SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:23 schreef livelink het volgende:
Ach ja, ik kan er nu alsnog van genieten natuurlijk
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:23 schreef livelink het volgende:
Ach ja, ik kan er nu alsnog van genieten natuurlijk
eind dit jaar dan maar op gaan stemmenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
[..]
eind dit jaar dan maar op gaan stemmen
wij luisteren of via de stream of de app. zelden problemen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:25 schreef MielMonteur het volgende:
OK, luister nu via Nobex, moet vertrouwbarer zijn nu
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
#4![]()
als het zo doorgaat, hoef ik volgende week niet meer te luisteren.
Ook niet solidair richting Peacemanquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
#4![]()
als het zo doorgaat, hoef ik volgende week niet meer te luisteren.
maak je geen notities?quote:
peaceman muziek = goede muziekquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:24 schreef cafca het volgende:
In het begin van dit nummer dacht ik even dat het Tom McRae was, dus wel echte peaceman muziek
Tja, we hoeven natuurlijk niet alles samen te doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook niet solidair richting Peaceman
Mmm..... ik heb er geen last van.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:15 schreef MielMonteur het volgende:
Oei ben net al naar de wc geweest in de hoop niks boeiends te missen.
Al moet ik eerlijk zijn, ik ga er van uit dat de meeste nummers hier degelijke nummers zijn die niet goed de tand des tijds hebben doorstaan (als in populair gebleven).
Klinkt wel allemaal prima hoor, alleen is de stream ietwat onbetrouwbaar
Nee, daar kwam ik net achterquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, we hoeven natuurlijk niet alles samen te doen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik help je eraan herinneren. Ik wil er ook op stemmen.
oh ben jij er zo 1quote:
Dan zullen we daar eens iets aan doenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:26 schreef ok01 het volgende:
Tot nu toe nog geen enkele van m'n stemlijstje
Gelukkig is dit ook voor de ontstemden onder ons..quote:
ja, dat zou best wat meer mogen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:29 schreef MielMonteur het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Madonna staat sowieso te weinig in de T2K
Geen zin in meer in lijstjes.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vergeten of geen zin. Nu wel lekker meeluisteren toch?
Kennelijk is de behoefte niet heel groot, want dit was het enige nummer op de stemlijstquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:29 schreef MielMonteur het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Madonna staat sowieso te weinig in de T2K
dat kwam omdat we er maar 10 mochten aandragen in de eerste stemronde.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk is de behoefte niet heel groot, want dit was het enige nummer op de stemlijst
Tja, moet ergens de grens trekkenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat kwam omdat we er maar 10 mochten aandragen in de eerste stemronde.
Dat kan inderdaad.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen zin in meer in lijstjes.
Ik luister nu wel mee...
misschien wel.... misschien ook nietquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, moet ergens de grens trekken
Had je Madonna erbij gehad als je er 15 mocht?
Justify my lovequote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:33 schreef MielMonteur het volgende:
Into the Groove had ook gemogen in plaats van deze
Het liefste de Ciccone Youth uitvoering trouwens
Ik vind Sonic Youth best een aardige band, maar dat vind ik dan weer geen top 2000 materiaal.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:34 schreef MielMonteur het volgende:
Over Sonic Youth gesproken, tijdens de T2K heb ik me er overuitgesproken dat Teen Age Riot verdient om erin te staan, maar dan vergeet ik ook gewoon hem in te zenden
Je was te snel wellichtquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:34 schreef MielMonteur het volgende:
Over Sonic Youth gesproken, tijdens de T2K heb ik me er overuitgesproken dat Teen Age Riot verdient om erin te staan, maar dan vergeet ik ook gewoon hem in te zenden
quote:
Er zaten zeker ook veel air drummers in het publiekquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In 2011 in Ahoy gezien. Daaaamn! Dik in de 50 en dan 3 uur achter elkaar lang volledig losgaan![]()
![]()
nee, maar nu weet jij ook eindelijk hoe Rush klinkt, dat is dan wel weer goed...quote:
Dat doe ik elke dag...quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dik in de 50 en dan 3 uur achter elkaar lang volledig losgaan![]()
![]()
Idd, volume staat sowieso al op 10; dat kun je op de wc ook nog goed horen.quote:
Alleen maarquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:36 schreef ok01 het volgende:
[..]
Er zaten zeker ook veel air drummers in het publiek
Ach, ik had het kunnen overdenken, maar heb gewoon tien lekkere nummers ingestuurd.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Je was te snel wellicht
Je was de eerste die zijn top 10 inleverde
op Radio 49 weet je het nooit...quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:37 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ach, ik had het kunnen overdenken, maar heb gewoon tien lekkere nummers ingestuurd.
Ook een aantal die bij voorbaat kansloos waren hoor, Frankie Teardrop staat in mijn persoonlijke top 5, maar ik verwacht niet dat we die op radio 49 terughoren.
Yesquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Die stonden er toch al in met Owner of a lonely heart?
Tussen 8 en 10 op 3/10 maart dan.quote:
ow dat weet ik niet, maar je hoort op radio 49 wel geregeld obscure bandjes.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:38 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Tussen 8 en 10 op 3/10 maart dan.
Deze hoort ook gewoon in de T2K hoor
Alleen als ToT draait.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow dat weet ik niet, maar je hoort op radio 49 wel geregeld obscure bandjes.
maak je haar nu een compliment?quote:
Het was Mozart niet..quote:
hmmm volgens ken jij minstens de helft niet als ik wat onbekender werk draaiquote:
Neuh van vlak voor mijn trouwenquote:
Komt omdat ik er ben.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:40 schreef livelink het volgende:
Ondanks dat ik nog op geen enkele van deze nummers gestemd heb, vermaak ik me toch wel.
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:40 schreef livelink het volgende:
Ondanks dat ik nog op geen enkele van deze nummers gestemd heb, vermaak ik me toch wel.
Kloptquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb er niet op gestemd, maar dit blijft wel tof.
Die Mozart-grap was wel leuk ja. Maar ik vond het zo zielig voor just me om dat te laten merkenquote:
* just me kan wel wat hebben hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Die Mozart-grap was wel leuk ja. Maar ik vond het zo zielig voor just me om dat te laten merken
ach die ouwe taart kan het toch niet meer zo goed lezen...quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Die Mozart-grap was wel leuk ja. Maar ik vond het zo zielig voor just me om dat te laten merken
Ow echt? Dat had ik nog niet gezien. We hebben trouwens de elpee van de musical.quote:
Zelfs de afgelopen eeuwen hebben jou er niet onder kunnen krijgen!quote:
net als de rest van Nederland.....quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow echt? Dat had ik nog niet gezien. We hebben trouwens de elpee van de musical.
Die staat vast wel in de echte top2000quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:42 schreef MielMonteur het volgende:
Roylegende![]()
Hoop dat Alleen de Allenen nog langskomt
Er komen er nog meerdere aanquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:40 schreef livelink het volgende:
die zou ik nog eens keer moeten gaan lezen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:43 schreef MielMonteur het volgende:
Shoutout naar De Helaasheid Der Dingen van Dimitri Verhulst trouwens
daar is inderdaad meer voor nodigquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zelfs de afgelopen eeuwen hebben jou er niet onder kunnen krijgen!
Staat in de Google Spreadsheetquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Die staat vast wel in de echte top2000
Blijft wel een tijdloze filmquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow echt? Dat had ik nog niet gezien. We hebben trouwens de elpee van de musical.
goed idee!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:46 schreef D. het volgende:
Ik overweeg de volgende uitzending te beginnen met een half uurtje 'herrie'
Herrie met 4 stemmen?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:46 schreef D. het volgende:
Ik overweeg de volgende uitzending te beginnen met een half uurtje 'herrie'
mij zeker niet! Al ligt het eraan welke nummers het zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Om ze er nu doorheen te gooien jaag ik mensen weg ben ik bang
heb je een lijstje?quote:
welke?quote:
Zeker. Ik las van de week dat er een remake komt ter viering van een bepaald jubileum. Met John Travoltaquote:
Oh echt?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zeker. Ik las van de week dat er een remake komt ter viering van een bepaald jubileum. Met John Travolta
op zijn minst top 250 materiaal ja.quote:
zo zie ik er normaal uitquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:50 schreef MielMonteur het volgende:
Ik herken Mexicano nauwelijks zonder litouwers
oh, dan klaag ik over een uur welquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Straks wel een compleet overzicht, maar nu pluk ik random nummers uit de lijst
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh, dan klaag ik over een uur wel
Op http://www.radio49.nl/ kan je aan de rechterkant de laatste 10 gedraaide nummers zien.quote:
over wat ik heb gemist hequote:
Neuhquote:
Niet zo negatiefquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh, dan klaag ik over een uur wel
beste gedeelte moet nog komen...quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Neuh
Best aardig nummer, dat wel.
Er staan zeker 30 nummers in de top 100 die minder zijn dan deze.
Oh, die van Amanda Lear was een hikje in het systeem. Die werd niet actief door D. gedraaidquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
hmm weinig gemist waar ik helemaal wild van word, dan is dit toch de eerste, goede binnenkomer.
dat stuk krijgt helaas een tafkapjequote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
beste gedeelte moet nog komen...
laatste is zeker waar.
It wasn't mequote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:54 schreef peaceman het volgende:
Sjezus.. net Radio 2 die doen ook aan afkappen
2 anderen zelfsquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:55 schreef livelink het volgende:
Hé, deze is van mij![]()
Nooit gedacht dat iemand anders daar ook op zou stemmen.
Shaggy dan?quote:
Wat is er met zijn moeder dan?quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:55 schreef livelink het volgende:
Hé, deze is van mij![]()
Nooit gedacht dat iemand anders daar ook op zou stemmen.
Jordy van Loonquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:57 schreef MielMonteur het volgende:
Dit is allemaal prima en zo, maar voor mij is het wachten op Verliefdheid is een Toverbal
daar gaat je goed opgebouwde kredietquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:57 schreef MielMonteur het volgende:
Dit is allemaal prima en zo, maar voor mij is het wachten op Verliefdheid is een Toverbal
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/film/51(...)r-grease-reunie.html
Beeldscherm schoongemaakt ?quote:
YouTubequote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:58 schreef D. het volgende:
Die van dEUS had ik van Youtube 'gejat', want ik kwam in tijdnood
Heb het album in de kast staan, maar die rippen koste meer tijd
had ik je wel aan kunnen leverenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:58 schreef D. het volgende:
Is inderdaad een versie met halve outro ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:58 schreef D. het volgende:
Al deze pareltjes die het afgelopen uur voorbij zijn gekomen staan gewoon niet in de top2000quote:
Dit is dan ook Radio 49quote:
Dank dan. Ik heb er met plezier op gestemd.quote:
Ook geen tijd alles na te luisterenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:59 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Is inderdaad een versie met halve outro ja.
Jammer, maar kan gebeuren
Mucho cerveza y tapas, por favor!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Even m'n Spaans oefenen hoor, straks ga ik wederom er naartoe op vakantie
alweer? doe mn familie effe de groetjes danquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Even m'n Spaans oefenen hoor, straks ga ik wederom er naartoe op vakantie
komt in orde, ik zwaai wel vanuit het vliegtuig. Winterzon op Tenerife beviel uitstekend, tien dagen in de zon liggen en boeken lezenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alweer? doe mn familie effe de groetjes dan
Ik ga in april ookquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
komt in orde, ik zwaai wel vanuit het vliegtuig. Winterzon op Tenerife beviel uitstekend, tien dagen in de zon liggen en boeken lezen
Mijn blokje wel, want dit is de 3e achtereen waar ik op gestemd heb. Uit nostalgische overwegingen in dit geval.quote:
Uit mijn top 10 dezequote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:03 schreef Diaan73 het volgende:
We hebben zo met elkaar best een goede muzieksmaak
in juli is het aan de kust prima alleen pleuris drukquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:03 schreef spijkerbroek het volgende:
In juli en augustus moet je idd niet in Spanje willen zijn, maar daarbuiten is het een heerlijk land
Daarom moet je er niet willen zijnquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
in juli is het aan de kust prima alleen pleuris druk
Moggequote:
Dat snap ik wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Uit mijn top 10 deze
Vond gewoon dat ie er in moest
Blöf gespotquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
in juli is het aan de kust prima alleen pleuris druk
Symph is inmiddels ook overtuigd. Die hoefde heel lang nooit over vakantiebestemmingen na te denken, elke schoolvakantie ging hij naar zijn ouders in Portugalquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:03 schreef spijkerbroek het volgende:
In juli en augustus moet je idd niet in Spanje willen zijn, maar daarbuiten is het een heerlijk land
Lokkertje. Om hierna Queen te gaan draaien.quote:
Is Symph er vanavond ook bij?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph is inmiddels ook overtuigd. Die hoefde heel lang nooit over vakantiebestemmingen na te denken, elke schoolvakantie ging hij naar zijn ouders in Portugal
After Forever toch?quote:
Ik heb als een van de laatste mijn lijstje ingeleverd, had ik als voordeel als organisator, dus kon ik jullie mooi aanvullenquote:
Hou dan op met zeiken!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Zeg, ik had m'n plaspauze al gehad hoor
U bent een gemeen mens.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lokkertje. Om hierna Queen te gaan draaien.
Daar heb ik nog een poster van boven mijn bed.quote:
nope, die zit in het theater bij een voorstelling met liedjes van Lennaert Nijgh. Ik heb hier echt veel betere muziekquote:
Ik heb de paardenhoofden als bewijsquote:
waarom?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een poster van boven mijn bed.
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb als een van de laatste mijn lijstje ingeleverd, had ik als voordeel als organisator, dus kon ik jullie mooi aanvullen
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb de paardenhoofden als bewijs
Ik was vroeger (toen ik 13 was) fan en ik vind de poster er nog steeds wel leuk uit zienquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nope, die zit in het theater bij een voorstelling met liedjes van Lennaert Nijgh. Ik heb hier echt veel betere muziek
ah zo!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was vroeger (toen ik 13 was) fan en ik vind de poster er nog steeds wel leuk uit zien
Waren er veel dubbele nominaties?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb als een van de laatste mijn lijstje ingeleverd, had ik als voordeel als organisator, dus kon ik jullie mooi aanvullen
je snapt mequote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ik snap wel wat mensen er tegen kunnen hebben. Die stem zit voor mij ook op de grens van het toelaatbare en het klinkt wel een beetje plat
Ice Queen is goed te pruimen hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit trouwens wel een mooi nummer hoor. Mooier ook dan alles van ze wat in de lijst staat.
Hallo, wij zijn gothic!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ik snap wel wat mensen er tegen kunnen hebben. Die stem zit voor mij ook op de grens van het toelaatbare en het klinkt wel een beetje plat
Dit kun je allemaal terugluisteren. Ergens tussen kerst en nieuwjaar op radio 2quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik had nu eigenlijk moeten zitten mollen, maar dit bevalt me prima zo. En WidM kan ik terugkijken
was dat maar waar...quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit kun je allemaal terugluisteren. Ergens tussen kerst en nieuwjaar op radio 2
Schande idd.quote:
dat geldt voor alle liedjes van D. zijn show.. schandalig is het soms.quote:
Dan moet je een keer naar een show van Knokkels luisteren hier.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:12 schreef MielMonteur het volgende:
De William Shatner-versie is trouwens beter
Zelfs de reden van deze actiequote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat geldt voor alle liedjes van D. zijn show.. schandalig is het soms.
Niet voor alle liedjes, maar wel voor verschillende nummers.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat geldt voor alle liedjes van D. zijn show.. schandalig is het soms.
Is ie een Shatner-fan?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan moet je een keer naar een show van Knokkels luisteren hier.
Dat lijkt me vrijwel onmogelijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:14 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Is ie een Shatner-fan?
Shatner - Common People is ook een verbetering op een nummer dat al een 9/10 is
Dat ze niet in de lijst staan geldt voor alle liedjes, het schandalige voor velenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet voor alle liedjes, maar wel voor verschillende nummers.
ik wist dat jij daar op zou reagerenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrijwel onmogelijk.
Een fan van allemaal rare nummers en versies, ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:14 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Is ie een Shatner-fan?
Shatner - Common People is ook een verbetering op een nummer dat al een 9/10 is
Oasis was eigenlijk ook gewoon de Led Zeppelin van de jaren 90quote:
Alles jatten, ja?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:15 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Oasis was eigenlijk ook gewoon de Led Zeppelin van de jaren 90
quote:
Jawel, maar of dat een positieve bijdrage aan de uitzending is betwijfel ikquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
alles op dubbele snelheid afspelem gaat je ook niet redden he?
De uitzending duurt nog 40 minutenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:18 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ik heb toch niks te doen vanavond
Ik heb er niet op gestemd omdat ie al wel eens in de spotlight stond.quote:
same herequote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er niet op gestemd omdat ie al wel eens in de spotlight stond.
Zelfde reden waarschijnlijk als wat Mexicanobakker net aangaf.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Net als Runaway, 2 jaar geleden hoog, nu nam kennelijk niemand de moeite om er op te stemmen
Uhu, die hebben hun kans gehadquote:Op zaterdag 3 maart 2018 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Zelfde reden waarschijnlijk als wat Mexicanobakker net aangaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |