dan kan ik alsnog een prima gesprek met iemand hebben hoor, daarvoor hoef ik geen seksuele aantrekkingskracht te hebben.quote:Op maandag 5 maart 2018 11:22 schreef Cue_ het volgende:
Dan heb je afgesproken, loop je naar je date toe, je groet, je weet op dat moment al dat het hem niet gaat worden (stem/uiterlijk/houding/whatever)
Kom je erachter dat ze zowel voorgerecht als nagerecht wil, plus kop koffie (en natuurlijk gewoon hoofdgerecht)
Zit je er toch eventjes aan vast![]()
Dan dat liever als tweede date
Maar da's allemaal zo verquote:Op maandag 5 maart 2018 08:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vaker naar een grote stad gaan dus en dan swipen.
Dat snap ik, maar met sommigen zit ik er ook niet op te wachten om 2 uur mee aan tafel te zitten zeg maarquote:Op maandag 5 maart 2018 14:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
dan kan ik alsnog een prima gesprek met iemand hebben hoor, daarvoor hoef ik geen seksuele aantrekkingskracht te hebben.
Dat kan, het kan ook zijn dat je iemand treft waar anderhalf uur lang geen boeiend woord uit komt. Dan duurt zo'n maaltijd erg langquote:Op maandag 5 maart 2018 14:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan kan ik alsnog een prima gesprek met iemand hebben hoor, daarvoor hoef ik geen seksuele aantrekkingskracht te hebben.
Eens moet de eerste keer zijn tochquote:Op maandag 5 maart 2018 14:32 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Goh, dit hebben we echt niet eerder gehoord van je
Valt toch wel mee? Tenminste, als je auto het doetquote:
Ze doen het allebeiquote:Op maandag 5 maart 2018 14:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Tenminste, als je auto het doet
Als je haar een keertje belt van te voren weet je toch of je gezellig kan praten of niet?quote:Op maandag 5 maart 2018 14:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat kan, het kan ook zijn dat je iemand treft waar anderhalf uur lang geen boeiend woord uit komt. Dan duurt zo'n maaltijd erg lang
Ik heb liever geen auto maar wel keuze in pussy dan 2 auto's en hopen op een pity-fuck van iemand uit een of andere SCquote:
Ja maar hoe kom ik dan bij de pussy?quote:Op maandag 5 maart 2018 14:44 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik heb liever geen auto maar wel keuze uit pussy dan 2 auto's en hopen op een pity-fuck van iemand uit een of andere SC
Zorgen dat de dames naar jou toe komen?quote:Op maandag 5 maart 2018 14:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar hoe kom ik dan bij de pussy?Met OV duurt een halve eeuw
Doen ze nooit als er binnen 5 km al 500 matches zijnquote:Op maandag 5 maart 2018 14:52 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Zorgen dat de dames naar jou toe komen?
Mijn ervaring is andersquote:Op maandag 5 maart 2018 14:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doen ze nooit als er binnen 5 km al 500 matches zijn
Dat is idd een optie ja. Alleen chatten en dan afspreken in een restaurant is sindsdien iig een enorme nogoquote:Op maandag 5 maart 2018 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
Als je haar een keertje belt van te voren weet je toch of je gezellig kan praten of niet?
Ik ben net langs een hele rits oudere vrouwen met kind geswiped en de likes zijn opquote:Op maandag 5 maart 2018 15:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dan moet je vanaf nu alles liken dan weet je wie t zijn
Als dat het enige is wat jou naar rechts swiped is dat wel soort van teken.quote:
Ow is dat het?quote:Op maandag 5 maart 2018 15:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als dat het enige is wat jou naar rechts swiped is dat wel soort van teken.
In je hoofd kan je wel Primera division spelen maar daadwerkelijk speel je misschien wel 4e klasse zondag...
Je bent zelf begin 40, kalend, 1.75 lang, woont in the middle of nowhere, speelt met Lego in je vrije tijd en al jaren single.quote:
Was ik maar zoals jijquote:Op maandag 5 maart 2018 15:43 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Je bent zelf begin 40, kalend, 1.75 lang, woont in the middle of nowhere, speelt met Lego in je vrije tijd en al jaren single.
Als je dan gaat mikken op meiden van max. 24 jaar die ook nog eens dezelfde muzieksmaak moeten hebben () gaat het niet werken nee.
De reden van mij is ook niet omdat ik dan bang ben dat ik die persoon niet mag. Zo’n stijve restaurant setting is sowieso.. ik hou wel van lekker eten. Maar het is niet dat ik YAY denk.quote:Op maandag 5 maart 2018 14:54 schreef Spirit82 het volgende:
Jeetje wat maken jullie het je allemaal moeilijk zeg... Je weet toch wel als je met iemand een poosje (lang of kort) hebt geappt of gebeld of je het een etentje kunt uithouden met elkaar, ook wanneer aantrekkingskracht ontbreekt? Ik heb superleuke dates gehad waar geen aantrekkingskracht was, maar wel een ontzettend leuke date waar ik nog met veel plezier op terugkijk. Heb er zelfs vriendschappen aan over gehouden.
En wat betalen betreft, ik mag nooit betalen! Bied het altijd aan, maar wordt altijd afgeslagen en stiekem is dat natuurlijk hartstikke leuk. Is ook een teken dat je het waard bent voor die man, denk ik dan.
Hier gaat alles trouwens nog steeds helemaal leuk en fijn en goed met mijn dateHeb hem inmiddels al aan mijn ouders voorgesteld
Mijn profiel is al door een 5-koppig keuringscomissie gekomenquote:Op maandag 5 maart 2018 16:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Faxie zijn probleem is niet de locatie
Geen idee hoor. Maar ik krijg ook best wat single moms als match... Sommigen geef je n kans en sommige niet zozeer. Maar t is vaak wel een praatje waard en dan mom je er snel genoeg achter of het wat is.quote:
De beschrijving komt van Weiss.... wat denk je zelf?quote:Op maandag 5 maart 2018 16:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Geen idee hoor. Maar ik krijg ook best wat single moms als match... Sommigen geef je n kans en sommige niet zozeer. Maar t is vaak wel een praatje waard en dan mom je er snel genoeg achter of het wat is.
Als de beschrijving over jou hierboven klopt dan zou ik mn best maar doen te wennen aan het idee dat je geen modellen date.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |