quote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:11 schreef Guanabana het volgende:
Ik zeg tegen mijn vriend dat ik alvast ga zuipen, en dat ik zenuawchtig ben.
'Maar schat, het is maar een liedje!'
Hij snapt er niks van, NIKS!
Zeg dat het de kwartfinale van de champion's league is of zo.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:11 schreef Guanabana het volgende:
Hij is geen voetbalkijkert dus dat zal niet veel indruk maken.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Zeg dat het de kwartfinale van de champion's league is of zo.
Ik zie je zo zittenquote:
Zeg dat het de 10km schaatsen van Sven is, en dat we met een foute wissel liedje 3 krijgen.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hij is geen voetbalkijkert dus dat zal niet veel indruk maken.
Why ai ai aiquote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:13 schreef Em31 het volgende:
Carlo Boszhard geeft vanavond zijn mening over het nummer bij RTL Late Night en daar zit Jan Dulles ook bij.
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zeg dat het de 10km schaatsen van Sven is, en dat we met een foute wissel liedje 3 krijgen.
Thanks, het lag op het puntje van mijn tong maar kon er niet op komenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 15:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je vergeet nog zijn stopwoordje: "eigenzinnig".
Gaat of moet? Ik heb 'gaat' gestemd.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:15 schreef richolio het volgende:
Poll: Welk nummer van Waylon gaat naar het ESF
• 1
• 2
• 3
• 4
• 5
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Die zelf allerlaatste van de halve finales werd.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:13 schreef Em31 het volgende:
Carlo Boszhard geeft vanavond zijn mening over het nummer bij RTL Late Night en daar zit Jan Dulles ook bij.
quote:
quote:
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
Aan de kenners hier; heeft Carlo vaak een zinvolle bijdrage in een programma geleverd?
Neequote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
Aan de kenners hier; heeft Carlo vaak een zinvolle bijdrage in een programma geleverd?
Dan wordt het "The world can Weightwatchen"quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:47 schreef Dave het volgende:
Of we zetten Waylon op een loopband. Hoe uniek zou dat zijn!
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:11 schreef Guanabana het volgende:
OMG hello twinquote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:20 schreef richolio het volgende:
En nu vind ik het nog spannend ook, terwijl ik normaal nooit zo geef om dit soort dingen
Ok, met Portugal vorig jaar was ik wel echt fan
Ehhm, jij geeft normaal nooit zoveel om het ESF?quote:
Ik gok dan toch dat het lied 2 wordt. Lied 2 kan redelijk worden teruggebracht naar 3 minuten voor een ESF-versie, de gitaar op de cover van zijn album. Daarnaast zei Waylon voor de winst te gaan met een uitgesproken keuze. Ik denk dan toch dat hij nu een ander, ruiger geluid wil laten horen dan CATS. Dat moet gewoon.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:15 schreef richolio het volgende:
Poll: Welk nummer van Waylon gaat naar het ESF
• 1
• 2
• 3
• 4
• 5
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Jaja, en ik heb opeens zo’n gevoel dat Nederland naar de halve finale gaat!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Zeg dat het de kwartfinale van de champion's league is of zo.
Je weet precies wat ie gaat zeggen.quote:
JA NEE JA NEE WAT DE REST BETREFT DANquote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ehhm, jij geeft normaal nooit zoveel om het ESF?
😡😡😡😡😡quote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zeg dat het de 10km schaatsen van Sven is, en dat we met een foute wissel liedje 3 krijgen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:02 schreef KoningPils het volgende:
Waylon the world can wait
[ afbeelding ]
Snap ook niet waarom hij deskundige zou zijn. Alleen omdat hij een musicalhomo is? Of liefhebber? Want dan kan je iedereen daar wel neerzetten.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik neem aan dat hij vanavond op de bank slaapt?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:11 schreef Guanabana het volgende:
Homo is genoeg hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom hij deskundige zou zijn. Alleen omdat hij een musicalhomo is? Of liefhebber? Want dan kan je iedereen daar wel neerzetten.
Telekids misschienquote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
Zou zomaar kunnen!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij vanavond op de bank slaapt?
Daarom was er gisteren bij dwdd ook al zo'n wijsGeerquote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Daarom heb ik er ook zo veel verstand van.
Portugal had dit jaar dus gewoon weer kunnen winnen als deze meneer zich niet had teruggetrokkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Duh, Rabbering staat nu niet bekend om zijn muzieksmaakquote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:36 schreef Cee het volgende:
Op radio 2 nu stukje op het nieuws over dat het vanavond bekend wordt, ‘twee nummers zouden de meeste kans maken’ en natuurlijk gaat het over 2 en 5. Paul Rabbering kraakt beide fragmenten half af :’)
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Portugal had dit jaar dus gewoon weer kunnen winnen als deze meneer zich niet had teruggetrokkenHad jij die al gehoord?
Dat is wel weer een mooi nummer inderdaad, zonde. Waarom had hij zich teruggetrokken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Plagiaatrellen, nummer leek heel erg op van een pastoorquote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat is wel weer een mooi nummer inderdaad, zonde. Waarom had hij zich teruggetrokken?
Carlo vindt het niks want die houdt alleen van Disney balladsquote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:13 schreef Em31 het volgende:
Ohquote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:42 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Plagiaatrellen, nummer leek heel erg op van een pastoor
Z'n melodie leek nogal op een heeeel oud kerkelijk nummer van een pastoor. Maar deze deelnemer werd pas twintig jaar later geboren en is nog nooit in een kerk geweest. Het zijn ook vrij simpele akkoorden dus die zijn dan idd vast al eens gebruikt. Eeuwig zonde. Hij zei ook nooit z'n carrière op te spel te zetten voor zoiets doms. Maar teruggetrokken omdat voor hem de lol er wel af was. Van de organisatie had ie wel gewoon de finale mogen doen en behoorlijk grote kans dat ie gewonnen had. Zonde zonde.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat is wel weer een mooi nummer inderdaad, zonde. Waarom had hij zich teruggetrokken?
Ja zowiezo dat hij outlaw niks vind, net als Jantje Smit.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Carlo vindt het niks want die houdt alleen van Disney ballads
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Portugal had dit jaar dus gewoon weer kunnen winnen als deze meneer zich niet had teruggetrokkenHad jij die al gehoord?
Ik heb dit nummer de hele dag in mijn hoofd, prachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life can be a bitch, so like it..
Ben je Lalalalalallaaasagna aan het maken?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:55 schreef Guanabana het volgende:
Oh man, ik ben zo hyper. Ik heb onder het koken luidkeels De Troubadour staan zingen. Nee ik weet niet waarom die.
Ja 2 is gewoon de allerbeste optiequote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:55 schreef Em31 het volgende:
Als je de buitenlandse reacties ziet is het toch wel echt de grote meerderheid die voor Outlaw in Em gaat. Tenminste, ik zie minder vaak de 2 of 5 reacties langskomen zoals bij veel Nederlanders.
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben je Lalalalalallaaasagna aan het maken?
Heb je zijn (echte) tweelingbroer al gezienquote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:48 schreef ato het volgende:
[..]
Ik heb dit nummer de hele dag in mijn hoofd, prachtig.
En dan nog wel 3 kwartier hoorquote:
Ziet die er ook ongeveer uit zoals hij?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je zijn (echte) tweelingbroer al gezien
Nee hoezo?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je zijn (echte) tweelingbroer al gezien
Denk dat ze het vandaag juist vroeg gaan brengen, is toch wel het hoofd onderwerp van vanavondquote:Op vrijdag 2 maart 2018 18:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En dan nog wel 3 kwartier hoor
Neuh, 19:35-19:47 gok ikquote:Op vrijdag 2 maart 2018 18:02 schreef Martijnnnpp het volgende:
[..]
Denk dat ze het vandaag juist vroeg gaan brengen, is toch wel het hoofd onderwerp van vanavond
Jullie kunnen dubbel daten!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 18:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ziet die er ook ongeveer uit zoals hij?
Ik vind dat Jan Rot wel weer eens een inzending mag schrijven ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 18:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jullie kunnen dubbel daten!
En nu heb ik ‘Email to Berlin’ in mijn hoofd zitten en nu is het mijn eigen schuld ook nog eens
stond destijds ook in de top 40quote:Op vrijdag 2 maart 2018 18:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh help email to Berlin staat op Spotify
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 18:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ziet die er ook ongeveer uit zoals hij?
Oh halloquote:
Als je die boterkarnende jopen van Polen een paar jaar geleden nu ook erin gooit, is het je vergeven.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 18:07 schreef Greys het volgende:
Ohhh sorry voor offtopic hier hoor jongensIk hou al op. Maar tis hier zo gezellig.
Ok. Geen verkeerd hoofd.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 18:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als je die boterkarnende jopen van Polen een paar jaar geleden nu ook erin gooit, is het je vergeven.
Mooie show was dat wel jaquote:Op vrijdag 2 maart 2018 18:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als je die boterkarnende jopen van Polen een paar jaar geleden nu ook erin gooit, is het je vergeven.
Ik neem aan kwart voor acht? Gekte jongens, 2,5 maand van tevoren, nu al, ik hou ervan!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 18:10 schreef Mani89 het volgende:
Nog steeds niks gelekt? Moeten we echt tot 7 uur wachten? Verdomme.
Dat moet niet zo lastig zijn deze dagenquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben je Lalalalalallaaasagna aan het maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |