SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
moet gewoon terug in de lijst!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
blijft toch wel een dik nummer dit
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
blijft toch wel een dik nummer dit
Ze heeft een uitnodiging gehadquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat Cee dit niet mee krijgt.
Dit >>> Mr Blue Sky
Het is dat men Mr Blue Sky te vaak draaitquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat Cee dit niet mee krijgt.
Dit >>> Mr Blue Sky
Ze liggen ook wel dicht bij elkaar in mijn lijstjes.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:25 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Het is dat men Mr Blue Sky te vaak draait
Eensquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:25 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ik heb 'm bij Gijs in de uitzending nog aan mogen vragen 2 jaar geleden, maar zelfs met uitleg op nationale radio heeft ie het niet geredquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Al sinds 2005 uit de lijst, dus gaat er nooit meer in komen
Living thing is ook heel fraai.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:25 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Bee Gees? Neil Young?quote:
Ik dacht meer aan de Christiansquote:
sorry ik ben atheïstquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan de Christians
I stand correctedquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook al 3 van mijn inzendingen gehoord.
Del, T. Rex en the Knack
Mijn momentum is wel op denk ik, het zal alleen nog Airport worden voor mij.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook al 3 van mijn inzendingen gehoord.
Del, T. Rex en the Knack
Het is idd de topquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:33 schreef peaceman het volgende:
2e waar ik op gestemd heb, waarvan 1 aangedragen (en dat was niet deze). Volgende week moet een top uitzending worden.
3 waar ik op heb gestemd, alle 3 aangedragen dus.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:33 schreef peaceman het volgende:
2e waar ik op gestemd heb, waarvan 1 aangedragen (en dat was niet deze). Volgende week moet een top uitzending worden.
Airport had ik ook volgens mij.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:33 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Mijn momentum is wel op denk ik, het zal alleen nog Airport worden voor mij.
Heeeeeel misschien Marquee Moon of Lost in the Supermarket nog, maar de rest zal wel niet
overslaand hartquote:
bij mijn voordracht lijstje zat ook een Franstalig liedje.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor mijn lijstje wordt er te veel Engelstalig gedraaid.
Bij mijn opties zaten nul Engelstalige liedjes.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
bij mijn voordracht lijstje zat ook een Franstalig liedje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |