quote:Het Songfestival-nummer is gekozen!
Op zaterdag 3 maart wordt bekendgemaakt met welk nummer Waylon in mei afreist naar Lissabon voor het Eurovisie Songfestival.
De keuze van het nummer is gemaakt door de teams van Waylon en AVROTROS. De officiële bekendmaking van het Songfestival-nummer gepland staat op zaterdag 3 maart. Meer informatie hierover volgt binnenkort.
quote:Waylon is vanaf vrijdag 23 februari vijf dagen te gast bij het NPO1 programma De Wereld Draait Door. In vijf uitzendingen zingt hij een nieuw lied, waaronder het lied waarmee hij naar Lissabon af zal reizen. Wanneer Waylon de Nederlandse inzending in die week zal zingen zal niet bekend gemaakt worden.
Na een week zal bekend gemaakt worden welk lied de zanger (in samenspraak met de selectiecommissie) heeft gekozen. Er kan dus niet door het Nederlandse publiek gestemd worden op de liedjes.
Eerst ontkenning, dan woede, dan verzet, dan acceptatie, dan hoop, dan afgang.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:00 schreef ijs_beer het volgende:
Ja en dan vrijdag als The world can wait het wordt:
[ afbeelding ]
ja. ik hou nu op met de gifjes.
Jaquote:Op woensdag 28 februari 2018 12:00 schreef TheVulture het volgende:
Godver, tenzij er nog een pareltje uit de hoge hoed komt ben ik echt heel zuur als Outlaw in Em het niet wordt... ik voel een Weelderig Waardeloos-Greys-moment aankomen
wie is eigenlijk de vrouw in dar gifjequote:Op woensdag 28 februari 2018 12:00 schreef ijs_beer het volgende:
Ja en dan vrijdag als The world can wait het wordt:
[ afbeelding ]
ja. ik hou nu op met de gifjes.
Ik had dat eigenlijk alleen met Shalalie shalala.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:32 schreef Greys het volgende:
Ik vroeg me net af, hoe lang is het geleden dat we überhaupt met zovelen tegelijk al heel snel of zelfs meteen dachten 'jezus wat een te gék nummer' over een songfestivalinzending?
Birds toch wel redelijk?quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:32 schreef Greys het volgende:
Ik vroeg me net af, hoe lang is het geleden dat we überhaupt met zovelen tegelijk al heel snel of zelfs meteen dachten 'jezus wat een te gék nummer' over een mogelijke songfestivalinzending?
Mwah ik was persoonlijk heel enthousiast over Anouk als artiest maar toen ze met Birds kwam viel me dat toch een beetje tegen. Uiteindelijk vond ik 't wel een mooi nummer, maar ik was niet direct heel erg onder de indruk.quote:
Ja.quote:
Maar is dat dan een goed of slecht teken?quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.
Maar met deze heb ik het gevoel dat echt meer mensen het sinds maandag al op repeat hebben staan als je de reacties leest.
M'n songfestival- en Waylonhatende kennis is zelfs lyrisch.
Geen idee. Ik vroeg me alleen af of we al eens hadden gehad dat we het hier zo eens waren. En nu zijn wij het zelfs eens met Twitter en FB voornamelijk enzo. Komt gewoon niet heel vaak voor, voor m'n gevoel.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:38 schreef Momo... het volgende:
[..]
Maar is dat dan een goed of slecht teken?
Love or hate is altijd beter dan veilige middenmootquote:Op woensdag 28 februari 2018 12:38 schreef Momo... het volgende:
[..]
Maar is dat dan een goed of slecht teken?
Veilig is dit lied iig niet.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Love or hate is altijd beter dan veilige middenmoot
Hoe weet je dat laatste?quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:46 schreef Mariette02 het volgende:
Iedereen al hysterisch voor vanavond?![]()
![]()
Ik hoop zó dat vanavond de knaller wordt. Dat we zeggen: geen twijfel mogelijk, dit is hem! Want die van vanavond is precies 3 minuten he?
Honderd procent eens.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:47 schreef Wuwwa het volgende:
Mensen stemmen niet op liedjes die iedereen 'wel aardig' vindt. Sobral, Jamala, Conchita hadden ook heel veel tegenstanders van de 'hysterische' hoek van ESF fans, toch wonnen ze doordat ze een groepje konden raken en zo konden mobiliseren tot bellen/smsen/twitteren. Outlaw in Em heeft hier de meeste kans toe. Men gaat niet even plassen of koffie halen als ze dat intro horen, bij de andere twee wel.
Precies. En dat is ook de fout die "we" de afgelopen jaren hebben gemaakt, met OG3NE, Douwe en zelfs Trijntje. Goede artiesten zijn alsnog nergens met veilige liedjes; dat wordt dan hooguit plek 10-15 met veel jurysteun.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:47 schreef Wuwwa het volgende:
Mensen stemmen niet op liedjes die iedereen 'wel aardig' vindt. Sobral, Jamala, Conchita hadden ook heel veel tegenstanders van de 'hysterische' hoek van ESF fans, toch wonnen ze doordat ze een groepje konden raken en zo konden mobiliseren tot bellen/smsen/twitteren. Outlaw in Em heeft hier de meeste kans toe. Men gaat niet even plassen of koffie halen als ze dat intro horen, bij de andere twee wel.
Lied 1 klopte volgens mij qua lengte precies. Van lied 4 heeft niemand nog een idee van de lengte dacht ik. Maar kan het gemist hebbenquote:Op woensdag 28 februari 2018 12:50 schreef Mariette02 het volgende:
[..]
Ik had dat toch hier ergens gelezen? Ik weet niet meer welk topic, een van de vorige..
Zoals ik al zei, ik zit al metalhead gewoon naar Outlaw te luisterenquote:Op woensdag 28 februari 2018 12:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.
Maar met deze heb ik het gevoel dat echt meer mensen het sinds maandag al op repeat hebben staan als je de reacties leest.
M'n songfestival- en Waylonhatende kennis is zelfs lyrisch.
Ook de buitenlandse reacties op posts van oa esctoday enzo zeggen voornamelijk 'song 2 by far'.
Okee, ik zou niet weten hoe ik het terug kan vinden haha Maar wat Vulture ook zei, ik kan me niet voorstellen dat lied 5 de winnaar is. Twee dagen achter elkaar hetzelfde nummer. Dus ik denk dat alleen vandaag de kanshebber nog isquote:Op woensdag 28 februari 2018 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Lied 1 klopte volgens mij qua lengte precies. Van lied 4 heeft niemand nog een idee van de lengte dacht ik. Maar kan het gemist hebben
Voordeel van outlaw is dat je country catchy/pop en rock groep allemaal aanspreektquote:Op woensdag 28 februari 2018 12:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik zit al metalhead gewoon naar Outlaw te luisteren
Het is een nummer waarbij je veel stemmen kan krijgen van mensen die normaal gesproken niet stemmen en dat is wat je wil.
Ja, er zijn nu zoals jij dus mensen die normaal echt helemaal NIKS met Waylon hebben maar dit gewoon een te gek nummer vinden.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik zit al metalhead gewoon naar Outlaw te luisteren
Het is een nummer waarbij je veel stemmen kan krijgen van mensen die normaal gesproken niet stemmen en dat is wat je wil.
Oh ja. Niet eens bij stilgestaan.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:53 schreef Momo... het volgende:
[..]
Voordeel van outlaw is dat je country catchy/pop en rock groep allemaal aanspreekt
Dit waren verder prima liedjes, iedereen zou deze wel voldoendes geven. Maar kennelijk niet apart genoeg om voor te bellen.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
(afgelopen twee jaar Tsjechië 2016 en Oostenrijk 2017 zelfs 0 punten)
En van drankquote:Op woensdag 28 februari 2018 12:58 schreef TheVulture het volgende:
En vergeet het oostblok niet he, die houden ook wel van wat stevigere rocksound, ook al is het country-like
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |