaakt
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, maar die andere heb ik meer dan 10x keer gezien. Dat is net iets anders. Vind ik.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is ook een soort terugkijken toch?
Ik heb dat wel eens gedaanquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
*nadenkt
*nog harder nadenkt
Nee, geloof niet dat ik ooit een film 2x in de bioscoop gezien heb
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Mijn buurmeisje heeft zich volgens mij wel vermaakt met de zoektocht, maar de volgende keer gooi ik de vraag maar eerst op FoK!
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:58 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb dit nummer altijd gehaat, mag dat ook?
Tuurlijk johquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:58 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb dit nummer altijd gehaat, mag dat ook?
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:58 schreef peaceman het volgende:
Anouk heeft gelijk. "Het Volk" heeft er geen verstand van..
quote:
Jaquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:01 schreef D. het volgende:
Volgens mij is de overgang naar de verlenging goed gegaan
Als ik iets verleng dan ontkom je er niet aan.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:01 schreef D. het volgende:
Volgens mij is de overgang naar de verlenging goed gegaan
Ik realiseerde me net dat alles voor de tijd van MielMonteur is als hij in 2013 nog op de middelbare school zat.quote:
Had dat vorig jaar gedaanquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als ik iets verleng dan ontkom je er niet aan.
3 mensen dachten daar anders overquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:02 schreef peaceman het volgende:
Dit ken ik wel, maar is geen top 2000 materiaal wmb.
Radio 2 stond wel altijd op hoor, genoeg ouwe meuk meegekregenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik realiseerde me net dat alles voor de tijd van MielMonteur is als hij in 2013 nog op de middelbare school zat.
quote:
Kwam je vorig jaar niet in de problemen door de 23.00-bug?quote:
tja...daar zou ik iets over kunnen zeggen natuurlijk, maar doe ik niet.quote:
Geen idee welke bug het was, maar ik kwam wel in de problemen jaquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Kwam je vorig jaar niet in de problemen door de 23.00-bug?
Diaan heeft vandaag een LP gekocht van Simply Redquote:
Dat siert jequote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja...daar zou ik iets over kunnen zeggen natuurlijk, maar doe ik niet.
quote:
Dan ben ik de 3e die hierop gestemd heeft.quote:
Diaan is ook weg van UB40 dus die neem ik niet serieus.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Diaan heeft vandaag een LP gekocht van Simply Red
dit mag er inderdaad best in.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:06 schreef MielMonteur het volgende:
Mijn vader heeft niets met John en Daryl, maar hij vindt het een enorme zonde dat ze niet in de T2K staan. Begon afgelopen jaar ook op ieder nummer in de keuzelijst te stemmen
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Dan ben ik de 3e die hierop gestemd heeft.
Picture Bookquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Diaan heeft vandaag een LP gekocht van Simply Red
ik vind het geniale songschrijversquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:06 schreef MielMonteur het volgende:
Mijn vader heeft niets met John en Daryl, maar hij vindt het een enorme zonde dat ze niet in de T2K staan. Begon afgelopen jaar ook op ieder nummer in de keuzelijst te stemmen
Ik heb er niet op gestemd.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Dan ben ik de 3e die hierop gestemd heeft.
Hij neemt haar, serieusquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Diaan is ook weg van UB40 dus die neem ik niet serieus.
Jij wel natuurlijk.
Ik vind ook dat Maneater er wel in hoort.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:06 schreef MielMonteur het volgende:
Daar heeft ze twee LP's van gekocht...quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij wel natuurlijk.
Daar heb ik ook nog 2 elpees van gekochtquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij wel natuurlijk.
nee, ik wist echt niet wat zij ingestuurd had. Wel heb ik bij de tweede stemronde op enkele door haar genomineerde plaatjes gestemd.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:08 schreef livelink het volgende:
Diaan en Peaceman, hebben jullie trouwens strategisch gestemd? Zo van: als jij nou op die stemt, stem ik op die?
Wel van het gepraat dusquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar heeft ze twee LP's van gekocht...![]()
Kijk ik kocht Beatles, Talk Talk, Talking Heads, enz.
ja, ik hou van wel die praatgroepjes.quote:
En ik heb niet op de door peaceman ingestuurde plaatjes gestemd. Die vond ik niet leuk genoeg.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, ik wist echt niet wat zij ingestuurd had. Wel heb ik bij de tweede stemronde op enkele door haar genomineerde plaatjes gestemd.
eensch!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:09 schreef cafca het volgende:
Er staat sowieso te weinig soul in de lijst
wel, je hebt op R.E.M. gestemdquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En ik heb niet op de door peaceman ingestuurde plaatjes gestemd. Die vond ik niet leuk genoeg.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:09 schreef cafca het volgende:
Er staat sowieso te weinig soul in de lijst
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:11 schreef D. het volgende:
Hierna eentje van Peaceman, waar ik ook op gestemd heb
Ik dus niet...quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:11 schreef D. het volgende:
Hierna eentje van Peaceman, waar ik ook op gestemd heb
Welterusten Melting en doe eens wat rustiger aanquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:11 schreef Melting het volgende:
D. alvast bedankt voor de lekkere muziek.
Na dit nummer ga ik afhaken.
Alvast een hele fijne avond nog allemaal.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:11 schreef Melting het volgende:
Hierna komt er 1 van mij. Jij mag helemaal niet weg!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:11 schreef Melting het volgende:
Graag gedaanquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:11 schreef Melting het volgende:
Trustequote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:11 schreef Melting het volgende:
T/m 2016 nog wel. Is er in 2017 uitgevallen.quote:
Normaal blijf je zaterdag ook tot 23.00 opquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:11 schreef Melting het volgende:
Moest onder andere nogal wat wasjes draaien vandaag.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
Welterusten Melting en doe eens wat rustiger aan
Dat doet de machine voor jequote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Moest onder andere nogal wat wasjes draaien vandaag.
kleine en grote wasjes?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Moest onder andere nogal wat wasjes draaien vandaag.
Die edm meuk en singer songwriter zooi van tegenwoordig klinkt allemaal hetzelfde. Er zijn maar een paar acts die er tegenwoordig nog uitspringen (die radiofahig zijn)quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:13 schreef Rafeiro het volgende:
Ik weet niet wat er in de lijstjes stond, maar soul, blues, klassiek, Nederlandstalig en zelfs hardcore etc. mag van mij wel meer op de mainstream radio. Dat "mediocre" gedoe wat je meestal hoort.
Vond derhalve die actie op 3FM met een Frans Bauer album best goed.
Geef mij maar de piano manquote:
Disarm vind ik wel mooi. 1979 heeft een slim ritme maar dat is het wel.quote:
Deze en Mayonaise mogen er zo in. Dat zijn echt lekkere nummers.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Smashing Pumpkins staan met zowat hun minste nummers (en Disarm) in de lijst
gewoon een retegoed album.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, Silverfuck, Soma en Rocket zijn nog altijd beter op deze plaat.
Die drums op dat nummer zijn fenomenaal.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
1979
Ik snap dat nummer niet zo
Heb al hun albums, en dat is toch echt een minder nummer
Zeker. Hun eerste 3 albums zijn echt goed (al heeft dat dubbelalbum net wat te veel irrelevant materiaal, zoals ongeveer elk dubbelalbum)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |