Ik kijk echt liever naar welke herhaling dan ook dan naar voetbalquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:56 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Het is een herhaling en Ajax voetbalt dus niet zo gek
Haha ik niet ❌❌❌quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:29 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik kijk echt liever naar welke herhaling dan ook dan naar voetbal(en die zullen er vast wel meer zijn)
Mijn moeder heeft lang in een revalidatie centrum gezeten na een hersenbloeding. En ik persoonlijk vond het heel mooi om de uitzending te zien. Omdat het zich richt op verschillende facetten.quote:Op donderdag 9 mei 2019 13:53 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik twijfel nog een beetje of ik terug ga kijken. Met mn ex maandenlang revalidatiecentrum van binnen gezien na zijn auto-ongeluk. Dus miss beetje teveel nare herinneringen die terugkomen. Al is het alweer 4 jaar geleden inmiddels. Kijk van de week wel even wat ik doe, want geloof ook wel dat het een mooie aflevering is.
Heb het vorige week gezien maar het gaat om een joined group oid als ik mij niet vergis. Zou je beter in def kunnen vragen denk ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:26 schreef golfer het volgende:
Mooie propaganda-uitzending voor de marine.
Jammer dat er niet verder gevraagd werd waarom er Amerikaanse soldaten aan boord zijn bij een Nederlands marineschip.
Het gaat erom dat Beau die vraag niet stelde.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:28 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Heb het vorige week gezien maar het gaat om een joined group oid als ik mij niet vergis. Zou je beter in def kunnen vragen denk ik.
Circus renz bestaat toch al jaren niet meer?? Het circus is failliet gegaan en daarna verkocht echter de naam was eigendom van die clown. Waardoor de nieuwe eigenaar als circus bravo is verder gegaan.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:11 schreef golfer het volgende:
De laatste vanavond:
Heeft het circus anno 2019 nog bestaansrecht? Op die vraag hoopt Beau van Erven Dorens een antwoord te krijgen in de laatste Beau five days inside. Deze slotaflevering zou vorige week al uitgezonden worden, maar is een week verschoven. Beau loopt mee met het beroemde Circus Renz, dat al sinds 1841 bestaat. De acht generaties uit deze Duitse circusfamilie hebben alles overleefd: van wereldoorlogen tot de crisis.
Beau maakt onder anderen kennis met Franz en Amanda, hun zoons Franz jr, Anthony en Bernardo en de dames Kimberly en Georgina. De familie werkt keihard om hun nomadenbestaan in stand te houden. Beau ziet dat het niet altijd makkelijk is, met tegenvallende bezoekersaantallen en activisten die zich zorgen maken over het welzijn van de circusdieren.
Blijkbaar bestaat het toch echt nog wel:quote:Op dinsdag 21 mei 2019 17:57 schreef TjjWester het volgende:
Circus renz bestaat toch al jaren niet meer?? Het circus is failliet gegaan en daarna verkocht echter de naam was eigendom van die clown. Waardoor de nieuwe eigenaar als circus bravo is verder gegaan.
Inderdaad, wat een armoe maar mooi om te zien hoe ze uit alle macht proberen het hoofd boven water te houden. Maar ik denk dat het alleen nog maar nostalgie is en dat het toch uit gaat sterven.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:17 schreef golfer het volgende:
Wat een hardwerkende, veelzijdige mensen zijn die circusmensen.
En hoewel ik tegen (wilde) dieren in een circus ben, vind ik het wel sneu om te zien dat er in een tent waar ruim 300 mensen in kunnen uiteindelijk maar een man of 75 aan publiek zit.
Afgelopen kerst ben ik met zoontje naar Circus Renz geweest en ik weet niet of het nostalgie was, of eigenlijk vergane glorie.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:20 schreef praadje het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een armoe maar mooi om te zien hoe ze uit alle macht proberen het hoofd boven water te houden. Maar ik denk dat het alleen nog maar nostalgie is en dat het toch uit gaat sterven.
Ja, dat woord zocht ik. Vergane glorie...quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:58 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Afgelopen kerst ben ik met zoontje naar Circus Renz geweest en ik weet niet of het nostalgie was, of eigenlijk vergane glorie.
De geur van popcorn, paarden en het zaagsel in de piste was absoluut nostalgie 😍 de tent, de acts, ja dat was inderdaad armoe
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:42 schreef Alieda-R het volgende:
Five days inside krijgt 3 nieuwe presentatrices. Caroline Tensen, Natasja Froger en Angela Groothuizen.
https://www.rtlboulevard.(...)oydswpAfN6ydsU7z3uOs
Hoeven we dit ook niet meer te kijkenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:42 schreef Alieda-R het volgende:
Five days inside krijgt 3 nieuwe presentatrices. Caroline Tensen, Natasja Froger en Angela Groothuizen.
https://www.rtlboulevard.(...)oydswpAfN6ydsU7z3uOs
Dat dusquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hoeven we dit ook niet meer te kijken
Dat dus.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Hoeven we dit ook niet meer te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |