abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 2 april 2018 @ 20:29:13 #201
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_178264000
2 ploegen krijg je een toeslag. Niet barstens veel maar wel een toeslag. In ieder geval bij mijn vader.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_178264047
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 11:27 schreef Strell het volgende:
Dit betreft een tijdelijke baan in Vietnam (voor de lol) en geen stage -->

09: Netto maand salaris: 20.000.000

Je hebt het record te pakken kerel gefeliciteerd _O_ _O_ *O* *O* B:)B B:)B
pi_178285880
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 12:37 schreef Naxiss het volgende:
"Dubbele bachelor wiskunde en informatica en dubbele master wiskunde en computer engineering, allemaal universitair"
Damn gast, met zo een achtergrond kan je er veel meer uit halen.
Wat denk je dan dat een redelijk maandsalaris is met deze achtergrond?
pi_178286227
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 20:20 schreef defineaz het volgende:

[..]

Wat denk je dan dat een redelijk maandsalaris is met deze achtergrond?
Ze staan te springen om mensen zoals jij. Solliciteer bij een bedrijf waar jij van droomt te werken. Ongeacht of ze een vacature hebben.

Waar wil je? Vraag het ze een de kans is aanwezig dat ze voor jou misschien zelfs een plekje creëeren.

Ikzelf zou je dan sowieso op gesprek vragen, vacature of niet.
Whatever...
  dinsdag 3 april 2018 @ 20:33:26 #205
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_178286327
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 20:30 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ze staan te springen om mensen zoals jij. Solliciteer bij een bedrijf waar jij van droomt te werken. Ongeacht of ze een vacature hebben.

Waar wil je? Vraag het ze een de kans is aanwezig dat ze voor jou misschien zelfs een plekje creëeren.

Ikzelf zou je dan sowieso op gesprek vragen, vacature of niet.
Ben je nou serieus? :')
pi_178286829
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 20:33 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Ben je nou serieus? :')
Ja. Dat soort dingen moet je doen. Lef wordt beloond.
Whatever...
  dinsdag 3 april 2018 @ 21:50:24 #207
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_178289329
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 20:20 schreef defineaz het volgende:

[..]

Wat denk je dan dat een redelijk maandsalaris is met deze achtergrond?
¤3.000 met goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Echter, bij startersfuncties is er vaak weinig onderhandelingsruimte.
2000 light years from home
pi_178293643
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 20:20 schreef defineaz het volgende:

[..]

Wat denk je dan dat een redelijk maandsalaris is met deze achtergrond?
Hangt er echt vanaf. Wil je de finance in (zoals ik) of wil je toch de consulting in? Of toch iets gerelateerd aan je vakgebied? Etc.
Get right witcha
pi_178295997
quote:
10s.gif Op woensdag 4 april 2018 03:31 schreef Naxiss het volgende:

[..]

Hangt er echt vanaf. Wil je de finance in (zoals ik) of wil je toch de consulting in? Of toch iets gerelateerd aan je vakgebied? Etc.
Ja natuurlijk! Maar ik dacht dat je met je opmerking bedoelde dat ik voor het werk dat ik nu doe te weinig verdien. Dan lijkt de vraag wat dan wel een redelijk startsalaris zou zijn voor het soort werk wat ik nu doe logisch ;). Of bedoelde je meer iets in de trant van 'als je een ander vakgebied in zou gaan zou je meer kunnen verdienen'?

Het liefst zou ik overigens iets met hardware doen, maar ik merk dat het erg lastig is om daar iets te vinden (banen zijn er bijna alleen maar te vinden rond Eindhoven, er worden bijna alleen maar seniors gevraagd, en zelfs voor de juniors wordt vaak 3 jaar ervaring gevraagd).
  woensdag 4 april 2018 @ 09:25:44 #210
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_178296146
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 09:16 schreef defineaz het volgende:

[..]

Ja natuurlijk! Maar ik dacht dat je met je opmerking bedoelde dat ik voor het werk dat ik nu doe te weinig verdien. Dan lijkt de vraag wat dan wel een redelijk startsalaris zou zijn voor het soort werk wat ik nu doe logisch ;). Of bedoelde je meer iets in de trant van 'als je een ander vakgebied in zou gaan zou je meer kunnen verdienen'?

Het liefst zou ik overigens iets met hardware doen, maar ik merk dat het erg lastig is om daar iets te vinden (banen zijn er bijna alleen maar te vinden rond Eindhoven, er worden bijna alleen maar seniors gevraagd, en zelfs voor de juniors wordt vaak 3 jaar ervaring gevraagd).
Als je bij een tech gigant in Eindhoven wil werken, stuur maar een PB. Ik wil altijd wel je CV droppen hier bij recruitment :) . We roepen wel dat minimaal 3 jaar ervaring gevraagd wordt, maar in the end zoeken we gewoon goeie, slimme mensen die snel up & running zijn. En dat zit meer in je aard dan in die paar jaar werkervaring. Let wel, ik staar mij niet dood op een lijst opleidingen waar je u tegen zegt. Ziet er fancy uit, maar heeft ook een keerzijde voor de "andere kant van de tafel".

Eindhoven lijkt saai maar is wel upcoming. Nog steeds gebeurd er in de avonden weinig in het centrum, maar daar zijn ze erg bewust van dus gaat hopelijk wel veranderen de komende jaren. Maar langzaamaan maar zeker gaat het de goede kant op ;) .
pi_178297922
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 09:16 schreef defineaz het volgende:

[..]

Ja natuurlijk! Maar ik dacht dat je met je opmerking bedoelde dat ik voor het werk dat ik nu doe te weinig verdien. Dan lijkt de vraag wat dan wel een redelijk startsalaris zou zijn voor het soort werk wat ik nu doe logisch ;). Of bedoelde je meer iets in de trant van 'als je een ander vakgebied in zou gaan zou je meer kunnen verdienen'?

Het liefst zou ik overigens iets met hardware doen, maar ik merk dat het erg lastig is om daar iets te vinden (banen zijn er bijna alleen maar te vinden rond Eindhoven, er worden bijna alleen maar seniors gevraagd, en zelfs voor de juniors wordt vaak 3 jaar ervaring gevraagd).
ASML heeft komende jaren duizenden mensen nodig. Waarom niet gewoon solliciteren?

Ook Philips, de banken en andere grote bedrijven als shell zoeken topmensen met it en wiskundige achtergrond.

Kun je ook als trainee instromen nals je daarvoor geschikt bent.
Whatever...
  woensdag 4 april 2018 @ 21:56:32 #212
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_178312291
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 17:45 schreef Pinuts het volgende:

[..]

En loon in maandsalaris (gemiddeld)? Is wat makkelijker vergelijken, aangezien bijna niemand denk ik zijn loon per uur weet/berekent.
Dat hangt er vanaf hoeveel uur ik werk en hoeveel zaterdagen ik werk. Als ik rond de 48 uur per week zit zit ik rond de 2400 euro per 4 weken.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_178313248
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 09:16 schreef defineaz het volgende:

[..]

Ja natuurlijk! Maar ik dacht dat je met je opmerking bedoelde dat ik voor het werk dat ik nu doe te weinig verdien. Dan lijkt de vraag wat dan wel een redelijk startsalaris zou zijn voor het soort werk wat ik nu doe logisch ;). Of bedoelde je meer iets in de trant van 'als je een ander vakgebied in zou gaan zou je meer kunnen verdienen'?

Het liefst zou ik overigens iets met hardware doen, maar ik merk dat het erg lastig is om daar iets te vinden (banen zijn er bijna alleen maar te vinden rond Eindhoven, er worden bijna alleen maar seniors gevraagd, en zelfs voor de juniors wordt vaak 3 jaar ervaring gevraagd).
Hmm, sorry. Ik ben daar niet zo bekend mee. Ik bedoelde eigenlijk dat 'als je in een ander vakgebied gaat'.
Get right witcha
pi_178315236
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 22:20 schreef Naxiss het volgende:
Iemand werkzaam in investment banking (vergelijkingsmateriaal)?
https://www.wallstreetoas(...)nalyst-salaries-2017

Juniors krijgen blijkbaar evenveel, staan helaas geen salarissen in GBP bij. Voor NL banken komt het wel aardig overeen met wat een trainee verdient (alleen in NL krijg je geen bonus natuurlijk ( :N )
Play hard, go pro.
pi_178317483
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 23:48 schreef Aethereal het volgende:

[..]

https://www.wallstreetoas(...)nalyst-salaries-2017

Juniors krijgen blijkbaar evenveel, staan helaas geen salarissen in GBP bij. Voor NL banken komt het wel aardig overeen met wat een trainee verdient (alleen in NL krijg je geen bonus natuurlijk ( :N )
Hmm, £60k ($85k) staat er. Mijn basissalaris is ong £45k en ik verwacht geen bonus van £15k.
En ik dacht dat Nederlandse Ibers meer betaalden :')
Get right witcha
pi_178318003
quote:
10s.gif Op donderdag 5 april 2018 07:14 schreef Naxiss het volgende:

[..]

Hmm, £60k ($85k) staat er. Mijn basissalaris is ong £45k en ik verwacht geen bonus van £15k.
En ik dacht dat Nederlandse Ibers meer betaalden :')
Njah de base salary is hetzelfde maar je werkt in NL een stuk minder uur per week als ik het goed begrijp.
Play hard, go pro.
pi_178318330
quote:
10s.gif Op donderdag 5 april 2018 07:14 schreef Naxiss het volgende:

[..]

Hmm, £60k ($85k) staat er. Mijn basissalaris is ong £45k en ik verwacht geen bonus van £15k.
En ik dacht dat Nederlandse Ibers meer betaalden :')
Hmm, 45k base in Londen vind ik vrij laag ann 2018. De base was 45k rond 2009 en de boni waren vrij netjes (in de zin dat 15k niet aan de hoge kant zou zijn geweest)
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_178323871
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 09:23 schreef miro86 het volgende:

[..]

Hmm, 45k base in Londen vind ik vrij laag ann 2018. De base was 45k rond 2009 en de boni waren vrij netjes (in de zin dat 15k niet aan de hoge kant zou zijn geweest)
Ja, maar de bonus is ongeveer 75-100% voor de betere performers.
Daarintegen werk je gemiddeld 80 uur/week, dus in contrast valt het wel mee (misschien wel tegen).
Get right witcha
  donderdag 5 april 2018 @ 15:23:56 #219
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_178324545
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 09:23 schreef miro86 het volgende:

[..]

Hmm, 45k base in Londen vind ik vrij laag ann 2018. De base was 45k rond 2009 en de boni waren vrij netjes (in de zin dat 15k niet aan de hoge kant zou zijn geweest)
45 k in london, dat is toch ongeveer de armoedegrens?

Hoeveel is dat Netto? 30k?

Dan huur in Londen??? 15k voor een kamer???

Ik schat maar wat, dan is de helft van je geld al weg, woon je in een veredeld studentenhuis en sta je dagelijks 45 min in de underground met je neus tegen de behaarde oksels van je buurman te kedeng kedengen
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_178326143
quote:
10s.gif Op donderdag 5 april 2018 14:52 schreef Naxiss het volgende:

[..]

Ja, maar de bonus is ongeveer 75-100% voor de betere performers.
Daarintegen werk je gemiddeld 80 uur/week, dus in contrast valt het wel mee (misschien wel tegen).
Dus precies zoals vroeger.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_178326255
quote:
99s.gif Op donderdag 5 april 2018 15:23 schreef XL het volgende:

[..]

45 k in london, dat is toch ongeveer de armoedegrens?

Hoeveel is dat Netto? 30k?

Dan huur in Londen??? 15k voor een kamer???

Ik schat maar wat, dan is de helft van je geld al weg, woon je in een veredeld studentenhuis en sta je dagelijks 45 min in de underground met je neus tegen de behaarde oksels van je buurman te kedeng kedengen
Om dan nog 80 uur per week op kantoor door te brengen. Dat vond ik geen leven.

Vroeger waren de huren tenminste wat lager en had ik een 2-kamerappartementje in E1 voor nog geen 1000 pond per maand.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_178332954
Ik vind mijzelf ook wel zielig :'(
Get right witcha
pi_178335235
quote:
10s.gif Op donderdag 5 april 2018 21:32 schreef Naxiss het volgende:
Ik vind mijzelf ook wel zielig :'(
Als je nou gewoon je slides fatsoenlijk aligned, hoeft je VP ook niet zo te zeuren.
Play hard, go pro.
  vrijdag 6 april 2018 @ 00:38:44 #224
473865 Naxiss
No limit
pi_178337372
quote:
6s.gif Op donderdag 5 april 2018 22:50 schreef Aethereal het volgende:

[..]

Als je nou gewoon je slides fatsoenlijk aligned, hoeft je VP ook niet zo te zeuren.
Touche :')
Wat doe jij eigenlijk? Studeer je nog of werk je al?
Get right witcha
  vrijdag 6 april 2018 @ 01:00:15 #225
369251 Geralt
of Rivia
pi_178337600
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 19:57 schreef kanovinnie het volgende:
Tweeploegendienst? Dan hoef je toch geen ploegentoeslag te krijgen?
Tuurlijk wel. Bij ons is dat 10%

Jammer dat ik niet meer in de 5 ploegen zit overigens. Ben naar 2 ploegen gegaan en gestegen in functie/salaris waardoor ik netto ongeveer op 5 ploegen salaris ben blijven zitten. Had liever 5 ploegen nog gedraaid, maargoed, dat is ff niet anders. Mag niet klagen. 46 verlofdagen op een jaar, 13de maand, winstdeling (al is dat meestal maar 350 euro ofzo) en +/- 24 netto. En dat zonder papiertjes :D

Verderop in het jaar stijg ik weer een loongroep als het goed is en dan kan ik nog een paar jaar doorstijgen.

Ik bedenk me net; ik heb daar wel vapro a en b gehaald. C zou ik ook prima kunnen, maar dat hou ik zo lang mogelijk af. Ik heb daar geen zin in. Doe me maar een cursus "omgaan met moeilijke mensen". :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')