SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:23 schreef livelink het volgende:
Ach ja, ik kan er nu alsnog van genieten natuurlijk
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:23 schreef livelink het volgende:
Ach ja, ik kan er nu alsnog van genieten natuurlijk
eind dit jaar dan maar op gaan stemmenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
[..]
eind dit jaar dan maar op gaan stemmen
wij luisteren of via de stream of de app. zelden problemen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:25 schreef MielMonteur het volgende:
OK, luister nu via Nobex, moet vertrouwbarer zijn nu
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
#4![]()
als het zo doorgaat, hoef ik volgende week niet meer te luisteren.
Ook niet solidair richting Peacemanquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
#4![]()
als het zo doorgaat, hoef ik volgende week niet meer te luisteren.
maak je geen notities?quote:
peaceman muziek = goede muziekquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:24 schreef cafca het volgende:
In het begin van dit nummer dacht ik even dat het Tom McRae was, dus wel echte peaceman muziek
Tja, we hoeven natuurlijk niet alles samen te doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook niet solidair richting Peaceman
Mmm..... ik heb er geen last van.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:15 schreef MielMonteur het volgende:
Oei ben net al naar de wc geweest in de hoop niks boeiends te missen.
Al moet ik eerlijk zijn, ik ga er van uit dat de meeste nummers hier degelijke nummers zijn die niet goed de tand des tijds hebben doorstaan (als in populair gebleven).
Klinkt wel allemaal prima hoor, alleen is de stream ietwat onbetrouwbaar
Nee, daar kwam ik net achterquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, we hoeven natuurlijk niet alles samen te doen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik help je eraan herinneren. Ik wil er ook op stemmen.
oh ben jij er zo 1quote:
Dan zullen we daar eens iets aan doenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:26 schreef ok01 het volgende:
Tot nu toe nog geen enkele van m'n stemlijstje
Gelukkig is dit ook voor de ontstemden onder ons..quote:
ja, dat zou best wat meer mogen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:29 schreef MielMonteur het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Madonna staat sowieso te weinig in de T2K
Geen zin in meer in lijstjes.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vergeten of geen zin. Nu wel lekker meeluisteren toch?
Kennelijk is de behoefte niet heel groot, want dit was het enige nummer op de stemlijstquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:29 schreef MielMonteur het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Madonna staat sowieso te weinig in de T2K
dat kwam omdat we er maar 10 mochten aandragen in de eerste stemronde.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk is de behoefte niet heel groot, want dit was het enige nummer op de stemlijst
Tja, moet ergens de grens trekkenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat kwam omdat we er maar 10 mochten aandragen in de eerste stemronde.
Dat kan inderdaad.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen zin in meer in lijstjes.
Ik luister nu wel mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |