abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 februari 2018 @ 14:49:55 #151
163650 Greys
pi_177504498
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik denk dat 60% het hier ook nog leuk vond.
Echt? Kan het slecht inschatten maar voor mijn gevoel vonden velen hier Og3ne wél leuk en goed maar het lied minder. En nu bij Waylon andersom. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 februari 2018 @ 14:50:59 #152
163650 Greys
pi_177504517
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nee gewoon het commerciële meezingliedje, mensen vonden het oprecht leuk, denk ik :D

De rest, even denken wat ik ooit van ze gehoord heb, is helemaal niks, dit is dan nog het beste.
Oh :o.
Ja dat laatste is wel waar ja.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 februari 2018 @ 14:52:33 #153
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_177504540
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:37 schreef Greys het volgende:
We willen voortaan elk jaar zo'n bekendmakingsvijfdaagse *O*
Eh, dat hangt ook wel een beetje van de artiest af.

Sturen we een keer Hazes jr, dan hoeft een bekendmakingsvijfdaagse voor mij niet. Dan mogen ze het wmb bekend maken met een kleine advertentie in het parool oid.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_177504546
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Echt? Kan het slecht inschatten maar voor mijn gevoel vonden velen hier Og3ne wél leuk en goed maar het lied minder. En nu bij Waylon andersom. :D
Oh dat zou kunnen, misschien dat ik het dan op één hoop gooi en de meesten nog wel tevreden waren met de meisjes en "alles bij elkaar".

En ik startte met een hele analyse maar ik gebruikte mijn backspace, want Waylon vanavond weer *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177504552
quote:
15s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:52 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Eh, dat hangt ook wel een beetje van de artiest af.

Sturen we een keer Hazes jr, dan hoeft een bekendmakingsvijfdaagse voor mij niet. Dan mogen ze het wmb bekend maken met een kleine advertentie in het parool oid.
Hey dude, mijn lievelingskrant :o

Ja, nee, misschien heb je een punt, al is het dan nog leuk om te gaan gokken en gissen wat het gaat worden *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177504569
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik denk dat 60% het hier ook nog leuk vond.
Ik had op iets beter gehoopt, maar wist mezelf al snel te overtuigen dat het verhaal erachter hen de winst zou brengen + samenzang. :@
~The present is all there is~
pi_177504589
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:47 schreef grazz het volgende:

[..]

:Y Hij moet ook juist iets anders laten horen vind ik. Een nummer als TWCW gaat denk ik ook teveel vergeleken worden met CATS door met name fans. Door iets anders te kiezen (wat ruiger) is het verrassingseffect ook groter dat zag je nu al na het lied van maandag.
En dan eindigt het ook lang niet zo goed als CATS en dan kan hij niet aan Ilse denken, dus dat doet hij niet. :7

Misschien komt vanavond dan een ballad waar zowel de Biebster als ik moeten janken :o
Maar het moet eigenlijk iets met pit worden ja :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 28 februari 2018 @ 14:58:23 #158
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_177504629
quote:
10s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hey dude, mijn lievelingskrant :o

Ja, nee, misschien heb je een punt, al is het dan nog leuk om te gaan gokken en gissen wat het gaat worden *O*
Sorry, ik wilde eerst telegraf zetten, maar die zag ik niet voor me met een 'kleine' advertentie. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 28 februari 2018 @ 15:00:07 #159
2681 Dave
Aardig op drave
pi_177504658
Lied 5 kan het Lied niet zijn, maar omdat het Waylon is, kan dat dus weer wel.

Sorry, ik heb nog tunnelvisie door WIDM.
:o)
pi_177504675
Ik vind het soms echt jammer dat hier nog zo laatdunkend over Ogene en L&S wordt gepraat, ze hebben de finale gehaald toch? En ja er zat gewoon een verhaal en betekenis achter, hun moeder is inmiddels overleden, sommige dingen overstijgen het songfestival toch? Ik denk dat het een hartstikke mooie herinnering voor hun is en dat gun ik ze van harte, zelfs al was het een kutlied en hadden ze de finale niet gehaald.

en ik vind dat tweede nummer van Waylon echt helemaal niks, dit is weer zeker weten geen winnend nummer, dat moet toch iedereen wel zien? Ik wil gewoon echt iets waarvan je gelijk hebt YES .. maar heb er een hard hoofd in dat het nog gaat gebeuren de komende 2 dagen.
pi_177504718
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:01 schreef Cosima het volgende:
Ik vind het soms echt jammer dat hier nog zo laatdunkend over Ogene en L&S wordt gepraat, ze hebben de finale gehaald toch? En ja er zat gewoon een verhaal en betekenis achter, hun moeder is inmiddels overleden, sommige dingen overstijgen het songfestival toch? Ik denk dat het een hartstikke mooie herinnering voor hun is en dat gun ik ze van harte, zelfs al was het een kutlied en hadden ze de finale niet gehaald.

en ik vind dat tweede nummer van Waylon echt helemaal niks, dit is weer zeker weten geen winnend nummer, dat moet toch iedereen wel zien? Ik wil gewoon echt iets waarvan je gelijk hebt YES .. maar heb er een hard hoofd in dat het nog gaat gebeuren de komende 2 dagen.
Bij mij persoonlijk is het meer de manier hoe dat lied gekozen is en de meiden zelf (eigenlijk eentje maar) wat me zo aan hen irriteert.
Slechte nummers sturen we wel vaker :+

Anderen vinden Waylon een dikke wandelende egotripper. Kan toch.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177504745
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:01 schreef Cosima het volgende:
Ik vind het soms echt jammer dat hier nog zo laatdunkend over Ogene en L&S wordt gepraat, ze hebben de finale gehaald toch? En ja er zat gewoon een verhaal en betekenis achter, hun moeder is inmiddels overleden, sommige dingen overstijgen het songfestival toch? Ik denk dat het een hartstikke mooie herinnering voor hun is en dat gun ik ze van harte, zelfs al was het een kutlied en hadden ze de finale niet gehaald.

en ik vind dat tweede nummer van Waylon echt helemaal niks, dit is weer zeker weten geen winnend nummer, dat moet toch iedereen wel zien? Ik wil gewoon echt iets waarvan je gelijk hebt YES .. maar heb er een hard hoofd in dat het nog gaat gebeuren de komende 2 dagen.
Bij het 2e nummer hadden veel mensen meteen het YES gevoel, meningen verschillen he.
pi_177504791
Ik bedacht me net ineens dat ik gisteren vlak voor het optreden van Waylon iemand iets hoorde fluisteren in een openstaande microfoon. En ik ben het net gaan terugluisteren: volgens mij hoor je iemand (Claudia?) duidelijk zeggen: ‘Oja, dit is ‘m natuurlijk!’ oid.

Horen jullie dat ook? Als je de uitzending van DWDD terugkijkt hoor je het op het moment dat de muziek al begint (het zit niet in het losse fragment van het nummer).

Zou degene die dat zegt echt meer weten? Claudia heeft natuurlijk wel een duet met Waylon gedaan: misschien heeft ze een vermoeden?

Ik hoop nog steeds op Outlaw, maar ik ben bang dat het toch echt TWCW gaat worden. Al moet ik eerlijk zeggen dat het na twee keer luisteren wel beter wordt. De modulatie vind ik alleen vreselijk klinken, maar daar zit hij ook met zijn oortjes te pielen: misschien kon hij zichzelf of de muziek niet goed horen?

Je hoort in TWCW trouwens ook een duidelijke tweede stem, dat is dus niet anders dan bij Outlaw. Ik denk dat dat dus nog niks zegt.
pi_177504810
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:07 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik bedacht me net ineens dat ik gisteren vlak voor het optreden van Waylon iemand iets hoorde fluisteren in een openstaande microfoon. En ik ben het net gaan terugluisteren: volgens mij hoor je iemand (Claudia?) duidelijk zeggen: ‘Oja, dit is ‘m natuurlijk!’ oid.

Horen jullie dat ook? Als je de uitzending van DWDD terugkijkt hoor je het op het moment dat de muziek al begint (het zit niet in het losse fragment van het nummer).

Zou degene die dat zegt echt meer weten? Claudia heeft natuurlijk wel een duet met Waylon gedaan: misschien heeft ze een vermoeden?

Ik hoop nog steeds op Outlaw, maar ik ben bang dat het toch echt TWCW gaat worden. Al moet ik eerlijk zeggen dat het na twee keer luisteren wel beter wordt. De modulatie vind ik alleen vreselijk klinken, maar daar zit hij ook met zijn oortjes te pielen: misschien kon hij zichzelf of de muziek niet goed horen?

Je hoort in TWCW trouwens ook een duidelijke tweede stem, dat is dus niet anders bij Outlaw. Ik denk dat dat dus nog niks zegt.
"Oh dit is hem voor de Biebster"
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177504818
quote:
15s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:52 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Eh, dat hangt ook wel een beetje van de artiest af.

Sturen we een keer Hazes jr, dan hoeft een bekendmakingsvijfdaagse voor mij niet. Dan mogen ze het wmb bekend maken met een kleine advertentie in het parool oid.
"
Wij nemen afscheid van een heel bijzondere traditie
Onze songfestivalhoop 17-10-2012 - 01-11-2018
etc etc "
pi_177504902
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:07 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik bedacht me net ineens dat ik gisteren vlak voor het optreden van Waylon iemand iets hoorde fluisteren in een openstaande microfoon. En ik ben het net gaan terugluisteren: volgens mij hoor je iemand (Claudia?) duidelijk zeggen: ‘Oja, dit is ‘m natuurlijk!’ oid.

Horen jullie dat ook? Als je de uitzending van DWDD terugkijkt hoor je het op het moment dat de muziek al begint (het zit niet in het losse fragment van het nummer).

Zou degene die dat zegt echt meer weten? Claudia heeft natuurlijk wel een duet met Waylon gedaan: misschien heeft ze een vermoeden?

Ik hoop nog steeds op Outlaw, maar ik ben bang dat het toch echt TWCW gaat worden. Al moet ik eerlijk zeggen dat het na twee keer luisteren wel beter wordt. De modulatie vind ik alleen vreselijk klinken, maar daar zit hij ook met zijn oortjes te pielen: misschien kon hij zichzelf of de muziek niet goed horen?

Je hoort in TWCW trouwens ook een duidelijke tweede stem, dat is dus niet anders dan bij Outlaw. Ik denk dat dat dus nog niks zegt.
Interessant, ga dat straks even terugluisteren. Misschien heeft Waylon wel een goede band met Claudia en haar in vertrouwen de titel van het lied al verteld achter de schermen (of zelfs laten horen)? Ik vind TWCW na vaker te hebben geluisterd eerder minder worden. :{ Na anderhalve minuut heb ik er dan wel weer genoeg van. Het gaat me irriteren, veel te veel herhaling.
pi_177504924
Ik ben gewoon serieus wat gespannen voor vanavond terwijl k daar op de andere dagen geen last van had.

Waarom heeft hij Love Drunk nooit op de bekende plank laten liggen. Was het niet zo dat hij direct na afloop van het esf 2014 zei dat hij nog een keer wilde? Love Drunk heeft ie in aug 2014 uitgebracht (corrigeer me als ik het verkeerd heb) en had als ie het niet had uitgebracht zo'n enorme kanshebber kunnen zijn. Ik weet het, je hebt geen reet aan deze post, maar anders ga ik ermee zitten weet je, snietgoed ;(
~The present is all there is~
  woensdag 28 februari 2018 @ 15:16:17 #168
2681 Dave
Aardig op drave
pi_177504927
quote:
1s.gif [b]Op woensdag 28 februari 2018 15:07 volgens mij hoor je iemand (Claudia?) duidelijk zeggen: ‘Oja, dit is ‘m natuurlijk!’ oid.
Alleen als je heeeeeeeeeeel goed luistert hoor je iets, wat heeeeeeel in de verte 'dit wordt 'm dus' zou kunnen zijn.
:o)
pi_177504941
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:07 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik bedacht me net ineens dat ik gisteren vlak voor het optreden van Waylon iemand iets hoorde fluisteren in een openstaande microfoon. En ik ben het net gaan terugluisteren: volgens mij hoor je iemand (Claudia?) duidelijk zeggen: ‘Oja, dit is ‘m natuurlijk!’ oid.

Horen jullie dat ook? Als je de uitzending van DWDD terugkijkt hoor je het op het moment dat de muziek al begint (het zit niet in het losse fragment van het nummer).

Zou degene die dat zegt echt meer weten? Claudia heeft natuurlijk wel een duet met Waylon gedaan: misschien heeft ze een vermoeden?

Ik hoop nog steeds op Outlaw, maar ik ben bang dat het toch echt TWCW gaat worden. Al moet ik eerlijk zeggen dat het na twee keer luisteren wel beter wordt. De modulatie vind ik alleen vreselijk klinken, maar daar zit hij ook met zijn oortjes te pielen: misschien kon hij zichzelf of de muziek niet goed horen?

Je hoort in TWCW trouwens ook een duidelijke tweede stem, dat is dus niet anders dan bij Outlaw. Ik denk dat dat dus nog niks zegt.
Ik hoor inderdaad ook iets als dat is hem.... geen goed voorteken.
  Moderator woensdag 28 februari 2018 @ 15:22:31 #170
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177505026
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:46 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Maar die was toch helemaal niet zo populair? Of haatten wij het hier alleen?
Deed helemaal niks in de hitlijsten. Dat zegt wel genoeg.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177505070
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:07 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik bedacht me net ineens dat ik gisteren vlak voor het optreden van Waylon iemand iets hoorde fluisteren in een openstaande microfoon. En ik ben het net gaan terugluisteren: volgens mij hoor je iemand (Claudia?) duidelijk zeggen: ‘Oja, dit is ‘m natuurlijk!’ oid.

Horen jullie dat ook? Als je de uitzending van DWDD terugkijkt hoor je het op het moment dat de muziek al begint (het zit niet in het losse fragment van het nummer).

Zou degene die dat zegt echt meer weten? Claudia heeft natuurlijk wel een duet met Waylon gedaan: misschien heeft ze een vermoeden?

Ik hoop nog steeds op Outlaw, maar ik ben bang dat het toch echt TWCW gaat worden. Al moet ik eerlijk zeggen dat het na twee keer luisteren wel beter wordt. De modulatie vind ik alleen vreselijk klinken, maar daar zit hij ook met zijn oortjes te pielen: misschien kon hij zichzelf of de muziek niet goed horen?

Je hoort in TWCW trouwens ook een duidelijke tweede stem, dat is dus niet anders dan bij Outlaw. Ik denk dat dat dus nog niks zegt.
Heb de uitzending van gisteren niet in zn geheel gezien maar was Claudia aanwezig dan? Kan het niet iemand van achter de schermen zijn die bijna het verkeerde liedje instart en denkt/uitspreekt: Ochja, dom van me, dit is'm natuurlijk. :P
~The present is all there is~
pi_177505076
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:07 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik bedacht me net ineens dat ik gisteren vlak voor het optreden van Waylon iemand iets hoorde fluisteren in een openstaande microfoon. En ik ben het net gaan terugluisteren: volgens mij hoor je iemand (Claudia?) duidelijk zeggen: ‘Oja, dit is ‘m natuurlijk!’ oid.

Horen jullie dat ook? Als je de uitzending van DWDD terugkijkt hoor je het op het moment dat de muziek al begint (het zit niet in het losse fragment van het nummer).

Zou degene die dat zegt echt meer weten? Claudia heeft natuurlijk wel een duet met Waylon gedaan: misschien heeft ze een vermoeden?

Ik hoop nog steeds op Outlaw, maar ik ben bang dat het toch echt TWCW gaat worden. Al moet ik eerlijk zeggen dat het na twee keer luisteren wel beter wordt. De modulatie vind ik alleen vreselijk klinken, maar daar zit hij ook met zijn oortjes te pielen: misschien kon hij zichzelf of de muziek niet goed horen?

Je hoort in TWCW trouwens ook een duidelijke tweede stem, dat is dus niet anders dan bij Outlaw. Ik denk dat dat dus nog niks zegt.
NEE NEE NEE!!! :o Nu moet ik meteen weer terugdenken aan Je Vecht Nooit Alleen van de 3JS, toen was het aan het begin van hun optreden ook 'dit wordt 'm'.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_177505162
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Bij mij persoonlijk is het meer de manier hoe dat lied gekozen is en de meiden zelf (eigenlijk eentje maar) wat me zo aan hen irriteert.
Slechte nummers sturen we wel vaker :+

Anderen vinden Waylon een dikke wandelende egotripper. Kan toch.
Ja dat begrijp ik maar het is jaren zo gegaan, een nationaal songfestival met een lading x-factor kandidaten, een vader Abraham die niet kan kiezen, de 3j's etc... ik begrijp best dat je het er niet mee eens bent en het is denk ik ook niet alsof ze meelezen hier, maar ik vind het ergens respectloos. Hun moeder was terminaal ziek, zij hadden een redelijk liedje, geschreven door hun vader over hun moeder, en ze wilden het graag zingen , kan je hun dat nu echt heel erg kwalijk nemen? Soms mag je egoïstisch zijn en tegelijkertijd hebben ze NL hartstikke goed en sympathiek vertegenwoordigd vorig jaar.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 februari 2018 @ 15:29:03 #174
163650 Greys
pi_177505163
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:01 schreef Cosima het volgende:
Ik vind het soms echt jammer dat hier nog zo laatdunkend over Ogene en L&S wordt gepraat, ze hebben de finale gehaald toch? En ja er zat gewoon een verhaal en betekenis achter, hun moeder is inmiddels overleden, sommige dingen overstijgen het songfestival toch? Ik denk dat het een hartstikke mooie herinnering voor hun is en dat gun ik ze van harte, zelfs al was het een kutlied en hadden ze de finale niet gehaald.

en ik vind dat tweede nummer van Waylon echt helemaal niks, dit is weer zeker weten geen winnend nummer, dat moet toch iedereen wel zien? Ik wil gewoon echt iets waarvan je gelijk hebt YES .. maar heb er een hard hoofd in dat het nog gaat gebeuren de komende 2 dagen.
Songfestivalliefhebbers willen nou eenmaal graag winkansen hebben, die hechten logischerwijs gewoon minder waarde aan de persoonlijke mooie herinnering van Og3ne.

Dat ligt niet alleen aan hen. Ik bedoel, Trijntje gaf ook eerlijk toe dat ze meedeed 'omdat het leuk is het een keer mee te maken'. Daar waren we ook teleurgesteld en laatdunkend over. Ga voor de winst of blijf thuis en gun het iemand die wel echt voor de winst wil gaan.

Dus ja ik snap dat het voor de meiden van Og3ne zélf een prachtige ervaring was om dit zo te doen met hun moeder, maar verder.. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177505173
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:05 schreef Martijnnnpp het volgende:

[..]

Bij het 2e nummer hadden veel mensen meteen het YES gevoel, meningen verschillen he.
YES finale, of YES dit gaat winnen? Ik denk niet dat er veel hier in alle eerlijkheid kunnen zeggen dat dit een winnend lied is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')