SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Twee dagen geleden was heet nog heel rustig in de nachtquote:Op donderdag 1 maart 2018 06:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaan ze allemaal punten proberen te pakken in de 1e nacht
klopt. Maar dit is altijd aan het begin van de maand.quote:Op donderdag 1 maart 2018 06:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Twee dagen geleden was heet nog heel rustig in de nacht
absoluut, dit is de enige sc waar ik in zit,quote:Op donderdag 1 maart 2018 06:45 schreef -sabine- het volgende:
Ik hou van afwisseling en echtheid en geouwehoer.
In SC is vaak een kliek waar je lastig tussenkomt.
twee koffie per dagquote:Op donderdag 1 maart 2018 06:46 schreef -sabine- het volgende:
Hoeveel bakken op een dag?
Ik vijf per week
3 per dag ongeveer. Niet meer dan dat, vaak zelfs 2.quote:Op donderdag 1 maart 2018 06:46 schreef -sabine- het volgende:
Hoeveel bakken op een dag?
Ik vijf per week
Enige lelijke is dat geouwehoer op de man af, het uitlokken, maar dan scrol ik vrolijk. Maar zelfs dat hoort erbij.quote:Op donderdag 1 maart 2018 06:46 schreef aloa het volgende:
[..]
absoluut, dit is de enige sc waar ik in zit,
Er zijn een aantal die dat bewust doen om mensen weg te jagen...quote:Op donderdag 1 maart 2018 06:47 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Enige lelijke is dat geouwehoer op de man af, het uitlokken, maar dan scrol ik vrolijk. Maar zelfs dat hoort erbij.
Vannacht was koud.quote:
waarom niet?quote:Op donderdag 1 maart 2018 06:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan niet meer uitslapen man
geen idee. Lukt gewoon niet meer. Wordt al jaren wakker rond half 5.quote:
Ik wordt heel vaak wakker, maar meestal slaap ik dan wel weer verder.quote:Op donderdag 1 maart 2018 07:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
geen idee. Lukt gewoon niet meer. Wordt al jaren wakker rond half 5.
Beter.quote:Op donderdag 1 maart 2018 07:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wordt heel vaak wakker, maar meestal slaap ik dan wel weer verder.
Gelukkig hoef ik daar niet heenquote:Op donderdag 1 maart 2018 07:14 schreef aloa het volgende:
Utrechtsebaan dicht na gesprongen waterleiding en ijsvorming
De Utrechtsebaan (A12) in Den Haag is in beide richtingen afgesloten omdat een waterleiding is gesprongen. ,,Het water komt met bakken naar beneden vanaf de viaducten'', aldus Rijkswaterstaat.
Binnenlandredactie 01-03-18, 06:50
Volgens de overheidsinstantie gaat het om een lekkage in een gebouw boven de weg. ,,Het is min 8 graden, op de weg liggen water en ijs en er hangen ijspegels.''
Hoe lang de afsluiting gaat duren kon de woordvoerder niet zeggen. Het verkeer kan omrijden via de Sijtwendetunnel (N14) in Leidschendam-Voorburg.
zal een flinke ijsbaan wordenquote:Op donderdag 1 maart 2018 07:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik daar niet heen
ik nietquote:Op donderdag 1 maart 2018 08:45 schreef murp het volgende:
[..]
/care, jullie hebben toch niets met ONZ
ik ga voorwaarden stellen!quote:Op donderdag 1 maart 2018 08:46 schreef aloa het volgende:
[..]
ik niet![]()
Dit is het enige topic waar ik in post in onzin
quote:Op donderdag 1 maart 2018 08:50 schreef murp het volgende:
[..]
ik ga voorwaarden stellen!
1 post hier. Dan ook een post elders in ONZ
quote:Op donderdag 1 maart 2018 08:50 schreef murp het volgende:
[..]
ik ga voorwaarden stellen!
1 post hier. Dan ook een post elders in ONZ
hup hup, geld ook voor jouquote:Op donderdag 1 maart 2018 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel goede regel van je trouwens
sterktequote:Op donderdag 1 maart 2018 09:50 schreef tailfox het volgende:
post in deze reeks betekend ook 1 post elders in ONZ. Ik hou u in de gaten...
nu ben je niet meer welkom hier. Tot ziens!quote:Op donderdag 1 maart 2018 09:51 schreef sp3c het volgende:
ik post zelden in ONZ buiten dit topic, nou en?
niet zo veel hoorquote:Op donderdag 1 maart 2018 09:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik post regelmatig in onz buiten dit topic
idd!!quote:Op donderdag 1 maart 2018 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nu ben je niet meer welkom hier. Tot ziens!
eigenlijk welquote:Op donderdag 1 maart 2018 10:27 schreef bondage het volgende:
Moeten jullie trouwens de TT en OP niet updaten? Februari is immers alweer voorbij.
dat doe ik al voor mezelfquote:Op donderdag 1 maart 2018 11:49 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
jullie moeten geld verdienen voor mij hup hup
Op Fok! forumquote:Op donderdag 1 maart 2018 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat doe ik al voor mezelf
Voor een kwartiertje mag dat bestquote:Op donderdag 1 maart 2018 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb zat tijd naast mijn werk om hier rond te hangen idd
Wacht je op de bus?quote:Op donderdag 1 maart 2018 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan ook rustig 8 uur lang hier zitten
Zie alleen maar tettenquote:Op donderdag 1 maart 2018 12:01 schreef tailfox het volgende:
is urp een lelijke vent of een mooie vrouw?
Maar als het volgens jou een man is, hoe verklaar je dan dat hij zegt lesbisch te zijn?quote:Op donderdag 1 maart 2018 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben er nog niet helemaal over uit
Ja, ik ben ook lesbischquote:Op donderdag 1 maart 2018 12:02 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Maar als het volgens jou een man is, hoe verklaar je dan dat hij zegt lesbisch te zijn?
Heb je een lul in je broek?quote:Op donderdag 1 maart 2018 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ene dag wel, andere dag niet.
nee dat dan weer niet.quote:Op donderdag 1 maart 2018 12:08 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Aha dus je voelt je zowel man als vrouw
ik zelf niet iigquote:Op donderdag 1 maart 2018 12:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Haags in een jurk? Zie je het al voor je?
Ja maar ik vind het niet raar hoor, vrouwenkleding is niet alleen voor vrouwenquote:Op donderdag 1 maart 2018 12:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Haags in een jurk? Zie je het al voor je?
Net als mannenkleding niet alleen voor mannen is... Veel vrouwen vinden mannenkleding blijkbaar wat fijner zitten en ik kijk dan ook niet meer vreemd op als een vriendin iets uit mijn kledingkast graait...quote:Op donderdag 1 maart 2018 12:20 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het niet raar hoor, vrouwenkleding is niet alleen voor vrouwen
quote:Op donderdag 1 maart 2018 12:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Net als mannenkleding niet alleen voor mannen is... Veel vrouwen vinden mannenkleding blijkbaar wat fijner zitten en ik kijk dan ook niet meer vreemd op als een vriendin iets uit mijn kledingkast graait...
Ik vind het gewoon beetje raar om te denken dat Haags een jurk aan heeft, vind dat niet zo bij hem passen eigenlijk.
Nee, niet echt. Heb wel al vreemdere dingen gezien die me weinig doen.quote:Op donderdag 1 maart 2018 12:25 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Als je denkt aan Haags met een jurk aan moet je dan cringen?
het overgrote deel van de mannenkleding is dan ook nauwelijks mannelijk te noemenquote:Op donderdag 1 maart 2018 12:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Net als mannenkleding niet alleen voor mannen is... Veel vrouwen vinden mannenkleding blijkbaar wat fijner zitten en ik kijk dan ook niet meer vreemd op als een vriendin iets uit mijn kledingkast graait...
Ik vind het gewoon beetje raar om te denken dat Haags een jurk aan heeft, vind dat niet zo bij hem passen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |