abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_177510851

Naam: Football Club Twente
Bijnamen: De Tukkers, The Reds
Opgericht: 1 juli 1965 (fusie tussen SC Enschede en Enschedese Boys)
Plaats: Enschede
Stadion: De Grolsch Veste
Complex: FC Twente-trainingscentrum te Hengelo (OV)
Capaciteit: 30.205
Voorzitter: -
Technisch Directeur: Jan van Halst
Algemeen Directeur: -
Commerciëel Directeur: Jan van Halst
Trainer/Coach: Gertjan Verbeek
Topscorer: Blaise Nkufo (114)
Hoofdsponsor: Pure Energie
Begroting: ¤ 36 miljoen (2015-2016)
Competitie: Eredivisie

quote:
FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.

Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
http://www.fctwente.net/
http://www.vakp.nl
http://www.fctwente.nl
http://www.thuisbijfctwente.nl
http://www.twentefans.nl
http://www.fctwente.tv
http://www.twenteinsite.nl

Selectie 2017/2018:

Keepers:
1 Brondeel, Jorn (BEL)
13 Hengelman, Nick (NED)
16 Drommel, Joël (NED)

Verdedigers:
2 Ter Avest, Hidde (NED)
3 Lam, Thomas (NED)
4 Hooiveld, Jos (NED)
5 Thesker, Stefan (DUI)
6 Trajkovski, Dejan (SLV)
15 Cuevas, Cristián (CHI)
25 Bijen, Peet (NED)
28 Van der Lely, Jeroen (NED)

Middenvelders:
10 Vučkić, Haris (SLV)
11 Laukart, Alexander (DUI)
19 Jensen, Frederik (FIN)
21 Holla, Danny (NED)
23 Van der Heyden, Jelle (NED)

Aanvallers:
7 Gjorgjev, Nikola (MAC)
8 Assaidi, Ouassama (MAR)
9 Boere, Tom (NED)
17 Kvasina, Marko (OOS)
22 Buckley-Ricketts, Isaac (ENG)
24 Oosterwijk, Jari (NED)
27 Slagveer, Luciano (NED)
30 George, Dylan (NED)
34 Tighadouini, Adnane (NED)

Openingspost is hier terug te vinden
zie email 27 oktober
pi_177510960
Bijen: “Ik stond er bij en ik keek er naar!”
zie email 27 oktober
pi_177510967
Roemloos ten onder en degraderen
pi_177511047
Van der Lely is elke keer kansloos tegen Idrissi. en als Lam dan ook nog eens Weghorst aan de verkeerde kant dekt en hem geen strobreed in de weg legt, dan is het 2-0 en kun je je gewoon weer druk maken om degradatie.

weer een kansloze avond, weer nauwelijks druk naar voren en ondanks weer met 5-3-2 beginnen weer legio kansen weggeven achterin.

ik zie echt he-le-maal geen aanknopingspunten voor een positieve gedachte over de laatste wedstrijden.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_177511108
Die supporters hoeven zich iig niet druk te maken dat ze in de kou ook nog een verlenging uit hoeven te zitten
A mind with a heart of it's own
pi_177511149
ik gok dat we de uitslag van de thuiswedstrijd van laatst minimaal gaan evenaren.

want hoe de fuck kan Idrissi zo focking vrij staan terwijl je met 5 man achterop speelt?! en hoe de fuck is dan Maher degene die het dichtste bij hem in de buurt staat?!

kansloos, dat is echt het enige woord dat hiervoor te gebruiken is. echt zwaar kansloos...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_177511167
Benieuwd naar analyse van Jan van Halst
pi_177511184
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:59 schreef Ties02 het volgende:
Benieuwd naar analyse van Jan van Halst
"jammer, het zat er niet in vanavond"

meer zal het niet zijn, want op enig besef van de ernst van de situatie (en het meer dan reële scenario van degradatie) heb ik nog niemand van de staf en het bestuur kunnen betrappen de laatste weken.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_177511278
Nou, haal er nog maar wat mensen af om te sparen voor de volgende partij. Dit gaat nergens over.
pi_177511283
tadaaa, daar is de 4-0 al.

toch mooi hoe naïef we stiekem misschien wel waren, denkend aan een mogelijke finale.

want Bijen maakt het Weghorst nauwelijks lastig en Idrissi kan tussen 2 man doen waar hij zin in heeft.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_177511331
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:03 schreef DrMarten het volgende:
Nou, haal er nog maar wat mensen af om te sparen voor de volgende partij. Dit gaat nergens over.
al 3x gewisseld, dus helaas. al kun je ook gewoon met 9 man gaan spelen, boeit toch geen ene kut meer.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_177511362
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:05 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

al 3x gewisseld, dus helaas. al kun je ook gewoon met 9 man gaan spelen, boeit toch geen ene kut meer.
Gewoon vragen om af te fluiten en met gierende banden weer naar huis.
pi_177511434
ik ben echt zo focking pissig! het hele seizoen probeer je hoop te houden, te denken dat het wel (een keer) goed gaat komen.

dan begin je tegen Utrecht redelijk oké, denk je dat daar eindelijk wat uit valt af te leiden. maar dan zorgt Verbeek er rustig voor dat je wederom een paar trappen na krijgt, door hier in Alkmaar weer de beproefde 5-3-2 te gebruiken om er zeker van te zijn dat niemand kosten hoeft te maken voor de reis naar Rotterdam eind april.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_177511461
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:08 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben echt zo focking pissig! het hele seizoen probeer je hoop te houden, te denken dat het wel (een keer) goed gaat komen.

dan begin je tegen Utrecht redelijk oké, denk je dat daar wat uit valt af te leiden. maar dan zorgt Verbeek er rustig voor dat je wederom een paar trappen na krijgt, door hier in Alkmaar weer de beproefde 5-3-2 te gebruiken om er zeker van te zijn dat niemand kosten hoeft te maken voor de reis naar Rotterdam eind april.
Hier ook. Ben er goed klaar mee. Als er zondag weer wordt verloren mogen er koppen rollen.

Dat Van Halst nog steeds in functie is sowieso belachelijk.
  Official ESF Kreviewer woensdag 28 februari 2018 @ 20:14:41 #15
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_177511587
Had nog niet veel gezien dit seizoen, maar dit is echt niet om aan te gluren. Droevig.
pi_177511616
Degradatie lijkt me wel een feit eigenlijk, zondag win je nooit van Groningen met deze gasten.
٩๏̯͡๏)۶
pi_177511622
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:09 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Hier ook. Ben er goed klaar mee. Als er zondag weer wordt verloren mogen er koppen rollen.

Dat Van Halst nog steeds in functie is sowieso belachelijk.
tsja, wie moet Van Halst ontslaan dan? de RVC die eigenlijk ook weinig verstand van voetbal hebben en die ook al het hele seizoen gewoon toekijken zonder wat te doen?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_177511779
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:15 schreef Ronaldsen het volgende:
Degradatie lijkt me wel een feit eigenlijk, zondag win je nooit van Groningen met deze gasten.
Groningen is ook niet in beste vorm, maar een Mahi loopt al onze 5 verdedigers 90 minuten lang met z'n ogen dicht voorbij.

dus ik heb er ook een heel hard hoofd in, gok dat het publiek zondag ook (erg) kritisch gaat zijn. ook na vanavond...

3 wedstrijden gespeeld tegen AZ dit seizoen, onze prestatie: 0 voor en 10 tegen. om nog maar weer even aan te geven hoe kansloos we zijn.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_177512057
Je gaat toch niet serieus met vijf debielen achterin tegen Groningen starten
pi_177512232
Zondag de dag van de waarheid. Als er niet gewonnen wordt breekt de pleuris uit.
zie email 27 oktober
pi_177512344
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:33 schreef trein2000 het volgende:
Zondag de dag van de waarheid. Als er niet gewonnen wordt breekt de pleuris uit.
Dat had ik na Sparta thuis al verwacht eigenlijk.
  woensdag 28 februari 2018 @ 22:01:42 #22
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_177515210
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:28 schreef Ties02 het volgende:
Je gaat toch niet serieus met vijf debielen achterin tegen Groningen starten
Als je kijkt hoeveel goals we nu tegen krijgen kan je er beter 6 neerzetten inderdaad.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 28 februari 2018 @ 22:01:58 #23
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_177515223
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:33 schreef trein2000 het volgende:
Dit wordt al een hele tijd geroepen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_177515442
De definitie van waanzin: Steeds hetzelfde doen en andere resultaten verwachten.

Verbeek heeft daar echter een andere mening over...
I was an atheist until I realized I was God
  Moderator / Redactie FP woensdag 28 februari 2018 @ 22:53:07 #25
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177516907
Het erge is dat ik compleet murw gebeukt ben en iets van "boeiend" heb. Kan er niet eens meer boos of verdrietig om worden :{
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')