SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.![]()
Precies. Dus de kans dat Ajax 3 keer of minder kampioen wordt in 10 jaar onder de hypothese dat Ajax intrinsiek de kwaliteit heeft 50% van de keren kampioen te worden.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 18:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is niet echt wat een p-waarde doet. De p-waarde zegt iets over de kans dat de geobserveerde resultaten plaatsvinden onder een bepaalde hypothese. Dat de uitkomsten van je experiment zijn zoals ze zijn is gewoon een feit.![]()
Kom je op pakweg 11%, geen reden om je H0 te verwerpen.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Precies. Dus de kans dat Ajax 3 keer of minder kampioen wordt in 10 jaar onder de hypothese dat Ajax intrinsiek de kwaliteit heeft 50% van de keren kampioen te worden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Gaan jullie een formule maken waarmee je de wanvertoningen van Ajax kunt verklaren?
Misschien wordt het dan wat draaglijker.![]()
Bij drie keer of minder kom je volgens mij op 17%.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 23:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kom je op pakweg 11%, geen reden om je H0 te verwerpen.
Mijn zaterdag kan derhalve niet meer stuk.![]()
Ten Hag gaat dus Veltman centraal zetten. Of Wöber moet idd niet fit zijn of hij is echt knettergek geworden.
[ Bericht 4% gewijzigd door Tagliano op 03-03-2018 12:11:39 ]'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Echt he. Wober is op alle fronten beter dan Veltman centraal.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:46 schreef StarGazer het volgende:
Anyways, on topic. Ten Hag gaat dus Veltman centraal zetten. Of Wöber moet idd niet fit zijn of hij is echt knettergek geworden.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Het AD zit er vaker naast dan dat ze gelijk hebben met de opstelling. Dus laten we nog maar even afwachten![]()
is die wedstrijd vandaag al?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:07 schreef Mansjester het volgende:
Het AD zit er vaker naast dan dat ze gelijk hebben met de opstelling. Dus laten we nog maar even afwachten![]()
ajax is heel het seizoen niets anders aan het doen dan veltman de hand boven het hoofd houden omdat hij toevallig aanvoerder is....quote:Op zaterdag 3 maart 2018 09:46 schreef StarGazer het volgende:
Anyways, on topic. Ten Hag gaat dus Veltman centraal zetten. Of Wöber moet idd niet fit zijn of hij is echt knettergek geworden.
Hij hoort gewoon op de bank te zitten maar dan wordt er een rel veroorzaakt en daar zitten ze nu natuurlijk niet op te wachten...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
natuurlijk joh, niet dat ik hem goed genoeg vind om centraal te spelen maar als back is hij zo slecht nog nietquote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ajax is heel het seizoen niets anders aan het doen dan veltman de hand boven het hoofd houden omdat hij toevallig aanvoerder is....
Hij hoort gewoon op de bank te zitten maar dan wordt er een rel veroorzaakt en daar zitten ze nu natuurlijk niet op te wachten....![]()
Ten Hag is ook maar druk met PSV bezig he, het is niet dat Ajax 7 punten achterstaat ofzo, zie zelf maar eens eerst 3 punten te halen![]()
![]()
Wel mooi hoe snel die Ten Hag is ingeburgerd inderdaad. Ik vraag me af hoe lang het duurt voor hij in een interview begint over de impact van de situatie rondom Nouri.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:37 schreef Doublepain het volgende:
Ten Hag is ook maar druk met PSV bezig he, het is niet dat Ajax 7 punten achterstaat ofzo, zie zelf maar eens eerst 3 punten te halen![]()
Toen ie nog assistent bij ons was vond ik het al een rare gozerquote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wel mooi hoe snel die Ten Hag is ingeburgerd inderdaad. Ik vraag me af hoe lang het duurt voor hij in een interview begint over de impact van de situatie rondom Nouri.![]()
Mwaaa, ik vind het een talentvolle trainer. Hij lijkt zo alleen een beetje een aansteller.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 10:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toen ie nog assistent bij ons was vond ik het al een rare gozer![]()
Keizer >>>>>> ten Hag
Ik ben echt blij dat hij voor ajax heeft gekozen want er waren wat idioten die beweerde dat hij naar Feyenoord moest....."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ja gelukkig heeft Feyenoord wel een geweldige trainer.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Keizer >>>>>> ten Hag
Ik ben echt blij dat hij voor ajax heeft gekozen want er waren wat idioten die beweerde dat hij naar Feyenoord moest.....![]()
Wie gaan jullie eigenlijk nemen als Gio straks weg is?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Keizer >>>>>> ten Hag
Ik ben echt blij dat hij voor ajax heeft gekozen want er waren wat idioten die beweerde dat hij naar Feyenoord moest.....-nee-![]()
mee eensquote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja gelukkig heeft Feyenoord wel een geweldige trainer.
bijna 4 prijzen in 3 jaar is best knap"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Fraserquote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:03 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Wie gaan jullie eigenlijk nemen als Gio straks weg is?
En daar sta ik wel achter
Keiharde trainer"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Dat is ook niks.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Fraser
Keiharde trainer![]()
fraser heett op een hogere nivo dan ten hag gevoetbald, kent Feyenoord goedquote:
En het belangrijkste is dat hij 2 normale volzinnen nederlands kan praten in tegenstelling tot ten hag...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Dat hij op een hoger niveau heeft gevoetbald is ook lekker relevant. En als hij 2 volzinnen normaal Nederlands kan maken kan hij al meer dan jij kan dus ik snap wel dat je tevreden bent.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
fraser heett op een hogere nivo dan ten hag gevoetbald, kent Feyenoord goed
En het belangrijkste is dat hij 2 normale volzinnen nederlands kan praten in tegenstelling tot ten hag....![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Fraser
Keiharde trainerZei het je toch 422quote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Italië, Duitsland en Frankrijk is dat ook gewoon een gigantische mongolenshow.![]()
Naar mijn mening is dat het belangrijkste element wat clubs als Feyenoord ajax en psv naar zouden moeten kijken als ze een trainer aanstellen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hij op een hoger niveau heeft gevoetbald is ook lekker relevant.
Trainers die zelf nooit topvoetbal gespeeld hebben neem ik echt niet serrieus voor topclubs"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ja dat werkt ook zo goed met Gio, de Boer en Cocu. Seedorf is ook een ontzettend succes als coach.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Naar mijn mening is dat het belangrijkste element wat clubs als Feyenoord ajax en psv naar zouden moeten kijken als ze een trainer aanstellen.
Trainers die zelf nooit topvoetbal gespeeld hebben neem ik echt niet serrieus voor topclubs![]()
Seedorf heeft helemaal nog geen kans gehad bij topclubs ...hij is tot nu alleen overal aangesteld om de rotzooi van andere op te ruimenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat werkt ook zo goed met Gio, de Boer en Cocu. Seedorf is ook een ontzettend succes als coach.
Ik denk dat Seedorf inderdaad een betere keus was geweest voor ajax. Zeker ook kwa uitstraling nationaal en internationaal."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Wel grappig dat juist jij Ten Hag aanvalt op het feit dat hij geen normale Nederlandse volzinnen kan maken.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Seedorf heeft helemaal nog geen kans gehad bij topclubs ...hij is tot nu alleen overal aangesteld om de rotzooi van andere op te ruimen
Ik denk dat Seedorf inderdaad een betere keus was geweest voor ajax. Zeker ook kwa uitstraling nationaal en internationaal.![]()
Wat lul je nou, Klaas komt van Harvardquote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel grappig dat juist jij Ten Hag aanvalt op het feit dat hij geen normale Nederlandse volzinnen kan maken.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
En wat bedoel je daarmee...quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel grappig dat juist jij Ten Hag aanvalt op het feit dat hij geen normale Nederlandse volzinnen kan maken.
op Harvard hebben we geleerd dat volzinnen alleen nodig zijn om de impact te vergroten als het nodig is....
hier is het niet nodig he gosertje"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Oh dat weet hij dan goed te verbergen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat lul je nou, Klaas komt van Harvard![]()
Wat bedoel je hiermeequote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dat weet hij dan goed te verbergen.
en Kan je even on topic blijven
Er zijn hier mensen voor minder verdwenen....."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
haha wat?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat lul je nou, Klaas komt van Harvard
Klaasgod![]()
Klaasgod is ook Formule 1 coureur geweest. In de tijd dat de F1 nog wat voorstelde.quote:
Klaasgod
Geweldig zo'n digitale dorpsgek![]()
![]()
Invloed van de trainer in de Eredivisie is toch wel beperkt te noemen. Cocu, De Boer en Gio behalen er de kampioenschappen, niet per se de helderste lichten.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:44 schreef KingRadler het volgende:
Het lijkt net of Ten Hag een interim trainer is. Het gaat niet beter of slechter.
Wel hebben ze invloed op hoe een elftal voetbalt, met welke mate van vermaak.![]()
je vrouw is een digitale dorpshoerquote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klaasgod is ook Formule 1 coureur geweest. In de tijd dat de F1 nog wat voorstelde.
Klaasgod
Geweldig zo'n digitale dorpsgek"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 12:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je vrouw is een digitale dorpshoer![]()
![]()
en nu opsodemieteren uit de ajax en feyenoord topic jijquote:"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
quote:Op zaterdag 3 maart 2018 12:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je vrouw is een digitale dorpshoer
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Soms straalt Klaas die wijsheid uit.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Seedorf heeft helemaal nog geen kans gehad bij topclubs ...hij is tot nu alleen overal aangesteld om de rotzooi van andere op te ruimen
Ik denk dat Seedorf inderdaad een betere keus was geweest voor ajax. Zeker ook kwa uitstraling nationaal en internationaal.
Als je kan kiezen voor See'tje kies je altijd See'tje.wooblabalurg![]()
Ik heb nog nooit een goede zwarte trainer gezien
Beetje net als met keepersVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Of met Minister-Presidenten.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:00 schreef Caland het volgende:
Beetje net als met keepers![]()
Komt nog wel toch.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:00 schreef Caland het volgende:
Beetje net als met keeperswooblabalurg![]()
Zestig jaar geleden stond de Eredivisie op zijn kop door de eerste donkere voetballer. Wellicht dat we over nog eens zestig jaar toe zijn aan de eerste hoofdcoach.quote:![]()
Ik ben benieuwd wanneer we de eerste vrouwelijke hoofdcoach in het mannelijk betaald voetbal krijgen.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zestig jaar geleden stond de Eredivisie op zijn kop door de eerste donkere voetballer. Wellicht dat we over nog eens zestig jaar toe zijn aan de eerste hoofdcoach.Oh.![]()
Eerst maar eens een keeperquote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zestig jaar geleden stond de Eredivisie op zijn kop door de eerste donkere voetballer. Wellicht dat we over nog eens zestig jaar toe zijn aan de eerste hoofdcoach.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Seedorf werd als speler al niet begrepen, enorm veel talent maar speelde altijd z'n eigen wedstrijd, ik zie in hem wel een goeie commercieel directeur of zo, charisma heeft hij wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:00 schreef Caland het volgende:
Beetje net als met keepers![]()
Zou hem een veel beter uithangbord vinden dan Flappie.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Seedorf werd als speler al niet begrepen, enorm veel talent maar speelde altijd z'n eigen wedstrijd, ik zie in hem wel een goeie commercieel directeur of zo, charisma heeft hij wel.wooblabalurg![]()
Maybe moet de eerste donkere topcoach nog geboren worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zestig jaar geleden stond de Eredivisie op zijn kop door de eerste donkere voetballer. Wellicht dat we over nog eens zestig jaar toe zijn aan de eerste hoofdcoach.wooblabalurg![]()
Ik denk dat dat nog wel even gaat duren maar dat het wel onvermijdelijk is, als je bedenkt dat de meeste trainers oud-profvoetballers zijn, en dat het vrouwenvoetbal een enorme ontwikkeling heeft meegemaakt de afgelopen 10-20 jaar.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer we de eerste vrouwelijke hoofdcoach in het mannelijk betaald voetbal krijgen.
De voetbalwereld is wel vreselijk conservatief dus zal dit zo lang mogelijk tegenhouden. In het buitenland zie je het ook maar zeer mondjesmatig en dan altijd bij prutsteams in lagere divisies.![]()
Hij schijnt nogal pedant en betweterig te zijn, zachtjes uitgedrukt.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Seedorf werd als speler al niet begrepen, enorm veel talent maar speelde altijd z'n eigen wedstrijd, ik zie in hem wel een goeie commercieel directeur of zo, charisma heeft hij wel.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Soort van anti-Scholletje.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij schijnt nogal pedant en betweterig te zijn, zachtjes uitgedrukt.wooblabalurg![]()
Ja ik hoorde dat eens bij FC Afkicken dat die Sabrina Wiegman van het Nederlandse damesteam in beeld was bij Willem II, al zal dat wel een loos gerucht zijn geweest.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog wel even gaat duren maar dat het wel onvermijdelijk is, als je bedenkt dat de meeste trainers oud-profvoetballers zijn, en dat het vrouwenvoetbal een enorme ontwikkeling heeft meegemaakt de afgelopen 10-20 jaar.
De voetbalwereld is wel vreselijk conservatief dus zal dit zo lang mogelijk tegenhouden. In het buitenland zie je het ook maar zeer mondjesmatig en dan altijd bij prutsteams in lagere divisies.
Maar ik zou ook niet weten waarom het niet kan, tenminste als zo'n vrouw gewoon laat zien dat ze er verstand van heeft luisteren die spelers echt wel hoor.Oh.![]()
Ik denk dat zelfs klaasweetalles een beter uithangbord is dan Flappie.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zou hem een veel beter uithangbord vinden dan Flappie.Oh.![]()
Ik denk dat zoiets nooit gaat werken.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik hoorde dat eens bij FC Afkicken dat die Sabrina Wiegman van het Nederlandse damesteam in beeld was bij Willem II, al zal dat wel een loos gerucht zijn geweest.
Maar ik zou ook niet weten waarom het niet kan, tenminste als zo'n vrouw gewoon laat zien dat ze er verstand van heeft luisteren die spelers echt wel hoor.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Puur wat kwaliteit betreft is er geen enkele reden waarom het niet zou kunnen. Maar veel voetballers en -fans zijn wel echt oerconservatief. Doorgaans zitten er niet eens vrouwen bij de fanatieke supporters (zo ook bij Ajax).quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik hoorde dat eens bij FC Afkicken dat die Sabrina Wiegman van het Nederlandse damesteam in beeld was bij Willem II, al zal dat wel een loos gerucht zijn geweest.
Maar ik zou ook niet weten waarom het niet kan, tenminste als zo'n vrouw gewoon laat zien dat ze er verstand van heeft luisteren die spelers echt wel hoor.
Ik zou het best leuk vinden trouwens. Steeds maar weer tegen diezelfde koppen van Verbeek, Advocaat en Hiddink aankijken gaat ook zo vervelen.![]()
Zo'n vrouw zal zich ook juist wel extra willen bewijzen omdat iedereen dan meteen heel sceptisch zal zijn. Maar goed dat hebben we in Nederland al als er een trainer langskomt die zelf nooit profvoetballer is geweestquote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Puur wat kwaliteit betreft is er geen enkele reden waarom het niet zou kunnen. Maar veel voetballers en -fans zijn wel echt oerconservatief. Doorgaans zitten er niet eens vrouwen bij de fanatieke supporters (zo ook bij Ajax).
Ik zou het best leuk vinden trouwens. Steeds maar weer tegen diezelfde koppen van Verbeek, Advocaat en Hiddink aankijken gaat ook zo vervelen.
Oh.![]()
Ook in minder conservatieve sporten zijn vrouwen als trainers van mannen wel een uitzondering.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Puur wat kwaliteit betreft is er geen enkele reden waarom het niet zou kunnen. Maar veel voetballers en -fans zijn wel echt oerconservatief. Doorgaans zitten er niet eens vrouwen bij de fanatieke supporters (zo ook bij Ajax).
Ik zou het best leuk vinden trouwens. Steeds maar weer tegen diezelfde koppen van Verbeek, Advocaat en Hiddink aankijken gaat ook zo vervelen.![]()
Ja, klopt. Een vrouw zonder eigen ervaring lijkt me bij voorbaat kansloos. Maar zo'n Lieke Martens bijvoorbeeld, die iedereen al kent en furore maakt als speelster, zou wellicht best de eerste coach kunnen worden na haar actieve carrière.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n vrouw zal zich ook juist wel extra willen bewijzen omdat iedereen dan meteen heel sceptisch zal zijn. Maar goed dat hebben we in Nederland al als er een trainer langskomt die zelf nooit profvoetballer is geweest
Geen idee of ze dat wil en ook niet of ze het kan verder hoor. Ik bedoel meer dat zo'n soort bekende speelster mij wel een kanshebber lijkt.![]()
Ik zou het wel moeilijk vinden om een vrouwelijke trainer echt serieus te nemen, hoe kortzichtig dat ook is van mijquote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou het best leuk vinden trouwens. Steeds maar weer tegen diezelfde koppen van Verbeek, Advocaat en Hiddink aankijken gaat ook zo vervelen.
Maar goed daar heb ik ook moeite mee bij Ten Hag![]()
Altijd als ik haar hoor praten, ben ik blij dat er eens iemand met verstand van voetbal op de tv blijkt te bestaan. Ergens is het ook 'natuurlijk' niet zo vreemd dat dit nog nooit gebeurd is. Zowel sociaal als maatschappelijk gezien. Maar, goed, waarom iemand als haar niet eens proberen in plaats van weer een Verbeek bv. weer inderdaad.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou het best leuk vinden trouwens. Steeds maar weer tegen diezelfde koppen van Verbeek, Advocaat en Hiddink aankijken gaat ook zo vervelen.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Is dat niet ook gewoon wennen? Zo'n Robert Eenhoorn werd belachelijk gemaakt omdat hij directeur werd van AZ als honkballer. Inmiddels buitelt iedereen over elkaar heen om het bestuur van AZ complimentjes te geven.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou het wel moeilijk vinden om een vrouwelijke trainer echt serieus te nemen, hoe kortzichtig dat ook is van mij
Maar goed daar heb ik ook moeite mee bij Ten Hag![]()
inderdaadquote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zou hem een veel beter uithangbord vinden dan Flappie.![]()
Profvoetballers zijn over het algemeen niet zo heel intelligent plus dat zo’n groep meestal een zooi testoseronbommen bij elkaar is. Als je daar een vrouw voor gaat zetten dan gaat dat echt nooit werken.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dat niet ook gewoon wennen? Zo'n Robert Eenhoorn werd belachelijk gemaakt omdat hij directeur werd van AZ als honkballer. Inmiddels buitelt iedereen over elkaar heen om het bestuur van AZ complimentjes te geven.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zal er vooral aan liggen of de spelers en het publiek merken dat zo'n vrouw echt inhoudelijk sterk is, geen idee ook trouwens hoeveel vrouwen er rondlopen met het juiste papiertje nuquote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, klopt. Een vrouw zonder eigen ervaring lijkt me bij voorbaat kansloos. Maar zo'n Lieke Martens bijvoorbeeld, die iedereen al kent en furore maakt als speelster, zou wellicht best de eerste coach kunnen worden na haar actieve carrière.
Geen idee of ze dat wil en ook niet of ze het kan verder hoor. Ik bedoel meer dat zo'n soort bekende speelster mij wel een kanshebber lijkt.En of die een cursus mogen doen met de mannen.
Oh dat ligt er bij mij echt puur aan wat iemand uitslaat voor taal en hoe ze overkomt, want ik neem de meeste trainers in Nederland al gewoon totaal niet serieus door alle onzin.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou het wel moeilijk vinden om een vrouwelijke trainer echt serieus te nemen, hoe kortzichtig dat ook is van mij
Maar goed daar heb ik ook moeite mee bij Ten HagOh.![]()
Als vrouwen gewoon les kunnen geven op de middelbare school, coach kunnen zijn van allerlei sportteams, leiding kunnen geven aan een bedrijf. Waarom zouden ze dan niet hoofdcoach van een bvo kunnen zijn?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Profvoetballers zijn over het algemeen niet zo heel intelligent plus dat zo’n groep meestal een zooi testoseronbommen bij elkaar is. Als je daar een vrouw voor gaat zetten dan gaat dat echt nooit werken.
"niet zo heel intelligente testosteronbommen" lijkt me ongeveer de definitie van een vmbo-klas.![]()
![]()
Ja, alleen zie je 1 klas als leraar een paar uurtjes per week.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als vrouwen gewoon les kunnen geven op de middelbare school, coach kunnen zijn van allerlei sportteams, leiding kunnen geven aan een bedrijf. Waarom zouden ze dan niet hoofdcoach van een bvo kunnen zijn?
"niet zo heel intelligente testosteronbommen" lijkt me ongeveer de definitie van een vmbo-klas.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
De opleiding tot coach betaald voetbal is in principe gewoon open voor vrouwen, maar duidelijk is dat er heel weinig op zitten. Ik kwam dit tegen over Sarina Wiegman (coach van Oranje, uiteraard)quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal er vooral aan liggen of de spelers en het publiek merken dat zo'n vrouw echt inhoudelijk sterk is, geen idee ook trouwens hoeveel vrouwen er rondlopen met het juiste papiertje nuEn of die een cursus mogen doen met de mannen.
quote:Wiegman rondde in 2016 als derde vrouw in Nederland succesvol de cursus Coach Betaald Voetbal af. Dit seizoen was Wiegman ook actief als assistent-coach bij Jong Sparta in Rotterdam. Zij was de eerste vrouwelijke coach die bij een betaald voetbal organisatie werd aangesteld.![]()
Misschien eerst eens beginnen met een vrouwelijke scheidsrechter? Dan kunnen 'we' alvast aan het idee wennen misschienquote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als vrouwen gewoon les kunnen geven op de middelbare school, coach kunnen zijn van allerlei sportteams, leiding kunnen geven aan een bedrijf. Waarom zouden ze dan niet hoofdcoach van een bvo kunnen zijn?
"niet zo heel intelligente testosteronbommen" lijkt me ongeveer de definitie van een vmbo-klas.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Slechter dan het huidige arbitrageteam kan het haast niet worden. Hoewel, ik herinner me nu ineens een Aziatische scheidsrechter op het WK Vrouwen die volgens mij nog nooit een voetbalwedstrijd had gezien, laat staan gefloten.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Misschien eerst eens beginnen met een vrouwelijke scheidsrechter? Dan kunnen 'we' alvast aan het idee wennen misschien![]()
Zijn er eigenlijk al vrouwelijke stadionspeakers?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Misschien eerst eens beginnen met een vrouwelijke scheidsrechter? Dan kunnen 'we' alvast aan het idee wennen misschien![]()
Dat zullen weer originele spreekkoren worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Misschien eerst eens beginnen met een vrouwelijke scheidsrechter? Dan kunnen 'we' alvast aan het idee wennen misschienOh.![]()
Ja dan zal het wel ergens verder normaal moeten worden dat vrouwen dat gaan volgen, die gaan wel steeds meer voetballen dus dat zal wel in de toekomst meer gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
De opleiding tot coach betaald voetbal is in principe gewoon open voor vrouwen, maar duidelijk is dat er heel weinig op zitten. Ik kwam dit tegen over Sarina Wiegman (coach van Oranje, uiteraard)
[..]Oh.![]()
Ik hoor wel eens een vrouw door de speaker galmen. Maar die staat dan vaak schaars gekleed op de middenstip erbij te dansen. Weet niet of dat hetzelfde is?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk al vrouwelijke stadionspeakers?If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Dat is niet zo raar omdat er ook geen bijna zwarte trainers zijn op het hoogste nivo....quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:00 schreef Caland het volgende:
Beetje net als met keepers
Waarschijnlijk hebben ze er gewoon geen zin in.
Gio en Fraser, seedorf zijn 1 van de weinige in europa......
Ik zie trouwens ook weinig witte trainers die er wat van bakken....
Je heb Guardiola en daarachter ...10 kilometer ofzo daarachter....heb je alleen maar clowns die de media moeten vermaken."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Vrouwen kunnen ook prima moderator op Fok zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
"niet zo heel intelligente testosteronbommen" lijkt me ongeveer de definitie van een vmbo-klas.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nee nee. Dat hoort zo want dat doet grote broer Hakim ook altijd.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 16:52 schreef Caland het volgende:
Moordenaarszoon kijkt er wel een beetje sip bij
Waarom volg ik deze jongens nog?Ajacied.![]()
Ik vraag me elke dag weer af wat Ziyech nou eigenlijk aan het doen is met die filmpjes op Instagramquote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:08 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Nee nee. Dat hoort zo want dat doet grote broer Hakim ook altijd.
[ afbeelding ]
Waarom volg ik deze jongens nog?Slaat nergens op
Oh.![]()
Ik ken wel de duckface maar deze is nieuw voor mequote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:08 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Nee nee. Dat hoort zo want dat doet grote broer Hakim ook altijd.
[ afbeelding ]
Waarom volg ik deze jongens nog?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dit ja, zichzelf filmen terwijl hij alleen maar met zijn arrogante kop in de camera kijkt. Vaak nog met een negermuziekje op de achtergrond.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me elke dag weer af wat Ziyech nou eigenlijk aan het doen is met die filmpjes op InstagramSlaat nergens op
En wij kijken hier naar.Ajacied.![]()
Dat Instagram is eigenlijk ook behoorlijk triestquote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:27 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Dit ja, zichzelf filmen terwijl hij alleen maar met zijn arrogante kop in de camera kijkt. Vaak nog met een negermuziekje op de achtergrond.
En wij kijken hier naar.
Oh.![]()
Nouja, vind het verder wel prima. Alleen die voetballers zijn niet bepaald een aanwinstquote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Instagram is eigenlijk ook behoorlijk triest.
Ajacied.![]()
Die zijn niet de enige aandachtsgeile mensenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:35 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Nouja, vind het verder wel prima. Alleen die voetballers zijn niet bepaald een aanwinst.
Oh.![]()
Ik heb altijd het gevoel dat al die voetballers zichzelf filmen terwijl ze aan het rijden zijn en je dus eigenlijk niks ziet
Zodra moordenaarszoon dat gaat doen kunnen we ons zorgen gaan makenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
je ziet dan toch de voetballer in kwestie ?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 17:37 schreef Caland het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat al die voetballers zichzelf filmen terwijl ze aan het rijden zijn en je dus eigenlijk niks ziet
Zodra moordenaarszoon dat gaat doen kunnen we ons zorgen gaan makenproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Ik heb zo'n idee dat hij bedoelt dat de voetballer in kwestie dan niks ziet omdat hij zichzelf aan het filmen is.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:51 schreef manny het volgende:
[..]
je ziet dan toch de voetballer in kwestie ?
Gokje.Ajacied.![]()
Klopt, maar je ziet gewoon een voetballer die een beetje met zijn hoofd aan het meebewegen is op muziek (en aan het rijden is)quote:Op zaterdag 3 maart 2018 19:51 schreef manny het volgende:
[..]
je ziet dan toch de voetballer in kwestie ?
Praktisch niks dusVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
matige vloggers zijn het inderdaad.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, maar je ziet gewoon een voetballer die een beetje met zijn hoofd aan het meebewegen is op muziek (en aan het rijden is)
Praktisch niks dusproberen is de eerste stap naar falen
Ik zit überhaupt niet te wachten op vlogs, laat staan van voetballers.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hoeveel geluk kan je hebben als PSV zijnde? Niet te geloven
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ze beslissen het gewoon professioneel.quote:Op zondag 4 maart 2018 00:04 schreef FireFox1 het volgende:
Hoeveel geluk kan je hebben als PSV zijnde? Niet te gelovenOh.![]()
De onkunde bij Ajax is vele malen schrijnender dan de mazzel van PSV, lijkt me.quote:Op zondag 4 maart 2018 00:04 schreef FireFox1 het volgende:
Hoeveel geluk kan je hebben als PSV zijnde? Niet te gelovenDit, dus.![]()
Dat is waarquote:Op zondag 4 maart 2018 01:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De onkunde bij Ajax is vele malen schrijnender dan de mazzel van PSV, lijkt me.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dat klopt, en Ajax heeft PSV vorige week zelf in de zetel geholpen. Het is niet anders.quote:Op zondag 4 maart 2018 01:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De onkunde bij Ajax is vele malen schrijnender dan de mazzel van PSV, lijkt me.Oh.![]()
Ajax heeft het al veel eerder laten liggen, niet vorige week.quote:Op zondag 4 maart 2018 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klopt, en Ajax heeft PSV vorige week zelf in de zetel geholpen. Het is niet anders.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Ja maar vorige week was weer een cruciaal punt waar ze de druk op konden zetten, en toen ze puntenverlies hadden geleden dachten ze bij PSV meteen "dit geven we nu echt niet meer weg", zodoende.quote:Op zondag 4 maart 2018 01:50 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ajax heeft het al veel eerder laten liggen, niet vorige week.Oh.![]()
Ajax kan alle komende 4 matches met gemak punten verspelen. Misschien wel beter ook zodat psv Ajax niet de ultieme verneder-match zal worden.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Muah als PSV al kampioen is voordat die wedstrijd is gespeeld moet Ajax zo nog in een erehaag gaan staanquote:Op zondag 4 maart 2018 01:52 schreef RipCity het volgende:
Ajax kan alle komende 4 matches met gemak punten verspelen. Misschien wel beter ook zodat psv Ajax niet de ultieme verneder-match zal worden.
Dat is ook chanantOh.![]()
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op zondag 4 maart 2018 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar vorige week was weer een cruciaal punt waar ze de druk op konden zetten, en toen ze puntenverlies hadden geleden dachten ze bij PSV meteen "dit geven we nu echt niet meer weg", zodoende.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
matchday. 14.30. op naar glorieproberen is de eerste stap naar falen
Laat het ze maar voelen.quote:Op zondag 4 maart 2018 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah als PSV al kampioen is voordat die wedstrijd is gespeeld moet Ajax zo nog in een erehaag gaan staan
Dat is ook chanantDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik ruik angst.quote:Op zondag 4 maart 2018 01:52 schreef RipCity het volgende:
Ajax kan alle komende 4 matches met gemak punten verspelen. Misschien wel beter ook zodat psv Ajax niet de ultieme verneder-match zal worden.![]()
![]()
Het is gewoon lachwekkend dat die ploeg kampioen gaat worden. Ajax heeft een beter team en alsnog weten ze het te verprutsen tegen clubjes als Ado en Utrecht.quote:Op zondag 4 maart 2018 00:04 schreef FireFox1 het volgende:
Hoeveel geluk kan je hebben als PSV zijnde? Niet te geloven![]()
daarom, je moet naar jezelf kijken, zolang je het zelf keer op keer verprutst doet het er ook helemaal niet toe wat PSV doetquote:Op zondag 4 maart 2018 09:03 schreef franske19 het volgende:
[..]
Het is gewoon lachwekkend dat die ploeg kampioen gaat worden. Ajax heeft een beter team en alsnog weten ze het te verprutsen tegen clubjes als Ado en Utrecht.![]()
dat deden ze al in het begin van het seizoen Hans.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:03 schreef franske19 het volgende:
[..]
Het is gewoon lachwekkend dat die ploeg kampioen gaat worden. Ajax heeft een beter team en alsnog weten ze het te verprutsen tegen clubjes als Ado en Utrecht.![]()
zeker maar 5 punten tegen Utrecht en 4 tegen ADO is toch wel veelquote:Op zondag 4 maart 2018 09:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
dat deden ze al in het begin van het seizoen Hans.![]()
quote:Op zondag 4 maart 2018 09:03 schreef franske19 het volgende:
[..]
![]()
Zucht. De slechte start van het seizoen valt makkelijk te verklaren. 9 punten tegen Ado en Utrecht verspelen is gewoon dramatisch.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
dat deden ze al in het begin van het seizoen Hans.![]()
Wat is die makkelijke verklaring?quote:Op zondag 4 maart 2018 09:20 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zucht. De slechte start van het seizoen valt makkelijk te verklaren. 9 punten tegen Ado en Utrecht verspelen is gewoon dramatisch.Dit, dus.![]()
ook al doe je dat dan nog had je nu op 3 ipv 7 punten moeten staanquote:Op zondag 4 maart 2018 09:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nouri. Erg makkelijk om het daar op te schuiven.![]()
Erg makkelijk om te doen alsof zoiets geen invloed heeft.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nouri. Erg makkelijk om het daar op te schuiven.![]()
het seizoen was in mijn optiek al een drama op het moment dat je uit Europa ging.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker maar 5 punten tegen Utrecht en 4 tegen ADO is toch wel veel![]()
Dit dus. Zeker Europees heeft dit invloed gehad en ik denk ook wel de eerste competitiewedstrijden.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:29 schreef franske19 het volgende:
[..]
Erg makkelijk om te doen alsof zoiets geen invloed heeft.![]()
Uit Europa vliegen had ook gewoon met Nouri te maken.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
het seizoen was in mijn optiek al een drama op het moment dat je uit Europa ging.![]()
die lijn is gewoon doorgezet het hele seizoen. Ligt echt niet alleen Nouri.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit dus. Zeker Europees heeft dit invloed gehad en ik denk ook wel de eerste competitiewedstrijden.![]()
Precies. Niet alleen aan Nouri, maar de uitschakeling in Europa wel en de start in de competitie ook.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
die lijn is gewoon doorgezet het hele seizoen. Ligt echt niet alleen Nouri.![]()
quote:Op zondag 4 maart 2018 09:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Uit Europa vliegen had ook gewoon met Nouri te maken.![]()
![]()
![]()
Eerder andersom.quote:
Oranje bedankt voor Sneijder.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Hahaquote:Op zondag 4 maart 2018 09:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Eerder andersom.
Oranje bedankt voor Sneijder.![]()
Klapjosti ben je als je dat niet begrijpt.quote:
8 juli: Nouri zakt in elkaar in een oefenwedstrijd
13 juli: Club krijgt bijzonder slecht nieuws: er is ernstige en blijvende hersenschade geconstateerd bij Nouri
26 juli: Nice - Ajax
2 aug: Ajax - Nice![]()
Tegen Nice speelde Ajax een prima wedstrijd johquote:Op zondag 4 maart 2018 09:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
8 juli: Nouri zakt in elkaar in een oefenwedstrijd
13 juli: Club krijgt bijzonder slecht nieuws: er is ernstige en blijvende hersenschade geconstateerd bij Nouri
26 juli: Nice - Ajax
2 aug: Ajax - Nice![]()
Dat stel ik dan ook nergens. Maar als je constateert dat sinds de winterstop het gat alleen maar groter is geworden en het spel niet beter, dan is het een goedkoop excuus waar je je diep, diep voor moet schamen.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:29 schreef franske19 het volgende:
[..]
Erg makkelijk om te doen alsof zoiets geen invloed heeft.![]()
de organisatie is wel beter geworden sinds Ten Hag en verder heeft het ook weinig zin om met excuses te komen, who cares.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat stel ik dan ook nergens. Maar als je constateert dat sinds de winterstop het gat alleen maar groter is geworden en het spel niet beter, dan is het een goedkoop excuus waar je je diep, diep voor moet schamen.![]()
definieer beter.quote:Op zondag 4 maart 2018 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
de organisatie is wel beter geworden sinds Ten Hag en verder heeft het ook weinig zin om met excuses te komen, who cares.![]()
Organisatie op het veld, of daarbuiten?quote:Op zondag 4 maart 2018 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
de organisatie is wel beter geworden sinds Ten Hag en verder heeft het ook weinig zin om met excuses te komen, who cares.
Bij Ajax vind ik het altijd moeilijk om te bepalen welke van de twee nou het meeste aandacht krijgt.![]()
don't badderquote:Op zondag 4 maart 2018 10:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Organisatie op het veld, of daarbuiten?
Bij Ajax vind ik het altijd moeilijk om te bepalen welke van de twee nou het meeste aandacht krijgt.![]()
Dit.quote:Op zondag 4 maart 2018 01:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De onkunde bij Ajax is vele malen schrijnender dan de mazzel van PSV, lijkt me.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Ik blijf erbij dat Ajax Bosz nooit had moeten laten gaan. Nooit. Nu zie je wat de schade is. Weer een seizoen geen prijs en dat gerommel binnen onze club van die 5de colonne. Ajax onwaardig!quote:Op zondag 4 maart 2018 09:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
het seizoen was in mijn optiek al een drama op het moment dat je uit Europa ging.
Maar goed: Ik verwacht vanmiddag gewoon 3 punten.![]()
Ten Hag zit een beetje tussen twee vuren denk ik, als je in een bestaande situatie binnenrolt kun je ook niet meteen alles aanpakken... Je proeft bijvoorbeeld dat hij met zo'n Veltman worstelt, ik denk dat hij 'm het liefst op de bank zet, maar dan heb je weer een hoop onrust... Ik heb dit seizoen wel afgeschreven, hopelijk maakt hij er in de zomer een kampioensteam vanOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Volgend jaar gaat er geoogst wordenquote:Op zondag 4 maart 2018 11:11 schreef TheVulture het volgende:
Ten Hag zit een beetje tussen twee vuren denk ik, als je in een bestaande situatie binnenrolt kun je ook niet meteen alles aanpakken... Je proeft bijvoorbeeld dat hij met zo'n Veltman worstelt, ik denk dat hij 'm het liefst op de bank zet, maar dan heb je weer een hoop onrust... Ik heb dit seizoen wel afgeschreven, hopelijk maakt hij er in de zomer een kampioensteam van
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
neequote:
dat zeiden we vorig seizoen al"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Dit ja, de Europese duels zijn by far het meest boeiende in een voetbaljaar. Toen was het al uitkijken naar het komend seizoen, als ze er dan weer vroeg uit vliegenquote:Op zondag 4 maart 2018 09:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
het seizoen was in mijn optiek al een drama op het moment dat je uit Europa ging.
Oh.![]()
Dat is geen zekerheid, maar we verwachten wel iets teveel van een coach die halverwege in een bestaande situatie binnen komt met 5 punten achterstand en een concurrent die werkelijk niets laat liggenquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
uiteraard. En dan het aanstellen van Keizer was ook gewoon onhandig.quote:Op zondag 4 maart 2018 11:00 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat Ajax Bosz nooit had moeten laten gaan. Nooit. Nu zie je wat de schade is. Weer een seizoen geen prijs en dat gerommel binnen onze club van die 5de colonne. Ajax onwaardig!
Maar goed: Ik verwacht vanmiddag gewoon 3 punten.![]()
Daarom is dit halfjaar er ook gewoon voor gewenning, intern bij Ajax zullen ze dit seizoen al wel afgeschreven hebben al komen ze extern natuurlijk nog naar buiten dat ze er vol voor gingen.quote:Op zondag 4 maart 2018 12:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is geen zekerheid, maar we verwachten wel iets teveel van een coach die halverwege in een bestaande situatie binnen komt met 5 punten achterstand en een concurrent die werkelijk niets laat liggenOh.![]()
En geen backs halen in de zomer, de komst van Richarlison die niet doorging en waar eigenlijk niemand anders voor kwam, Siem de Jong terughalenquote:Op zondag 4 maart 2018 12:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
uiteraard. En dan het aanstellen van Keizer was ook gewoon onhandig.
Oh.![]()
Siem gaat vandaag weer laten zien waarom hij gehaald isquote:Op zondag 4 maart 2018 12:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En geen backs halen in de zomer, de komst van Richarlison die niet doorging en waar eigenlijk niemand anders voor kwam, Siem de Jong terughalen![]()
kort om ieder jaar hetzelfde liedje.quote:Op zondag 4 maart 2018 12:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En geen backs halen in de zomer, de komst van Richarlison die niet doorging en waar eigenlijk niemand anders voor kwam, Siem de Jong terughalen![]()
Die zal wel weer in de basis spelen jaquote:Op zondag 4 maart 2018 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Siem gaat vandaag weer laten zien waarom hij gehaald is
#FreeCassierraOh.![]()
het is nog wat te vroeg om een oordeel te vellen over Ten Hag maar dit soort beslissingen zijn wat mij betreft niet in zijn voordeelquote:Op zondag 4 maart 2018 12:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zal wel weer in de basis spelen ja
#FreeCassierra![]()
Vrij conservatieve keuze ja.quote:Op zondag 4 maart 2018 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is nog wat te vroeg om een oordeel te vellen over Ten Hag maar dit soort beslissingen zijn wat mij betreft niet in zijn voordeelOh.![]()
is het al eens bij je opgekomen dat hij er niks van kan? Drie trainers die geen vertrouwen hebben in die jongen.quote:Op zondag 4 maart 2018 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is nog wat te vroeg om een oordeel te vellen over Ten Hag maar dit soort beslissingen zijn wat mij betreft niet in zijn voordeel![]()
dan moet je hem ook niet bij de selectie halenquote:Op zondag 4 maart 2018 12:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
is het al eens bij je opgekomen dat hij er niks van kan? Drie trainers die geen vertrouwen hebben in die jongen.![]()
Gewoon verhuren dan inderdaad aan een Eredivisieclub.quote:Op zondag 4 maart 2018 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan moet je hem ook niet bij de selectie halenOh.![]()
Vorige week niets gezien, want lag aan het Egyptische strand.![]()
Maar wat heeft Siem toen goed gedaan zodat hij vandaag wederom in de spits mag staan ten koste van Cassierra?![]()
Op de paal gekopt.quote:Op zondag 4 maart 2018 13:18 schreef PicoMMP het volgende:
Maar wat heeft Siem toen goed gedaan zodat hij vandaag wederom in de spits mag staan ten koste van Cassierra?![]()
Ik was al een bang dat we weer Veltman in het centrum zouden krijgen.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Was gretig op de training.quote:Op zondag 4 maart 2018 13:18 schreef PicoMMP het volgende:
Maar wat heeft Siem toen goed gedaan zodat hij vandaag wederom in de spits mag staan ten koste van Cassierra?Oh.![]()
In de tweede helft was het voorafgaand aan de wissel best aardig. Met Cassiera werd het er niet direct beter op. Het is in ieder geval te hopen dat Dolberg en Huntelaar snel weer fit zijn.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Van mij mag hij vandaag een hattrick maken hoor, maar heb er weinig vertrouwen in.quote:Op zondag 4 maart 2018 13:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
In de tweede helft was het voorafgaand aan de wissel best aardig. Met Cassiera werd het er niet direct beter op. Het is in ieder geval te hopen dat Dolberg en Huntelaar snel weer fit zijn.Oh.![]()
Gaan we weer starten met Siem?
Ten Hag komop zegHoezo niet kiezen voor Cassiera?
Omdat hij zwart is?Ajacied.![]()
Hij zal Siem wel beter vinden als aanspeelpunt ofzo.quote:Op zondag 4 maart 2018 13:36 schreef Liftdeur het volgende:
Omdat hij zwart is?Oh.![]()
Ik zal wel debiel zijn, maar ik vond Siem in de tweede helft vorige week best ok/prima spelen. Paar keer goede kaats met Neres bijv waar bijna uit werd gescoord.
Neemt niet weg dat ik denk ook Cassiera in de spits zou zetten, maar het spel vorige week van Siem vorige week bevestigde dat niet nog meer![]()
Eens. Gebash op De Jong hier is niet gebaseerd op de feiten van vorige week in ieder geval.quote:Op zondag 4 maart 2018 13:42 schreef Mansjester het volgende:
Ik zal wel debiel zijn, maar ik vond Siem in de tweede helft vorige week best ok/prima spelen. Paar keer goede kaats met Neres bijv waar bijna uit werd gescoord.
Neemt niet weg dat ik denk ook Cassiera in de spits zou zetten, maar het spel vorige week van Siem vorige week bevestigde dat niet nog meer![]()
Het mag nu toch wel eindelijk duidelijk zijn dat Cassiera er gewoon niks van kan?quote:Op zondag 4 maart 2018 13:36 schreef Liftdeur het volgende:
Omdat hij zwart is?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zondag 4 maart 2018 13:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal Siem wel beter vinden als aanspeelpunt ofzo.Het aanspeelpuntidee kan ik me in vinden, maar een spits moet gewoon scoren.quote:Op zondag 4 maart 2018 13:42 schreef Mansjester het volgende:
Neemt niet weg dat ik denk ook Cassiera in de spits zou zetten, maar het spel vorige week van Siem vorige week bevestigde dat niet nog meer
Ondanks dat hij er vorige week dichtbij was met die kopbal, zie ik hem vandaag ook gewoon niet scoren.Ajacied.![]()
Minder dan Siem?quote:Op zondag 4 maart 2018 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Het mag nu toch wel eindelijk duidelijk zijn dat Cassiera er gewoon niks van kan?Ajacied.![]()
In de tweede helft was het wel aardig ja, al was de eerste helft een collectieve wanprestatie.quote:Op zondag 4 maart 2018 13:42 schreef Mansjester het volgende:
Neemt niet weg dat ik denk ook Cassiera in de spits zou zetten, maar het spel vorige week van Siem vorige week bevestigde dat niet nog meerVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Blijkbaar wel. Of denk jij dat Ten Hag met opzet een mindere speler in de basis zet dan dat ie voorhanden heeft?quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat idee heb ik met trainers wel vaak jaquote:Op zondag 4 maart 2018 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Of denk jij dat Ten Hag met opzet een mindere speler in de basis zet dan dat ie voorhanden heeft?.
Heb Cassiera bij Jong toch wel leuke dingen zien doen, en wacht al heel lang op een kans.
Waarom zou dit nu niet het moment zijn?Ajacied.![]()
Omdat ie er he-le-maal niks van kanquote:Op zondag 4 maart 2018 13:46 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Dat idee heb ik met trainers wel vaak ja.
Heb Cassiera bij Jong toch wel leuke dingen zien doen, en wacht al heel lang op een kans.
Waarom zou dit nu niet het moment zijn?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja sorry hoor maar als je zelfs in deze periode Siem de Jong of all places boven je moet dulden in de pikorde kunnen we dat toch wel stellen?quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Stel jij nu dat trainers altijd de juiste keuzes maken? Frank de Boer stelde ook altijd Sigthorsson op boven Milik, was die eerste dan ook beter?quote:Op zondag 4 maart 2018 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar als je zelfs in deze periode Siem de Jong of all places boven je moet dulden in de pikorde kunnen we dat toch wel stellen?Oh.![]()
Ik snap jouw idee, Ten Hag ziet ze beide trainen.quote:Op zondag 4 maart 2018 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar als je zelfs in deze periode Siem de Jong of all places boven je moet dulden in de pikorde kunnen we dat toch wel stellen?
Maar komop, geef die jongen een kans. Laat hem op z'n minst even zien dat hij er 90 minuten geen kut van kan in Ajax 1 voordat je fucking Siem weer in de spits gaat zetten.Ajacied.![]()
Jij vind Neres ook een speeltuinvoetballer.quote:Op zondag 4 maart 2018 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar als je zelfs in deze periode Siem de Jong of all places boven je moet dulden in de pikorde kunnen we dat toch wel stellen?
Zo zit iedereen er weleens naast![]()
![]()
Hij krijgt bij 3 trainers al nauwelijks kansen he.quote:Op zondag 4 maart 2018 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stel jij nu dat trainers altijd de juiste keuzes maken? Frank de Boer stelde ook altijd Sigthorsson op boven Milik, was die eerste dan ook beter?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Omdat Dolberg en Huntelaar boven hem in de pikorde staan, wat niet zo gek is. En onder Bosz vorig jaar was vooral Dolberg in een bloedvorm en kon Traoré er ook nog spelen.quote:Op zondag 4 maart 2018 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij krijgt bij 3 trainers al nauwelijks kansen he.Oh.![]()
Siem is niet zo slecht. Hij is een mikpunt onder voetbalkijkers.
Net zoals Veltman is.
Hij kan alleen niet meer brengen wat hij in zijn eerste periode bracht. Hij is fysiek nooit meer in orde gekomen. Zonde, wat ik heb enorm veel sympathie voor hem.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Tuurlijk, enorm belangrijk geweest voor de derde ster, waarvoor we hem nog steeds erg dankbaar zijn.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net zoals Veltman is.
Hij kan alleen niet meer brengen wat hij in zijn eerste periode bracht. Hij is fysiek nooit meer in orde gekomen. Zonde, wat ik heb enorm veel sympathie voor hem.
Maar ben bang dat hij nu niet meer belangrijk gaat zijn.
Hoop dat hij vanmiddag mijn ongelijk gaat bewijzen.Ajacied.![]()
het heeft toch ook niks met de persoon te maken en het is aan hem om te laten zien of hij er nog wat van kanquote:Op zondag 4 maart 2018 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net zoals Veltman is.
Hij kan alleen niet meer brengen wat hij in zijn eerste periode bracht. Hij is fysiek nooit meer in orde gekomen. Zonde, wat ik heb enorm veel sympathie voor hem.![]()
57 schoten op doel, 1 goal
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ajaxquote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Siem voegt er weer een gemiste poging aan toe.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Beetje Football Manager statistieken dit.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ze hadden beter de spits van Az of Nac kunnen halen..quote:Op zondag 4 maart 2018 14:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Siem voegt er weer een gemiste poging aan toe.![]()
Doelde meer op dat hij Siem laat spelen omdat hij ervaring heeft in een titelracequote:Op zondag 4 maart 2018 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoog in de concentratie lekker ageren
Hoe kan je zoiets zeggen na vorige week![]()
![]()
Dat je er uberhaupt naar kan luisteren. Vreselijk spraakgebrek heeft die man.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Echtquote:Op zondag 4 maart 2018 14:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Doelde meer op dat hij Siem laat spelen omdat hij ervaring heeft in een titelrace
Hoe kan je zoiets zeggen na vorige week? Dat heb ik even gemist.
Altijd als Ten Hag aan het woord is ga ik even pissen want dat geluid vind ik fijner.Ajacied.![]()
Ik word ook een beetje moe van het gebrek aan creativiteit bij Van de Beek. Is op zo'n aanvallende middenveld positie echt wel nodig.![]()
Doet die goedDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Boeiend, seizoen was toch al klaar.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
TussenjaartjeDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat is ditquote:Op zondag 4 maart 2018 14:49 schreef RicardoGallego het volgende:
Pleur die dikke de Ligt eens terug naar het Jupiler elftal![]()
Afgunstquote:Op zondag 4 maart 2018 14:49 schreef RicardoGallego het volgende:
Pleur die dikke de Ligt eens terug naar het Jupiler elftal![]()
![]()
Ik moet maar een nieuwe pc kopen om FM te kopen en spelen.
En dan Ziyech op de tribune zetten
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Het cognitief beperkte broertje van Klaas.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ziyech ook nog steeds met kansloos vaak balverliesAs long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Neequote:Op zondag 4 maart 2018 14:55 schreef Syntix het volgende:
Zou Siem in positieve zin opvallen als hij met een hoofdklasser zou meedoen?Ajacied.![]()
In 1924 wel.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:55 schreef Syntix het volgende:
Zou Siem in positieve zin opvallen als hij met een hoofdklasser zou meedoen?
Ziyech, mooi schot weer
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Het lijkt ook niet uit te maken hoe veel tijd Ziyech heeft om op doel te schieten, hij gaat toch wel over![]()
Ziyech schiet, verzorging nodig op de tweede ring.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat vak achter het doel kunnen ze beter preventief elke week leeg houden.quote:Op zondag 4 maart 2018 14:58 schreef Monolith het volgende:
Ziyech schiet, verzorging nodig op de tweede ring.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Je ziet wel weer waar die statistiek over schoten en goals vandaan komt. Nul gevaar, maar wel weer 10 'doelpogingen'.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het gaat steeds beter want we hebben meer passesquote:Op zondag 4 maart 2018 15:06 schreef Monolith het volgende:
Je ziet wel weer waar die statistiek over schoten en goals vandaan komt. Nul gevaar, maar wel weer 10 'doelpogingen'.![]()
Jij vond de kansen van De Ligt en Veltman niet gevaarlijk?quote:Op zondag 4 maart 2018 15:06 schreef Monolith het volgende:
Je ziet wel weer waar die statistiek over schoten en goals vandaan komt. Nul gevaar, maar wel weer 10 'doelpogingen'.
Niet dat Ajax lekker staat te ballen natuurlijkMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik wou dat ik niet kon kijken, laat ik het zo zeggenquote:Op zondag 4 maart 2018 15:09 schreef DaveDave09 het volgende:
Kan niet kijken, is het weer fc oogaids on tour?![]()
Ja, wees blij dat je niet kan kijken.quote:Op zondag 4 maart 2018 15:09 schreef DaveDave09 het volgende:
Kan niet kijken, is het weer fc oogaids on tour?
Er gaat weer heel veel mis.
Ajacied.![]()
Klein wonder dat het nog 1-0 staat voor Vitesse. Ook gezien Kuipersje een 100% pingel over het hoofd zag.quote:Op zondag 4 maart 2018 15:09 schreef DaveDave09 het volgende:
Kan niet kijken, is het weer fc oogaids on tour?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Slechste wedstrijd van 2018 tot nu toe, alles gaat foutIf I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
De bezetting in de zestien is ook steeds hondsberoerd.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Helemaal niets in Amsterdam galmt alweer door 't stadion. Die gaan we nog vaker horen jongensCuz I'm Mr. Brightside![]()
Bijna mooie assistDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ben je er nog niet aan gewend dat we elke keer voor schut worden gezet dan?quote:Op zondag 4 maart 2018 15:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Helemaal niets in Amsterdam galmt alweer door 't stadion. Die gaan we nog vaker horen jongens![]()
Dan kijk je de hele week alweer uit naar een potje voetbal kijken is het uiteindelijk nog erger dan dat je het voorgesteld hebt.Ajacied.![]()
Dit krijg je ervan als je een trainer aanstelt die tegen zijn natuur in 433 moet spelen. Wat een verrassing zeg, wie had dit kunnen voorspellen.![]()
Wat slecht pover voetbal wedstrijd weer van Ajax.. rommel voetbal. Siem de Jong totaal onzichtbaar zoals gewoonlijk. Snap überhaupt niet waarom hij nog in de spits wordt gezet.
![]()
Geen paniek in de zomer Labyad erbij en dan komt alles goed.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Ze moeten hem gewoon vrij laten en 4-4-2 laten spelen.quote:Op zondag 4 maart 2018 15:17 schreef TheJanitor het volgende:
Dit krijg je ervan als je een trainer aanstelt die tegen zijn natuur in 433 moet spelen. Wat een verrassing zeg, wie had dit kunnen voorspellen.
Fuck dat 4-3-3.![]()
Lekkere pot mannen.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
Ik denk ook niet dat hem 4-3-3 opgedrongen wordtquote:Op zondag 4 maart 2018 15:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ze moeten hem gewoon vrij laten en 4-4-2 laten spelen.
Fuck dat 4-3-3.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Afronden ? We hebben geen kans gehad man, positiespel is ook om te janken, we zijn weer terug bij af, dat is een ding wat zeker is.quote:Op zondag 4 maart 2018 15:05 schreef Heeinz het volgende:
Misschien een keer trainen op afronden, tering wat een baggerMMA is not a crime !![]()
Kan je de club ook beter een andere naam geven, want dan is het Ajax niet meer.quote:Op zondag 4 maart 2018 15:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ze moeten hem gewoon vrij laten en 4-4-2 laten spelen.
Fuck dat 4-3-3.![]()
Heb er eigenlijk ook wel spijt van dat ik kaartjes geb aangeschaft voor Ajax - AZ eind april. Kan ook wel eens een erg naar middagje worden.
Ajacied.![]()
http://www.goal.com/nl/ni(...)y8k8q3u1997i2eclbdy0
Sinds de komst van Ten Hag geen pepernoot meer geraakt
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Jij vindt ze de afgelopen wedstrijden wel lekker op dreef?quote:Op zondag 4 maart 2018 15:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een grappige postDit, dus.![]()
Heeft meer met de coach te maken, want voorheen konden ze het wel.quote:Op zondag 4 maart 2018 15:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij vindt ze de afgelopen wedstrijden wel lekker op dreef?![]()
Jol speelde ook 4-4-2 met Ajax en dat was best leuk om te zien, de formatie maakt ook niet heel veel uit. Gaat om je intentiesquote:Op zondag 4 maart 2018 15:21 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Kan je de club ook beter een andere naam geven, want dan is het Ajax niet meer.
Oh.![]()
Gaat vervolgens naar psv en wordt kampioen.quote:Op zondag 4 maart 2018 15:19 schreef coronatus het volgende:
Ten Hag gaat dit seizoen denk niet overleven.. Past niet bij Ajax zo te zien.![]()
Neehoor, ik zeg dat ik niet vind dat alledrie die spelers Ajax onwaardig zijnquote:Op zondag 4 maart 2018 15:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij vindt ze de afgelopen wedstrijden wel lekker op dreef?
Dat jij een compleet andere conclusie trekt op basis van mijn post moet je zelf weten
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sowieso zegt de formatie steeds minder tegenwoordigquote:Op zondag 4 maart 2018 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jol speelde ook 4-4-2 met Ajax en dat was best leuk om te zien, de formatie maakt ook niet heel veel uit. Gaat om je intentiesMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
dar kwam vooral door suarez.quote:Op zondag 4 maart 2018 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jol speelde ook 4-4-2 met Ajax en dat was best leuk om te zien, de formatie maakt ook niet heel veel uit. Gaat om je intenties
Forum Opties Forumhop: Hop naar: