De hakselaar hakt sloten, nee niet met boten maar met sleutels.quote:Op zondag 4 maart 2018 04:24 schreef arno_johnsson het volgende:
Klein slot, groot slot, het slot.
Kleine sloten, grote sloten, de sloten.
Nee niet het water, sloten zonder sleutels worden het dan, onkraakbare dus onhakbare codes.
Oh sorry ik had je niet gezien. Ik verdamp nicotine en ik heb nog laatste restjes CBD.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet niet wat je rookt, maar ik hoef het niet.
Je moet wel de user naam gebruiken, want anders praat je tegen luchtatomen die dan zelfbewust worden en penissen krijgen en voor je het weet vertellen ze je over de tijdmachine en hoe jij in verkeerde tijdlijn bent beland en dat ze je niet kunnen terughalen of reconstrueren want je zei iets tegen iemand over lithium en dan komen de drugsdealers die vragen of je lithium verkoopt of dat je lithium wil want ja je vraagt erom.quote:
Ook weer zo een, welk verhaal heb je het over?quote:
nee dat is niet mijn naam.. dat is denk ik een ggz medewerker die voor zijn beurt praatte, was mijn beurt niet meer te herhalen nee, gelukkig niet.quote:Op zondag 4 maart 2018 08:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Arno, wil je alsjeblieft proberen een coherent verhaal te maken?
En haags_kwartiertje ging zo van ik ben een haags_kwartier en toen ging hij van blabla blablablablablablaquote:
ik ben onzijdigquote:Op zondag 4 maart 2018 10:12 schreef arno_johnsson het volgende:
Murp, ben jij man of vrouw? Bewijzen, ik hoef mijzelf niet te bewijzen ik weet wel wat voor genitalien en hersencellen enzovoorts heb.
Nee, omdat ze hangen en naar het licht toe groeien.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:21 schreef arno_johnsson het volgende:
En alle mensen van universiteits nivo renden naar buiten weg van de vloek om eten te halen dat hetzelfde is als medicijn en medicijnen is een andere benaming voor drugs en alle niet-universiteits mensen renden weg voor de vloek naar hun kamers om te internetten.
Waarom waarom zijn bananen krom...
omdat de vloek...
Dan heb je geen geestelijke verbinding met je genitalien, dus dan krijg je een verlamde penis of vagina vanwege de vloek.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lekker genderneutraal, niks mis mee.
de vloek is een façadequote:Op zondag 4 maart 2018 10:36 schreef arno_johnsson het volgende:
[..]
Wat jij wil gebeurd vanwege de vloek.
Nou bladeren van de bananenboom reageren op het zonlicht en sterrelicht en maanlicht als jij dat wil maar het is gewoon nog zonlicht en ze groeien naar beneden vanwege de zwaartekracht, vraag maar aan Isaac Newton via seances ofzo of werk aan de vloek. Wat op hetzelfde neerkomt ja.quote:Op zondag 4 maart 2018 10:31 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Nee, omdat ze hangen en naar het licht toe groeien.
geen slechte regel.quote:Op zondag 4 maart 2018 19:56 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Dus ongetrouwde vrouwen mogen niet discussiëren?
Dat heb je met momenten.quote:
Alles is relatief, mijn beste.quote:Op maandag 5 maart 2018 13:03 schreef arno_johnsson het volgende:
Ja de oude wereld, het verleden, de dood, spokenwereld.
De nieuwe wereld, de toekomst, concepten, het nu , het moment was al voorbij!
Dus ja relativiteit kennen ze hier niet.
Hebben ze je niet gewoon geblokkeerd? Dat lijkt me de meest logisch verklaring namelijk.quote:Op maandag 5 maart 2018 13:06 schreef arno_johnsson het volgende:
Jaja mijn ene broer ging de tijdmachine in en ging voor altijd linear de toekomst in en keerde nooit weder...
zijn signaal ook niet...
en Remco ging het spokenland in verder het verleden voor eeuwig en zijn signaal was ook verloren... en ik, de jongste van het gezin, bleef voor alijd in het heden...
Negatief UIO_AMS, ik heb geen bericht van de dienaar gekregen dat mijn adres geblokkeerd is, OVER!quote:Op maandag 5 maart 2018 13:09 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hebben ze je niet gewoon geblokkeerd? Dat lijkt me de meest logisch verklaring namelijk.
quote:Op maandag 5 maart 2018 13:22 schreef arno_johnsson het volgende:
Nou Danny, Roodbol ja, policy telt niet in Nederland, wel in het Verenigd Koninkrijk en dating ook niet het zou moeten zijn beleid en afspraken dus ga maar snel een nieuwe bedenken!
Misschien is het een goed idee om terug te gaanquote:Op maandag 5 maart 2018 13:24 schreef arno_johnsson het volgende:
oja ik ben trouwens in IJsselstein geboren, in een klooster, wat inmiddels een verzorgingstehuis is...
Ik denk dat ie al ergens op het netwerk van Ggz centraal zit, als ik het zo lees.quote:Op maandag 5 maart 2018 13:25 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Misschien is het een goed idee om terug te gaan
Dit loopt wel een beetje uit de hand inderdaad.quote:Op maandag 5 maart 2018 13:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik denk dat ie al ergens op het netwerk van Ggz centraal zit, als ik het zo lees.
Wel een reden voor meer therapie en minder internet dit.
En GOD kwam weer niet in haar hoofd maar meteen pot sperma e nze vbevvvuchte zichzelf en toen kwam er weer een krijger om jullie te vertellen dat het moment allang voorbij was...quote:
Vermoorden? Je kent de geboden toch?quote:Op maandag 5 maart 2018 14:26 schreef arno_johnsson het volgende:
ja mods, probleem verplaatsen is beter dan probleem sluiten, dan moet ik verder gaan op twitter, als ik geen internet meer heb verder gaan via lichamen... en er is altijd wel iemand om me heen...
vermoorden, dan gaat het direct gebeuren, ik in de tijdmachine linear voor altijd verder en deze vervloekte onophefbaar ja...
quote:Op maandag 5 maart 2018 14:59 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Theater, taal en kunst gok ik.
Jij bestaat nietquote:Op maandag 5 maart 2018 15:48 schreef arno_johnsson het volgende:
De meest diepe vraag, nog altijd onopgelost.. in WF&L...
Waar bevind zich het niet fysieke ten opzichte van het fysieke, vrij vertaald.
Nou dan moet je eerst sterven en dat is dus een enkele reis.
Ja dexter1 iemand liet mij op escape drukken en toen duurde het nog langer voor ik deze post kon maken.quote:Op maandag 5 maart 2018 16:09 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ik zegen je en vervloek de duivel in je, amen.
Ik ben niet je vriend, maat.quote:
Een vrouw kan een man niet voor altijd vermoorden, en ik ben onschuldig een tijdreiziger zag zijn ondergang komen door mijn geboorte en natuurlijk nog meer maar geen lappen tekst..quote:Op maandag 5 maart 2018 18:46 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Hoe kan jij dat nou weten als ze je vermoord heeft?
hoe kan ik aan de vloek werken?quote:Op maandag 5 maart 2018 19:08 schreef arno_johnsson het volgende:
Ja iteejer mag werken aan de vloek der vloeken de eten vloek eerst.
Ah ja en de vrouw in kwestie is Yvonne?quote:Op maandag 5 maart 2018 19:10 schreef arno_johnsson het volgende:
Danny Roodbol is de baas maar Iteejer is zo een man die dacht computers uitgevonden te hebben en alle code zelf geschreven te hebben en wilde de schuld afschuiven op de vrouwen die iteejer ophemelde en bijna weer een willeurige fokker geraakt door Iteejer...
misschien komt er een ontknoping, spannond.quote:Op maandag 5 maart 2018 19:13 schreef murp het volgende:
Ok, TS mag nog 1 topic openen en daarna is het wel klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |