Klopt, hoop dat ze daar rekening mee houden.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:49 schreef Kyran het volgende:
Ik vind te langzaam, weet niet of het bewust is of omdat band nog niet alles kent, maar haalt 80% van energie uit nummer.
Dit ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:49 schreef Kyran het volgende:
Ik vind te langzaam, weet niet of het bewust is of omdat band nog niet alles kent, maar haalt 80% van energie uit nummer.
Dit ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:49 schreef Kyran het volgende:
Maak je maar geen zorgen hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Ik zou als ik hen was er nog even over nadenken of dit echt de video moet worden.
Daniël zei net dat er overal camera's staan omdat dit heel Europa over moet.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:50 schreef Majkool het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen hoor
Zo dom zullen ze niet zijn, maar komt heus wel ergens op youtube te staan door een random uploader
Geef me een minuutjequote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:50 schreef Majkool het volgende:
maar komt heus wel ergens op youtube te staan door een random uploader
Ze spelen nooit met echte instrumenten op Songfestival, mag niet eens is... Wordt gewoon een bandje zoals bij DWDD en hij heeft toch al gezegd dat ie in z'n eentje op het podium zal staanquote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:51 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nu ik dit hoor ben ik opeens ff niet meer zo zeker
Hij zij toch dat iedereen camera's heeft en daarom Europa over hmgaat?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Daniël zei net dat er overal camera's staan omdat dit heel Europa over moet.
Nou liever niet in deze tragere versie.
Aan de andere kant, hoe vaak klopt er iets van wat Daniel zegt mbt het ESF?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Daniël zei net dat er overal camera's staan omdat dit heel Europa over moet.
Nou liever niet in deze tragere versie.
Oke, truequote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hoe vaak klopt er iets van wat Daniel zegt mbt het ESF?
Eet smakelijk en fijne avond.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:51 schreef Guanabana het volgende:
Nou mensen, ik ben weg, bedankt voor de gezelligheid en het gehyper, tot vanavond of morgen!
Zij ziet Waylon nu op een paar meter voor zich staan. Denk je echt dat de muzieksnelheid nu haar prioriteit heeft?quote:
Misschien omdat de band het ook nog maar net weet. Dat is enige wat ik kan verzinnen, want haalt echt energie uit nummer. Het was perfect en ze moeten er zo weinig mogelijk aan ver anderen eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:53 schreef Aoibhin het volgende:
Dit was inderdaad een stuk minder. Ik vraag mem af waarom het trager moest?
Niet omdat ie het anders qua zang niet bijhoudt in elk geval, dat kan ie makkelijk, andere nummers zijn sneller.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:53 schreef Aoibhin het volgende:
Dit was inderdaad een stuk minder. Ik vraag mem af waarom het trager moest?
Ja de energie en beat kwam minder over. De vaart was eruit.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Misschien omdat de band het ook nog maar net weet. Dat is enige wat ik kan verzinnen, want haalt echt energie uit nummer. Het was perfect en ze moeten er zo weinig mogelijk aan ver anderen eigenlijk.
M’n klokje tikte 4 minuten maar ik merkte weinig qua tempo, denk wel dat de band het bij moet kunnen houden.quote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:55 schreef Jane het volgende:
Liever dat DWDD-clipje laten staan, ja. Hopelijk (waarschijnlijk!) wordt de belichting bij het ESF ook wat beter.
Da's waar.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:56 schreef Cee het volgende:
[..]
M’n klokje tikte 4 minuten maar ik merkte weinig qua tempo, denk wel dat de band het bij moet kunnen houden.
Maar waarom dan nu een clip opnemen?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:57 schreef Majkool het volgende:
Maak jullie niet zo druk man![]()
Nummer was voor de band ook pas 2 dagen geleden bekend, hij heeft al laten zien dat het dikke prima zal zijn onder een bandje, met betere camera's en hopelijk wat magie van Pannecoucke komt het wel goed
Doen ze niet (denk ik)quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:58 schreef libranl het volgende:
[..]
Maar waarom dan nu een clip opnemen?
Als Daniel niet had gezegd dat er allemaal camera's klaarstonden omdat dit heel Europa over moet deze opname had ik me ook echt niet druk gemaaktquote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:57 schreef Majkool het volgende:
Maak jullie niet zo druk man![]()
Nummer was voor de band ook pas 2 dagen geleden bekend, hij heeft al laten zien dat het dikke prima zal zijn onder een bandje, met betere camera's en hopelijk wat magie van Pannecoucke komt het wel goed
Misschien dat ze een clip opnemen en dan stukjes van dit optreden / publiek erin plakken, maar kan me niet voorstellen dat Waylon dit als een officieel clip zou willenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Daniel niet had gezegd dat er allemaal camera's klaarstonden omdat dit heel Europa over moet deze opname had ik me ook echt niet druk gemaakt
Denk dat ze zelf dachten/denken dat het live met band beter is dan met tape, maar in dit geval was het geluid idd gewoon niet goed uitgebalanceerd. Sommige instrumenten vielen bijna weg. En ik miste heel erg de lock and load close up met de camera etc.
Ohja, dat kan ook nog. Dat er flitsen hieruit over de studioversie heen gemonteerd worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Misschien dat ze een clip opnemen en dan stukjes van dit optreden / publiek erin plakken, maar kan me niet voorstellen dat Waylon dit als een officieel clip zou willen
Dat sowieso want dat is de lange versiequote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohja, dat kan ook nog. Dat er flitsen hieruit over de studioversie heen gemonteerd worden.
Pfiew.
Al vind ik de DWDD opname gewoon beter dan de studioversie dus die mag van mij echt voorlopig geupload blijven op officieel Eurovision account
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |