Ze moeten die Yernaz laten vallen joh. Dat is de grootste mafkees in heel dat clubjequote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de Whatsapp-groep, die het grootste deel van de tijd ’polariserende politici’ wordt genoemd, wordt met linkse en rechtse jongeren fel gediscussieerd. Ramautarsing laat daarbij het achterste van zijn tong zien. Zo steunt hij het betoog dat homo-rechten de samenleving dommer zouden hebben gemaakt. „Dat is gebaseerd op de notie dat homo’s relatief hoger IQ hebben en op moment dat zij zich niet voortplanten de hele samenleving daar dus „dommer van wordt.” Geen haat gewoon feiten”, appt hij naar zijn discussie-groep.
Grappig?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze moeten die Yernaz laten vallen joh. Dat is de grootste mafkees in heel dat clubje
Zonder hem wordt het misschien nog wat. Zelfs ik vind Thierry soms nog grappig, maar die Yernaz, man man man, die is echt niet goed. Dat ziet elk gezond mens
RTquote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:18 schreef onlogisch het volgende:
Heb ik iets gemist? Komt Hans niet meer aan tafel?
jij lultquote:
klopt ja. Ligt aan de huidskleur.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze moeten die Yernaz laten vallen joh. Dat is de grootste mafkees in heel dat clubje
Zonder hem wordt het misschien nog wat. Zelfs ik vind Thierry soms nog grappig, maar die Yernaz, man man man, die is echt niet goed. Dat ziet elk gezond mens
Lekker 0 punten scoren terwijl een vent met een pruik wintquote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:19 schreef Ties02 het volgende:
Meest cliché rock en rol nummertje wat je kan bedenken
Wat een tering meuk
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |